Die ander verliest ook rap terrein.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opa is volstrekt kansloos, geen enkele aansluiting ....
Dat dacht ik ook, maar nadat ik Linda net hoorde en ik een beetje commentaren hier las over Johan, weet ik het nog zo net nog niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:02 schreef aimbotguru het volgende:
Ik denk dat opa op achterstand staat
Ja das dan wel weer geinig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die ander verliest ook rap terrein.
eerlijk is eerlijk, ik zou het ook ongemakkelijk vinden bij hem met zn opmerkingen, totaal geen overwicht als "opafiguur" wil graag nog mee doen met de jonkies, jammerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, totaal weer twee miskleunen deze kandidaten ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Die ander verliest ook rap terrein.
Ja, dat is zo, hij is geen mannelijke Karin. Dan had Cees toch meer aansluiting.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
toch jammer ,als hij blijft krijgen we vast nog mooie dingen te zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Cees was ook wel prettig om naar te luisteren. Mij boeit het geen flikker wat Arnold te melden heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, hij is geen mannelijke Karin. Dan had Cees toch meer aansluiting.
Ik zit er niet op te wachtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
toch jammer ,als hij blijft krijgen we vast nog mooie dingen te zien
Daarvoor moet je echt niet bij Bas zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Bas had hem wel even in bescherming kunnen nemen
Klopt je krijgt geen lust om hem aan te horen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cees was ook wel prettig om naar te luisteren. Mij boeit het geen flikker wat Arnold te melden heeft.
minstens 1 jaar trainen voordat die blubber er van af is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten
[ afbeelding ]
Ga er maar vanuit dat Bill en Romy de dienst uitmaken. Die krijgen de twins mee. Madi en Floor gaan ook voor Johan denk ik. Dan kan Linda schreeuwen wat ze wil. De meesten mannen gaan voor Johan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nadat ik Linda net hoorde en ik een beetje commentaren hier las over Johan, weet ik het nog zo net nog niet.
Opa had gelijk zelf in moeten grijpen! Hey hallo, ik maak een lolletje, maar heb een vrouw dochter keinkind (whatever) waar doel jij op met je snollenbroekje!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, hij is geen mannelijke Karin. Dan had Cees toch meer aansluiting.
neeeeeen,dat bedoel ik niet hahahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten
[ afbeelding ]
volgens mij is hij ook een beetje gay,hij zei een paar dagen terug bv dat hij het kicken vond om in vrouwenkleding te lopen ,ik weer niet hoor....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Chip zie je het ook nooit eens een avondje gezellig met de mannen hebben hè?
Welke vent eigenlijk wel ...
Ow absoluut gaan Madi en Floor niet voor Johan..en Jacco en Jeroen ook niet, kijk de filmpjes eens, die hierboven geplaatst zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Bill en Romy de dienst uitmaken. Die krijgen de twins mee. Madi en Floor gaan ook voor Johan denk ik. Dan kan Linda schreeuwen wat ze wil. De meesten mannen gaan voor Johan.
Cemal wordt zijn billenmaatje......
O, dus hij is nog niet door de mand gevallen bij de rest?! Ze zijn nog enthousiast?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Bill en Romy de dienst uitmaken. Die krijgen de twins mee. Madi en Floor gaan ook voor Johan denk ik. Dan kan Linda schreeuwen wat ze wil. De meesten mannen gaan voor Johan.
Cemal wordt zijn billenmaatje......
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Opa had gelijk zelf in moeten grijpen! Hey hallo, ik maak een lolletje, maar heb een vrouw dochter keinkind (whatever) waar doel jij op met je snollenbroekje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |