Vooral doen met een 2-1 voorsprongquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:05 schreef tja77 het volgende:
Ramselaar voor Bergwijn. En lekker inzakken met z'n allen. AZ laten komen. Kortom billen knijpen en zelf niks creeeren.
Echt he, nou is dit tegen AZ wat net zo goed aan het verdedigen is als PSV, maar dan nog!quote:
AZ is wel heel slecht defensief, maar Lozano kan wel ballen hoor. Een verademing zo'n buitenspeler. Jammer dat Pereiro weer rechtsbuiten staat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, nou is dit tegen AZ wat net zo goed aan het verdedigen is als PSV, maar dan nog!
Nu hebben we De Wijsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:13 schreef TehRocks het volgende:
Kut nu hebben we geen Schwaab om in te brengen
Godverdomme. Je moet nu blijven voetballen, niet inzakken. Maak die 4-2 nu AZ mega risico gaat nemen.quote:
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:19 schreef TehRocks het volgende:
Ik vind Locadia trouwens wel een zaadpot spelen
Heel veel verkeerde keuzes, verkeerde passes. Loopt op verkeerde momenten. Voor iemand met zo'n traptechniek kan ie niet beter passen dan Isimatquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen.
Hij had net 4-2 moeten maken, maar ik vind hem echt niet zo heel slecht vandaag.
Het was op. Cocu heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Godverdomme. Je moet nu blijven voetballen, niet inzakken. Maak die 4-2 nu AZ mega risico gaat nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |