Vooral doen met een 2-1 voorsprongquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:05 schreef tja77 het volgende:
Ramselaar voor Bergwijn. En lekker inzakken met z'n allen. AZ laten komen. Kortom billen knijpen en zelf niks creeeren.
Echt he, nou is dit tegen AZ wat net zo goed aan het verdedigen is als PSV, maar dan nog!quote:
AZ is wel heel slecht defensief, maar Lozano kan wel ballen hoor. Een verademing zo'n buitenspeler. Jammer dat Pereiro weer rechtsbuiten staat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, nou is dit tegen AZ wat net zo goed aan het verdedigen is als PSV, maar dan nog!
Nu hebben we De Wijsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:13 schreef TehRocks het volgende:
Kut nu hebben we geen Schwaab om in te brengen
Godverdomme. Je moet nu blijven voetballen, niet inzakken. Maak die 4-2 nu AZ mega risico gaat nemen.quote:
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:19 schreef TehRocks het volgende:
Ik vind Locadia trouwens wel een zaadpot spelen
Heel veel verkeerde keuzes, verkeerde passes. Loopt op verkeerde momenten. Voor iemand met zo'n traptechniek kan ie niet beter passen dan Isimatquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen.
Hij had net 4-2 moeten maken, maar ik vind hem echt niet zo heel slecht vandaag.
Het was op. Cocu heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Godverdomme. Je moet nu blijven voetballen, niet inzakken. Maak die 4-2 nu AZ mega risico gaat nemen.
Ja, die gun ik ook een stevige griep.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
Wel jammer dat Weghorst die penalty nog mocht maken, wat een enorme kwal is dat zeg
Hendrix was vooral de tweede helft goed en belangrijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Genoten van Lozano, Pereiro en Hendrix. Dat waren de besten vandaag.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Enigszins wel sneu voor Brenetje, wat zou Arias kunnen als linksback?
Hendrix speelde wel een slechte eerste helftquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
Genoten van Lozano, Pereiro en Hendrix. Dat waren de besten vandaag.
Klopt. Locadia viel me dan weer erg tegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hendrix was vooral de tweede helft goed en belangrijk.
Weinig. Gewoon een nieuwe LB halen en Paal als backup.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Enigszins wel sneu voor Brenetje, wat zou Arias kunnen als linksback?
Wel over het algemeen een momentenvoetballer, maar krijgt veel meer kansen om zo het spel te maken. Deed ie lekker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Pereiro op 10 was een verademing. Iedereen wist altijd al dat het een middenvelder was behalve Cocu. Verder wel weer typisch om weer een extra verdediger in te zetten om je voorsprong te verdedigen in plaats van uit te bouwenTypische Cocu wedstrijd
Klinkt leuk, maar dan moet je wel iemand hebben die betaalbaar is, voldoende niveau heeft en bij de club past. Munsterman wilde toen vooral 'n grote naam. Vitesse ook ooit met Arthur Jorge.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:02 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ook zoiets, haal dan een internationale trainer, Steve McClaren kon dat toen ook met Twente dus waarom zou een ander dat niet bij PSV kunnen bereiken.
Ik zou mijn geld lekker op zak houden en met Paal spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Weinig. Gewoon een nieuwe LB halen en Paal als backup.
Eens, Paal als backup op LB voldoet, Brenet als back up voor Arias.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Weinig. Gewoon een nieuwe LB halen en Paal als backup.
Toch wel wat mindere momentjes zaten er tussen, misschien moet je er eentje huren een jaartje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:35 schreef Scarface88 het volgende:
Vond Paal ook prima spelen. LB kopen is niet nodig in mijn ogen.
Nou......quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:35 schreef Scarface88 het volgende:
Vond Paal ook prima spelen. LB kopen is niet nodig in mijn ogen.
Ja, zowel die Paal als Brenet zijn natuurlijk geen optie om 34 wedstrijden linksback te zetten. Brenet sowieso niet. Geen idee waarom die linksback speelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Toch wel wat mindere momentjes zaten er tussen, misschien moet je er eentje huren een jaartje?
Ernst Happel was vroeger ook een succesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar dan moet je wel iemand hebben die betaalbaar is, voldoende niveau heeft en bij de club past. Munsterman wilde toen vooral 'n grote naam. Vitesse ook ooit met Arthur Jorge.
Gewoon Lammers een kans geven. Maakte eind vorig seizoen 2 goals in 2 duels en nog een goal die onterecht werd afgekeurd. Prima spits.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:38 schreef TehRocks het volgende:
Als bij ons de spits in een positie komt dat ie een pass/voorzet moet geven heb ik er toch liever de Jong staan. Wat had Locadia weinig overzicht vandaag zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |