Wat? 24 keer voorbij gelopen door die Irakees man, schei toch uit. Zo moeilijk is het toch niet om een lb als lb te zetten? Geen cm of Rb.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:35 schreef Scarface88 het volgende:
Vond Paal ook prima spelen. LB kopen is niet nodig in mijn ogen.
Die zal het niet meer gaan doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:39 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ernst Happel was vroeger ook een succes
Klopt, vergat even dat we die nog hadden. Minder fysiek thoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon Lammers een kans geven. Maakte eind vorig seizoen 2 goals in 2 duels en nog een goal die onterecht werd afgekeurd. Prima spits.
Een spits moet scoren, en dat kan de Jong niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:38 schreef TehRocks het volgende:
Als bij ons de spits in een positie komt dat ie een pass/voorzet moet geven heb ik er toch liever de Jong staan. Wat had Locadia weinig overzicht vandaag zeg
Er stonden er ongeveer 4 spits te spelen vandaag. En Locadia was met afstand de slechtste van t spulquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een spits moet scoren, en dat kan de Jong niet.
Gun Locadia eens net zoveel tijd in de spits als dat de Jong heeft gehad.
Scoorde eerste twee seizoenen bij PSV er 20 of meer. Vorig seizoen drama inderdaad. Ik ben er ook geen fan van, maar in de Eredivisie kan hij wel scoren natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een spits moet scoren, en dat kan de Jong niet.
Gun Locadia eens net zoveel tijd in de spits als dat de Jong heeft gehad.
Ik blijf hem beter vinden dat de Jong (op dit moment dan) en Lammers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scoorde eerste twee seizoenen bij PSV er 20 of meer. Vorig seizoen drama inderdaad. Ik ben er ook geen fan van, maar in de Eredivisie kan hij wel scoren natuurlijk.
Die Locadia hobbelt nu al een jaar of 5 bij PSV mee. Als 'ie echt zo goed was, zou die wel onbetwiste spits zijn of al een transfer hebben gemaakt.
Lammers is nog jong, moet nog veel leren en heeft tot nu toe één redelijk tot goed seizoen gedraaid in de Jupiler League. Mooi laten pendelen tussen Jong PSV en PSV, af en toe wat wedstrijden mee pakken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik blijf hem beter vinden dat de Jong (op dit moment dan) en Lammers.
Leuke voetballer die Lammers, maar heeft me nooit als basisspeler in het eerste kunnen overtuigen.
Op dit moment is het alle 3 niet best, maar vind Locadia de minst slechte.
Moet een 'spits' (vandaag stonden er 4 afwisselend centraal voorin) in dit systeempje er 25 inleggen? Lozano legt er als ie op stoom komt 20 in, Pereiro kun je ook voor minstens 10 opschrijven. Dan heb je echt geen goaltjesdief voorin nodig die geen fatsoenlijke pass kan geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lammers is nog jong, moet nog veel leren en heeft tot nu toe één redelijk tot goed seizoen gedraaid in de Jupiler League. Mooi laten pendelen tussen Jong PSV en PSV, af en toe wat wedstrijden mee pakken.
Ander type speler vind ik 'm vooral. Weet niet of ie er 25 inknalt als 'ie in de spits staat en dat zou een spits van PSV wel moeten doen eigenlijk. Speelt al even bij PSV, nuttige kracht, maar ook niet heel veel meer dan dat.
Dan heb je 30 goals. Tel er 10 tot 15 bij voor Van Ginkel. Zal een spits er toch nog wel wat moeten maken. Ik zie bv. Hendrix en die verdedigers niet zo gek veel goals maken en Locadia ook niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Moet een 'spits' (vandaag stonden er 4 afwisselend centraal voorin) in dit systeempje er 25 inleggen? Lozano legt er als ie op stoom komt 20 in, Pereiro kun je ook voor minstens 10 opschrijven. Dan heb je echt geen goaltjesdief voorin nodig die geen fatsoenlijke pass kan geven.
So, inderdaad. Vooral verdedigend ijzersterk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:57 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Arias trouwens echt een fantastische wedstrijd spelen, die moet echt blijven.
Ging er ook een paar keer heerlijk overheen en leek ook wat rustiger in de laatste pass.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
So, inderdaad. Vooral verdedigend ijzersterk.
Lammers was ook vroeger een middenvelder/10 toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:03 schreef tja77 het volgende:
Misschien werkt dat overigens prima hoor, Slammers in de spits met Pereiro op 10 en Lozano en Bergwijn op de flanken.
Het is nog even kijken welke spits het beste rendeert in dat systeem.
40-45quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Allemaal leuk en aardig die 3-2. Maar hoeveel % balbezit hadden we??
Dit, viel me ook niet tegen. Wel schandalig dat Cocu nu pas doorheeft dat Pereiro een 10 is. Lozano komt er wel, rendement nog even omhoog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:51 schreef tja77 het volgende:
Maar al met al, gezien het feit dat:
Guardado, Pröpper, Moreno en Willems zijn vertrokken, en daar alleen Lozano tegenover stond vandaag, vond ik het lang niet slecht.
De linkerkant was wel prima, maar aan de rechterkant lopen ze echt zonder vertrouwen te kloten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Gastongod Pereirogenot.
Die pass op Lozano.
Pass van Hendrix waar Pereiro op kopte (en Ginkel scoorde) was ook genot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Gastongod Pereirogenot.
Die pass op Lozano.
Was wel een uitzondering voor Hendrix, die heeft de balletjes door de lucht nog niet echt onder de knie. Hoewel we natuurlijk de afgelopen jaren gespoiled zijn door Guardadoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pass van Hendrix waar Pereiro op kopte (en Ginkel scoorde) was ook genot.
Gudmundson gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De linkerkant was wel prima, maar aan de rechterkant lopen ze echt zonder vertrouwen te kloten.
Dat voetbal van AZ is echt gokkastvoetbal. Dat is nog duizend keer naïever dan dat van Ajax als die Europees spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gudmundson gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] uit de basis spelen.
Bergwijn speelde een dikke prima eerste helftquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gudmundson gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] uit de basis spelen.
Lang geleden dat ik zo een leuke pot heb gezien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pass van Hendrix waar Pereiro op kopte (en Ginkel scoorde) was ook genot.
Vejinovic kan eigenlijk echt niet. Net als die volledige verdediging incl. keeper. Rechterrijtje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat voetbal van AZ is echt gokkastvoetbal. Dat is nog duizend keer naïever dan dat van Ajax als die Europees spelen.
Aardig. Niet prima.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Bergwijn speelde een dikke prima eerste helft
Vejinovic draait soms leuk weg van zijn tegenstander, zet vijf megastappen en dan doet hij iets wat volkomen nutteloos is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vejinovic kan eigenlijk echt niet. Net als die volledige verdediging incl. keeper. Rechterrijtje.
Ik denk (en hoop) dat Luckassen wat gaat toevoegen aan het verdedigingscentrum.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:53 schreef TehRocks het volgende:
https://twitter.com/11tegen11/status/896450686216491008
Isimat met alleen een lijntje naar Schwaab (misschien had hij er ook eentje naar Paal maar die staat er niet op), wat kan die gast weinig met een bal zeg. En Locadia doet hetzelfde als de Jong en zakt ver terug
Die Schwaab en die Fransman kunnen er niet veel van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat Luckassen wat gaat toevoegen aan het verdedigingscentrum.
Die kan wel wat met een bal. Ik vind Isimat over het algemeen een prima mandekker maar die gaat alsmaar slechter met een bal om dus als Burnley hem wilt mag ie weg van mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat Luckassen wat gaat toevoegen aan het verdedigingscentrum.
Wellicht de Wijs samen met Luckassen? Anders zou Isimat toch nog de voorkeur krijgen boven Schwaab.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die Schwaab en die Fransman kunnen er niet veel van.
Lijkt me het proberen waard, heb je die andere twee als back-up. Linksback erbij, Paal als back-up en Arias rechtsback met Brenet als back-up.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wellicht de Wijs samen met Luckassen? Anders zou Isimat toch nog de voorkeur krijgen boven Schwaab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |