Jazeker, die vond ik dan juist weer erg de moeite waard. Erg sterke film. Maar daar zat juist weer een (sterk) verhaal in, en dat had ik bij Nomadland helemaal niet. Dat was in mijn beleving meer een soort plotloze sfeerschets. Niets mis mee normaal gesproken, ik heb wel gekkere films gekeken, maar in dit geval en op dat moment dat ik keek trok ik dat even niet. Frances McDormand is verder altijd okee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank! Ik pass deze even door naar mijn it-er, die altijd bepaalt of dingen al dan niet oké zijn
Heb je Two billboards outside Ebbing, Missouri gezien, ook met Frances McDormand? Vond ik ook ontzettend goed. Jammer dat je niet door Nomadland heen kwam. Ik kon er juist helemaal in komen, wat ik tegenwoordig heel moeilijk vind bij veel films.
Zekers! Druk topic. Hoop dat je deze kan lezen met die 60 posts per minuut. Lijkt een voetbalwedstrijd topic wel.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Man, zoveel posts... dis al bijna niet meer slow te noemen
Poeh, dat heeft me aardig wat moeite gekost hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zekers! Druk topic. Hoop dat je deze kan lezen met die 60 posts per minuut. Lijkt een voetbalwedstrijd topic wel.
Wow even zoeken hoor naar je reactie.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Poeh, dat heeft me aardig wat moeite gekost hoor
Valt mee, druk gehad met van alles. Heb maar 14 films gezien vanaf jouw post...van die 14 was The map of tiny perfect things de leukste. Jij?quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wow even zoeken hoor naar je reactie.
Nog leuke films gezien?
FFquote:
Ik lurk af en toe nog langs, maar ben meestal te laat, zoals altijdquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
FFMet mij is het goed en met jou? Zie je niet zo vaak meer voorbij komen op facebook? Zie je wel regelmatig online op de playstation
Man wat is het alweer lang geleden.
Jammer dat er hier niet meer veel gepraat word. Was een leuk groepje en nu is iedereen weg
Wat is te laat als er niemand isquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik lurk af en toe nog langs, maar ben meestal te laat, zoals altijd
Met mij gaat het ok-ishquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
FFMet mij is het goed en met jou? Zie je niet zo vaak meer voorbij komen op facebook? Zie je wel regelmatig online op de playstation
Man wat is het alweer lang geleden.
Jammer dat er hier niet meer veel gepraat word. Was een leuk groepje en nu is iedereen weg
Goeiemiddag.quote:Op zondag 16 mei 2021 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Man, zoveel posts... dis al bijna niet meer slow te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |