SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van vandaag:
20.05 3000 m steeplechase (v) 1e ronde
20.10 Verspringen (v) kwalificatie
20.20 Kogelslingeren (m) kwalificatie A
21.05 5000 meter (m) 1e ronde
21.25 Kogelstoten (v) finale met Melissa Boekelman
21.50 Kogelslingeren (m) kwalificatie B
21.55 200 meter (m) halve finale
22.30 400 meter horden (m) finale
22.50 400 meter (v) finale
Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Samba ging nog bijna op z'n bek, verneukt een medailleLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ha ha ha Die Noor![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Samba stortte letterlijk en figuurlijk in.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Warholm.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Leek wel of die neergeschoten werd.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:36 schreef Szura het volgende:
Samba ging nog bijna op z'n bek, verneukt een medailleBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja, de regen maakt het een stuk lastigerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Had deze tijd sneller geweest zonder regen of ben ik nu een amateur?![]()
Warholm.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Samba was comedy capers nadat hij op die laatste horde trapte.
Paspoort zal wel direct afgepakt worden.Jack does it in real time...![]()
Waarom heeft ie een pet op
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goede laatste horde van Samba.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Leek wel een tiaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:39 schreef DeeBee het volgende:
Paspoort zal wel direct afgepakt worden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Petje en zonnebril op en hij kan gewoon anoniem rondreizen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:39 schreef DeeBee het volgende:
Paspoort zal wel direct afgepakt worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Was Krekkorie nou beledigt door het woord 'chocoladebeen'?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vooral het vooraanzichtquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
Die slowmotion van Samba is goud waard.![]()
![]()
Misschien ook duiken.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hup Chicken Legs.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ben benieuwd hoeveel atleten Prof. Sedoc kennenquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Goede helm.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Vikingen hadden helegaar geen hoorns op hun helm
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is bizar dat het legaal isquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je er goud mee kan winnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die van mij ook, haar loopstijlquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Kris Meertens zijn broekje is al uit voor Allyson![]()
![]()
Iedereen. Zijn allemaal oud-studenten van hem. Genot.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:43 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel atleten Prof. Sedoc kennen![]()
Allemaal.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:43 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel atleten Prof. Sedoc kennenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Hij werd een paar keer genoemd bij interviews met atleten en die leken hem wel te kennenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:43 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel atleten Prof. Sedoc kennen![]()
![]()
Ik vind Michael Johnson beter als commentator dan SedocI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
is het Vikingen of Viekingenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Vikingen hadden helegaar geen hoorns op hun helm![]()
Getrouwd met een decatleet, dan scoor je punten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij werd een paar keer genoemd bij interviews met atleten en die leken hem wel te kennenI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
VIKKINGquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter:HaroldinhoXL twitterde op woensdag 09-08-2017 om 22:41:32Warholm does Munch. #London2017 https://t.co/2TT5PFoG2i reageer retweet
![]()
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:44 schreef TechTraveler het volgende:
Ik vind Michael Johnson beter als commentator dan SedocBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Hans, bedanktquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Getrouwd met een decatleet, dan scoor je punten.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Legende Felix nu.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Miller?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Getrouwd met een decatleet, dan scoor je punten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
johquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik hoop op goud voor NaserVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Pars is tegenwoordig ook één grote farce.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die trainen met echte hamers.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:47 schreef The_Undertone het volgende:
Het Amerikaanse hamerslingerprogramma staat nog niet op punt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Je moet toch gewoon een soort Zamboni die baan op kunnen sturen om het water weg te zuigen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bahamas en Estland is niet echt een voor de handliggende combi.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
College sweetheartsquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bahamas en Estland is niet echt een voor de handliggende combi.![]()
Mupopo is een man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die uit IJsland was laatste. Toch raar van zo'n land vol sterkste mannen. En ik zie Donar er ook nog wel wonen met zijn hamer.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Miller gaat het morgen niet doen neen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd hoeveel last Miller hier morgen van heeft. Wel geschrokken van Van Niekerk net.![]()
Beiden studerend in de VSquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bahamas en Estland is niet echt een voor de handliggende combi.![]()
![]()
Een echte Bhareinse. Ze bestaan.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hopelijk niet. Weer zo'n geïmporteerde...quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Drie Jamaicaanse, gaan ze dan toch een medaille pakken vandaag?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Zou wel leuk zijn, eindelijk eens iemand die voor Bahrein uitkomt en daar ook gewoon normale banden mee heeft (en zeker niet voor de sport naar Bahrein gekomen is).quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
En beiden atleet. Dat ze elkaar daardoor kennen is logisch.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat een snelheid.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
WTF|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hahahahaha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat is dit dan
Whaha, wat gebeurt hier.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kon ze niet duiken ofzo
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Of ze was helemaal dood, of ze had een blessure.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Miller liep tegen een onzichtbare horde aan.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Met een Bahreinse vader, en al op zeer jonge leeftijd met haar ouders naar Bahrein vertrokken. Totaal niet te vergelijken met die Keniaanse Bahreini's dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze in Nigeria geboren is.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Als ze blessa is, heeft Dafne helemaal geen tegenstand meerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of ze was helemaal dood, of ze had een blessure.![]()
![]()
Een van haar ouders komt wel uit Bahrein.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze in Nigeria geboren is.Citius, Altius, Fortius.![]()
Ta Lou doet nog mee toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als ze blessa is, heeft Dafne helemaal geen tegenstand meer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AU
Een Calmejannetje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ineens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Sow, die knalVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:53 schreef Redefine het volgende:
Miller liep tegen een onzichtbare horde aan.![]()
![]()
Werd die maar ingehaald toen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Als ik daar had gezeten was ik dwars door het dak gevlogen denk ik.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Jaquote:
Zoiets heb ik zelden gezien
Een Jacobellisje ofzoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die had goud gepakt als ze niet zo achterlijk hard was gestart.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:55 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dit wel een beetje jammer voor FelixGodin.![]()
heywoodu
![]()
Die ging lekker juichen en tof doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:56 schreef Szura het volgende:
Een Jacobellisje ofzoVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Even kijken wat prof Sedoc ervan zegt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Marita Koch moet toch wel een beetje gniffelen achter de TV denk ik, als ze deze finaletijden ziet. Zelfs zonder dopingprogramma liep ze harder.![]()
Wat een race!I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
In de reclame kramp
Lekker duidelijk GregI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
En wat hebben we morgen allemaalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Niet vergelijkbaar. Dat was gewoon karma.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:56 schreef Szura het volgende:
Een Jacobellisje ofzoBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Greg gaat even zeggen hoe het moet.
Die atlete zal ook wel denken, had ik nou maar naar Prof Sedoc geluisterdI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Dit was een topshowtje, dit laatste half uurtje wat ik nog mee kon pakken.
Jack does it in real time...![]()
Speerwerpen heujI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Wat heeft die auto er nou mee te maken Krek. Want die was nog koud en zij is al opgewarmd.
Daarvoor heb je niks gemist iig.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Dit was een topshowtje, dit laatste half uurtje wat ik nog mee kon pakken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mwahquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krumins, Hassan (5000m)
Verstegen (800m)
Schippers (200m)![]()
![]()
Alles wordt stijf.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Ze krijgt hem niet meer omhoog.
Shemale confirmed.![]()
"Olumpies"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sneu voor Felix?
Is topsport man...I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Waarom lopen die sprinters hier niet in warme leggings? Of afritsbroeken zoals de schaatsers vlak voor de start?![]()
Het was een gezellige week jongens, ik zie jullie zondag weer
Als cadeau mag Warholm bij Stekelenburg langs.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
die is nu helemaal klaar jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:02 schreef Columbiafan het volgende:
Miller wordt inderdaad twee keer niets morgen.![]()
Boekelmans heeft genoten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
twitter:NRK_Sport twitterde op woensdag 09-08-2017 om 23:00:55Dette klippet gir oss frysninger. Hva er du laget av, Warholm? https://t.co/D9mOf907mV reageer retweet
![]()
forum.fok.no is elders.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:07 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:NRK_Sport twitterde op woensdag 09-08-2017 om 23:00:55Dette klippet gir oss frysninger. Hva er du laget av, Warholm? https://t.co/D9mOf907mV reageer retweet
heywoodu
![]()
IAAF moet excuses aanbieden aan Makwala, omdat ze hem een medaille hebben ontnomen. Als hij echt ziek was had hij immers nooit twee keer zo goed kunnen lopen.
Aldus Greg.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Churandy in de studio morgen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Morgen is de NOS blij.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Frankrijk heeft maar zes wereldkampioenenquote:1. Marie-José Pérec 400m (1991, 1995).
2. Stéphane Diagana 400m haies (1997)
3. Eunice Barber heptathlon (1999)
4. Ladji Doucouré 110m haies (2005)
5. Teddy Tamgho triple saut (2013)
6. Pierre-Ambroise Bosse 800m (2017)![]()
![]()
Mooi, begint dus pas om 8 uurquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krumins, Hassan (5000m)
Verstegen (800m)
Douma (1500m)
Schippers (200m)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat begint het toch elke dag.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, begint dus pas om 8 uurBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ha ha ha Super.quote:
heywoodu
![]()
twitter:GracenoteGold twitterde op woensdag 09-08-2017 om 22:27:18China's Lijiao Gong wins shot put gold. The first 10 women's events at the 2017 WCh have seen 10 gold medallist from 10 different countries! reageer retweet
Sooooooooquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leon Haan komt met een messcherpe analyse: schippers moet uitgaan van eigen kracht.U MAD?![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leon Haan komt met een messcherpe analyse: schippers moet uitgaan van eigen kracht.![]()
ongekend wat een analyse
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Even verbeterd.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leon Haan komt met een messcherpe analyse: schippuuuurs moet uitgaan van eigen kracht.![]()
Eerst het bordje van de concurrentie leeg eten natuurlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd wat ze anders zou doen als ze niet uit gaat van eigen kracht dan..![]()
Baggagedrager sprints.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd wat ze anders zou doen als ze niet uit gaat van eigen kracht dan..Jack does it in real time...![]()
Internationale sportgenotquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:44 schreef heywoodu het volgende:
twitter:GracenoteGold twitterde op woensdag 09-08-2017 om 22:27:18China's Lijiao Gong wins shot put gold. The first 10 women's events at the 2017 WCh have seen 10 gold medallist from 10 different countries! reageer retweet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Internationale sportgenot
AtletiekGod.Jack does it in real time...![]()
Blijven geniale beeldenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar. Dat was gewoon karma.
Sowieso haar hele Olympische trackrecord
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Toch wel mooier dan zwemmen, waar murica meer dan de helft van de medaljes opveegtquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zou die globalisering van de gouden medaillewinnaars ook iets te maken kunnen hebben met sommige 'programma's' die zijn ontmanteld of met atleten die toch wat voorzichtiger zijn geworden.
Of zou het gewoon het feit zijn dat we in een na-Olympisch jaar zitten en de grote toplanden weer in opbouw zijn...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zou Hassan weer na 800 meter de kop pakken en er een lange eindsprint van maken?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krumins, Hassan (5000m)
Verstegen (800m)
Douma (1500m)
Schippers (200m)![]()
"Ik weet het niet, Ik weet het niet"quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:57 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zou Hassan weer na 800 meter de kop pakken en er een lange eindsprint van maken?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Lief doen voor Sifan!
Serietjes 5000m lijkt mij geen probleem. Alleen als Alyana gaat schroeien vanaf de start in de finale is Sifan kansloos, anders kan ze misschien wel meedoen.Jack does it in real time...![]()
Sifan heeft afgedaan door naar Salazar te gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef DeeBee het volgende:
Lief doen voor Sifan!
Serietjes 5000m lijkt mij geen probleem. Alleen als Alyana gaat schroeien vanaf de start in de finale is Sifan kansloos, anders kan ze misschien wel meedoen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik liep net op werk een gigantische poster van Dafne voorbij. Daarbij had ik glas melk bij me.
Dit wordt een goede dagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als ze nou een Nederlandse was had ik het nog kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik kan de naam Sifan Hassan niet meer horen. Niet dat zij er iets aan kan doen, die NOS he...![]()
Het lijkt wel of de media met de NOS voorop alle mogelijke moeite wil doen om de kijker ervan te willen overtuigen haar sympathiek te vinden en vooral als een 100% Nederlandse te zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze nou een Nederlandse was had ik het nog kunnen begrijpen.![]()
Mooiquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Internationale sportgenot
Dat absoluut, moet al lachen als ik er aan denkquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijven geniale beelden
Sowieso haar hele Olympische trackrecord![]()
En ja elke keer had ze wel wat op de spelen, waardoor ze naast het net viste.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Alle Nike atleetjes die op Instagram op hetzelfde moment plots een video posten over "hun held" Mo Farah. Komt totaal niet gemaakt over verder.![]()
![]()
Medailletje moet wel, goud kan natuurlijk altijd, zou wel mooi zijn na die mislukte 1500.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef DeeBee het volgende:
Lief doen voor Sifan!
Serietjes 5000m lijkt mij geen probleem. Alleen als Alyana gaat schroeien vanaf de start in de finale is Sifan kansloos, anders kan ze misschien wel meedoen.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:02 schreef Columbiafan het volgende:
Alle Nike atleetjes die op Instagram op hetzelfde moment plots een video posten over "hun held" Mo Farah. Komt totaal niet gemaakt over verder.![]()
![]()
Ik kijk wel enorm uit naar het speerwerpen, dat zou toch een van de absolute hoogtepunten van dit WK moeten worden.![]()
Ik denk het laatste en alleen mbt Rusland ook het eerste, maar dat zal waarschijnlijk ook niet lang duren.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zou die globalisering van de gouden medaillewinnaars ook iets te maken kunnen hebben met sommige 'programma's' die zijn ontmanteld of met atleten die toch wat voorzichtiger zijn geworden.
Of zou het gewoon het feit zijn dat we in een na-Olympisch jaar zitten en de grote toplanden weer in opbouw zijn...![]()
heywoodu
![]()
twitter:MichKatami twitterde op donderdag 10-08-2017 om 14:07:32OFFICIAL - 2013 World Champ Eunice Sum has withdrawal from 800m at #London2017 due to illness. #Kenya will have Nyairera & Emily Cherotich reageer retweet
Morgen in haar eentje in de herkansingquote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:31 schreef heywoodu het volgende:
twitter:MichKatami twitterde op donderdag 10-08-2017 om 14:07:32OFFICIAL - 2013 World Champ Eunice Sum has withdrawal from 800m at #London2017 due to illness. #Kenya will have Nyairera & Emily Cherotich reageer retweet
Gelukkig is het droog vandaag.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:09 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk wel enorm uit naar het speerwerpen, dat zou toch een van de absolute hoogtepunten van dit WK moeten worden.![]()
heywoodu
![]()
twitter:fisseha_HG twitterde op donderdag 10-08-2017 om 15:08:18In case you haven't heard, Genzebe Dibaba is out of tonight's women's 5000m heats. #London2017 Team #Ethiopia: Almaz, Senbere & Letesenbet reageer retweet
Wordt ze geweerd door de IAAF met een vage uitleg?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Morgen in haar eentje in de herkansing![]()
heywoodu
![]()
Eurosport en BBC zijn al live, NPO 3 en Sporza beginnen pas om 20:00, die missen dus Krumins en Hassan![]()
Hoe gaat jouw letsrun?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Check voor de lol heat 4 even.
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader
Welcome wimderon, you have 68 points and are in 5th out of 1212![]()
Hahaha, de meneer die de prijsuitreiking moest doen, zit ook in quarantaine, dus nu moet Coe het zelf doen![]()
![]()
heywoodu
![]()
Staan we toch gebroederlijk in de top-20.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe gaat jouw letsrun?
Welcome wimderon, you have 68 points and are in 5th out of 1212
heywoodu
![]()
Bij Atstat zijn er verder 7 van de 411 die dertien gouden medailles goed voorspeld hebben, dan ben ik met mijn twaalf ook niet ontevreden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nouja, hier toch ook meer dan het dubbele van de nummer 2 en bijna vier keer zo veel als de nummer 3 in de medalje count.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel mooier dan zwemmen, waar murica meer dan de helft van de medaljes opveegt![]()
Vanavond nog Nederlanders? Of hoef ik niet te kijken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond nog Nederlanders? Of hoef ik niet te kijken.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
5quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond nog Nederlanders? Of hoef ik niet te kijken.![]()
heywoodu
![]()
Ik kom er nu ineens achter dat Krumins op z'n Engels uitgesproken dient te worden, omdat die man schijnbaar een Australiër is ipv een Let ofzo. Weten we dat ook weer.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Crew-mince dan otzo?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er nu ineens achter dat Krumins op z'n Engels uitgesproken dient te worden, omdat die man schijnbaar een Australiër is ipv een Let ofzo. Weten we dat ook weer.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Koala moet gewoon lekker de zevenkamp doen en niet deze onzin. Dit zouden alleen Roleder en Visser moeten doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Check voor de lol heat 4 even.
https://www.iaaf.org/comp(...)artlist#resultheader[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ik als Kuijken werd geboren als vrouw zou ik ook zeer snel trouwen om van die gruwelijke naam af te komen.U MAD?![]()
En dan trouwen met iemand die De Haan heetquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik als Kuijken werd geboren als vrouw zou ik ook zeer snel trouwen om van die gruwelijke naam af te komen.![]()
Of Kleinquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan trouwen met iemand die De Haan heetLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
5quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
Eerste hoeveel qualificeren zich?![]()
Gelukkig hebben wij geen import atleten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Zie nu pas dat die nep Turk weer meedoet
Can![]()
5, maar ja die zullen allemaal wel uit de tweede reeks komen, aangezien die weten wat ze moeten lopenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tnx. En nog wat tijdsnelsten natuurlijk? Twee?![]()
Oh jawel, gaat het zich niet om.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen import atleten.
Maar niet als je als natie geen enkele eigen atleet hebt lopen. Turkije won 15 (?) medailles vorig EK die allemaal waren 'gekocht'.U MAD?![]()
heywoodu
![]()
Nog niet een heel klein beetje vergelijkbaar met Turkije, Azerbeidjan, Bahrein inderdaad.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen import atleten.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
3x alquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Krumins*Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Krumins prima tot nu toe
Hij doet geen moeite de namen op zijn Engels uit te spreken heCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Rowbury
Mooi
Kuijken maar 4 seconden boven PR en ze leek best makkelijk te lopen nog.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ze is toch ook gewoon Nederlandse?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:45 schreef franklop het volgende:
Hij doet geen moeite de namen op zijn Engels uit te spreken he![]()
Ook Farah (als VARA) en Muir (als MOER) deed ie geen moeite voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is toch ook gewoon Nederlandse?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
CommentaartaalfaalVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Qua naam zou ik inderdaad ook aan een Let of Litouwer denken ja. En dan uitspreken als Kroemins. Maar het is een Zuid-Afrikaanse naam.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er nu ineens achter dat Krumins op z'n Engels uitgesproken dient te worden, omdat die man schijnbaar een Australiër is ipv een Let ofzo. Weten we dat ook weer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Minimaal één keer per uitzendingquote:
heywoodu
![]()
Minder vervelend dan BBC kijken en het over Kooijken horen gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook Farah (als VARA) en Muir (als MOER) deed ie geen moeite voor.
Vooral Moer vind ik verschrikkelijk klinken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook Farah (als VARA) en Muir (als MOER) deed ie geen moeite voor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder vervelend dan BBC kijken en het over Kooijken horen gaanBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat maakt hem echt geen Muir uit.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral Moer vind ik verschrikkelijk klinken.Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat maakt hem echt geen Muir uit.
U MAD?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: