echt wellusquote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je probeert bitcoins te storten in je waves cliënt, dat gaat niet.
Waar denk je dat de wETH en wBTC gateway voor zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je probeert bitcoins te storten in je waves cliënt, dat gaat niet.
Je hebt ETH tijdens de pump gekocht? Auquote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:12 schreef chantalxx het volgende:
Ja maar ik heb mijn bitcoin omgeruild toen hij rond de 1800 stond
Als de prijs dat dan ook gaat doen, dan heeft hij m'n zegenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ivanov verwacht binnen 6 maanden te kunnen concurreren met ethereum (qua gebruik van platform)
Als dat gebeurt, wordt het druk bij de Tesla dealerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:03 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Als de prijs dat dan ook gaat doen, dan heeft hij m'n zegen
leuk om te dagtraidenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:20 schreef hmmmz het volgende:
Wat vinden de mensen hier van District0x?
kun je beter zonnepanelen aanschaffen. XRP levert mij elke dag geld opquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, wordt het druk bij de Tesla dealer
daarvoor vind ik het volume nog te kleinquote:
Hoe levert xrp jou dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
kun je beter zonnepanelen aanschaffen. XRP levert mij elke dag geld op
ah op die manier had ik het nog niet bekeken. dank!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daarvoor vind ik het volume nog te klein
10 10 10 10 10quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moeten een keer goed door die 5 dollar grens heen. Lijkt wel een fobie voor waves.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
10 10 10 10 10
om mee te beginnen dan hè, daarna weer verder
Denk het wel, probeer het, niets ontploft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:51 schreef metallicelmo het volgende:
Is het mogelijk om een wallet.dat bestand van Bitcoin Core voor Linux te kopieren naar een Bitcoin Core Windows versie? kun je die gewoon openen?
Ja, op de blockchain.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mischien domme vraag. Maar stel ik raak mijn ledger nano s kwijt. Dan kan ik volgens ledger met de 24 woorden combinatie mijn wallet op een nieuwe ledger wallet weer importeren. En daarna dus weer verder handelen met de nieuwe ledger die weer nieuwe 24 woord combinatie heeft.
Hoe weet de nieuwe ledger wat er in de oude zat? Daar moet dus iets van data ergens opgeslagen zijn. Slaat ledger dus die na elke transactie die je doet je wallet ergens encrypted op?
Van mij maggie.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:14 schreef NatteBever het volgende:
Volgende maand wordt de maand van WAVES, als we Maggie mogen geloven. Ik zit er alvast klaar voor iig!
Ah, en met alleen die code is ie weer uit de blockchain te halen. Je ultieme backup dus.quote:
Mijn concentratiespanne is ongeveer 3 minuten en dan, eh, oh ff een woordje leggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien?
Vast niets nieuws voor je. Maar ik vond het een aardige presentatie.
Ja dat is wel storend ja. Maar Waves kan echt wel een ding wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn concentratiespanne is ongeveer 3 minuten en dan, eh, oh ff een woordje leggen.
Neem een keer de tijd om je in te lezen over hoe blockchain tech en private keys en public keys precies werken. Het is doorgaans handig om te weten hoe iets werkt als je er (flinke sommen) geld op gaat bewaren.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah, en met alleen die code is ie weer uit de blockchain te halen. Je ultieme backup dus.
Dank.
je hebt fiat bijgestort?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta op het punt om de 1000$ te passeren
Je bent naar het GWK geweest?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta op het punt om de 1000$ te passeren
Dat ben ik nu ook aan het doen, maar begreep dit deel van data uitwisseling nog niet. Ben mij op allerlei terreinen aan het inlezen en ga straks keer rustig beginnen met kleine bedragen. Voor paar euro crypto kopen, handelen, weer terug nar fiat, met wallet spelen. En zo beetje begrijpen wat er eigenlijk gebeurt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Neem een keer de tijd om je in te lezen over hoe blockchain tech en private keys en public keys precies werken. Het is doorgaans handig om te weten hoe iets werkt als je er (flinke sommen) geld op gaat bewaren.
Inruilen voor BTC en dan direct WAVES kopen. Of, als je verwacht dat BTC nog gaat stijgen, wachten met Waves kopen. Of, als je verwacht dat ETH gaat stijgen, wachten met BTC kopen. Of, als je verwacht dat Waves gaat stijgen, zsm. BTC en Waves kopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 06:08 schreef kevin_ het volgende:
Hoe kan ik het beste WAVES kopen als ik ETH heb op Tidex? Thanks!
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 07:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Inruilen voor BTC en dan direct WAVES kopen. Of, als je verwacht dat BTC nog gaat stijgen, wachten met Waves kopen. Of, als je verwacht dat ETH gaat stijgen, wachten met BTC kopen. Of, als je verwacht dat Waves gaat stijgen, zsm. BTC en Waves kopen.
Omgekeerd bij een verwachte daling. Succes
https://btcmanager.com/ho(...)gic-string-of-words/quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mischien domme vraag. Maar stel ik raak mijn ledger nano s kwijt. Dan kan ik volgens ledger met de 24 woorden combinatie mijn wallet op een nieuwe ledger wallet weer importeren. En daarna dus weer verder handelen met de nieuwe ledger die weer nieuwe 24 woord combinatie heeft.
Hoe weet de nieuwe ledger wat er in de oude zat? Daar moet dus iets van data ergens opgeslagen zijn. Slaat ledger dus die na elke transactie die je doet je wallet ergens encrypted op?
Dan heb ik zo'n 7k winst, ik wacht echter op de 250quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:33 schreef Thezappa het volgende:
maar na september gaan onze waves de lucht in...denk dat veel mensen blij worden als ze de 25 gaan halen haha
250 is helemaal goedquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n 7k winst, ik wacht echter op de 250
Moet ik er toch nog een paar bijkopen om geen hypotheek nodig te hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ik er toch nog een paar bijkopen om geen hypotheek nodig te hebben
Yep. Of wanneer ze Ethereum achtige proporties aan gaan nemen. Dan worden er extra Tesla's besteldquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:33 schreef Thezappa het volgende:
maar na september gaan onze waves de lucht in...denk dat veel mensen blij worden als ze de 25 gaan halen haha
laten we het elkaar gunnen...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Of wanneer ze Ethereum achtige proporties aan gaan nemen. Dan worden er extra Tesla's besteld
nu is je kansquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ik er toch nog een paar bijkopen om geen hypotheek nodig te hebben
Het is koffiedik kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
laten we het elkaar gunnen...
nou bij mij komt er toch eerst een dikke el camino of camaro met grootste blok als alles moon gaat
hahah
Volgens mij max een half uurtje.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:13 schreef robbietobbie het volgende:
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je transfer van ETH naar Bittrex is bijgewerkt? Staat nog niet bij "pending deposits"
Zit al aan m'n max voor deze maand. Volgende maand weer.quote:
Op je spaarrekening heb je wat zekerheid idd. Maar op je spaarrekning staan je centen ook niets te doen met de rente van tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit al aan m'n max voor deze maand. Volgende maand weer.
1/3 gaat naar m'n spaarrekening, 1/3 in een beleggingsfonds en 1/3 naar crypto's. Ik ga niet mn spaarrekening plunderen om extra coins te kunnen kopen.
0,1% sinds vorige weekquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op je spaarrekening heb je wat zekerheid idd. Maar op je spaarrekning staan je centen ook niets te doen met de rente van tegenwoordig.
Maar de kans dat je negatief rendement haalt op crypto is ook wat hoger dan je spaarrekening.. :pquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op je spaarrekening heb je wat zekerheid idd. Maar op je spaarrekning staan je centen ook niets te doen met de rente van tegenwoordig.
Je signature link werkt nietquote:
what floats ya boat mate ..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit al aan m'n max voor deze maand. Volgende maand weer.
1/3 gaat naar m'n spaarrekening, 1/3 in een beleggingsfonds en 1/3 naar crypto's. Ik ga niet mn spaarrekening plunderen om extra coins te kunnen kopen.
Dat topic staat in BET (Bier en Tieten subforum).quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je signature link werkt niet
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
is er toch niet meer? was goed topicreeksjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat topic staat in BET (Bier en Tieten subforum).![]()
Daar heb ik deze smileys toen voor gemaakt:&
Daar raakt het ook niet kwijt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Kunnen we niet meer bij.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is er toch niet meer? was goed topicreeksje
Dat klopt, vandaar dat zijn link ook niet meer werkt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is er toch niet meer? was goed topicreeksje
10tje in gestoptquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef Afwazig het volgende:
Zitten hier nog mensen in syscoin toevallig?
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:33 schreef Thezappa het volgende:
Ik heb zo een sterk vermoeden dat Waves = foktrollcoin. Wat is dit allemaal voor onzin zegquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Zat jij niet vuistdiep in Ripple?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een sterk vermoeden dat Waves = foktrollcoin. Wat is dit allemaal voor onzin zeg.
*zatquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zat jij niet vuistdiep in Ripple?
qftquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een sterk vermoeden dat Waves = foktrollcoin. Wat is dit allemaal voor onzin zeg.
(ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor, alhoewel ik zelf ook flink in Waves zit mag het wel wat minder met al dat ongefundeerde m00n !!!11 geschreeuw)quote:
Ik had er nog nooit van gehoord maar het ziet er opzich prima uit alleen het lijkt een beetje stil te staan. Weinig actie ook op hun Reddit en roadmap.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
10tje in gestoptlaat ik lekker zitten en kom er over een jaar wel weer eens op terug.
Daarom tientje.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord maar het ziet er opzich prima uit alleen het lijkt een beetje stil te staan. Weinig actie ook op hun Reddit en roadmap.
Er wordt veel gehyped inderdaad, maar ik vind het zelf ook wel een leuke coin. Ben met te weinig ingestapt op $0,90, maar dat was al na een redelijke stijging. Toch een goeie winst, met nog meer potentie. Hij heeft voor velen geen windeieren gelegd, dus dat maakt hem wel populair.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat laten liggen... een typisch voorbeeld van een shitcoin.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen met Digibyte? wordt dat ooit nog wat, ik heb het nieuws niet meer gevolgd
Die hebben niet zo goed opgelet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen met Digibyte? wordt dat ooit nog wat, ik heb het nieuws niet meer gevolgd
Ik heb wel een klein aantal digibyte. Sta nog steeds 40% in de plus desondanks de gigantische drop. Laat het lekker staan, ik zie het vanzelf wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Das een beste FOMOquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:31 schreef robbietobbie het volgende:
Ook maar eens ingestapt bij NEOhopelijk kan ik nog een leuke stijging meepakken
Je bent precies op tijd. Dit jaar ETH nog voorbij.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:31 schreef robbietobbie het volgende:
Ook maar eens ingestapt bij NEOhopelijk kan ik nog een leuke stijging meepakken
De APIcall is veranderd en hij heeft hem nog niet aangepast. Andere indexes hebben daar ook problemen mee/quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:46 schreef SugeLucky het volgende:
NEO staat op coincapmarket ongeveer op $24.50 maar op blockfolio op iets meer dan $16.
Iemand enig idee waarom dit zo'n verschil is?
Andere Exchange?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:46 schreef SugeLucky het volgende:
NEO staat op coincapmarket ongeveer op $24.50 maar op blockfolio op iets meer dan $16.
ik heb met de winst zonnepanelen gekocht. Die maken nu stroom voor mijquote:
Thanks. Kan ik er vanuit gaan dat coincapmarket in dit geval correct is?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De APIcall is veranderd en hij heeft hem nog niet aangepast. Andere indexes hebben daar ook problemen mee/
de enige die correct is, is de prijs die de Exchange zelf zegt. Coinmarketcap is natuurlijk ook maar een gemiddelde en loopt achter.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Thanks. Kan ik er vanuit gaan dat coincapmarket in dit geval correct is?
je moet ans helemaal verwijderen en neo en je trades opnieuw toevoegen, dan klopt het wel gewoon.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:46 schreef SugeLucky het volgende:
Even je oude ANS/NEO verwijderen uit Blockfolio, syncen en al je ANS/NEO transacties opnieuw toevoegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:46 schreef SugeLucky het volgende:
Ja ik bedoelde eigenlijk of de prijs van de verschillende exchanges op coinmarketcap klopt. Maar bedankt, ik snap emquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:49 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de enige die correct is, is de prijs die de Exchange zelf zegt. Coinmarketcap is natuurlijk ook maar een gemiddelde en loopt achter.
Thanks!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
je moet ans helemaal verwijderen en neo en je trades opnieuw toevoegen, dan klopt het wel gewoon.
Thanks!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Even je oude ANS/NEO verwijderen uit Blockfolio, syncen en al je ANS/NEO transacties opnieuw toevoegen.
Ja, ook mijn idee. Nu wat van die Oosterse projecten kopen en dan over een flinke poos kijken hoe het ervoor staat.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Even je oude ANS/NEO verwijderen uit Blockfolio, syncen en al je ANS/NEO transacties opnieuw toevoegen.
Iets anders: NEO en OMG gaat nu lekker en de vraag is of dat wel allemaal toevallig is. De markt van Zuid Oost Azie gaat de komende decennia flink groeien op gebied van tech. Dit is een interessant artikel met cijfers: https://techcrunch.com/20(...)row-to-200b-by-2025/
Ik ga echt op zoek naar meer Oosterse projecten, er zit daar veel meer groei in tech dan in het Westen. Als meer mensen hier interesse in hebben om op zoek te gaan naar projecten, DM'en mag altijd
Welke? Heb je tips, die er net zo voor staan als NEO over een paar jaar!?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja, ook mijn idee. Nu wat van die Oosterse projecten kopen en dan over een flinke poos kijken hoe het ervoor staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welke? Heb je tips, die er net zo voor staan als NEO over een paar jaar!?Welke coins zijn überhaupt van Aziatische afkomst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welke? Heb je tips, die er net zo voor staan als NEO over een paar jaar!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
NEO.![]()
Cryptos... de enige business waar je je kut voelt omdat je maar 125% winst hebt gepakt![]()
Goeie vraag, blijkbaar NEO en OMG.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Welke coins zijn überhaupt van Aziatische afkomst?
Je snapt dat dat een verwijzing was naar het vorige topic?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NEO.![]()
Cryptos... de enige business waar je je kut voelt omdat je maar 125% winst hebt gepakt
Ik heb precies goed verkocht op 2250 uit mn hoofdquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:57 schreef metallicelmo het volgende:
Ik twijfel een beetje, ik heb nog iets van 35000 digibytes, die zijn nu zo'n 600 dollar waard. Heb ze ooit goedkoop gekocht. Als die prijs hersteld en echt iets meer waard zal worden dan maak je veel sneller stappen dan als je voor 600 dollar aan coins hebt die nu al 5 dollar per stuk zijn.. Digibyte heeft al eens 6x hoger gestaan
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Welke coins zijn überhaupt van Aziatische afkomst?
Volgens mij QTUM ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Goeie vraag, blijkbaar NEO en OMG.
[..]
Je snapt dat dat een verwijzing was naar het vorige topic?
Is er een aannemelijke reden dat ie weer zo hoog gaat komen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:57 schreef metallicelmo het volgende:
Ik twijfel een beetje, ik heb nog iets van 35000 digibytes, die zijn nu zo'n 600 dollar waard. Heb ze ooit goedkoop gekocht. Als die prijs hersteld en echt iets meer waard zal worden dan maak je veel sneller stappen dan als je voor 600 dollar aan coins hebt die nu al 5 dollar per stuk zijn.. Digibyte heeft al eens 6x hoger gestaan
waar staat 2250 in dit geval voor?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb precies goed verkocht op 2250 uit mn hoofd
Ze staan er in makker!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 13:17 schreef Skankhunt49 het volgende:
Hey Crypto Newbie hier,
Ben vorige week begonnen met crypto en heb een paar Neo coins gekocht vorige week.
Nu ben ik aan het proberen om deze van bittrex naar de neo wallet te versturen.
Ik heb 2.1 Neo verzonden naar mijn wallet adres alleen duurt dit nu al ruim een uur.
Is dat normaal?
Ik heb deze wallet:
https://github.com/neo-project/neo-gui/releases
En dan de neo-gui-windows.zip gedownload.
Als ik dan dubbelklik op me wallet adres in de Neo wallet dan krijg ik de volgende link.
https://www.antchain.xyz/address/AMMW72iwoqDmEfENdWjR7HnGzAUyUiQxVN
Kan iemand mij vertellen of ik het goed heb gedaan?
Waarschijnlijk omdat je de hele blockchain nog moet downloaden. Die is ~ 1GB. Je kunt ze zien in je adres in de blockexplorer (die link van jou net) dus het is aangekomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 13:25 schreef Skankhunt49 het volgende:
[..]
Ok thx![]()
Ik zie ze alleen nog niet in de wallet?
Bedankt weerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 13:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je de hele blockchain nog moet downloaden. Die is ~ 1GB. Je kunt ze zien in je adres in de blockexplorer (die link van jou net) dus het is aangekomen.
Waarom moet je eigenlijk bij bepaalde cryptovaluta de gehele blockchain downloaden en bij anderen niet? Ddat lijkt mij op lange termijn echt een barrière om van al je muntjes een x GB aan data moet downloaden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 13:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je de hele blockchain nog moet downloaden. Die is ~ 1GB. Je kunt ze zien in je adres in de blockexplorer (die link van jou net) dus het is aangekomen.
Pas van de hand gedaan met een paar satoshi winst.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:22 schreef Xeor het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Verge (XVG) hebben?
Satquote:Op donderdag 10 augustus 2017 13:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
waar staat 2250 in dit geval voor?
Ik twijfel om hem te kopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pas van de hand gedaan met een paar satoshi winst.
Ja zit er met 1BTC inquote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:22 schreef Xeor het volgende:
Ik twijfel om te kopen, heb op dit moment alleen ripplequote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja zit er met 1BTC inben een bagholder.
Bekijk even de grafiek van de laatste periode, je moet een hele lange adem gaan hebben voor verge gok ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik twijfel om te kopen, heb op dit moment alleen ripple
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:36 schreef Apekoek het volgende:
Ik lees wel veel goede verhalen over Verge, goede en actieve community. Blijf wel wat vast houden, voordat je het weet groeit het uit tot een 1 dollar coin en dat wil ik niet mislopen.
Naja met 0,10 ben ik ook tevredenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
13,409,472,280 marketcapje.
Makkelijk haalbaar.
Heb er 3600. Want je weet maar nooitquote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:22 schreef Xeor het volgende:
je hebt er 1K in euro ingestoken?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
Verge gewoon holden inderdaad. Had voorheen een gedeelte op 150sat verkocht.
Hij is nu aardig aant zakken trouwens, prima instapmoment. Community groeit, devs houden zich aan de roadmap en RSK contracts komen eraan. Ik houd 50% (heb er 430k) van mijn XVG sowieso tot ver in 2018 aan. De andere helft cash ik uit mocht ik geld nodig hebben om te reizen
Google Auth ergens anders op installeren?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:17 schreef Robert727272 het volgende:
Mijn telefoon is stuk gegaan nu kan ik met mijn ipad niet meer inloggen op bittrez vIa de 2fa code. Iemand enig idee hoe dit gereset kan worden?
Dat ben ik gedaan.. maar dan vraagt die dus om de key die op mijn telefoon staat🙃quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Google Auth ergens anders op installeren?
je krijgt bij het aanmaken van die 2fa inlog een 16 tekens code. Die code moet je gebruiken om opnieuw in te stellen. Anders contact opnemen met de bittrex support, maar dat kan wel even duren.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:19 schreef Robert727272 het volgende:
[..]
Dat ben ik gedaan.. maar dan vraagt die dus om de key die op mijn telefoon staat🙃
Mmf dan wordt het dus contact opnemen met bittrex enig idee hoelang dit gaat duren?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
je krijgt bij het aanmaken van die 2fa inlog een 16 tekens code. Die code moet je gebruiken om opnieuw in te stellen. Anders contact opnemen met de bittrex support, maar dat kan wel even duren.
ze zullen je identiteit moeten controleren, dus een paar weken?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:23 schreef Robert727272 het volgende:
[..]
Mmf dan wordt het dus contact opnemen met bittrex enig idee hoelang dit gaat duren?
ik gebruik Authy ervoor. Heeft ook een Chrome Pluginquote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Google Auth ergens anders op installeren?
Dat kan inderdaad, maar is geen verschil met telefoon kwijt raken. Je moet dan die recovery code invullen die je krijgt bij het instellen van 2FA. Dat is iig bij Polo zo, en als je die niet hebt, heb je dikke pech, of moet je heel lang wachtenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik gebruik Authy ervoor. Heeft ook een Chrome Plugin
Waarschijnlijk had je BTC op Bittrex staan?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Maar weet iemand waar die Lumen vandaan komen op Bittrex?
Hoe werkt dat en wat krijg je ervoor? Betking tokens?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:11 schreef DaRealDeal het volgende:
Net in de betking ico ingekocht voor 1 litecoin 💪😊
https://ico.betking.ioquote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoe werkt dat en wat krijg je ervoor? Betking tokens?
Thanks, ik heb inderdaad een verdwaalde BTC erop staan...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:00 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je BTC op Bittrex staan?
Er werd Lumen uitgedeeld bij BTC holders, zie link: https://www.stellar.org/blog/bitcoin-claim-lumens-2/
Kan iemand uit ervaring vertelle hoe het zit met het afronden?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:16 schreef Kmbkjb het volgende:
Ik heb gister een eerste storting gedaan via kraken. Het ging om 15 euro om te identificeren. Ik heb daarna btc gekocht. 0.00531726 stuks kreeg ik (14.99 eur x 2820 btc waarde)
Wat ik nog niet helemaal begrijp is de fee op kraken. Geld storten is gratis en geld terug storten naar bank is 0.09 cent.
In mijn scherm staat dat de fee voor aankoop btc 0.16/0.26 welke moet ik aanhouden? Bij faq staat dat het te maken heeft met maker en taker, wie kan dat uitleggen.
Nu na de transactie is die ene 0.01 cent verdwenen (15.00 -14.99) en ook staat er maar 0.00531 btc op mijn account. Rond btc af want er zijn dus 0.00000726 verdwenen?
Wie kan het een en ander uitleggen mbt fees?
Ik heb ook een storting bij coinbase gedaan, maar die zijn goed duur. Dat was dus maar eenmalig.
Als ik me aanmeld kan ik kiezen uit die 3 coins. Naar het deposit adres sturen en dan krijg je tokens in je account?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:21 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
https://ico.betking.io
Kan bitcoin, ethereum en litecoin erin stoppen. En uiteindelijk krijg je idd betking tokens.
Ja idd, alleen de coins krijg je later.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als ik me aanmeld kan ik kiezen uit die 3 coins. Naar het deposit adres sturen en dan krijg je tokens in je account?
Hoe en waar krijg ik die coins dan? Vast een domme vraag maar dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:31 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja idd, alleen de coins krijg je later.
Ik denk tegen die tijd in het account wat je maakt. En dan kan je hem doorsturen naar een Wallet. Althans dat verwacht ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoe en waar krijg ik die coins dan? Vast een domme vraag maar dit is nieuw voor mij.
Ik heb er gisteren 100.000 van de hand gedaan. Unique selling point zou de anonimiteit zijn. Ze bieden echter niet meer of betere anonimiteit dan Monero. Waar heel XVG op neerkomt is Bitcoin door Tor heen gehaald. Als ik behoefte heb aan Tor kan ik dat op mijn machine gewoon zelf configureren en dan 'gewoon' BTC gebruiken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:22 schreef Xeor het volgende:
Wat had je allemaal voor moois?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Zo, net even flink wat uit laten keren, en daar ga ik lekker van op vakantie. Zitten er hier ook mensen in XEM/NEM? Japanse coin die al flink doorontwikkeld is, staat in de top 10 maar je hoort er niet zo veel over. Is sinds een week ook 50% in de plus.
Ben de laatste tijd wel iets terughoudender; ga zeker geen coins halen waarvan nog niet veel bekend is
[..]
Dat kan inderdaad, maar is geen verschil met telefoon kwijt raken. Je moet dan die recovery code invullen die je krijgt bij het instellen van 2FA. Dat is iig bij Polo zo, en als je die niet hebt, heb je dikke pech, of moet je heel lang wachten
Hoe weten ze dan hoeveel ze aan je moeten geven. Of zijn het unieke deposit adressen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:42 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ik denk tegen die tijd in het account wat je maakt. En dan kan je hem doorsturen naar een Wallet. Althans dat verwacht ik.
Unieke adressen, en aan het eind van de Ico worden de coins naar rato verdeeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hoe weten ze dan hoeveel ze aan je moeten geven. Of zijn het unieke deposit adressen?
Aha thanks. Investeren in een gokpaleis, altijd naiss!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:00 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Unieke adressen, en aan het eind van de Ico worden de coins naar rato verdeeld.
PIVX gaat met Zerocoin implementatie fors uitlopen op Verge, alleen Maikuuul lijkt daar anders over te denkenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:48 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren 100.000 van de hand gedaan. Unique selling point zou de anonimiteit zijn. Ze bieden echter niet meer of betere anonimiteit dan Monero. Waar heel XVG op neerkomt is Bitcoin door Tor heen gehaald. Als ik behoefte heb aan Tor kan ik dat op mijn machine gewoon zelf configureren en dan 'gewoon' BTC gebruiken.
ben hem ant laden , staat al dag aan , zal wel goed gaan ,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:01 schreef SugeLucky het volgende:
Heeft iemand overigens die neon wallet hier? En hoe bevalt die?
Dit wordt wel een hele flinke groene kaars. Recht omhoogquote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit ja.... Stratis laat bizarre dingen zien idd.
Enkele lurkers vonden dit een goede tip, zo te zien.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PIVX gaat met Zerocoin implementatie fors uitlopen op Verge, alleen Maikuuul lijkt daar anders over te denken
Je zou het denken...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Enkele lurkers vonden dit een goede tip, zo te zien.
Willekeurige maandstart in mijn porto, en dan wordt NEO nog onjuist weergegeven, totaal zit dicht tegen 4k usd aanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:24 schreef XDo het volgende:
Willekeurige dag op Bittrex
[ afbeelding ]
Fors uitlopen doet pivx nu toch al?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
PIVX gaat met Zerocoin implementatie fors uitlopen op Verge, alleen Maikuuul lijkt daar anders over te denken
Qua technische voorsprong bedoel ik dan, de marketcap doet het idd al prima t.o.v. Verge.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:54 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Fors uitlopen doet pivx nu toch al?
Tijd om te verkopen. Zelfs ik zit op een ATH, dat kan nooit lang meer goed gaan.quote:
Wanneer je van 0 afkomt is alles meegenomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om te verkopen. Zelfs ik zit op een ATH, dat kan nooit lang meer goed gaan.
Alsjeblieft, doe het.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om te verkopen. Zelfs ik zit op een ATH, dat kan nooit lang meer goed gaan.
Waves, ETH en Stratquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:41 schreef hmmmz het volgende:
Bijkopen. NEO of OMG? Of District0x? Moeilijk moeilijk, keuzes keuzes.
Waarom is strat kut?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waves is een vage fok! coin.
Strat is ook kut.
Koop maar niks danquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waves is een vage fok! coin.
Strat is ook kut.
elasticquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:41 schreef hmmmz het volgende:
Bijkopen. NEO of OMG? Of District0x? Moeilijk moeilijk, keuzes keuzes.
Je kan je pc gewoon uitzetten toch? Gewoon eens in de zoveel tijd gas claimen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben hem ant laden , staat al dag aan , zal wel goed gaan ,
Juist, dat is per definitie winstgevendquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Waarom kopen wanneer je ook kunt minen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gooi even een flinke knuppel in het hoenderhok:
De prijs van ETH:
1 maart 2016: 7$
1 april 2016: 18$
1 juli 2016: 45$
1 januari 2017: 120$
1 januari 2018: 400$
1 januari 2019: 1200$
Wanneer niet meer dan schakel je over naar volgende coin en op tijd de investering eruit halen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:57 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Juist, dat is per definitie winstgevend
Wat zijn je resultaten?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer niet meer dan schakel je over naar volgende coin en op tijd de investering eruit halen.
brengt me geld opquote:
Die zijn aardig, zet zodra beetje de moeite alles om naar BTC, daytraden doe ik niet aan da's veel te stressvol.quote:
Winst is winst uiteraard maar ik ben van mening dat je het geld wat je aan hardware en stroomkosten + eventuele koeling gezien je huist opwarmt beter kan investeren, dat geeft op dit moment meer rendement.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die zijn aardig, zet zodra beetje de moeite alles om naar BTC, daytraden doe ik niet aan da's veel te stressvol.
Rond de 33 BTC zit ik nu en alle kosten zijn er al vanaf, die kosten me 0.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:13 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Winst is winst uiteraard maar ik ben van mening dat je het geld wat je aan hardware en stroomkosten + eventuele koeling gezien je huist opwarmt beter kan investeren, dat geeft op dit moment meer rendement.
Haha ja toch 😉quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aha thanks. Investeren in een gokpaleis, altijd naiss!
Dan ben je lang geleden begonnen of zit je in de ASICs maar starten op dit moment zie ik niet heel veel in. Alles wat ik uitreken valt tegen. Ooit had ik 80 BTC maar dat kan je niet vergelijken met de huidige situatie.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Rond de 33 BTC zit ik nu en alle kosten zijn er al vanaf, die kosten me 0.
Vraag me weleens af hoe dat kan al dat geld uit het niets.
Ah zo! Verge is flink aan het zakken zat net op 76 sat, mag wel doorzetten naar beneden. Dan word die wel interessant om weer te kopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Qua technische voorsprong bedoel ik dan, de marketcap doet het idd al prima t.o.v. Verge.
2 moederborden met max videokaarten toen dat nog ging, daarna LTC en ETH was ook leuk.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:17 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan ben je lang geleden begonnen of zit je in de ASICs maar starten op dit moment zie ik niet heel veel in. Alles wat ik uitreken valt tegen.
Dat snap ik, maar ik ga voorlopig de strategie aanhouden "koop dat wat op hoog volume stijgt" en gewoon een limiet er in knallen... dat kan gewoon bijna niet mis gaan?quote:
De kans is vrij groot dat je op verlies gaat staan de komende weken door de recente stijging maar ik zou lekker holden, de kans dat je over een jaar flink winst hebt is imo groter dan verlies.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:37 schreef Krip2held het volgende:
Wow, wat een bedragen hier sommigen :-) Ik mag me sinds vandaag ook eigenaar van cryptocurrencies noemen... Ik ga het gewoon eens proberen.
Heb 13.62 NEO gekocht (eerst BTC via LiteBit, ging super eenvoudig) en dit via bittrex omgezet in NEO.
Ik heb dit om 9 uur gedaan met een limit order die uiteindelijk uitgevoerd is op 0.00842644. Ik kom net terug van een hamburger eten en zie dat het nu op 0.00867000 staat, en kom tot de conclusie dat dit een stijging van 2,9% is.
Oftewel: die hamburger van net heb ik al meer dan terugverdiend
Gaat het serieus altijd zo?
-edit- 0.00877123![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:41 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat je op verlies gaat staan de komende weken door de recente stijging maar ik zou lekker holden, de kans dat je over een jaar flink winst hebt is imo groter dan verlies.
Ik heb hier nog geen bewijs gezien van winst door daytraden.
Ach glazen bol of niet, als ik 4-5 jaar gelden mijn 80BTC niet had uitgegeven aan een waanzinnige vakantie en de laatste 4-5 jaar geen eten had besteld via thuisbezorgd had ik nu 300K gehad.quote:
Achteraf is mooi wonen, zeggen we in Brabant.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ach glazen bol of niet, als ik 4-5 jaar gelden mijn 80BTC niet had uitgegeven aan een waanzinnige vakantie en de laatste 4-5 jaar geen eten had besteld via thuizbezorgd had ik nu 300K gehad.
Hmja, ik weet nog goed dat ik in 2012 na de grote BTC stijging naar 1200 dollar dacht, dat komt nooit meer zo hoog. En wat wás ik blij dat de hele zooi naar beneden ging, tot aan de 300 dollar ofzo zelfs. nu 10 keer zo hoog. Was ik toen maar ingestapt... maar wie weet doet BTC in 2018 8000quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:41 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat je op verlies gaat staan de komende weken door de recente stijging maar ik zou lekker holden, de kans dat je over een jaar flink winst hebt is imo groter dan verlies.
Klopt... Maar toen hadden we nog niet zoiets gezien als BTC, niemand had in 2010 ooit gedacht dat dit mogeljik was.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ach glazen bol of niet, als ik 4-5 jaar gelden mijn 80BTC niet had uitgegeven aan een waanzinnige vakantie en de laatste 4-5 jaar geen eten had besteld via thuisbezorgd had ik nu 300K gehad.
We spreken elkaar over een jaar nog wel, met mijn shitcoins NEO, WAVES en TENXquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Achteraf is mooi wonen, zeggen we in Brabant.
NEO is topcoin hoor. Heb ik zelf ookjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:46 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
We spreken elkaar over een jaar nog wel, met mijn shitcoins NEO, WAVES en TENX
80-90% van de mensen kent BTC enkel uit het nieuws.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt... Maar toen hadden we nog niet zoiets gezien als BTC, niemand had in 2010 ooit gedacht dat dit mogeljik was.
Ik kocht er destijds 5 voor 80 euro... ik zag toen de schommelingen al, en dacht; snel opmaken voordat het lager staatquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:46 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
80-90% van de mensen kent BTC enkel uit het nieuws.
Ik was lui en heb ze in wallet laten zittenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:44 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ach glazen bol of niet, als ik 4-5 jaar gelden mijn 80BTC niet had uitgegeven aan een waanzinnige vakantie en de laatste 4-5 jaar geen eten had besteld via thuisbezorgd had ik nu 300K gehad.
Welke alt's hebbie dan pietquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
Geloof niet zo in al die altcoins, wanneer de omwisselratio beetje ok is, zet ik het om naar BTC.
Ik geloof niet in Sinterklaas maar hij vulde m'n schoentje toch 10 jaar lang op gezette tijden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
Geloof niet zo in al die altcoins, wanneer de omwisselratio beetje ok is, zet ik het om naar BTC.
Kan ik me voorstellen maar BTC, ondanks dat ik verwacht dat deze lijdend zal blijven, heeft eigenlijk totaal geen intrinsieke waarde, een aantal altcoins hebben dat juist weer wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:51 schreef Stien_Struis het volgende:
& de cryptoboerderij https://web.telegram.org/#/im?p=@cryptoboerderijquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:54 schreef hmmmz het volgende:
Whatsapp crypto chatgroepje via tweakers:
https://chat.whatsapp.com/An2HuNVYHfrLgwmX6CI4lR
BTC heeft 1 groot voordeel, was de 1e en is meest bekende.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:54 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar BTC, ondanks dat ik verwacht dat deze lijdend zal blijven, heeft eigenlijk totaal geen intrinsieke waarde, een aantal altcoins hebben dat juist weer wel.
Geschiedenis heeft ook uitgewezen dat de eerste en de meest bekende niet altijd wint, kijk maar naar Nokia met hun mobiele telefoons.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
BTC heeft 1 groot voordeel, was de 1e en is meest bekende.
De geschiedenis heeft geleerd dat niet altijd de beste wint.
Heb geen telegram. Dat is de waves van de apps.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:55 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
& de cryptoboerderij https://web.telegram.org/#/im?p=@cryptoboerderij
Je mist wat door je aversie.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb geen telegram. Dat is de waves van de apps.
Doe eens zo'n rijtje voor Waves dan.... of had je die hier al eens gepost? 😃quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
Als m'n Waves voorspellingen het net zo goed gaan doen als die voor ETH...
[..]
dan ben je wel me mattie hahahaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedereen hier wat gehad aan de adviezen van Magnet, de één meer dan de ander omdat ze eerder waren, maar veel mensen hebben duizenden (waaronder ik), zoniet tienduizenden tot honderdduizenden euro's aan hem te danken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dan ben je wel me mattie hahaha
Die liggen nu te tukken, dus het kan alleen maar leuker wordenquote:
Nou weet ik niet welke poging magnet bedoeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:09 schreef blackmore het volgende:
[..]
Doe eens zo'n rijtje voor Waves dan.... of had je die hier al eens gepost? 😃
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste poging...
Waves:
juni 2017 -> $8,25
september 2017 -> $22,30
december 2017 -> $38,50
maart 2018 -> $58,11
juni 2018 -> $74,35
september 2018 -> $96,55
Zo, dit moet wel ff toekomstproof zijn nu.
owja, een van de 20 pogingen. Daarvoor heb je ook diep moeten googlenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:32 schreef smiths het volgende:
[..]
Nou weet ik niet welke poging magnet bedoeld.
[..]
Dit kan niet lang goed blijven gaan, maar het blijven chinezen.....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet wel he...
Ga er toch maar een paar verkopen denk ik.
Zou niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
of het doet een ETHtjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet wel he...
Ga er toch maar een paar verkopen denk ik.
Daar zijn er veel van.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit kan niet lang goed blijven gaan, maar het blijven chinezen.....
Haha ja, die zocht ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:32 schreef smiths het volgende:
[..]
Nou weet ik niet welke poging magnet bedoeld.Op vrijdag 2 juni 2017 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste poging...
Waves:
juni 2017 -> $8,25
september 2017 -> $22,30
december 2017 -> $38,50
maart 2018 -> $58,11
juni 2018 -> $74,35
september 2018 -> $96,55
Zo, dit moet wel ff toekomstproof zijn nu.
Het zal wel ergens tussen die 2 verwachtingen in zitten.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
Shit, we zijn blijkbaar al over de $2 geweest vandaag?
Dan kan m'n voorspelling de prullenbak in
[..]
Nieuwe voorspelling:
Waves:
juni 2017 -> $3.25
september 2017 -> $4,75
december 2017 -> $7,70
maart 2018 -> $9,90
juni 2018 -> $13,60
september 2018 -> $22,15
Nee, een keer houd het op, maar waar...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een rechte lijn omhoog.. ? Zie ik niet gebeuren
Dat BTC zo'n vlucht zou nemen had ik nooit verwacht, ben ooit ermee begonnen omdat ik dikke videokaart in PC had en doordat ik hardware nerd ben stonden er al snel paar PC's te draaien.quote:
Het is de eerste echte chinese blockchain, wat het doet; geen idee.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:53 schreef metallicelmo het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Neo? van 0,18 naar 32 in een jaar tijd?
chineesquote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:53 schreef metallicelmo het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Neo? van 0,18 naar 32 in een jaar tijd?
hmm, heeft er iemand een lijst van Chinese coins of coins die voornamelijk in China populair zijn? Als China iets massaal adopteert, daar moet je bij zittenquote:
Dit is DE Chinese blockchain.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, heeft er iemand een lijst van Chinese coins of coins die voornamelijk in China populair zijn? Als China iets massaal adopteert, daar moet je bij zitten
Ook genoeg mensen daar en veel nerdsquote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
India lijkt me wel een interessante markt, MGO gaat daar deels ook op inzetten.
hebben die al iets van een ICO gehad?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:16 schreef peter000115321325 het volgende:
heeft iemand een idee waar Betking volgende maand op verhandeld gaat worden?
Die loopt momenteel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:18 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hebben die al iets van een ICO gehad?
fixedquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
OMG is toch ook zo'n nieuwe neo coin?
als je de website en press informatie leest, zie je dat het wel te verrouwen in en dat het waarschijnlijk goed zal gaan lopen.quote:
ik ben toch een beetje voorzichtiger geworden met ICO's, ik kijk wat meer de kat uit de boom zeg maar, ik heb wat twijfels met Betking hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:40 schreef peter000115321325 het volgende:
[..]
als je de website en press informatie leest, zie je dat het wel te verrouwen in en dat het waarschijnlijk goed zal gaan lopen.
maar dan zie ik in de press van een grote nieuwswebsite staan dat het het een betaalde advertentie bericht is.......
en ook dat het sinds 2013 al een bestaande gokwebsite is... dus ik zoeken op google, maar niks gevonden :- /
hmmm. ik zal op @Magnet wachten wat hij hierover te zeggen heeft, die weet wel raad. anders laat ik dit ff`tjes voor gezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
ik ben toch een beetje voorzichtiger geworden met ICO's, ik kijk wat meer de kat uit de boom zeg maar
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:47 schreef peter000115321325 het volgende:
[..]
hmmm. ik zal op @Magnet wachten wat hij hierover te zeggen heeft, die weet wel raad. anders laat ik dit ff`tjes voor gezien.
NEO = hoop dat er nog een instap moment komt
het instapmoment is nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:47 schreef peter000115321325 het volgende:
[..]
hmmm. ik zal op @Magnet wachten wat hij hierover te zeggen heeft, die weet wel raad. anders laat ik dit ff`tjes voor gezien.
NEO = hoop dat er nog een instap moment komt
Zelfde probleem hier😂quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:47 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zie NEO (en dus mijn "vermogen") met de minuut groeien, kan zo toch nooit gaan slapen 😂
Voor mij niet. Maar ETH heeft ook zoiets dergelijks meegemaaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:49 schreef Skankhunt49 het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier😂
Is dit wel eens eerder voorgekomen?
maar ik heb even geen reden waarom het nog zal stijgen ten opzichte van dalen. ofzo. vage munt. zal door de chinezen komen.quote:
Jawel, Ripple die van 80 miljoen naar 12 miljard marketcap ging. En ik had 10 miljoen Ripple's op dat moment.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:49 schreef Skankhunt49 het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier😂
Is dit wel eens eerder voorgekomen?
Ok dus we zijn er nog lang niet ;dquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar ETH heeft ook zoiets dergelijks meegemaakt
Loopt nu voor t eerst deze avond wat terug.. ik ga slapen 😝. Welk moment ben je ingestapt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:53 schreef Skankhunt49 het volgende:
[..]
Ok dus
we zijn er nog lang niet ;d
Eerste week crypto dus vind het wel heel bizar.
Maar HODL dus
$11,- ongeveer vond dat toen al veel maar hoorde er veel goede verhalen over. Ga het een keer proberen :dquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 00:54 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Loopt nu voor t eerst deze avond wat terug.. ik ga slapen 😝. Welk moment ben je ingestapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |