echt wellusquote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je probeert bitcoins te storten in je waves cliënt, dat gaat niet.
Waar denk je dat de wETH en wBTC gateway voor zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je probeert bitcoins te storten in je waves cliënt, dat gaat niet.
Je hebt ETH tijdens de pump gekocht? Auquote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:12 schreef chantalxx het volgende:
Ja maar ik heb mijn bitcoin omgeruild toen hij rond de 1800 stond
Als de prijs dat dan ook gaat doen, dan heeft hij m'n zegenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ivanov verwacht binnen 6 maanden te kunnen concurreren met ethereum (qua gebruik van platform)
Als dat gebeurt, wordt het druk bij de Tesla dealerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:03 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Als de prijs dat dan ook gaat doen, dan heeft hij m'n zegen
leuk om te dagtraidenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:20 schreef hmmmz het volgende:
Wat vinden de mensen hier van District0x?
kun je beter zonnepanelen aanschaffen. XRP levert mij elke dag geld opquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, wordt het druk bij de Tesla dealer
daarvoor vind ik het volume nog te kleinquote:
Hoe levert xrp jou dat?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
kun je beter zonnepanelen aanschaffen. XRP levert mij elke dag geld op
ah op die manier had ik het nog niet bekeken. dank!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daarvoor vind ik het volume nog te klein
10 10 10 10 10quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die moeten een keer goed door die 5 dollar grens heen. Lijkt wel een fobie voor waves.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:02 schreef Sheffield het volgende:
[..]
10 10 10 10 10
om mee te beginnen dan hč, daarna weer verder
Denk het wel, probeer het, niets ontploft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:51 schreef metallicelmo het volgende:
Is het mogelijk om een wallet.dat bestand van Bitcoin Core voor Linux te kopieren naar een Bitcoin Core Windows versie? kun je die gewoon openen?
Ja, op de blockchain.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mischien domme vraag. Maar stel ik raak mijn ledger nano s kwijt. Dan kan ik volgens ledger met de 24 woorden combinatie mijn wallet op een nieuwe ledger wallet weer importeren. En daarna dus weer verder handelen met de nieuwe ledger die weer nieuwe 24 woord combinatie heeft.
Hoe weet de nieuwe ledger wat er in de oude zat? Daar moet dus iets van data ergens opgeslagen zijn. Slaat ledger dus die na elke transactie die je doet je wallet ergens encrypted op?
Van mij maggie.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:14 schreef NatteBever het volgende:
Volgende maand wordt de maand van WAVES, als we Maggie mogen geloven. Ik zit er alvast klaar voor iig!
Ah, en met alleen die code is ie weer uit de blockchain te halen. Je ultieme backup dus.quote:
Mijn concentratiespanne is ongeveer 3 minuten en dan, eh, oh ff een woordje leggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien?
Vast niets nieuws voor je. Maar ik vond het een aardige presentatie.
Ja dat is wel storend ja. Maar Waves kan echt wel een ding wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn concentratiespanne is ongeveer 3 minuten en dan, eh, oh ff een woordje leggen.
Neem een keer de tijd om je in te lezen over hoe blockchain tech en private keys en public keys precies werken. Het is doorgaans handig om te weten hoe iets werkt als je er (flinke sommen) geld op gaat bewaren.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah, en met alleen die code is ie weer uit de blockchain te halen. Je ultieme backup dus.
Dank.
je hebt fiat bijgestort?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta op het punt om de 1000$ te passeren
Je bent naar het GWK geweest?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta op het punt om de 1000$ te passeren
Dat ben ik nu ook aan het doen, maar begreep dit deel van data uitwisseling nog niet. Ben mij op allerlei terreinen aan het inlezen en ga straks keer rustig beginnen met kleine bedragen. Voor paar euro crypto kopen, handelen, weer terug nar fiat, met wallet spelen. En zo beetje begrijpen wat er eigenlijk gebeurt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Neem een keer de tijd om je in te lezen over hoe blockchain tech en private keys en public keys precies werken. Het is doorgaans handig om te weten hoe iets werkt als je er (flinke sommen) geld op gaat bewaren.
Inruilen voor BTC en dan direct WAVES kopen. Of, als je verwacht dat BTC nog gaat stijgen, wachten met Waves kopen. Of, als je verwacht dat ETH gaat stijgen, wachten met BTC kopen. Of, als je verwacht dat Waves gaat stijgen, zsm. BTC en Waves kopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 06:08 schreef kevin_ het volgende:
Hoe kan ik het beste WAVES kopen als ik ETH heb op Tidex? Thanks!
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 07:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Inruilen voor BTC en dan direct WAVES kopen. Of, als je verwacht dat BTC nog gaat stijgen, wachten met Waves kopen. Of, als je verwacht dat ETH gaat stijgen, wachten met BTC kopen. Of, als je verwacht dat Waves gaat stijgen, zsm. BTC en Waves kopen.
Omgekeerd bij een verwachte daling. Succes
https://btcmanager.com/ho(...)gic-string-of-words/quote:Op woensdag 9 augustus 2017 23:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mischien domme vraag. Maar stel ik raak mijn ledger nano s kwijt. Dan kan ik volgens ledger met de 24 woorden combinatie mijn wallet op een nieuwe ledger wallet weer importeren. En daarna dus weer verder handelen met de nieuwe ledger die weer nieuwe 24 woord combinatie heeft.
Hoe weet de nieuwe ledger wat er in de oude zat? Daar moet dus iets van data ergens opgeslagen zijn. Slaat ledger dus die na elke transactie die je doet je wallet ergens encrypted op?
Dan heb ik zo'n 7k winst, ik wacht echter op de 250quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:33 schreef Thezappa het volgende:
maar na september gaan onze waves de lucht in...denk dat veel mensen blij worden als ze de 25 gaan halen haha
250 is helemaal goedquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n 7k winst, ik wacht echter op de 250
Moet ik er toch nog een paar bijkopen om geen hypotheek nodig te hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ik er toch nog een paar bijkopen om geen hypotheek nodig te hebben
Yep. Of wanneer ze Ethereum achtige proporties aan gaan nemen. Dan worden er extra Tesla's besteldquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:33 schreef Thezappa het volgende:
maar na september gaan onze waves de lucht in...denk dat veel mensen blij worden als ze de 25 gaan halen haha
laten we het elkaar gunnen...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Of wanneer ze Ethereum achtige proporties aan gaan nemen. Dan worden er extra Tesla's besteld
nu is je kansquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ik er toch nog een paar bijkopen om geen hypotheek nodig te hebben
Het is koffiedik kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
laten we het elkaar gunnen...
nou bij mij komt er toch eerst een dikke el camino of camaro met grootste blok als alles moon gaat
hahah
Volgens mij max een half uurtje.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:13 schreef robbietobbie het volgende:
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je transfer van ETH naar Bittrex is bijgewerkt? Staat nog niet bij "pending deposits"
Zit al aan m'n max voor deze maand. Volgende maand weer.quote:
Op je spaarrekening heb je wat zekerheid idd. Maar op je spaarrekning staan je centen ook niets te doen met de rente van tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit al aan m'n max voor deze maand. Volgende maand weer.
1/3 gaat naar m'n spaarrekening, 1/3 in een beleggingsfonds en 1/3 naar crypto's. Ik ga niet mn spaarrekening plunderen om extra coins te kunnen kopen.
0,1% sinds vorige weekquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op je spaarrekening heb je wat zekerheid idd. Maar op je spaarrekning staan je centen ook niets te doen met de rente van tegenwoordig.
Maar de kans dat je negatief rendement haalt op crypto is ook wat hoger dan je spaarrekening.. :pquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op je spaarrekening heb je wat zekerheid idd. Maar op je spaarrekning staan je centen ook niets te doen met de rente van tegenwoordig.
Je signature link werkt nietquote:
what floats ya boat mate ..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zit al aan m'n max voor deze maand. Volgende maand weer.
1/3 gaat naar m'n spaarrekening, 1/3 in een beleggingsfonds en 1/3 naar crypto's. Ik ga niet mn spaarrekening plunderen om extra coins te kunnen kopen.
Dat topic staat in BET (Bier en Tieten subforum).quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je signature link werkt niet
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
is er toch niet meer? was goed topicreeksjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat topic staat in BET (Bier en Tieten subforum).![]()
Daar heb ik deze smileys toen voor gemaakt:&
Daar raakt het ook niet kwijt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Kunnen we niet meer bij.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is er toch niet meer? was goed topicreeksje
Dat klopt, vandaar dat zijn link ook niet meer werkt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is er toch niet meer? was goed topicreeksje
10tje in gestoptquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef Afwazig het volgende:
Zitten hier nog mensen in syscoin toevallig?
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:33 schreef Thezappa het volgende:
Ik heb zo een sterk vermoeden dat Waves = foktrollcoin. Wat is dit allemaal voor onzin zegquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Zat jij niet vuistdiep in Ripple?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een sterk vermoeden dat Waves = foktrollcoin. Wat is dit allemaal voor onzin zeg.
*zatquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zat jij niet vuistdiep in Ripple?
qftquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo een sterk vermoeden dat Waves = foktrollcoin. Wat is dit allemaal voor onzin zeg.
(ben het wel gedeeltelijk met je eens hoor, alhoewel ik zelf ook flink in Waves zit mag het wel wat minder met al dat ongefundeerde m00n !!!11 geschreeuw)quote:
Ik had er nog nooit van gehoord maar het ziet er opzich prima uit alleen het lijkt een beetje stil te staan. Weinig actie ook op hun Reddit en roadmap.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
10tje in gestoptlaat ik lekker zitten en kom er over een jaar wel weer eens op terug.
Daarom tientje.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord maar het ziet er opzich prima uit alleen het lijkt een beetje stil te staan. Weinig actie ook op hun Reddit en roadmap.
Er wordt veel gehyped inderdaad, maar ik vind het zelf ook wel een leuke coin. Ben met te weinig ingestapt op $0,90, maar dat was al na een redelijke stijging. Toch een goeie winst, met nog meer potentie. Hij heeft voor velen geen windeieren gelegd, dus dat maakt hem wel populair.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat laten liggen... een typisch voorbeeld van een shitcoin.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen met Digibyte? wordt dat ooit nog wat, ik heb het nieuws niet meer gevolgd
Die hebben niet zo goed opgelet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog mensen met Digibyte? wordt dat ooit nog wat, ik heb het nieuws niet meer gevolgd
Ik heb wel een klein aantal digibyte. Sta nog steeds 40% in de plus desondanks de gigantische drop. Laat het lekker staan, ik zie het vanzelf wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:58 schreef metallicelmo het volgende:
Das een beste FOMOquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:31 schreef robbietobbie het volgende:
Ook maar eens ingestapt bij NEOhopelijk kan ik nog een leuke stijging meepakken
Je bent precies op tijd. Dit jaar ETH nog voorbij.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:31 schreef robbietobbie het volgende:
Ook maar eens ingestapt bij NEOhopelijk kan ik nog een leuke stijging meepakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |