Underdekufferquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
trol zonnebril op om stiekem romy en johan in de gaten te houden
Blurker spot nu een tepel en ik ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
voelt zich weer helemaal top
[ afbeelding ]
Nu valt het kwartje waarom ze ineens vandaag een cup C lijkt te hebben. Die wil Johan met al de beperkte middelen lokken die ze zelf in huis denkt te hebben. En kipfilets horen daarbij.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
die tietenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag die gore zweetkisten aan.quote:
maar verder is ze heel trots op haar authentikiteit en grote borsten maken dikquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje waarom ze ineens vandaag een cup C lijkt te hebben. Die wil Johan met al de beperkte middelen lokken die ze zelf in huis denkt te hebben. En kipfilets horen daarbij.
Dat is ook weer waar. Maar destijds dronk hij nogal aardig wat, misschien zag hij het toen niet zo helder.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:58 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Jessie aanvankelijk ook.
Echt hoor. Ik blijf bij mijn voorspelling dat die platvis voor hem gaat, mocht hij gekozen worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is wel een Dennis Bax type, Romy zal wel soppen.
Oeps, niet op Romy, dus. Zou hij Beau manieren vinden hebben? En anders is Floor altijd nog een optie.quote:
Wat een kutprogramma is het/wordt het.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
Hij gaat gewoon lekker seks op tv hebben.
Nou, dan weten we het wel.
Prima, maar niet my cup of tea.
Ben ik te oud voor.
Kijk wel naar Catfish
dann mag johan te huis blijven, voor neuken moet je niet nach utopiaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:06 schreef sjampoeh het volgende:
johan kan niet zonder seks 15 maanden
romy op welke vrouwen val je
weet ik niet, meestal donker haar, maar blond is ook leuk, karakter
wel netjes
druk of rustig
tussenin
beetje manieren
Floor iig een nachtje.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
misschien gaat hij voor floor? beide willen seks
Ligt er maar aan wat hij 'manieren' vindt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Oeps, niet op Romy, dus. Zou hij Beau manieren vinden hebben? En anders is Floor altijd nog een optie.
Ik zet idd in op Floorquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Oeps, niet op Romy, dus. Zou hij Beau manieren vinden hebben? En anders is Floor altijd nog een optie.
m.a.w.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:06 schreef sjampoeh het volgende:
johan kan niet zonder seks 15 maanden
romy op welke vrouwen val je
weet ik niet, meestal donker haar, maar blond is ook leuk, karakter
wel netjes
druk of rustig
tussenin
beetje manieren
Ik denk ook dat ie niet eenkennig isquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat hij 'manieren' vindt.
Ik schat hem niet zo kieskeurig in.
rte van mij deze jongen hadden we al teveel die nur neuken komenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
Hij gaat gewoon lekker seks op tv hebben.
Nou, dan weten we het wel.
Prima, maar niet my cup of tea.
Ben ik te oud voor.
Kijk wel naar Catfish
En toch log ik elke keer weer in (tussen de huishoudwerkzaamheden door, en dan nog de tuin doen en de katten verzorgen) .quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:08 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma is het/wordt het.
die wil geen seks op tvquote:
Neuken kan ie buiten ookquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:09 schreef mario390 het volgende:
rote ka
[..]
rte van mij deze jongen hadden we al teveel die nur neuken komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, Madi bewoog ook al wat naar hem leuk vinden en haar type. Ook een optie voor De Mol: live ontmaagding op tv. Als ie er toch een hoerenkeet van wil maken...quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:10 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Floor is uit op zijn boor![]()
Flauw, ik weet het![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Johan heeft 80 gescoord op de IQtest
Ontmaagding op nationale televisie, wie weetquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:11 schreef eskil het volgende:
[..]
Maar met de juiste skills, Hmm je weet niet he
ik weet al dat die vent niks toevoegtquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Johan kennielereh nie
Romy blij ..
hij had mey iq tagetig ofzo
streamwissel
[..]![]()
Ja nou wat dat betreft ze doen maar hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:11 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
O ja, Madi bewoog ook al wat naar hem leuk vinden en haar type. Ook een optie voor De Mol: live ontmaagding op tv. Als ie er toch een hoerenkeet van wil maken...
o godquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:12 schreef Aggie46 het volgende:
Johan kan ALLES.
IQ test was 80, maar hij kan echt ALLES. Met bouwen, lassen, loodgieter.ALLES.
Dan weten we het wel, die blijft en doet nada niente noppes nichts.
[..]![]()
[..]![]()
Ze speelt steeds vaker de seggiejeuze jufquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
ViesTiet heeft d'r fake smile in de caravan laten liggen.
Leuk manneke voor Cemalleke.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:12 schreef Aggie46 het volgende:
Johan kan ALLES.
IQ test was 80, maar hij kan echt ALLES. Met bouwen, lassen, loodgieter.ALLES.
Dan weten we het wel, die blijft en doet nada niente noppes nichts.
Linda die pakt hem zoquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:13 schreef Gooddeal het volgende:
Noah, was al aardig tegen het flippen aan. Daar gaan ze nog wat mee beleven.
Maar hij is snel gepikeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:13 schreef Gooddeal het volgende:
Precies. Daar is niks raars aan wmbquote:
Bats voozeh....quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet al dat die vent niks toevoegt
Wat was de reden?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:13 schreef Gooddeal het volgende:
ach welnee, grote bek maar durft geen ruzie te maken. Die vreselijke lauw stemquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:13 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Precies. Daar is niks raars aan wmb
Johan is wel een stouterdje hoor. Zonde dat ie daar gaat zitten
vind raar dat het meteen gevraagd wordquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
op tv ? zijn ook nog mensen met normes en waardes (vrij naar de Fles )
Iets met boodschappenquote:
Hij zou koken en er schijnen geen boodschappen gedaan te zijn. Hij moest gehakt uit de vriezer pakken , helemaal onderin, en dat was niet goed meer. Nu heeft hij geen gehakt geloof ik, of te weinig.quote:
dat moet ik niet hebben, bats is niet zijn ding denk ik romy ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Bats voozeh....
Romy vooseh
ja das echt raarquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vind raar dat het meteen gevraagd word
alsof dat een graadmeter is voor hoe iemand is
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja das echt raardoe je toch ook niet bij collega's
Je bent helemaal een beetje in de war de laatste tijd namen enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik spreek mezelf tegen want ik zei net ook ja - zo is hij danmaarja
we gaan het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |