Underdekufferquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
trol zonnebril op om stiekem romy en johan in de gaten te houden
Blurker spot nu een tepel en ik ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
voelt zich weer helemaal top
[ afbeelding ]
Nu valt het kwartje waarom ze ineens vandaag een cup C lijkt te hebben. Die wil Johan met al de beperkte middelen lokken die ze zelf in huis denkt te hebben. En kipfilets horen daarbij.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
die tietenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag die gore zweetkisten aan.quote:
maar verder is ze heel trots op haar authentikiteit en grote borsten maken dikquote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje waarom ze ineens vandaag een cup C lijkt te hebben. Die wil Johan met al de beperkte middelen lokken die ze zelf in huis denkt te hebben. En kipfilets horen daarbij.
Dat is ook weer waar. Maar destijds dronk hij nogal aardig wat, misschien zag hij het toen niet zo helder.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:58 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Jessie aanvankelijk ook.
Echt hoor. Ik blijf bij mijn voorspelling dat die platvis voor hem gaat, mocht hij gekozen worden.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 15:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is wel een Dennis Bax type, Romy zal wel soppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |