wij samen?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
duo penoti na christus, gaan we opnieuw tellen?
Ik weet niet wanneer duo penoti is "geboren".quote:
als dat je voldoening geeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik stem alleen via alternatieve kanalen op nieuwe partijkartel benoemingen
Golden retrievers hoeven toch geen muilkorf lijkt mij?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:40 schreef mtchel112 het volgende:
Voldoening krijg ik alleen van gemuilkorfde golden retrievers en naakten vrouwen
liever daar maar bij houden dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:40 schreef mtchel112 het volgende:
Voldoening krijg ik alleen van gemuilkorfde golden retrievers en naakten vrouwen
Jawel als zij de neiging hebben tot het bijten van kinderen wel. Bejaarden en of migranten is toegestaanquote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Golden retrievers hoeven toch geen muilkorf lijkt mij?
Ja maar zijn meestal wel makke beestjes heb ik het idee.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Jawel als zij de neiging hebben tot het bijten van kinderen wel. Bejaarden en of migranten is toegestaan
komquote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:40 schreef mtchel112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |