Ik heb in die tijd ook veel gelachen. Nu ben ik vaak depressief vanwege linkse mainstream media en de dreiging van extreem links en Noord Korea. Ik ga ook niet meer zonder wapens over straat.quote:
Bedankt voor uw beleefde medelevenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:32 schreef appartementencomplex het volgende:
was meer uit beleefdheid
niet bang worden helft is leugens.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik heb in die tijd ook veel gelachen. Nu ben ik vaak depressief vanwege linkse mainstream media en de dreiging van extreem links en Noord Korea. Ik ga ook niet meer zonder wapens over straat.
Ja maar de linkse grachtengordel elite die moedigt gewoon het bewapenen van alt rechts aan waardoor ik in de war ben sinds medio 2014quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:34 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
niet doen, ze willen je bang maken.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja maar de linkse grachtengordel elite die moedigt gewoon het bewapenen van alt rechts aan waardoor ik in de war ben sinds medio 2014
Ik stem alleen via alternatieve kanalen op nieuwe partijkartel benoemingenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 00:37 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]gewoon niet meer stemmen. verdienen ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |