Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:03 schreef noodgang het volgende:
Check die punten voor homijnenkaas dan
https://nos.nl/artikel/21(...)-in-hema-mierlo.htmlquote:Diego Maradona probeert rookworst te scoren in HEMA Mierlo
Maar ze hadden het nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)-in-hema-mierlo.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hadden het wel, maar niet warm.quote:
Eigenlijk kunnen ze dat sowieso beter met heel Mierlo doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hadden het wel, maar niet warm.
Hema vestigingen zonder rookworst, dan kan je beter de boel sluiten
Waarom, wat is er mis met dat dorpiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen ze dat sowieso beter met heel Mierlo doen
Opheffen die filiaal!!!!!!!!!!!!!11111111111 zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Zelfs de Hema hier heeft gewoon rookworst, en die is super klein.
Is niet zo'n spannend dorpquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom, wat is er mis met dat dorpie
Start een petitie, dit moet lukken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Opheffen die filiaal!!!!!!!!!!!!!11111111111 zou verboden moeten worden
die filiaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Opheffen die filiaal!!!!!!!!!!!!!11111111111 zou verboden moeten worden
Dan is het nog geen reden om het hele dorp te sluiten. Je hebt er namelijk geen last van en de mensen die voor de rust wonen wonen daar prima toch?quote:
Zo had ik het nog niet bekeken. Dat klopt eigenlijk wel. Dank jequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan is het nog geen reden om het hele dorp te sluiten. Je hebt er namelijk geen last van en de mensen die voor de rust wonen wonen daar prima toch?
ja sorry heb moeite met die dat. dus ik plak het liefst overal die voorquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:59 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lust geen bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |