ik moet ze uit andere topics halenquote:
de el van liefde?quote:
MAAR hier DUS NIET 11quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:12 schreef appartementencomplex het volgende:
wacht, ik moet in ONZ zijn
![]()
ze doen het trouwens weer
Hey wijsbaardquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:15 schreef Handleiding het volgende:
[..]
leuke reactie weer Vogeltjesdans!
[img] :( [/img]quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Je smileys doen het hier niet omdat je zo een ONZ ban krijgt denk ik.
Deden die het niet dan?quote:
Nope.quote:
Nope.quote:
je moeder ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:28 schreef Martin_marvellous het volgende:
Iedereen is beetje van streek met volle maan.
Uhh, jij hebt het onderscheidingsvermogen van 'nquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:28 schreef Handleiding het volgende:
[..]
bij je kloons Martin en Carlton dus wel. Gek...
Nee, daarom suggereerde ik men hun pillen eens te nemen.quote:
Goeie reactie weer complexquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
Uhh, jij hebt het onderscheidingsvermogen van 'n
Martincomplex.quote:
quote:
wel dus,quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, daarom suggereerde ik men hun pillen eens te nemen.
Niet vanuit een vliegtuig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ziet bijlmer er best gaaf uit van boven
kusquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
jij wel, vervelende snotkop.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ziet bijlmer er best gaaf uit van boven
quote:
meerdere zelbstquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Appartementencomplexen in Rotterdam
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
Zij is behoorlijk "flat"
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze hadden beter 30% van de onderkant kunnen croppen.
misschien zijn ze nog minderjarig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
ja maar missen toch wel twee goede pluspunten
Te veel clutter, er is niet 1 goed aandachtspunt en de gebouwen zijn in het daglicht toch niet erg spectaculair.quote:
geeft wel dieptequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Te veel clutter, er is niet 1 goed aandachtspunt en de gebouwen zijn in het daglicht toch niet erg spectaculair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |