abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173044901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:')
1)Er is nooit ook maar een meid geweest die een schijntje van interesse in mij getoond heeft.
2)Ik ben mijn hele leven gepest voor mijn uiterlijk.
3)Er is een haat-website over mij gemaakt waarop vreemden, die ik nooit iets aangedaan heb maar enkel van zien kende, mijn uiterlijk belachelijk maakten.
4)Meiden gebruikten mij als scheldwoord: 'Jij bent zo lelijk/slecht, jij zou JaJammerJan daten. Ewwww'.
5)Meiden lachten mij altijd uit/grapten altijd over mij.
6)Jongens pikten altijd mij eruit als slachtoffer voor grappen/om sneeuwballen naar te gooien.
7)Ik ben voor geen een eindexamen feest uitgenodigd, terwijl ik achteraf hoorde dat de hele klas waar ik 6 jaar mee in dezelfde klas gezeten heb, wel allemaal uitgenodigd was.
8)Familie/vrienden hebben zich überhaupt nooit afgevraagd of ik met meiden bezig ben. Ze weten waarschijnlijk al hoe kansloos ik ben.
9)Ik ben op vechtsport gegaan en ben daar uiteindelijk door de groep binnen 2 maanden weggepest.
10)Op een klassenfeest werd door de DJ iedereen aangezet om met een meid te gaan schuifelen, met de nadruk op iedereen. Gewoon voor de lol. Ik was de enige die alleen was en geen een meid wou mij überhaupt aanraken.

En dan ga jij mij vertellen dat ik bovengemiddeld aantrekkelijk ben?

Dit is dan ook de reden waarom ik hierover nooit praat buiten anonieme internetfora. Mensen zeggen dan altijd dingen als 'je bent helemaal niet lelijk' om maar 'aardig' te zijn. Maar hiermee negeren ze mijn probleem en laten ze mij enkel meer aan mijzelf twijfelen. En dat terwijl ik gewoon gelijk heb.

Zo heb ik mijn uiterlijk een keer door anonieme mensen op het internet laten beoordelen, de mensen die mijn foto gezien hebben, kunnen herkennen dat dit dezelfde foto is:
[ afbeelding ]
Een score van 12%, oftewel 88% van de populatie is meer aantrekkelijk dan ik. Ik zit bij de lelijkste 12% van de wereld. Kansloos.
Je hebt een slecht kapsel, dat ligt niet aan je haar. Goede haargrens, dus meet jezelf een hip kapsel aan dat past bij je hoofd. Je hebt in ieder geval geen duidelijke mankementen op de foto die ik gezien heb. Als je profiel ook goed is, dan ligt het toch echt aan je gedrag denk ik. Niet dat je er uitziet als een model, maar je hebt goede ogen/wenkbrouwen, de rest is eventueel nog te upgraden van normaal naar goed (chin wing, wellicht genioplasty, jukbeenderen verhogen), maar je uiterlijk is voor zover ik kan inschatten geen reden dat je geen goed uitziende vriendin zou kunnen hebben. En 50k uitgeven aan procedures, ik zou nieteens weten wat je daar allemaal mee wilt doen?
pi_173045232
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:59 schreef kloon12345678 het volgende:

[..]

Je hebt een slecht kapsel, dat ligt niet aan je haar. Goede haargrens, dus meet jezelf een hip kapsel aan dat past bij je hoofd.
Ik heb juist enorme inhammen al voor mijn leeftijd, moeilijk te zien op deze foto omdat het haar zo naar voren staat. Ik ben dus ook van plan om binnenkort alles eraf te scheren en maar voor een haarstuk te gaan.

quote:
Je hebt in ieder geval geen duidelijke mankementen op de foto die ik gezien heb. Als je profiel ook goed is, dan ligt het toch echt aan je gedrag denk ik. Niet dat je er uitziet als een model, maar je hebt goede ogen/wenkbrouwen, de rest is eventueel nog te upgraden van normaal naar goed (chin wing, wellicht genioplasty, jukbeenderen verhogen), maar je uiterlijk is voor zover ik kan inschatten geen reden dat je geen goed uitziende vriendin zou kunnen hebben. En 50k uitgeven aan procedures, ik zou nieteens weten wat je daar allemaal mee wilt doen?
Alles moet veranderen. Mijn hele gezicht is afstotelijk, als ik deze foto bekijk dan walg ik ervan dat ik er zo uitzie. Ik denk eerder dat ik me af moet vragen wat er niet moet veranderen. Mijn wenkbrouwen zijn te dik en komen te ver naar het midden toe waardoor het bijna een unibrow is, dus is niet goed. Een van mijn ogen is lui geweest, wat nog altijd te zien is in dat een oog iets meer open is dan de ander. Dat is ook niet goed. Mijn gebit heeft een lichte overbijt, dus dat moet veranderen. Neus is te groot, huid is onzuiver, oren te groot, uitdrukkingsrimpel op het voorhoofd (dus botox nodig), verticale rimpel boven de neus, ogen staan scheef naar de onderkant (negatieve canthal-tilt), dus die moeten recht gezet worden, tanden niet wit genoeg, te weinig baardgroei, gelaatsrimpels aan beide kanten van mijn neus, bruine pigmentvlek in mijn linker oog, acne-littekens, een kaaklijn die niet te zien is dus kaak-implantaten nodig.

En waarschijnlijk nog veel meer waaraan gewerkt moet worden.
pi_173045250
Je lijk wel een wijf.
pi_173045313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:16 schreef zovty het volgende:
Je lijk wel een wijf.
Vrouwen hebben het makkelijker, omdat ze veel slechte gezichtseigenschappen met make-up kunnen verbergen, iets dat niet geaccepteerd is voor mannen. Daarom kan vrijwel iedere vrouw er wel bovengemiddeld uitzien met goede make-up technieken. Voor mannen met een slechte botstructuur in het gezicht is er weinig te doen zonder plastische chirurgie.
pi_173045612
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:15 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb juist enorme inhammen al voor mijn leeftijd, moeilijk te zien op deze foto omdat het haar zo naar voren staat. Ik ben dus ook van plan om binnenkort alles eraf te scheren en maar voor een haarstuk te gaan.

[..]

Alles moet veranderen. Mijn hele gezicht is afstotelijk, als ik deze foto bekijk dan walg ik ervan dat ik er zo uitzie. Ik denk eerder dat ik me af moet vragen wat er niet moet veranderen. Mijn wenkbrouwen zijn te dik en komen te ver naar het midden toe waardoor het bijna een unibrow is, dus is niet goed. Een van mijn ogen is lui geweest, wat nog altijd te zien is in dat een oog iets meer open is dan de ander. Dat is ook niet goed. Mijn gebit heeft een lichte overbijt, dus dat moet veranderen. Neus is te groot, huid is onzuiver, oren te groot, uitdrukkingsrimpel op het voorhoofd (dus botox nodig), verticale rimpel boven de neus, ogen staan scheef naar de onderkant (negatieve canthal-tilt), dus die moeten recht gezet worden, tanden niet wit genoeg, te weinig baardgroei, gelaatsrimpels aan beide kanten van mijn neus, bruine pigmentvlek in mijn linker oog, acne-littekens, een kaaklijn die niet te zien is dus kaak-implantaten nodig.

Wat
Feyenoord Rotterdam
pi_173045651
quote:

[..]

[..]

Oké misschien toch wel een gevalletje BDD.

Je weet dat andere mensen niet zo op die details letten?

Ik snap hoe makkelijk het is om op al die vermeende defecten te focussen, ik herken dat echt heel goed, maar je let veel te veel op jezelf. Op dingen die andere mensen niet eens opvallen. Het totaalplaatje is veel belangrijker en daarin kan een ander kapsel en vrolijkere uitstraling al zoveel verschil maken.

Misschien ben je ook wel gewoon depressief. Geloof me, als je daar wat aan doet, maken die minpunten die je noemt je straks lang niet zoveel meer uit. Heb je een dagbesteding?
pi_173045690
negatieve fucking canthal-tilt :') ondatebaar inderdaad
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:36:12 #208
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173045705
Ja das kut he
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173045709
Volgens mij hoef je niets te verbeteren aan je uiterlijk om in ieder geval een leuk uitziende vriendin als relatie te krijgen, maar alles wat je zegt is te verbeteren en hoeft niet ontzettend veel te kosten.

quote:

[..]

Is wel veel gedoe. Gedacht aan finasteride en haartransplantatie? Niet duur in Turkijke.

quote:
Alles moet veranderen. Mijn hele gezicht is afstotelijk, als ik deze foto bekijk dan walg ik ervan dat ik er zo uitzie. Ik denk eerder dat ik me af moet vragen wat er niet moet veranderen. Mijn wenkbrouwen zijn te dik en komen te ver naar het midden toe waardoor het bijna een unibrow is, dus is niet goed.
Op de foto zien je wenkbrouwen er goed uit, dikke wenkbrouwen zijn goed en makkelijk aan te passen en vormen door te epileren.

quote:
Een van mijn ogen is lui geweest, wat nog altijd te zien is in dat een oog iets meer open is dan de ander. Dat is ook niet goed.
Goedkoop te fixen met bovenooglidcorrectie.

quote:
Mijn gebit heeft een lichte overbijt, dus dat moet veranderen.
In België zitten een paar van de beste maxillofaciale chirurgen ter wereld.

quote:
Neus is te groot,
Makkelijk te corrigeren, niet heel duur (~5k in Nederland).

quote:
huid is onzuiver,
Niet te zien op foto, maar probeer https://www.inhousepharma(...)tretinoin-cream.aspx

quote:
oren te groot,
Dit is echt onzin, imho.

quote:
uitdrukkingsrimpel op het voorhoofd (dus botox nodig), verticale rimpel boven de neus, ogen staan scheef naar de onderkant (negatieve canthal-tilt), dus die moeten recht gezet worden,
Die laatste mag je wel een tijdje voor sparen :).

quote:
tanden niet wit genoeg,
strips goedkoop te koop op aliexpress

quote:
te weinig baardgroei
Geen baard??? Minoxidil anders.

quote:
, gelaatsrimpels aan beide kanten van mijn neus,
Fillers, 200e

quote:
bruine pigmentvlek in mijn linker oog, acne-littekens, een kaaklijn die niet te zien is dus kaak-implantaten nodig.
Niet per se implantaten, kan ook probleem van kin zijn die te ver naar achter staat?

Anyway, in ieder geval heel veel voor niet veel geld te verbeteren, en daarnaast is het volgens mij echt niet nodig om een leuke vriendin te vinden. Zou dat toch echt eerder zoeken in je omgeving (je studeerde natuurkunde toch?) en persoonlijkheid/gedrag.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:41:59 #210
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173045836
Minder knappe vrouwen hebben kwa karakter wel meer pluspunten.. Ze zijn vaak gevoeliger en houden meer rekening met je.. Daarintegen zijn mooie vrouwen vaak een beetje arrogant en ze weten wat ze kunnen bereiken met hun uiterlijk waardoor je vaak dubbel zo hard werk moet verrichten om ze tevreden te houden.. Geloof me ik heb het al vaak meegemaakt... En daarom kies ik vaak ook liever voor een gemiddelde vrouw..
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:42:29 #211
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173045851
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Met mijn IQ van 128 heb ik dus een 75,6% hogere kans om als maagd te sterven. Ik ben simpelweg te slim voor vrouwen en deze wereld.
Heb je de film Idiocracy niet gezien?

Antwoord: Ja.
pi_173045863
Je bent geen statistiek.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:42:57 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173045865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:41 schreef Puk1234 het volgende:
Minder knappe vrouwen hebben kwa karakter wel meer pluspunten.. Ze zijn vaak gevoeliger en houden meer rekening met je.. Daarintegen zijn mooie vrouwen vaak een beetje arrogant en ze weten wat ze kunnen bereiken met hun uiterlijk waardoor je vaak dubbel zo hard werk moet verrichten om ze tevreden te houden.. Geloof me ik heb het al vaak meegemaakt... En daarom kies ik vaak ook liever voor een gemiddelde vrouw..
Dit 100%.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar een foto van TS. ben zelf ook geen model maar ben wel benieuwd naar zn looks.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:48:58 #214
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173046009
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dit 100%.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar een foto van TS. ben zelf ook geen model maar ben wel benieuwd naar zn looks.
Stiekem ik ook wel jah.. Heb nu totaal geen beeld van welk niveau lelijk we het over hebben.
pi_173046039
Ik zou TS eigenlijk therapie aanraden voor zijn pestverleden en andere negatieve gebeurtenissen in zijn leven.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:51:13 #216
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173046067
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou TS eigenlijk therapie aanraden voor zijn pestverleden en andere negatieve gebeurtenissen in zijn leven.
Ook mee eens.. Misschien toch opkroppingen uit je verleden waardoor je een negatief zelfbeeld hebt gekregen.
pi_173046158
TS ;(
paypal.me/taaladvies
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:55:20 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173046177
quote:
Sowieso. Ik ben vroeger ook veel gepest maar meer omdat ik erg druk was, had toen ook adhd dus was gewoon ook erg hyper haha. Maargoed niet vanwege physieke kenmerken dus ook niet vergelijkbaar natuurlijk.
pi_173046192
Misschien is er wel helemaal geen redding meer mogelijk voor TS en kan hij beter zichzelf en ons van het lijden verlossen.
pi_173046193
quote:
Typische reactie van een vrouw wel.
paypal.me/taaladvies
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:56:57 #221
451005 Grems
Clown World
pi_173046226
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:51 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Ook mee eens.. Misschien toch opkroppingen uit je verleden waardoor je een negatief zelfbeeld hebt gekregen.
Sterke cope wel, naar een therapeut gaan om je wijs te laten maken dat je eigen ervaringen en wetenschappelijk onderzoek onzin zijn.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:00:50 #222
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173046325
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:56 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

Sterke cope wel, naar een therapeut gaan om je wijs te laten maken dat je eigen ervaringen en wetenschappelijk onderzoek onzin zijn.
Ik ben ook geen voorstander van een therapeutische oplossing gewoon omdat ze zelf totaal vaak geen idee hebben waat ze het over hebben. Ze leren alles uit een boekje. Maarja niet iedereen heeft deze achterliggende gedachte en kan daardoor voor sommige mensen wel effectief zijn.

Misschien moet TS op zoek naar een soort van ervaringsdeskundige, denk dat hier meer begrip voor je situatie is.
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2017 @ 19:05:15 #223
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173046419
Als dit echt is, niets is zo aantrekkelijk als een onzekere jankzak. Hoe knap je (fysiek) ook bent. Zelfs een Brad Pitt of een Jason Statham zou eeuwig maagd zijn met zo'n instelling als jij TS.

Doe er wat aan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173046508
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Als dit echt is, niets is zo aantrekkelijk als een onzekere jankzak. Hoe knap je (fysiek) ook bent. Zelfs een Brad Pitt of een Jason Statham zou eeuwig maagd zijn met zo'n instelling als jij TS.

Doe er wat aan.
Ja man, ik zet even die schakelaar om in mijn hoofd.

Hopsakee, al mijn onzekerheid die uit jarenlange pesterijen en sociale isolatie is voortgekomen is verdwenen. Bedankt voor de tip!
  Forum Admin donderdag 10 augustus 2017 @ 19:11:23 #225
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173046540
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:09 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ja man, ik zet even die schakelaar om in mijn hoofd.

Hopsakee, al mijn onzekerheid die uit jarenlange pesterijen en sociale isolatie is voortgekomen is verdwenen. Bedankt voor de tip!
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je het zal moeten doen om verder te komen. Aan jou de keuze wanneer, hoe en óf je het uberhaupt gaat doen. Tobben in zelfmedelijden gaat echt niet helpen. Ik ken je verleden niet en dat zal vast geen pretje zijn, maar het verleden is uiteindelijk maar het verleden. Het heeft je gevormd tot wie je nu bent, maar de toekomst gaat bepalen wie je wordt. En dat heb je wél zelf in de hand in tegenstelling tot het verleden.

En nu eruit, knul. Begin aan een vechtsport. Spreek random vrouwen aan in de rij bij de kassa. Begin met de koeien, weet ik veel. Alle beetjes helpen om je zelfvertrouwen terug te winnen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:15:30 #226
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173046630
Nouja, hij zegt het bot, maar ergens heeft ie een punt. Je moet toch ergens beginnen. Zomaar de knop omzetten kan niet.

Ik zou beginnen om voor een makeover te gaan qua kapsel en kleding. Begin met elke dag op te drukken zodat je wat beweging krijgt en daarna kleed je jezelf aan en zeg je tegen jezelf in de spiegel dat je er goed uitziet vandaag. In het begin dan zal dit nep aanvoelen maar als je het elke dag doet krijg je echt wel wat meer zelfvertrouwen.

Als je dit gewoon elke dag doet dan helpt dit voor je zelfbeeld.

Daarnaast zou ik het proberen zoveel mogelijk los te laten om een vrouw te ontmoeten. Als dit je niet boeit dan ben je al aantrekkelijker voor veel vrouwen omdat je niet zo wanhopig over komt. Hoe oud ben je eigenlijk?

Je ervaringen van het verleden zijn kut, maar wil je echt in het verleden blijven leven? Je kan beter proberen om een nieuwe start te maken, oke je schooltijd was shit maar nu begin je aan een nieuw hoofdstuk en ga je elke dag zorgen dat je er voor jezelf zo goed mogelijk uit ziet, je beweging krijgt en jezelf positieve reinforcement geeft.

Hoop dat je hier wat aan hebt man. En kan je mij ook die foto dm'en, ik ben wel echt benieuwd en zal het voor mezelf houden.
pi_173046885
quote:
Onzin, gewoon man zijn en schijt aan hebben, klaar
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:28:58 #228
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173046921
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oké misschien toch wel een gevalletje BDD.

Duidelijk. :Y

Dus onze woorden hebben geen zin.

Ik wilde nog reageren op die reactie over z'n verleden op school en dat pesten. Iets over hoe soms nerds van vroeger opdrogen tot mooie mensen. Die potentie zie ik eerlijk gezegd wel.

Maar ja, ga dat iemand met BDD maar eens wijsmaken.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:32:23 #229
451005 Grems
Clown World
pi_173047002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:28 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Duidelijk. :Y

Dus onze woorden hebben geen zin.

Ik wilde nog reageren op die reactie over z'n verleden op school en dat pesten. Iets over hoe soms nerds van vroeger opdrogen tot mooie mensen. Die potentie zie ik eerlijk gezegd wel.

Maar ja, ga dat iemand met BDD maar eens wijsmaken.
Waarom zou dat relevant zijn? Onaantrekkelijke mensen ontvangen toch geen andere behandeling in het leven dan aantrekkelijke mensen?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:32:43 #230
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173047011
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:36 schreef kloon12345678 het volgende:
Volgens mij hoef je niets te verbeteren aan je uiterlijk om in ieder geval een leuk uitziende vriendin als relatie te krijgen, maar alles wat je zegt is te verbeteren en hoeft niet ontzettend veel te kosten.

[..]

Is wel veel gedoe. Gedacht aan finasteride en haartransplantatie? Niet duur in Turkijke.

[..]

Op de foto zien je wenkbrouwen er goed uit, dikke wenkbrouwen zijn goed en makkelijk aan te passen en vormen door te epileren.

[..]

Goedkoop te fixen met bovenooglidcorrectie.

[..]

In België zitten een paar van de beste maxillofaciale chirurgen ter wereld.

[..]

Makkelijk te corrigeren, niet heel duur (~5k in Nederland).

[..]

Niet te zien op foto, maar probeer https://www.inhousepharma(...)tretinoin-cream.aspx

[..]

Dit is echt onzin, imho.

[..]

Die laatste mag je wel een tijdje voor sparen :).

[..]

strips goedkoop te koop op aliexpress

[..]

Geen baard??? Minoxidil anders.

[..]

Fillers, 200e

[..]

Niet per se implantaten, kan ook probleem van kin zijn die te ver naar achter staat?

Anyway, in ieder geval heel veel voor niet veel geld te verbeteren, en daarnaast is het volgens mij echt niet nodig om een leuke vriendin te vinden. Zou dat toch echt eerder zoeken in je omgeving (je studeerde natuurkunde toch?) en persoonlijkheid/gedrag.
Sorry maar ben jij een transseksueel of zo?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:35:06 #231
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173047051
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:56 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

Waarom wil jij de hele tijd zo graag dat al die negatieve shit overtuigingen van je waar zijn? Ook al zo gek op innerlijke zelfsabotage?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:37:40 #232
451005 Grems
Clown World
pi_173047111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:35 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Waarom wil jij de hele tijd zo graag dat al die negatieve shit overtuigingen van je waar zijn? Ook al zo gek op innerlijke zelfsabotage?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Eerder stelde je vol overtuiging dat de fysiek onaantrekkelijke mensen waar je in zakelijke capaciteit mee te maken hebt gehad in je leven geenszins minder of anders behandeld werden.

Nu heb je het over lelijke nerds die mogelijk mooi opdrogen. Dat is dan toch niet relevant?
pi_173047130
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:41 schreef Puk1234 het volgende:
Alsof knappe vrouwen per definitie onsympathiek zijn en minder knappe vrouwen per definitie sympathiek. Of er wordt op FOK! echt flink wat onzin verkocht of dit heeft meer te maken met een bepaalde smaak ofzo... Op bimbo's vallen die vervolgens ook bimbo-gedrag vertonen, zoiets...
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:43:05 #234
451005 Grems
Clown World
pi_173047246
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Alsof knappe vrouwen per definitie onsympathiek zijn en minder knappe vrouwen per definitie sympathiek. Of er wordt op FOK! echt flink wat onzin verkocht of dit heeft meer te maken met een bepaalde smaak ofzo... Op bimbo's vallen die vervolgens ook bimbo-gedrag vertonen, zoiets...
Ah, nu mag er niet gegeneraliseerd worden :')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:44:19 #235
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173047276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:37 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Eerder stelde je vol overtuiging dat de fysiek onaantrekkelijke mensen waar je in zakelijke capaciteit mee te maken hebt gehad in je leven geenszins minder of anders behandeld werden.

Nu heb je het over lelijke nerds die mogelijk mooi opdrogen. Dat is dan toch niet relevant?
Die twee staan wel heel erg los van elkaar hè?

Je haalt hier een verband aan die er niet is. ;)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:47:05 #236
451005 Grems
Clown World
pi_173047352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:44 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Die twee staan wel heel erg los van elkaar hè?

Je haalt hier een verband aan die er niet is. ;)
quote:
[..]

De laatste jaren heb ik aardig wat 'lelijke mensen' (tussen aanhalingstekens, want ik oordeel niet op die manier in de praktijk) in collegiaal verband leren kennen. Mensen die van buiten absoluut niet aantrekkelijk te noemen zijn (eentje zelfs heel dik, maar toch gewoon zelfverzekerd en oké met zichzelf*). Maar deze hadden een gezellige, leuke persoonlijkheid en waren fijn in de omgang. Simpelweg gewoon geen reet van te merken dat ze ook maar iets minder waardering kregen van anderen of dit ook maar enig obstakel vormde. Geen enkele sprake van.

Ik heb het al eens eerder gezegd: de menselijke interactie is geen uiterlijke aangelegenheid. Dat is een illusie. De ware interactie tussen mensen is een interactie die energetisch van aard is!
Als het een illusie is waarom zou het dan relevant zijn dat eventueel lelijke nerds opdrogen tot aantrekkelijke mensen. Is toch energetisch?
pi_173047363
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:43 schreef Grems het volgende:

[..]

Ah, nu mag er niet gegeneraliseerd worden :')
Er mag gegeneraliseerd worden waar (ik vind dat) dat terecht is, niet waar (ik vind dat) dat niet terecht is. Ik neem aan dat dat voor jou doorgaans ook zo werkt? :)
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:49:51 #238
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173047413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:47 schreef Grems het volgende:

[..]

[..]

Als het een illusie is waarom zou het dan relevant zijn dat eventueel lelijke nerds opdrogen tot aantrekkelijke mensen. Is toch energetisch?
Jongen, serieus, dat je daar nou een punt van maakt slaat helemaal nergens op. Beide dingen blijven wat mij bereft dan ook van kracht.
Ja, menselijke interactie is een energetische uitwisseling. En ik geloof dat TS nog best heel goed kan opdrogen. Relevantie voor het een of het ander doet er niet toe. Zijn twee los van elkaar staande zaken.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:52:16 #239
451005 Grems
Clown World
pi_173047477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:49 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jongen, serieus, dat je daar nou een punt van maakt slaat helemaal nergens op. Beide dingen blijven wat mij dan ook van kracht.
Ja, menselijke interactie is een energetische uitwisseling. En ik geloof dat TS nog best heel goed kan opdrogen. Relevantie voor het een of het ander doet er niet toe. Zijn twee los van elkaar staande zaken.
Het ene sluit het andere uit. Of mensen worden beoordeeld en anders behandeld op basis van uiterlijk, dan zou het relevant zijn dat TS eventueel zou kunnen opdrogen tot een aantrekkelijk iemand of dat is niet zo en dan maakt het vanzelfsprekend helemaal niets uit of TS nu een Quasimodo of een Griekse God is.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:53:26 #240
451005 Grems
Clown World
pi_173047498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Er mag gegeneraliseerd worden waar (ik vind dat) dat terecht is, niet waar (ik vind dat) dat niet terecht is.
Bijzonder.

Zal wel aan het milieu liggen.
pi_173047507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:59 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het is wat feminisme en de seksuele revolutie met de samenleving gedaan heeft.
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Je bent boos dat knappe vrouwen jou niet willen neuken en je hebt ze verder ook gewoon geen zak te bieden, maar voelt je wel te goed om vrouwen die net zo lelijk als jij te neuken.
Kutfeministen die tegenwoordig maar gewoon zelf kiezen waar ze hun kut omheen vouwen :r
pi_173047590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Bijzonder.

Zal wel aan het milieu liggen.
Ik vind dat helemaal niet bijzonder en geen idee of dat aan het milieu ligt, interesseert me ook niet.
Tails tell tales
  donderdag 10 augustus 2017 @ 19:59:33 #243
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173047648
Overigens best wel wat keren ook gezien met oude schoolgenoten. Waren vroeger heel matig of zelfs beetje nerd. Kom je ze nu tegen, ken je ze niet meer terug en denk ja 'zo zo, die is goed opgedroogd, dat die ooit gepest werd joh!'

En voordat je hier dan weer begint over relevantie van uiterlijk en of uiterlijk dan wel degelijk pestgedrag uitlokt: de middelbare school is een heel onredelijke plek waar mensen, die nog kind zijn, of net een beetje kind-af beginnen te raken, sowieso een nog een heel onredelijke manier van beoordelen hebben, en waar sowieso een heel erg sterke 'ik wil er bij horen-dynamiek' heerst. Daarbij is de empathie doorgaans nog behoorlijk onderontwikkeld. Kinderen zijn vreselijk onwetend.

De middelbareschoolperiode is een periode van maken of breken. En pesten komt ook zeker onder volwassenen wel voor, maar over het algemeen worden mensen naarmate ze ouder worden redelijker, gewetensvoller. Kortom: de wereld der mensen wordt minder eng en gevaarlijk (en makkelijker selecteerbaar). Al kan het trauma uit die tijd nog lang nagalmen in je hoofd en lang je perceptie bepalen. Maar daar is gelukkig ook aan te werken.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:05:52 #244
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173047775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:52 schreef Grems het volgende:

[..]

Het ene sluit het andere uit. Of mensen worden beoordeeld en anders behandeld op basis van uiterlijk, dan zou het relevant zijn dat TS eventueel zou kunnen opdrogen tot een aantrekkelijk iemand of dat is niet zo en dan maakt het vanzelfsprekend helemaal niets uit of TS nu een Quasimodo of een Griekse God is.
Sowieso is het goed voor het zelfvertrouwen om er goed uit te zien (niet per sé noodzakelijk, goed naar vermogen is ook goed), en je daar zelf ook bewust van te zijn (al moet het niet doorslaan natuurlijk).

En nogmaals: er is idd een verschil in hoe mensen worden beoordeelt dat door uiterlijk wordt bepaalt. Maar het niet alles bepalend.

Nog bepalender is hoe je je van binnen voelt en wat je naar buiten uitstraalt.

Het uiterlijk is als het frontje op je telefoon. Maar het gaat toch echt om de kwaliteit van die telefoon daaronder.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:09:23 #245
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173047850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Lees je het woord 'vaak' niet of zo?
pi_173047935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn

Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Sowieso mensen die je op basis van je uiterlijk beoordelen :')
pi_173047936
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:09 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Vaak niet nee.
pi_173047972
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:53 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ah, daar komt de aap uit de mouw.
Je bent boos dat knappe vrouwen jou niet willen neuken en je hebt ze verder ook gewoon geen zak te bieden, maar voelt je wel te goed om vrouwen die net zo lelijk als jij te neuken.
Kutfeministen die tegenwoordig maar gewoon zelf kiezen waar ze hun kut omheen vouwen :r
De eisen van vrouwen zijn tegenwoordig zo hoog dat geen enkele man daaraan kan voldoen. Dus gebruiken veel vrouwen hun man om extra geld mee te verdienen.
pi_173048162
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:09 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Jawel, maar in de allereerste zin ontbrak het aan zo'n soort 'nuance' en voor de rest denk ik dat die post gewoon een heel hoog "knappe vrouwen zien mij niet staan/kiezen voor knappere mannen dan ik, dús die vrouwen zijn arrogant"-gehalte in zich heeft.

Edit: of het is gewoon een kwestie van een bepaalde smaak, zoals ik eerder al schreef.

[ Bericht 6% gewijzigd door Forbry op 10-08-2017 20:29:02 ]
Tails tell tales
pi_173048368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Iedereen dus? Het is uit onderzoek gebleken dat iedereen het in ieder geval onbewust al doet.

Mensen zijn kut.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:28:46 #251
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173048396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je uiterlijk zegt erg veel, dat negeren zou debiel zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_173048440
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

quote:
Results showed that participants overwhelmingly believed more attractive subjects have more socially desirable personality traits than either averagely attractive or unattractive subjects. Participants also believed that attractive individuals would lead happier lives in general, have happier marriages, be better parents, and have more career success than the others. Also, results showed that attractive people were believed to be more likely to hold secure, prestigious jobs compared to unattractive individuals.
Zelfs als je er gemiddeld uitziet is dat niet goed genoeg, want hoe aantrekkelijker je eruit ziet, des te beter mensen jou waarderen in praktisch elk opzicht.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:30:59 #253
459912 FlippingCoin
pi_173048458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Results showed that participants overwhelmingly believed more attractive subjects have more socially desirable personality traits than either averagely attractive or unattractive subjects. Participants also believed that attractive individuals would lead happier lives in general, have happier marriages, be better parents, and have more career success than the others. Also, results showed that attractive people were believed to be more likely to hold secure, prestigious jobs compared to unattractive individuals.
Is toch ook zo?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_173048627
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Is toch ook zo?
Klopt, beter uitziende mensen worden beter behandeld, waardoor ze zich beter sociaal ontwikkelen.

Tegelijkertijd worden lelijke mensen gepest en geïsoleerd, waardoor ze bitter worden en zich niet sociaal ontwikkelen. Vervolgens wordt hen verteld dat ze het aan zichzelf te danken hebben dat ze zo zijn geworden en dat het niks te maken heeft met uiterlijk, zoals in dit topic met mij gebeurd.
pi_173048675
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je uiterlijk zegt niet veel.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:30 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[..]

Zelfs als je er gemiddeld uitziet is dat niet goed genoeg, want hoe aantrekkelijker je eruit ziet, des te beter mensen jou waarderen in praktisch elk opzicht.
Dat toont aan dat er iets mis is in de wereld, maar dat wist ik al. Er is een hele boel mis, en veel van die dingen wil men niet erkennen of snapt men niet.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2017 20:42:48 ]
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:43:12 #256
459912 FlippingCoin
pi_173048712
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:41 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je uiterlijk zegt niet veel.
Welles nietes doen?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 20:56:05 #257
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173049076
Uiterlijk zegt veel vooral bij de eerste indruk, denk wel dat veel mensen hierdoor hun kans mislopen omdat als je ze leert kennen het echt toffe lui kunnen zijn.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:03:24 #258
451005 Grems
Clown World
pi_173049349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:05 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Sowieso is het goed voor het zelfvertrouwen om er goed uit te zien (niet per sé noodzakelijk, goed naar vermogen is ook goed), en je daar zelf ook bewust van te zijn (al moet het niet doorslaan natuurlijk).

En nogmaals: er is idd een verschil in hoe mensen worden beoordeelt dat door uiterlijk wordt bepaalt. Maar het niet alles bepalend.

Nog bepalender is hoe je je van binnen voelt en wat je naar buiten uitstraalt.

Het uiterlijk is als het frontje op je telefoon. Maar het gaat toch echt om de kwaliteit van die telefoon daaronder.
Als het frontje niet mooi genoeg is kijken hele volksstammen ( m/v ) niet naar de telefoon.

Dit is in ieder geval al een heel stuk realistischer dan je "energetische" post.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
Overigens best wel wat keren ook gezien met oude schoolgenoten. Waren vroeger heel matig of zelfs beetje nerd. Kom je ze nu tegen, ken je ze niet meer terug en denk ja 'zo zo, die is goed opgedroogd, dat die ooit gepest werd joh!'

En voordat je hier dan weer begint over relevantie van uiterlijk en of uiterlijk dan wel degelijk pestgedrag uitlokt: de middelbare school is een heel onredelijke plek waar mensen, die nog kind zijn, of net een beetje kind-af beginnen te raken, sowieso een nog een heel onredelijke manier van beoordelen hebben, en waar sowieso een heel erg sterke 'ik wil er bij horen-dynamiek' heerst. Daarbij is de empathie doorgaans nog behoorlijk onderontwikkeld. Kinderen zijn vreselijk onwetend.

De middelbareschoolperiode is een periode van maken of breken. En pesten komt ook zeker onder volwassenen wel voor, maar over het algemeen worden mensen naarmate ze ouder worden redelijker, gewetensvoller. Kortom: de wereld der mensen wordt minder eng en gevaarlijk (en makkelijker selecteerbaar). Al kan het trauma uit die tijd nog lang nagalmen in je hoofd en lang je perceptie bepalen. Maar daar is gelukkig ook aan te werken.
Ik heb het niet over de middelbare gehad, maar misschien is dat gericht aan een ander.
pi_173050732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Klopt, beter uitziende mensen worden beter behandeld, waardoor ze zich beter sociaal ontwikkelen.

Tegelijkertijd worden lelijke mensen gepest en geïsoleerd, waardoor ze bitter worden en zich niet sociaal ontwikkelen. Vervolgens wordt hen verteld dat ze het aan zichzelf te danken hebben dat ze zo zijn geworden en dat het niks te maken heeft met uiterlijk, zoals in dit topic met mij gebeurd.
Of de lelijke man geeft geen neuk en zorgt dat ie koning van de wereld wordt, je bent niet helemaal in orde
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:44:40 #260
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173050821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Als het frontje niet mooi genoeg is kijken hele volksstammen ( m/v ) niet naar de telefoon.

Dit is in ieder geval al een heel stuk realistischer dan je "energetische" post.

Wat is er mis met 'die energetische post' dan? Vreemde benaming trouwens.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:53:20 #261
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173051049
Hier worden echt goede adviesen gepost door sommige lui }:|
  donderdag 10 augustus 2017 @ 21:53:31 #262
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173051056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 20:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar of je het nu wel of niet gelooft, jij valt niet echt onder de echt 'lelijke' mensen. 't is lullig dat je het pispaaltje bent geworden in de klas, en nog lulliger dat men als reden gaf om je te pesten dat je lelijk zou zijn, maar kinderen zijn niet altijd even redelijk onder elkaar.

Ze kunnen misschien onder elkaar besloten hebben dat jij 'lelijk' was, wat vervolgens een eigen leven is gaan leiden. Maar in werkelijkheid is het geen moment waar geweest lijkt me.

Heb je al hulp gezocht hiervoor?
pi_173051070
Ts, mag ik ook misschien een foto zien van jou?
Het stomme is natuurlijk dat wat wij ook zeggen, je dit helaas niet gaat geloven.
Ik zou ook wel nog graag je leeftijd willen weten.
Ik ben vroeger ook vreselijk gepest geworden op school. Ik was geen moeders mooiste en helemaal uit proportie. Heel jong al heel lang en erg mager dus ook totaal geen vrouwelijke vormen. Een echte lat dus. Mijn gezicht had ik ook al niet mee.
Maar toch is dit alles goed gekomen en sta ik zelf nog wel eens te kijken wat ik aan de haak kan slaan. Een echte laatbloeier dus!
Maar daar ben ik wel blij mee. Het heeft mij gevormd tot wie ik ben.
En als ik nu soms de prinsessen van vroeger zie die nu alles behalve prinses zijn dan moet ik stiekem toch wel eens lachen... Hoe kinderachtig ook.
Daarom is je leeftijd van belang. Je mooiste jaren komen er nog aan! Die bevinden zich in de periode na 30. Als je wat rustiger gaat worden, het grootste zeer gesleten is en je onzekerheid weg is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173051120
Ts ga naar r/incels
pi_173051360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ts ga naar r/incels
Dit is zo wat het slechtste advies.
Wat een negatieve omgeving is dat zeg!
En echt shocking om te lezen dat ze vinden dat verkrachten maar legaal moet worden en 11 jarige meisjes gewoon geil zijn en dat je geen toestemming nodig hebt :r
Ik begin een afkeer te krijgen van de wereld waar we naartoe gaan :r
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:05:26 #266
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173051418
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is zo wat het slechtste advies.
Wat een negatieve omgeving is dat zeg!
En echt shocking om te lezen dat ze vinden dat verkrachten maar legaal moet worden en 11 jarige meisjes gewoon geil zijn en dat je geen toestemming nodig hebt :r
Ik begin een afkeer te krijgen van de wereld waar we naartoe gaan :r
Met je eens... Owja.. Bij de islam word deze leeftijd verlaagd naar 9.. Dacht zeg het maar ff
pi_173051516
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:05 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Met je eens... Owja.. Bij de islam word deze leeftijd verlaagd naar 9.. Dacht zeg het maar ff
:o
Daarom dat Starlord het weer geweldig vindt...
En maar verkondigen dat de islam de wereld zal verbeteren :'(
Arme meisjes in de toekomst. Je mag hopen dat je geen dochters krijgt..
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:13:45 #268
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173051734
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit een virus in onze westerse beschaving..

Er zitten wel goeie bij maar dit is maar een beperkt aantal helaas.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:15:54 #269
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173051838
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Die user moet je gewoon niet serieus nemen :')
pi_173051948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:53 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Maar of je het nu wel of niet gelooft, jij valt niet echt onder de echt 'lelijke' mensen. 't is lullig dat je het pispaaltje bent geworden in de klas, en nog lulliger dat men als reden gaf om je te pesten dat je lelijk zou zijn, maar kinderen zijn niet altijd even redelijk onder elkaar.

Ze kunnen misschien onder elkaar besloten hebben dat jij 'lelijk' was, wat vervolgens een eigen leven is gaan leiden. Maar in werkelijkheid is het geen moment waar geweest lijkt me.

Heb je al hulp gezocht hiervoor?
Vreemd het in zoveel verschillende situaties voorkwam dan. Op de basisschool, toen opnieuw met heel andere mensen op de middelbare school, op sporttraining, op orkest, op dansles, op gevechtssport, met kinderen in de buurt met wie ik buiten speelde.

Ik ben met mijn uiterlijk het leven niet waardig blijkbaar.

En ja, ik heb al een jaar psychologische hulp en al 3 maanden medicatie. Helpt allemaal niks. Ik ga nooit vergeten dat mijn jeugd is weggenomen en verpest. En dat ik voor de rest van mijn leven met een gat van 12-jaar essentiële sociale en emotionele ontwikkeling moet leven die ik nooit in kan halen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:25:31 #271
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173052141
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:19 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vreemd het in zoveel verschillende situaties voorkwam dan. Op de basisschool, toen opnieuw met heel andere mensen op de middelbare school, op sporttraining, op orkest, op dansles, op gevechtssport, met kinderen in de buurt met wie ik buiten speelde.

En ja, ik heb al een jaar psychologische hulp en al 3 maanden medicatie. Helpt allemaal niks. Ik ga nooit vergeten dat mijn jeugd is weggenomen en verpest. En dat ik voor de rest van mijn leven met een gat van 12-jaar essentiële sociale en emotionele ontwikkeling moet leven die ik nooit in kan halen.
Zo moet je niet denken. Je hebt nog een heel leven voor je om je verder te ontwikkelen, deze gedachte moet je voor je houden. Je hebt nog alle tijd om je verder te ontwikkelen op dit gebied. Ik denk dat je voornamelijk moet focussen op je sociale omgeving en daar zekerheid in op bouwen... Mensen die je accepteren en vertrouwen en vanuit daar aan je zelfvertrouwen moet werken. Acceptatie is een een heel belangrijk onderdeel van zelfvertrouwen. Dus ff die focus op die lui die accepteren... Raak gewend aan die acceptatie en dan komt zelfvertrouwen vanzelf.. Dit is alleen de basis..
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:25:49 #272
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_173052152
Mensen die nog copen :')_______
chirurgie of rope

graag op anoniem
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:26:58 #273
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_173052190
graag op anoniem
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:27:10 #274
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173052194
quote:
[..]

Fixed

:')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:30:03 #275
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173052284
Vind dat bepaalde personen in dit topic een beetje een vernederende reactie geven naar TS.. Lijkt me niet bepaald behulpzaam aangezien het wel een serieus probleem is }:|
pi_173052325
OMG TS... Jij bent alles behalve lelijk!!! Integendeel!
Ik heb echt moeite gedaan om al die dingen te vinden die je hebt opgemerkt! Je oren zijn normaal, je ogen zijn normaal, zelfs mooi! Is dat bruine vlekje in het blauw van je oog dat wat jij bedoelde? Is juist mooi en apart! Je hebt een mooie vorm van mond en lippen, zeer kusbaar! En je wenkbrauwen zijn ook gewoon dik in orde. Je haar zou bv met wat gel wat omhoog gezet kunnen worden omdat het nu wat gewoontjes is maar zelfs daar is niets mis mee.
Kan het zijn dat je vroeger zeg maar, heel anders hebt uit gezien? Het lelijke eendje? En dat jij jezelf nog steeds zo ziet? Of had je de pech om gevoeliger te zijn en dat ze jou gewoon als makkelijk slachtoffer hebben uitgepikt? Kinderen zijn vreselijk wreed!

Hoe dan ook, je bent een leuke man en er staat maar 1 persoon in jouw weg en dat ben jijzelf nu.
Neem het geld wat je onnodig gaat weggooien aan nutteloze operaties en ga op een super knappe reis voor singles! Geniet van je leven en wordt wakker uit je winterslaap!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:35:07 #277
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173052487
Gvd ik heb hem nog steeds niet gezien he.. Steek gvd uren moeite in dit topic...

Ow shit ik ben een kerel ja das em.. Owja ben hetero 100% btw maar was wel handig om een goeie beoordeling te geven _O-
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:36:00 #278
459912 FlippingCoin
pi_173052525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:15 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Die user moet je gewoon niet serieus nemen :')
Dat zeiden ze over GirlyGirl8, Maghreb, en nog veel meer ook lol.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:37:31 #279
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_173052584
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zeiden ze over GirlyGirl8, Maghreb, en nog veel meer ook lol.
Er zullen er vast nog wel meer zijn :')
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:38:15 #280
434283 topdeck
graag op anoniem
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:40:21 #281
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173052690
Inmiddels de foto gezien..

Snap niet waar jij je druk over maakt...

Je kaaklijn ziet er beetje Russisch of pools uit..

Kan er verder echt niet veel over zeggen.. Iig denk dat het meeste tussen je oren zit, denk zelfs dat ik je wel zou meenemen als ik op damesjacht zou gaan ;)

Met je uiterlijk is echt niks mis mee.. Je ziet er verzorgd uit.. Je ziet er niet dom uit.. Zou ff niet weten (buiten je pestverleden) waar deze onzekerheid vandaan moet komen. ;)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:40:28 #282
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173052697
quote:

[..]

Dat ga je ook nooit vergeten. Maar je bent intelligent, en dat kan in deze een voordeel zijn. Dat maakt namelijk dat je het vermogen tot relativeren hebt. Heb je wellicht nu nog niks aan, maar dat kan veranderen.
Als ik er effe een wijsheid uit het verre oosten tegenaan mag gooien: de grote illusie van het menselijk denken, is het idee dat de verschijnselen in de geest van permanente aard zijn. Niets blijft hetzelfde.
pi_173052738
quote:
_O_
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:44:45 #284
459912 FlippingCoin
pi_173052876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:37 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

Er zullen er vast nog wel meer zijn :')
Alleen zijn een hoop gewoon serieus. :o
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:45:45 #285
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173052904
Maak een vervolg op dit topic..

Heb nog een arsenaal aan adviesen voor TS
pi_173052909
Op de middelbare school had een vrij onaantrekkelijke jongen ineens een relatie met een mooi klasgenootje 'far out his league'
Ik vroeg haar een keer hoe dat zo gekomen was.

Ze zei toen dat hij haar de liefde verklaard had en tegen haar gezegd had dat hij heel goed wist dat hij niet moeders mooiste was, maar wel het meeste van haar zou houden van iedereen en dat elke dag dat ze samen waren een cadeautje voor hem was dat hij dat zou koesteren. Ze vond het zo lief, dat hij een date kreeg. En daarna volgden er meer. Ze is nu zwanger van hun derde kind zag ik op Facebook.
Ze hebben gewoon een gelijkwaardige relatie. Hij hoeft niet te kruipen voor haar (deed hij in het begin wel) maar later niet meer. Zij gaf hem toen het net aan was wel een soort van make-over, qua kleding en kapsel wat heel veel verschil maakte. Maar zijn pretoogjes vielen altijd als eerste op. Die had hij vroeger nooit toen hij nog een eenzame willie was.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:46:39 #287
434283 topdeck
graag op anoniem
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:47:54 #288
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_173052978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:45 schreef Cherryberry het volgende:
Op de middelbare school had een vrij onaantrekkelijke jongen ineens een relatie met een mooi klasgenootje 'far out his league'
Ik vroeg haar een keer hoe dat zo gekomen was.

Ze zei toen dat hij haar de liefde verklaard had en tegen haar gezegd had dat hij heel goed wist dat hij niet moeders mooiste was, maar wel het meeste van haar zou houden van iedereen en dat elke dag dat ze samen waren een cadeautje voor hem was dat hij dat zou koesteren. Ze vond het zo lief, dat hij een date kreeg. En daarna volgden er meer. Ze is nu zwanger van hun derde kind zag ik op Facebook.
Ze hebben gewoon een gelijkwaardige relatie. Hij hoeft niet te kruipen voor haar (deed hij in het begin wel) maar later niet meer. Zij gaf hem toen het net aan was wel een soort van make-over, qua kleding en kapsel wat heel veel verschil maakte. Maar zijn pretoogjes vielen altijd als eerste op. Die had hij vroeger nooit toen hij nog een eenzame willie was.
graag op anoniem
  donderdag 10 augustus 2017 @ 22:49:07 #289
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173053022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:45 schreef Puk1234 het volgende:
Maak een vervolg op dit topic..

Heb nog een arsenaal aan adviesen voor TS
Btw ik zit komende tijd op mobiele versie van de site door omstandigheden en daar verschijnen geen vervolgtopicknoppen ;)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 23:00:16 #291
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_173053465
quote:
https://www.livescience.c(...)han-personality.html
quote:
Even if a guy has a great personality, a woman looking for a date still hopes he's at least a little cute, a new study suggests.

Researchers asked young women (ages 15 to 29) to choose potential dates from a series of photographs and descriptions, while the women's mothers (ages 37 to 61) were asked to select possible boyfriends for their daughters using the same information. Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile. This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy.

Both daughters and mothers rated the attractive and moderately attractive men as more desirable dating partners than unattractive men, said the findings, published online in March in the journal Evolutionary Psychological Science.

The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic. [Busted! 6 Gender Myths in the Bedroom & Beyond]

Previous research on this subject has given conflicting results. Some studies have suggested that both parents and their adult children (especially daughters) may say that personality is more important than looks in a potential mate, with these individuals typically ranking physical attractiveness lower on a list of personality characteristics. However, in real life, that's not how people seem to make these romantic decisions, Fugère told Live Science. For example, data from speed-dating research shows that a man's physical attractiveness has a strong impact on women's mate preferences, Fugère said.

So, this new study attempted to put the looks-versus-personality decision to the test in women.

Minimum level of attractiveness

In the new study, researchers looked at 80 daughters and 61 mothers. In one experiment, each woman was shown color photographs of three men. One of these men was considered "attractive"; one was considered moderately attractive," and one was "unattractive," as determined based on data from previous research.

Each photograph came with one of three trait profiles, which included personality characteristics and attributes that prior studies had determined to be one of three different levels of attractiveness to women looking for potential romantic partners. These were "highly desirable," "desirable" and the lowest-rated category, which the researchers called "moderately desirable."

The profile of the highly desirable traits contained three qualities: respectful, trustworthy and honest. The traits for desireable were friendly, dependable and mature, while the moderately desirable traits described the man as having a pleasing disposition and being ambitious and intelligent.

After looking at the three photographs and personality profiles, the women were asked to rate how attractive they found each man, how favorable they thought his personal description was and how desirable he was as a date (or, for the moms, how desirable he was as a date for their daughters).

The results showed that as long as a man was considered attractive or moderately attractive, both mothers and daughters would pick the guy who had the most desirable personality traits. But when an unattractive male was paired with the most highly desirable personality profile, neither daughters nor mothers rated him as favorably as a potential romantic partner, compared with better-looking men with less desirable personalities.

Both young women looking for men and mothers seeking boyfriends for their daughters consider a minimum level of attractiveness to be an important criterion in a potential mate, the researchers concluded.

Looks matter to women

The study suggests that if a man is considered at least moderately attractive, then his personality matters to women, Fugère said. If a man is viewed as less than moderately attractive, it doesn't seem to matter as much to women what his personality is like, Fugère explained. [5 Myths About Women's Bodies]

But Fugère also added that "different people have different perceptions of what they consider to be moderately attractive."

In addition, the findings demonstrated that "a moderate level of attractiveness is a necessity to young women and to their moms, and they are not willing to give that up in favor of personality," Fugère said.

She explained that physical attractiveness appears to act as a gatekeeper for potential mates. If a man meets a required level of physical attractiveness, then women are willing to consider his personality characteristics, the study revealed.

However, the new findings, combined with previous research in which women have reported that personality is more important to them, suggest that women tend to underestimate the true importance they place on a man's physical attractiveness, Fugère said.

This is not true of men, she said. Men are more consciously aware — or more willing to admit — that good looks in a woman are more important to them than personality, Fugère said. Men's emphasis on looks in a mate choice may have a biological basis, because men may associate a woman's physical attractiveness with her fertility, Fugère said.

In the next stages of her research, Fugère will do a similar experiment with fathers and sons as participants (and using women's photos) to see if this study produces similar findings, she said. She will also conduct another trial with mothers and daughters and include both positive and negative personality characteristics in the personality profiles of potential mates, because her current findings included only positive attributes, she said.

Originally published on Live Science.
graag op anoniem
pi_173053520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef topdeck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom kan Jan niet ook dat ene spikkeltje worden? Als hij nou gewoon eerlijk tegen een vrouw zegt wat hij voelt. Vrouwen zijn daar best gevoelig voor hoor. In ieder geval de vrouwen die ertoe doen.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 23:03:16 #293
459912 FlippingCoin
pi_173053561
quote:
Heeft die gast nou een swastika op zijn arm? _O-
pi_173053562
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:31 schreef Lenny77 het volgende:
OMG TS... Jij bent alles behalve lelijk!!! Integendeel!
Ik heb echt moeite gedaan om al die dingen te vinden die je hebt opgemerkt! Je oren zijn normaal, je ogen zijn normaal, zelfs mooi! Is dat bruine vlekje in het blauw van je oog dat wat jij bedoelde? Is juist mooi en apart! Je hebt een mooie vorm van mond en lippen, zeer kusbaar! En je wenkbrauwen zijn ook gewoon dik in orde. Je haar zou bv met wat gel wat omhoog gezet kunnen worden omdat het nu wat gewoontjes is maar zelfs daar is niets mis mee.
Kan het zijn dat je vroeger zeg maar, heel anders hebt uit gezien? Het lelijke eendje? En dat jij jezelf nog steeds zo ziet? Of had je de pech om gevoeliger te zijn en dat ze jou gewoon als makkelijk slachtoffer hebben uitgepikt? Kinderen zijn vreselijk wreed!

Hoe dan ook, je bent een leuke man en er staat maar 1 persoon in jouw weg en dat ben jijzelf nu.
Neem het geld wat je onnodig gaat weggooien aan nutteloze operaties en ga op een super knappe reis voor singles! Geniet van je leven en wordt wakker uit je winterslaap!
Vroeger was ik iets dikker. Op de basisschool en begin van de middelbare school vocht ik nog terug tegen pesters en kwam dan ook vaak in conflicten. Toen ik ongeveer 14 was, kwam ik erachter dat als je je gewoon helemaal stil houdt en alles eraan doet om zo min mogelijk aandacht te krijgen, dat het pesten minder wordt. Dus heb ik dat gedaan en dat doe ik nog steeds, want mensen mogen me toch al bij voorbaat niet.

Reizen/Vakanties zouden overigens geldverspilling zijn, want ik zou er toch niet van kunnen genieten. Dat is vooral iets waar aantrekkelijke mensen van kunnen genieten, omdat ze allerlei positieve sociale ervaringen opdoen. Iets wat mij nooit zal lukken.
pi_173053675
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:40 schreef Puk1234 het volgende:
Inmiddels de foto gezien..

Snap niet waar jij je druk over maakt...

Je kaaklijn ziet er beetje Russisch of pools uit..

Kan er verder echt niet veel over zeggen.. Iig denk dat het meeste tussen je oren zit, denk zelfs dat ik je wel zou meenemen als ik op damesjacht zou gaan ;)

Met je uiterlijk is echt niks mis mee.. Je ziet er verzorgd uit.. Je ziet er niet dom uit.. Zou ff niet weten (buiten je pestverleden) waar deze onzekerheid vandaan moet komen. ;)
Poolse afkomst inderdaad en ik heb dan ook het idee dat men hier in Nederland geen fan is van het Oost-Europese uiterlijk.

Ik ben overigens bijna 22. Jeugd is voorbij, studententijd is voorbij. Beiden met 0 goede herinneringen. Alles wat er nu nog komt is 50 jaar werken, eenzaamheid en de dood.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 23:08:55 #296
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173053703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Vroeger was ik iets dikker. Op de basisschool en begin van de middelbare school vocht ik nog terug tegen pesters en kwam dan ook vaak in conflicten. Toen ik ongeveer 14 was, kwam ik erachter dat als je je gewoon helemaal stil houdt en alles eraan doet om zo min mogelijk aandacht te krijgen, dat het pesten minder wordt. Dus heb ik dat gedaan en dat doe ik nog steeds, want mensen mogen me toch al bij voorbaat niet.

Reizen/Vakanties zouden overigens geldverspilling zijn, want ik zou er toch niet van kunnen genieten. Dat is vooral iets waar aantrekkelijke mensen van kunnen genieten, omdat ze allerlei positieve sociale ervaringen opdoen. Iets wat mij nooit zal lukken.
Ligt totaal aan je houding.. En die is afhankelijk van je zelfverzekerdheid.. En die is afhankelijk van je sociale omgeving en contacten...

Dus zou eerst bij de basis beginnen.. Hoop dat je dit van me aan neemt :)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 23:10:17 #297
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173053744
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:03 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Valt me zo op dat je denkt dat de hardware stuk is. Ben je behept met een mentaal defect? Nee toch?
Waarom zo rotsvast er van overtuigd dat je nu voor eens en voor altijd tot deze staat van zijn verdoemd bent?
Je leeftijd weten zou ondertussen ook wel handig zijn.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 23:12:55 #298
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173053806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Poolse afkomst inderdaad en ik heb dan ook het idee dat men hier in Nederland geen fan is van het Oost-Europese uiterlijk.

Ik ben overigens bijna 22. Jeugd is voorbij, studententijd is voorbij. Beiden met 0 goede herinneringen. Alles wat er nu nog komt is 50 jaar werken, eenzaamheid en de dood.
Je mist iets wat ik je ook niet kwalijk kan nemen..

Je mist interactie met mensen.. Dit is iets wat je vanuit de basis moet gaan opbouwen. Je moet je zelfvertrouwen opbouwen door bewust te worden van de mensen om je heen die in je geloven. Bewust worden van je sociale omgeving en vanuit daar de kracht opbouwen om het vertrouwen in mensen weer te zien. En vanuit daar kan je uitjes gaan boeken en vakanties gaan plannen waar je wel plezier in hebt 8-)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 23:13:08 #299
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_173053817
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 23:01 schreef Cherryberry het volgende:

[..]

Waarom kan Jan niet ook dat ene spikkeltje worden? Als hij nou gewoon eerlijk tegen een vrouw zegt wat hij voelt. Vrouwen zijn daar best gevoelig voor hoor. In ieder geval de vrouwen die ertoe doen.
Ok er zijn 16 spikkeltjes waarvan 1 erbuiten valt. Dus heb je een 1/16 kans.

met de formule 1 - ( ( 1 - x ) ^ y ) kun je uitreknen hoevel kans je maakt met in totaal y pogingen van elk x kans.

let x = 1/16, de kans dat je een uitzondering/uiterst spikkeltje bent
y = 50, het aantal pogingen dat we gedaan hebben.

pluggen we x en y in en voila 1 - ( ( 1 - (1/16) ) ^ 50 ) ~= 40%. Na 50 pogingen heb je 40% slagingskans.

Nou stel y = 1000300, dus driehonderd pogingen met vrouwen. Dat vertaalt naar een slagingspercentage van 95%. Gefeliciteerd, na 300 pogingen heb je wrs iemand die ja zegt.

EDIT: 1000 naar 300
graag op anoniem
pi_173053896
quote:
Ga jij je hierbij neerleggen Jan? Of ga je er wat aan doen? Ik merk dat zelfs de fokkers die normaal in de KLB geen fatsoenlijke taal kunnen uitslaan, hier hun uiterste best doen om je van goede adviezen te voorzien. Ze proberen je te helpen, neem je de hulp aan of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')