SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlMake love, not war ☮
Nou, als het niet gauw gaat plenzen, ga ik buiten staan en het ongeluk over me af roepen. Op deze manier moet ik nog steeds de planten buiten water gevenquote:
Tja en die paniek; hoeveel eieren zitten er bijvoorbeeld in een cake verwerkt, en hoeveel vreet je in een week?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:11 schreef spijkerbroek het volgende:
In het nieuws:
"Producten waar eieren in zijn verwerkt bevatten ook fipronil"
Neeeee, èèècht??![]()
Ober, mag ik een wodka-jus?
- Ja hoor, asjeblieft
Waaat?? Er zit wodka in!!!
Ik geef je planten wel asiel als klimaatvluchteling. Water genoeg hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, als het niet gauw gaat plenzen, ga ik buiten staan en het ongeluk over me af roepen. Op deze manier moet ik nog steeds de planten buiten water geven
Ik heb vanmiddag ook twee eieren weggegooid (omdat ik ze per ongeluk had laten vallenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en die paniek; hoeveel eieren zitten er bijvoorbeeld in een cake verwerkt, en hoeveel vreet je in een week?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook twee eieren weggegooid (omdat ik ze per ongeluk had laten vallen)
Arme eieren, zijn ze ergens welkom, gaat het alsnog mis.
Geen idee. Zou hij wel draaien?quote:
Dacht ik, maar ik twijfel nu dus...quote:
Zoals ik al vaker gereageerd heb op die vraag n.a.v. dat artikel:quote:
Henk heeft Ferienquote:
Dan heb ik iets verkeerd begrepen...quote:
Sterkte!quote:en just me de koude rillingen en gaat zo weer bankhangen
BB?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Ben wat back ups aan het controleren en kom oude BB Photoshops tegen...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Henk heeft Ferien
en just me de koude rillingen en gaat zo weer bankhangen
Tis niet te hopen want morgen met de jarige kabouter naar het Nijntje museumquote:
Gezellig!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
Tis niet te hopen want morgen met de jarige kabouter naar het Nijntje museum
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Big Brother, waar het hier zo'n beetje mee begon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat er niet eind jaren 90 al op?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder mijn oude useraccount nog, uit 2002...
Je was er niet al in 1999?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder mijn oude useraccount nog, uit 2002...
1999quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was dat er niet eind jaren 90 al op?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Staat er net een pizzabezorger aan de deur.
Moet bij een heel andere straat zijn
Heb hem de weg maar even gewezen al klonken 2 donerpizzas niet heel verkeerd
1999 mijn 1e jaar op Fok!quote:
Deephouse?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Wil straks wel even wat draaien, waar is eventueel behoefte aan?
Sorry Mad maar niet voor mij dit keer, ik wil proberen morgen fit te zijn dus vroeg naar bedquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Een echte oldbie dusquote:
Ik zit hier al veel te lang, maar weet mijn oude accounts niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een echte oldbie dusIn 1999 hadden wij nog helemaal geen pc ofzo.
Ik zag dat forum laatst ook in mijn overzicht, blijk je te krijgen als je hier 10 jaar zit
Ik heb ergens een kloontje, maar die is uit 2012 ofzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit hier al veel te lang, maar weet mijn oude accounts niet meer
Zit al vanaf begin jaren 90 online, geen idee wanneer ik Fok! ontdekte though, deed eerst meer op iRC.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ergens een kloontje, maar die is uit 2012 ofzoVoor FOK! had ik ander online vermaak
Maakt niet zoveel uit eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:33 schreef MadMaster het volgende:
In het naburige dorp was zo'n loser die helemaal een crush had op een voor hem onbereikbare chick. We hoorden dat hij daarover een topic op FOK! had aangemaakt, dus voila, hier ben ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zit al vanaf begin jaren 90 online, geen idee wanneer ik Fok! ontdekte though, deed eerst meer op iRC.
Pas de problem, niks moet natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry Mad maar niet voor mij dit keer, ik wil proberen morgen fit te zijn dus vroeg naar bed
Is ook niet zo gangbaar hier, ik vind alles prima.quote:
Waar jij zin in hebt? Ik luister wel mee. Ik moet alleen mezelf eerst even een schop verkopen en de afwas gaan doenquote:
Zodra mijn back up klaar is, slinger ik de boel wel aan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit eerlijk gezegd.
Je hebt nog even...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar jij zin in hebt? Ik luister wel mee. Ik moet alleen mezelf eerst even een schop verkopen en de afwas gaan doen
Ik ben een groot liefhebber van deephouse.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook niet zo gangbaar hier, ik vind alles prima.
Dat was jij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
In het naburige dorp was zo'n loser die helemaal een crush had op een voor hem onbereikbare chick. We hoorden dat hij daarover een topic op FOK! had aangemaakt, dus voila, hier ben ik
Sorry, ik ben meer van de trance...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van deephouse.
Daar heb ik dus heel weinig meequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik ben meer van de trance...
Daar kan ik weken mee vullen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar heb ik dus heel weinig meeIeder z'n ding toch
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Programma van vandaag
20:15 - 22:00 MadMaster - Surprise
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf 20.00 uur dus, even aanpassen zo in het rooster...
Yep, openingsjingle is al geweest...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:01 schreef Melting het volgende:
Ingetuned. Ben je al een het draaien, Mad?
Had ik gemist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, openingsjingle is al geweest...
Ik hoor hem....quote:
Wil je die vieze praat wel eens voor je houden!quote:
Maar na de BB praatquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedraaid hier door mij, volgens mij...
Nog nooit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit gedraaid hier door mij, volgens mij...
Ik ook niet. Straks maar eens luisteren.quote:
Hoi Diaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
even kijken of het hier lukt op de Wi-fi om een stukje mee te luisteren.
Wel moe af en toe, maar de vakantie niet. Ik begin er net in te komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Diaan.
Ben je de vakantie al een beetje moe?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel moe af en toe, maar de vakantie niet. Ik begin er net in te komen.
Das weer afwasquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik schuif weer aan met een kop thee
meestal heb ik het zo'n 12 a 13 dagen wel gezien, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je helemaal gewend bent, mag je naar huis.
Ja, oh well, ik ben een theeleut, dus dat moet dan maarquote:
Dus na het weekend alweer naar huis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
meestal heb ik het zo'n 12 a 13 dagen wel gezien, dus dat komt wel goed.
http://www.encyclo.nl/begrip/leutquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, oh well, ik ben een theeleut, dus dat moet dan maar
Nee volgende week woensdag gaan we weer naar huis. De laatste dag voor vertrek ben ik vaak erg onrustig en druk met inpakken/schoonmaken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus na het weekend alweer naar huis?
Nah, het kan bestquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/leut
Vreemd dat je koffie met thee vergelijkt.
Afzien dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee volgende week woensdag gaan we weer naar huis. De laatste dag voor vertrek ben ik vaak erg onrustig en druk met inpakken/schoonmaken.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
Melting doet ook aan leut:
21) Plezier tijdens carnaval
THEELEUTquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, het kan best
http://www.encyclo.nl/begrip/theeleut
Stroh 80quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
THEELEUT
1) Iemand die graag een bepaalde drank drinkt
Een bepaalde drank. We zeggen niet welke, maar het is een bepaalde drank.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm luisteren gaat niet zo lekker helaas. Hij buffert steeds.
Ik heb het ook niet geschrevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
THEELEUT
1) Iemand die graag een bepaalde drank drinkt
Een bepaalde drank. We zeggen niet welke, maar het is een bepaalde drank.
En welke thee heeft je voorkeur?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet geschreven
Maar bij mij kun je wel van thee uitgaanEr gaan hier redelijk wat kopjes thee op een dag doorheen.
Ik drink het meest earl grey. Nu een kopje zwarte thee met citroen. Omdat ik dol ben op de smaak van citroenquote:
Balen Diaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm luisteren gaat niet zo lekker helaas. Hij buffert steeds.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik drink het meest earl grey. Nu een kopje zwarte thee met citroen. Omdat ik dol ben op de smaak van citroen
De meeste thee is zwart, al dan niet met smaakje. Dan heb je ook nog groene en witte thee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Zwarte thee is best lekker
Was helemaal verbaast toen ik die per ongeluk had meegenomen
Weeïge smaak vind ik dat hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:34 schreef Rafeiro het volgende:
Qua smaakjes ga ik meestal niet verder dan rooibos.
Geen idee welke ik toen had, iets in die piramide zakjes met goudkleurige schilfertjes erinquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste thee is zwart, al dan niet met smaakje. Dan heb je ook nog groene en witte thee.
Ik denk dat het een druk moment is... de WiFi is op zich best redelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen Diaan.
Volgende vakantie wel boeken waar ze een fatsoenlijke wifi hebben.
Goldstrike-thee!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee welke ik toen had, iets in die piramide zakjes met goudkleurige schilfertjes erin
Earl Greyquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik drink het meest earl grey. Nu een kopje zwarte thee met citroen. Omdat ik dol ben op de smaak van citroen
Tis natuurlijk primetime nu. Uurtje of half 9. Iedereen aan de radio of tv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een druk moment is... de WiFi is op zich best redelijk.
Aan de tablet of mobiele telefoon denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis natuurlijk primetime nu. Uurtje of half 9. Iedereen aan de radio of tv.
Kwaliteitsthee of supermarktthee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
Ik drink zowat alle thee, met uitzondering van zoethout en sterrenmunt.
Lijkt me niet lekker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Chocolademunt_(plant)
Die bijvoorbeeld
Kabouter disco.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me even omkleden voor de minidisco en aansluitend magic show!
Tot later
Rompertje aan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Tot later
Heb de thee zelf niet gehad, maar wel blaadjes gegeten. Dat was best te doen.quote:
Je gaat in galajurk? Ik krijg bij het woord omkleden echt van die cruiseschepen-visies.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Tot later
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat in galajurk? Ik krijg bij het woord omkleden echt van die cruiseschepen-visies.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat in galajurk? Ik krijg bij het woord omkleden echt van die cruiseschepen-visies.
Leuk toch, één keer per jaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon wil niet alleen maar wel graag gaan. Iemand moet zich opofferen.
Hahaha, nee hoor. Alleen even een ander jurkje aan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
0 - Kraftwerk - The Robotsquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die zo snel kon vinden wel, maar dat lukt dus even niet...
Dank!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
0 Kraftwerk - The Robots
1 - Rob Base and DJ E-Z Rock - It Takes Two
2 - Patrick Hernandez - Born to be alive
3 - Lipps Inc - Funky Town
4 - Technotronic - Pum up the jam
5- Frankie Nuckles - Your Love
6 - RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
7 - Robin S - Show Me Love
8 - Storm - Storm
9 - Snap! - Rhythm is a dancer
10 - C&C Music Factory - Everybody Dance Now
11 - Daft Punk - Around The World
12 - The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
13 - Felix Da Housecat - Silver Screen (Shower Scene)
14 - Underworld - Born Slippy
15 - Benny Benassi - Satisfaction
16 - The Bloody Beetroots ft. Steve Aoki - Warp
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje van 9 vind dat soort dingen helemaal niks.
Meisjes zijn stom en dansen moest omdat het van school moest.
(maar wel apetrots op de medaille natuurlijk)
Je hebt de koelkast gewonnen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
0 - Kraftwerk - The Robots
1 - Rob Base and DJ E-Z Rock - It Takes Two
2 - Patrick Hernandez - Born to be alive
3 - Lipps Inc - Funky Town
4 - Technotronic - Pum up the jam
5- Frankie Nuckles - Your Love
6 - RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
7 - Robin S - Show Me Love
8 - Storm - Storm
9 - Snap! - Rhythm is a dancer
10 - C&C Music Factory - Everybody Dance Now
11 - Daft Punk - Around The World
12 - The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
13 - Felix Da Housecat - Silver Screen (Shower Scene)
14 - Underworld - Born Slippy
15 - Benny Benassi - Satisfaction
16 - The Bloody Beetroots ft. Steve Aoki - Warp
Lennon danst ook niet, maar vindt de muziek wel leuk en vindt het leuk om commentaar te geven hoe anderen het (niet goed) doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn neefje van 9 vind dat soort dingen helemaal niks.
Meisjes zijn stom en dansen moest omdat het van school moest.
(maar wel apetrots op de medaille natuurlijk)
Ik vind dat mannen die dansen wel een streepje voor hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon danst ook niet, maar vindt de muziek wel leuk en vindt het leuk om commentaar te geven hoe anderen het (niet goed) doen.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon danst ook niet, maar vindt de muziek wel leuk en vindt het leuk om commentaar te geven hoe anderen het (niet goed) doen.![]()
Het is toch een kwestie van de juiste zoektermen. Dat kan ook niet iedereen.quote:
Stijldansen of freestyle?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen die dansen wel een streepje voor hebben
Oh, ik had nog niet eens gegoogledquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch een kwestie van de juiste zoektermen. Dat kan ook niet iedereen.
Lennon is nog niet gevoelig voor dat argument, volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind dat mannen die dansen wel een streepje voor hebben
Stijldansen kan ik zelf ook nietquote:
Zie je de cyclus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht al wat bekend, maar kon er niet opkomen, maar wel heel duidelijk Osdorp Posse achteraf.
Ik heb wat jaren dansles gehad, familie die een dansschool had, maar heb nu echt wel weer opfris lessen nodig, haha.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stijldansen kan ik zelf ook nietZou het wel willen kunnen, althans de meer latindances dan.
Ik heb als klein CindieY'tje gedanst
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stijldansen kan ik zelf ook nietZou het wel willen kunnen, althans de meer latindances dan.
Ik heb als klein CindieY'tje gedanst
Insomnia lijkt me dan zo gaaf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Alleen jammer van de remix. Paar jaar terug Faithless nog live gezien, dat was toch wel genieten hoor
Ik moet ook even tijd hebben om koffie te pakken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Alleen jammer van de remix. Paar jaar terug Faithless nog live gezien, dat was toch wel genieten hoor
Zal straks de live versie van Insomnia in Paradiso 2010 nog wel draaien...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eindhoven, openluchtconcert op Strijp-S.
Graagquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks de live versie van Insomnia in Paradiso 2010 nog wel draaien...
Er wordt hier niet gedingest, aldus Lennon.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gedingest, aldus Lennon.
Maar je bedoelt het vast goed.
Wat wil je als prijs?
Ik moest even grinnikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je als prijs?
Geen idee. Maar als prijs wil ik wel graag een haardroger.quote:
Je mag de mijne hebben, al jaren niet meer gebruikt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als prijs wil ik wel graag een haardroger.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, al jaren niet meer gebruikt...
dat de buren hun bek houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wil je als prijs?
Dat had ik nooit geraden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rude Boy Remmington a.k.a. Patrick Tilon van de Urban Dance Squad...
[ afbeelding ]
Wild gokje..... RATM.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie was de Urban Dance Squad de inspiratiebron om een band te beginnen?
Gokje dan maar: Postmenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie was de Urban Dance Squad de inspiratiebron om een band te beginnen?
Helaas..... daar heb ik niets aan.quote:
quote:
Ook niet geheel toevallig natuurlijk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Was een gokje omdat je die nu draaide.
nah!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rude Boy Remmington a.k.a. Patrick Tilon van de Urban Dance Squad...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen waren deze jongens uit Utrecht dus eerder dan RATM...
Dat antwoord moet ik je ook schuldig blijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Volgende vraag:
Waar kennen we de zangeres van deze song nog meer van?
Monty Python.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
And now for something completely different
Anita? van Ray?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Volgende vraag:
Feels Like Heavenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Volgende vraag:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:36 schreef CindieY het volgende:
Zit ik net m'n verhaal over m'n verloren Fietssleutel aan iemand uit de doeken te doen, kom jij aan met I got the key
Onder andere, de meeste vrouwelijke vocalen heeft ze bij Moby gedaan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Feels Like Heaven
Maar je bedoelt Moby, denk ik. Volgens mij zingt ze op Porcelain
quote:
heeft ze ook mannelijke vocalen gedaan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder andere, de meeste vrouwelijke vocalen heeft ze bij Moby gedaan...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
heeft ze ook mannelijke vocalen gedaan?
Ja, als Moby zelf ziek was...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
heeft ze ook mannelijke vocalen gedaan?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glastonbury, wat jaartjes terug...
Dit is Paradiso, 2010, eigen opname...
ik wasserquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Glastonbury, wat jaartjes terug...
Dit is Paradiso, 2010, eigen opname...
Nog 10 minuten te gaan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:49 schreef CindieY het volgende:
Op deze tour mag je nog wel even doorgaan MadMaster, hij staat hier al een tijdje op standje burenruzie
Dit was op 7 mei 2010...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ergens in een zomer, kan ook een ander jaar zijn maar wel in Paradiso
Dat wel. Maar je stond vast niet vooraan, Mad.quote:
Nee, achterin, bij het soundboard.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar je stond vast niet vooraan, Mad.
Het was een meer dan prima showquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedaan weer, hoewel het kop nog staart had...
Hoeft toch niet altijd een een kop of staart te hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Dat noemen we afwisselend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn Duits ophalen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat nog even op de ranzige toer, merk ik...
Rihanna met Guetta?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Ah, dit hoort nog bij MadMaster...Ik wilde net zeggen: wat sluit Gup er mooi op aan
Ik heb ook van die fantastische overgangen met GUP...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Ah, dit hoort nog bij MadMaster...Ik wilde net zeggen: wat sluit Gup er mooi op aan
Gups wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook van die fantastische overgangen met GUP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |