Haha ja maar volgens mij ziet Brienne dat niet zo zitten. En er moeten nog wat sympathiek lui over de kling gejaagd worden, ik vermoed dat de schade bij de Brotherhood groot zal zijn in dat opzicht.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er schenen daar wel ooit drakeneieren gedropt te zijn ja, of ze uit zijn gekomen weten we dan weer niet
Ik doel op de verhalen in de boeken die het hebben over de hete waterbronnen rondom Winterfell, Ned die prima naakt kon slapen in Winterfell vanwege de warmte op sommige plekken, Jon die altijd droomt van 'iets' dat hem roept vanuit de catacomben onder Winterfell en Bran die terwijl hij wargt in Summer, een slangachtig iets ziet opstijgen van Winterfell en een rivier van vuur achterlaatquote:
Ik vraag me af of ik dezelfde boeken lees soms ik mis die hints altijd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:05 schreef chiren het volgende:
[..]
[..]
Ik doel op de verhalen in de boeken die het hebben over de hete waterbronnen rondom Winterfell, Ned die prima naakt kon slapen in Winterfell vanwege de warmte op sommige plekken, Jon die altijd droomt van 'iets' dat hem roept vanuit de catacomben onder Winterfell en Bran die terwijl hij wargt in Summer, een slangachtig iets ziet opstijgen van Winterfell en een rivier van vuur achterlaat
Boeken =/= seriequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:05 schreef chiren het volgende:
[..]
[..]
Ik doel op de verhalen in de boeken die het hebben over de hete waterbronnen rondom Winterfell, Ned die prima naakt kon slapen in Winterfell vanwege de warmte op sommige plekken, Jon die altijd droomt van 'iets' dat hem roept vanuit de catacomben onder Winterfell en Bran die terwijl hij wargt in Summer, een slangachtig iets ziet opstijgen van Winterfell en een rivier van vuur achterlaat
Ja dat snap ik dat het uit de boeken komt, maar meer dan een theorie is het ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:05 schreef chiren het volgende:
[..]
[..]
Als je wat meer over de boeken wil kletsen, daar hebben we een apart topic voor: TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #20 Het is wat weggezakt maar kan altijd weer geschopt worden als je wil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef Hazzard het volgende:
Even nog een kleine aftakking naar de boeken. Deze wil ik eigenlijk pas gaan lezen zodra ik zeker weet dat er ook een einde aan de boekenreeks komt en niet dat het laatste boek nooit verschenen is.
Nu is het in het tempo van schrijven flink achteruit gegaan door de boeken heen, maar momenteel laat het boek wel erg lang op zich wachten. Is er misschien iets bekend over of hij al flink wat materiaal voor het laatste boek heeft geschreven? Kan me voorstellen dat als je zo richting het einde gaat en de eindjes aan elkaar wilt breien, je soms ook al hoofdstukken/materiaal schrijft voor het laatste boek en deze misschien relatief sneller zal verschijnen?
Ik denk dat Winds of Winter uiterlijk in 2018 verkrijgbaar zal zijn. A dream of spring wordt wel lastig. Als GRRM het zelf niet meer zal redden, zullen zijn assistenten het wel afmaken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:34 schreef Hazzard het volgende:
Even nog een kleine aftakking naar de boeken. Deze wil ik eigenlijk pas gaan lezen zodra ik zeker weet dat er ook een einde aan de boekenreeks komt en niet dat het laatste boek nooit verschenen is.
Nu is het in het tempo van schrijven flink achteruit gegaan door de boeken heen, maar momenteel laat het boek wel erg lang op zich wachten. Is er misschien iets bekend over of hij al flink wat materiaal voor het laatste boek heeft geschreven? Kan me voorstellen dat als je zo richting het einde gaat en de eindjes aan elkaar wilt breien, je soms ook al hoofdstukken/materiaal schrijft voor het laatste boek en deze misschien relatief sneller zal verschijnen?
GRRM wil niemand anders de reeks laten afmaken als hij voortijdig komt te overlijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:55 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik denk dat Winds of Winter uiterlijk in 2018 verkrijgbaar zal zijn. A dream of spring wordt wel lastig. Als GRRM het zelf niet meer zal redden, zullen zijn assistenten het wel afmaken.
Maar hij heeft nu toch ook al assistenten die delen voor hem schrijven. Die kennen het verhaal en zullen het geheid wel afmaken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GRRM wil niemand anders de reeks laten afmaken als hij voortijdig komt te overlijden
Engels!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:08 schreef Tinos85 het volgende:
Betreft de boeken, wat is een betere keuze. Engelstalig of Nederlandstalig?
Die boeken in het Nederlands lezen is mensonterend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:08 schreef Tinos85 het volgende:
Betreft de boeken, wat is een betere keuze. Engelstalig of Nederlandstalig?
Ow en nog een tip; bestel niet het kleine formaat boeken van bol.com. Dan kan je net zo goed mijn set overnemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:16 schreef Tinos85 het volgende:
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden, de boeken maar eens bestellen dan.
Echt nooit begrepen waarom namen in het Nederlands vertaald worden in vertaalde boeken! Te idioot.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:09 schreef muhahaha het volgende:
Engels.
Tenzij je graag over klein duimpje of de grote mus leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt nooit begrepen waarom namen in het Nederlands vertaald worden in vertaalde boeken! Te idioot.
Met als dieptepunt 'Pruimtabakje'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste uurtje kunnen ze wel weglaten dan.. Iedereen united als wights onder de night kingquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die laatste episode van seizoen 8 zal wel twee uur duren, met het eerste uur nog de afhandeling van de laatste battles en daarna een uur hoe het met iedereen gaat.
Wat? ??? Gwm te weinig budget johquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dany kan er maar eentje tegelijk echt controleren, ze wilde niet dat die andere draken dan haar Dothraki zouden platbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |