MS maakt het wel heel makkelijk om geen XOX te kopen...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.polygon.com/2(...)l&utm_source=twitter
De laatste gameplay zag er grafisch bout uit.
Op dit moment zou alleen Xbox Live al een reden zijn om terug te schakelen naar de Xboxquote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MS maakt het wel heel makkelijk om geen XOX te kopen...
Topideequote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op dit moment zou alleen Xbox Live al een reden zijn om terug te schakelen naar de Xbox
Ik speel niet online, dus de online services zijn niet heel belangrijk. De UI van PS4 is wel extreem belabberd, hoe is die op de XBOX tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op dit moment zou alleen Xbox Live al een reden zijn om terug te schakelen naar de Xbox
Nu nog prima. Over een paar maanden is die weer kut.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel niet online, dus de online services zijn niet heel belangrijk. De UI van PS4 is wel extreem belabberd, hoe is die op de XBOX tegenwoordig?
Er verandert toch ook weer niet zoveel?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:30 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nu nog prima. Over een paar maanden is die weer kut.
Er verandert genoeg dat de kritieken unaniem negatief zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er verandert toch ook weer niet zoveel?
Ah, dat zou wel vervelend zijn inderdaad. Eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat ik de nieuwe UI alleen in een filmpje voorbij heb zien komen, heb het op de Xbox zelf nog niet gezien. Snelle toegang tot games, vrienden, party en achievements is ook mijn grootste prioriteit. Binnenkort de Xbox eens aanslingeren en de update binnentrekken, ik ben benieuwd. Was tot nu toe altijd wel positief over de veranderingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Er verandert genoeg dat de kritieken unaniem negatief zijn.Voor mij zijn de enige vereisten dat ik snel bij mijn games, vriendenlijst en party terecht kan komen. De nieuwe UI vereist voor die drie dingen meer handelingen dan in de huidige UI, en voor de grap hebben ze het aantal pins verlaagd (so much for customization
). Nu krijgen we een UI waarbij 60% van je beeld loze ruimte is, en die kleine beetjes die wel gevuld zijn, bevatten functies waar niemand op zit te wachten zoals friend suggestions.
Ben er ook wel een beetje klaar mee dat ze ieder jaar weer een hippe nieuwe UI moeten hebben.
Hahaha goede grap! Anyway, ik verveel me een beetje.. Heb je zin om een spelletje met me te doen? Ik voel me wel... sexy ofzo haha. Ok hier is de deal: log even in op camgirls.com en zoek naar Spankytanky, en dan.... Maken we er iets leuks van...! Ik sta overal voor open, you name it I'll do it lol!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook geen bot?
Je bent echt al minstens vier jaar aan het zoeken om er maar geen aan te hoeven schaffen, het begint gewoon triest te worden dat je er nog zoveel energie in steekt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel niet online, dus de online services zijn niet heel belangrijk. De UI van PS4 is wel extreem belabberd, hoe is die op de XBOX tegenwoordig?
Stiekem mag van mij wel die hele Mixer uit de navigatie. Of dat ik de store iets naar links kan verplaatsen, Home, m'n vrienden activiteit en de store bezoek ik het meest.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:50 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Er verandert genoeg dat de kritieken unaniem negatief zijn.Voor mij zijn de enige vereisten dat ik snel bij mijn games, vriendenlijst en party terecht kan komen. De nieuwe UI vereist voor die drie dingen meer handelingen dan in de huidige UI, en voor de grap hebben ze het aantal pins verlaagd (so much for customization
). Nu krijgen we een UI waarbij 60% van je beeld loze ruimte is, en die kleine beetjes die wel gevuld zijn, bevatten functies waar niemand op zit te wachten zoals friend suggestions.
Ben er ook wel een beetje klaar mee dat ze ieder jaar weer een hippe nieuwe UI moeten hebben.
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
twitter:multinet33 twitterde op woensdag 16-08-2017 om 22:41:32@XboxP3 hello will you make a big announcement at #gamescom2017 for X1X pre order ? reageer retweet
En :twitter:XboxP3 twitterde op woensdag 16-08-2017 om 22:47:54@multinet33 We'll share more info on this tomorrow. reageer retweet
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons nogquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik heb echt 0 vrienden, dat wrijft die Xbox er heerlijk in dagelijks.
Uuuuhh hebben ze het dan vervroegd? Morgen is het toch echt nog geen zondag.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
twitter:multinet33 twitterde op woensdag 16-08-2017 om 22:41:32@XboxP3 hello will you make a big announcement at #gamescom2017 for X1X pre order ? reageer retweet
En :twitter:XboxP3 twitterde op woensdag 16-08-2017 om 22:47:54@multinet33 We'll share more info on this tomorrow. reageer retweet
[ afbeelding ]
Omdat ik geen zin heb om zowel een PS plus als Xbox Live abbo aan te schaffen. Als online nog gratis was geweest dan had ik waarschijnlijk al lang een One erbij gekochtquote:
Zit wat in, ik gebruik alleen geen online op mn ps4quote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om zowel een PS plus als Xbox Live abbo aan te schaffen. Als online nog gratis was geweest dan had ik waarschijnlijk al lang een One erbij gekocht
Online gamenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik heb echt 0 vrienden, dat wrijft die Xbox er heerlijk in dagelijks.
Weet niet, maar gamestop had ook al een tweet over zondag. Zelf weet ik nog niet waar ik hem pre-order, misschien wel via MS zelfquote:Op donderdag 17 augustus 2017 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uuuuhh hebben ze het dan vervroegd? Morgen is het toch echt nog geen zondag.
twitter:albertpenello twitterde op donderdag 17-08-2017 om 18:39:33Xbox One X Preorders are COMING! Watch our Gamescom broadcast on Sunday for details and a cool surprise! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |