Bron FB / website veronica.quote:Giel Beelen: ‘Een plek krijgen op een van de meest historische radiomerken die er bestaat, daar kun je als radiomaker alleen maar van dromen. Dus ja, ik ga weer radio maken in de ochtend, begin de dag met een lach, met de Giel Mobiel jaag ik bekend Nederland weer de stuipen op het lijf en zo zullen er nog vele oude vertrouwde maar ook nieuwe programma-items in mijn gloednieuwe show op Radio Veronica te horen zijn. Mijn programma draait om muziek en ik kan in de live-studio van Radio Veronica weer veel nieuwe bands ontvangen.’
Veronica is dan ook de zender van de oude dingen uitzendenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:27 schreef DaMook het volgende:
Weet niet of jullie het al wisten, maar Giel gaat dus naar Veronica en gaat door zoals ie al deed (geen vernieuwing in zijn programma.
[..]
Bron FB / website veronica.
In mijn ogen kan ie beter allemaal nieuwe items bedenken en gebruiken ipv aan de oude vast houden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Veronica is dan ook de zender van de oude dingen uitzendenBen benieuwd of dit nog scoort want bij 3fm scoorde het al minder en Giel die zijn routine afdraait is weinig interessant meer
Oude wijn in nieuwe zakken dus. En Van Inkel moest weg want te belegen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:27 schreef DaMook het volgende:
Weet niet of jullie het al wisten, maar Giel gaat dus naar Veronica en gaat door zoals ie al deed (geen vernieuwing in zijn programma.
lijkt mij ook. Hij gaat meteen in zijn oude routine vallen en dan is hij lang niet meer zo interessantquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
In mijn ogen kan ie beter allemaal nieuwe items bedenken en gebruiken ipv aan de oude vast houden.
Gaat het niet worden denk ik. Giel was al een aantal jaren bezig hetzelfde riedeltje te doen, en dat verveelt snel. Bij mij wel in iedr geval.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Veronica is dan ook de zender van de oude dingen uitzendenBen benieuwd of dit nog scoort want bij 3fm scoorde het al minder en Giel die zijn routine afdraait is weinig interessant meer
quote:Op zondag 3 september 2017 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
gefeliciteerd met je verjaardag lamabal!!!
zou hij daar niet wat meer vrijheid krijgen qua muziekkeuze?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks mis mee. maar ik luister verder weinig 3fm meer, heeft niets met de dames te maken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
En, wat vinden we van de nieuwe excuustruusen op 3fm?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eva nog niet kunnen luisteren tussen 12-12quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind het ook niet echt een feestje. Maar dat vond ik van Frank ook niet in het begin, dus wie weet kan dat nog veranderen voor mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eva nog niet kunnen luisteren tussen 12-12
Angelique vindt ik vreselijk. Kan niet normaal praten die vrouw. Graag weer terugschoppen naar FunX.
Ja beetje stilletjesquote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey galbak, lang niet gezien!!![]()
Hoe issie??
Heel leuk ja!quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja beetje stilletjes
Leuk je weer te spreken
oh ben je gamert? Ik heb een ps4 sinds dag1quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel leuk ja!
Ik heb een Nintendo Switch gekocht vandaag, ook heel erg leuk!
Light. Vooral fan van Nintendo, heb alleen de WIIU niet. Geen idee nog, hij hangt nog aan het zuurstofquote:Op woensdag 6 september 2017 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh ben je gamert? Ik heb een ps4 sinds dag1is die swits een beetje tof?
Wmb wel! Ik post hier amper meer maar luister nog wel elke dag. Vullen we elkaar mooi aanquote:Op woensdag 6 september 2017 20:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een gezelligheid hier.
Mag ik nog wel komen ondanks dat de radio altijd op 2 staat?
Goede wisselwerking dan ja. Dat balanceert de boelquote:Op woensdag 6 september 2017 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Wmb wel! Ik post hier amper meer maar luister nog wel elke dag. Vullen we elkaar mooi aan
ik rock die crosspost, terwijl ik aan een plakje ontbijtkoek zit met een bakkie theequote:
Is Mark nu al weggestuurd?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
tering, wat is narcos toch enorm goed
iederene moet dit kijken
frank+ramon is trouwens een leuke middagshow!
je mist frank he?quote:Op donderdag 7 september 2017 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hahahaha wtf
ik bedoelde dus mark+ramon![]()
![]()
Ja onze labrador zonder enige personality was wel echt een topperquote:
eejjj timo alles flexxiquote:Op donderdag 7 september 2017 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
Ben ik ook weer eens een keertje
De afgelopen tijd weer af en toe eens naar 3FM geluisterd (na dat heel lang niet gedaan te hebben). Ligt het aan mij of gaan ze beetje bij beetje weer wat meer de indie/alternative kant op? Zeker als ik dan hoor zowaar Portugal,The Man megahit heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |