quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Frank van de Lende is kwaad dat z'n programma moet stoppen denk ik
Ongeacht wat de luistercijfers doen, bij mij gaat er tussen 12 en 14 uur sowieso iets omhoogquote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]![]()
Gijzeling schijnt nu beëindigd te zijn.
Frank weg uit de middag, ben er niet rouwig om. Heeft het toch niet echt waar kunnen maken.
Mark en Ramon zijn een leuk duo. Goed dat ze naar de late middag gaan.
Twee vrouwen achter elkaar door de week is best gewaagd. Heel nieuw doordeweeks geluid dus. Vraag me af of de luistercijfers hier écht mee omhoog gaan. Al luister ik wel graag naar Eva en het lag ook in de lijn der verwachtingen dat ze werd doorgeschoven. Angelique ken ik niet goed, als zij er zit luister ik nooit.
En ja, dat Giel weg zou gaan was ook wel te verwachten. Ik zie hem op langere termijn wel zendermanager worden daar.
nooit gezien dat fragment, maar Eva is met recht een cool wijfquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongeacht wat de luistercijfers doen, bij mij gaat er tussen 12 en 14 uur sowieso iets omhoog
Dat vindt Krystl ook denk ik XDquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:52 schreef Againzender het volgende:
En Paul is veel leuker als hij niet in z'n eentje bezig is
godsamme, die had ik kunnen zien aankomenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat vindt Krystl ook denk ik XD
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand mij mist, triest genoeg 🤔quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
hoi neoz wil je weer terug? Je wordt gemist
Jeetje wat scherpquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand mij mist, triest genoeg 🤔
Maar doe maar. Maar alléén omdat neoz omgekeerd een kusje is 😍
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand mij mist, triest genoeg 🤔
Maar doe maar. Maar alléén omdat neoz omgekeerd een kusje is 😍
www.skyradio.nlquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:33 schreef KingRadler het volgende:
met een nieuwe programmering red je het niet mee, er moet nog meer gaan veranderen.
Het liefste minder praten en meer muziek.
Kheb haar shows bijna nooit gehoord heequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef Remzz het volgende:
Nu de laatste show van Annemieke, wat een roemloos einde zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |