abonnement Unibet Coolblue
pi_173018019
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Van Spekenbrink kan je moeilijk zo'n verhaal als Tom nu vertelt verwachten.

Wel goed als wielrenners er iets van zeggen overigens.
Zou het niet eerder zo zijn dat de sponsor een rijtje waarden meegeeft die vervolgens door Spekenbrink geïnterpreteerd worden met deze truien als uitkomst? Ik kan me niet voorstellen dat de beslissingsbevoegdheid daarover volledig buiten de ploeg ligt. :')
pi_173018030
quote:
Wel opvallend dat hij nog zegt dat de WK-trui wel hetzelfde blijft.. Daar mogen ze als ploeg niet eens van afwijken toch? (net als met een leiderstrui in een grote ronde)
pi_173018065
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:14 schreef wimderon het volgende:
Plottwist: Rellende_Rotscholier is Jan Bakelants.

[..]

Bakelants maakt zich iets te druk over van alles en nog wat tegenwoordig..
pi_173018070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:41 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou het niet eerder zo zijn dat de sponsor een rijtje waarden meegeeft die vervolgens door Spekenbrink geïnterpreteerd worden met deze truien als uitkomst? Ik kan me niet voorstellen dat de beslissingsbevoegdheid daarover volledig buiten de ploeg ligt. :')
Mag de nationale bond geen eisen stellen aan de trui? Dan zou ik nu meteen vastleggen dat de trui in het geheel uit de nationale driekleur moet bestaan.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173018083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bakelants maakt zich iets te druk over van alles en nog wat tegenwoordig..
Prima toch? Die jongen wordt straks UCI voorzitter. _O_
pi_173018122
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:44 schreef komrad het volgende:

[..]

Mag de nationale bond geen eisen stellen aan de trui? Dan zou ik nu meteen vastleggen dat de trui in het geheel uit de nationale driekleur moet bestaan.
Per bond verschillend, sommige landen hebben daar wel formele regels over ja.
pi_173018155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:41 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou het niet eerder zo zijn dat de sponsor een rijtje waarden meegeeft die vervolgens door Spekenbrink geïnterpreteerd worden met deze truien als uitkomst? Ik kan me niet voorstellen dat de beslissingsbevoegdheid daarover volledig buiten de ploeg ligt. :')
Ik neem aan dat een extern bedrijf de truien ontwerpt? En dat er dan verschillende ontwerpen zijn met variërend zichtbaarheid van Sunweb / natie. Vervolgens kiest de marketing directeur van Sunweb, evt na consultatie met Spekenbrink.

Althans, dat lijkt mij een logische gang van zaken.
pi_173018310
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat een extern bedrijf de truien ontwerpt? En dat er dan verschillende ontwerpen zijn met variërend zichtbaarheid van Sunweb / natie. Vervolgens kiest de marketing directeur van Sunweb, evt na consultatie met Spekenbrink.

Althans, dat lijkt mij een logische gang van zaken.
Normaal wel, maar dat strookt toch niet met de oude tijdritoutfit van Tom? Je kan nog zeggen tijdrijden doe je alleen en de wegrit is meer een teamprestatie, maar dan had Tom rustig door kunnen gaan in zijn oude kloffie.
pi_173018346
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:53 schreef showtimer het volgende:

[..]

Normaal wel, maar dat strookt toch niet met de oude tijdritoutfit van Tom? Je kan nog zeggen tijdrijden doe je alleen en de wegrit is meer een teamprestatie, maar dan had Tom rustig door kunnen gaan in zijn oude kloffie.
Hoezo niet, kunnen toch dingen veranderen bij het bedrijf? Andere ontwerper ingehuurd, andere marketingkoers, andere mensen die erover gaan, etc
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:02:46 #160
14505 OProg
A Life in Music
pi_173018495
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Van Spekenbrink kan je moeilijk zo'n verhaal als Tom nu vertelt verwachten.
Hou dan gewoon je waffel dicht en zeg dat het ontwerp gewoon zo is. Niet deze lulkoek en verwijs bijvoorbeeld naar Movistar en dat dit een keuze is. De nasleep van dit verhaal wekt alleen maar meer irritatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:41 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou het niet eerder zo zijn dat de sponsor een rijtje waarden meegeeft die vervolgens door Spekenbrink geïnterpreteerd worden met deze truien als uitkomst? Ik kan me niet voorstellen dat de beslissingsbevoegdheid daarover volledig buiten de ploeg ligt. :')
Bij PDM indertijd was het al zo dat naar mate die er langer mee bezig waren ze op een gegeven moment klaar waren met die truien omdat dit niet in de fraaie foto van de sponsor paste met allemaal keurig dezelfde truien. Heb daar nog wel iets over op papier staan, zal het eens opzoeken.

De beslissingsbevoegdheid zal inderdaad bij de ploeg liggen, maar ja. Als je in je de afspraak die je maakt me je sponsor dit soort dingen mee neemt... sjah.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_173018536
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoezo niet, kunnen toch dingen veranderen bij het bedrijf? Andere ontwerper ingehuurd, andere marketingkoers, andere mensen die erover gaan, etc
Goh, dat kan ja. Er staat in ieder geval iemand stevig in zijn of haar schoenen om na alle Sinkeldam heisa het tijdritpak ook aan te passen.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:08:36 #162
14505 OProg
A Life in Music
pi_173018612
Zomer 1990:

quote:
De televisiecamera's brachten Peter Winnen gisteren uitgebreid in beeld. De kijkers konden niet voorbij aan de naam Buckler, die royaal op het tenue van de in en rond Meerssen naar de titel solerende renner prijkte. Voor de in Limburg aanwezige directeur Thomas Hakkaart van het alcoholvrije biermerk was dat een reden te glunderen, van de andere kant was hij teleurgesteld. De komende twaalf maanden immers is Winnen verplicht getooid in rood-wit-blauw, waarop in bescheiden letters de naam van zijn geldschieter staat. Zal het grote publiek die nog wel herkennen, zo vraagt de werkgever zich bezorgd af, zal het meteen weten dat de kampioen Winnen deel uitmaakt van ons team? Bij de ploegbesprekingen van PDM roept Jacques Blink, de marketing manager van de multinational, al enkele jaren dat de nationale eretrui voor hem niet hoeft, ten minste als die in het bezit zou komen van een van de vedetten van zijn team.Gerrie Knetemann, zo luidde Blinks oordeel, maakt voor ons beter reclame in ons eigen karakteristieke shirt dan in het rood-wit-blauw. De commerciele topman, wiens concern ooit supersterren als Pedro Delgado en Greg LeMond onder contract had, denkt dat dat laatste misschien zelfs ook van toepassing is op de regenboogtrui van de wereldkampioen.

In die opvatting staat hij niet alleen. Al in 1977 zei directeur Staf Janssens van het Belgische IJsboerke niet te treuren om het verlies van Didi Thurau in diens bijzonder omstreden sprint a deux om de wereldtitel tegen Francesco Moser in Venezuela, 'want Thurau blijft nu goed herkenbaar als een van de onzen'.

Tegen deze achtergronden is het niet verwonderlijk dat PDM al lang ijvert voor het terugbrengen van het aantal erehabijten, vooral in de Tour de France, waar naast de bekende groene, gele en bolletjestrui allerlei gekleurd textiel op klassementsaanvoerders ligt te wachten.
Wat ik nu zo snel kan vinden. Dit hele verhaal is al zo oud dat het vooral wonderlijk is dat nationale bonden niet gewoon regels maken. Maar ja, dan zullen ze wel weer bang zijn dat bepaalde toppers niet thuis geven op een NK. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_173018694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:08 schreef OProg het volgende:
Zomer 1990:

[..]

Wat ik nu zo snel kan vinden. Dit hele verhaal is al zo oud dat het vooral wonderlijk is dat nationale bonden niet gewoon regels maken. Maar ja, dan zullen ze wel weer bang zijn dat bepaalde toppers niet thuis geven op een NK. :')
Interessant. :) Toch zal daar zelfs onder marketingjongens geen eensgezindheid over bestaan, zie FDJ tegenwoordig.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:15:42 #164
14505 OProg
A Life in Music
pi_173018771
quote:
14s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:12 schreef showtimer het volgende:

Interessant. :) Toch zal daar zelfs onder marketingjongens geen eensgezindheid over bestaan, zie FDJ tegenwoordig.
Dat ook. Maar ook wel mooi dat ze hier al aangeven dat het ook afhankelijk is van wie die trui heeft. Want een renner van de derde lijn krijgt door die trui juist aandacht en komt in beeld terwijl een topper die toch al krijgt en het dan weer jammer is dat hij niet een teamshirt aan heeft.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_173018873
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:04 schreef showtimer het volgende:

[..]

Goh, dat kan ja. Er staat in ieder geval iemand stevig in zijn of haar schoenen om na alle Sinkeldam heisa het tijdritpak ook aan te passen.
Ja sommige mensen gaan dan extra met de hakken in het zand, lekker dwars.

Of wij zien met z'n allen iets over het hoofd.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:57:52 #166
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173019761
quote:
''Maar als ik wereldkampioen word, blijft de trui wél ongewijzigd. Dat hebben ze me beloofd."
Als het aan Sunweb ligt, sleutelen ze ook maar wat graag aan de regenboogtrui geloof ik.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 15:00:57 #167
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173019851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als het aan Sunweb ligt, sleutelen ze ook maar wat graag aan de regenboogtrui geloof ik.
Gewoon een regenboogje op zijn mouw, anders herkennen zijn ploeggenoten hem niet meer.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:34:53 #168
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173022249
Lobato wint. w/
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173022275
#droomplan
  woensdag 9 augustus 2017 @ 16:51:12 #170
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173022583
Ben benieuwd wanneer we Rahim mogen verwelkomen.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 9 augustus 2017 @ 17:00:09 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_173022702
Lobato _O_
pi_173023125
Lotto_JumboFan twitterde op woensdag 09-08-2017 om 16:39:34 Nummer 20 in de pocket voor @LottoJumbo_road ... gefeliciteerd @juanjolobato you did it... i told you so #SamenWinnen reageer retweet
  woensdag 9 augustus 2017 @ 17:59:44 #173
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173023767
Bouhanni kan nu zelfs Lobato niet meer aan. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 18:19:24 #174
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173024071
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 18:19:45 #175
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')