Yup, drie stuks tanktini, maar mijn ervaring is dat bij een beetje stevig baantjes zwemmen toch vooral een badpak goed zit.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Minilot,zou een tankini iets zijn om in te zwemmen? Dan staat t geheel niet zo onder druk zeg maar.
Miss heeft bonprix iets betaalbaars? Die hebben tussen veel lelijke dingen soms ineens wat leuks betaalbaars zitten
Zeg, jij hoeft zeker nog maar heel even?quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Donna, wat fijn! Eat all the bokkenpootjes!.
Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten..
quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zeg, jij hoeft zeker nog maar heel even?
quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had vanochtend nog voor half 11 al twee keer gehoord dat ik zeker nog maar heel even hoef. Als ik dat nog één keer hoor kom ik de rest van de zwangerschap niet meer buiten..
jup: koop een plussize badpak bij c&a. Heb ik destijds ook gedaan. Voelde wat gek om een badpak maat 54 te kopen maar was het enige waar ik me happy in voeldequote:Op maandag 7 augustus 2017 19:12 schreef LadyS het volgende:
Ik had al een tankini, bovenstukje zit prima. Broekje niet. Maar ik denk dat geen enkel broekje (ook van een positietankini niet) goed zit bij mijn buik. Ik heb nl. een klein vetschortje onderaan mijn zwangere buik, zeg maarEn die wordt erger zichtbaar door het randje van het broekje . Volgens mij zijn de broekjes van een positietankini allemaal niet zo hoog als ik nodig heb. En een badpak vind ik idd erg duur om voor 12 dagen vakantie te kopen. Daarbij wil er graag een met stevige cups en een soort ondersteuning bij de buik (als die er al zijn), dus die zullen ook wel nog duurder zijn
Dus als iemand tips of ingevingen heeft: heel graag
We vertrekken vrijdag. Kan nog net even voor de bevalling.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:44 schreef Skittles het volgende:
Een knipper! Gefeliciteerd Mabawa![]()
Een villa, checklage bloeddruk DaD. Wel lekker naar Italië! Wanneer ga je? Want je hoefde niet lang meer toch?
![]()
Flav 38 weken
dat die stijve vingers door vocht kunnen komen was nog niet in me opgekomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:30 schreef Flav het volgende:
Een knipper!![]()
Inderdaad een aparte bloeddruk DaD haha![]()
Mijne was de vorige keer net op de grens. Hij is altijd laag tot normaal (120/80) geweest maar was vorige week 135/89. En 90 was voor hun de grens van de onderdruk, ben benieuwd wat ie vanmiddag is. Ik houd ook wel veel vocht vast, smorgens kan ik m'n vingers niet bewegen
Aahquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:19 schreef rena het volgende:
Donna, wat ellendig dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt!
DevilsandDust, wat een lage bloeddrukDe mijne blijft tot noch toe ook relatief laag; was de laatste keer 106/65 geloof ik.
Wij zijn gister voor een weekje vertrokken naar Center Parcs, en ik zit nu in een pretpark telkens te wachten op lief en bonusdochter omdat ik nergens in magMaar voor de rest vermaak ik me prima, nog even lekker relaxen met z'n drietjes, volgend jaar is er nog iemand bij
Bij elke minibaby die ik hier zie begin ik weer te rammelen, tot ik bedenk dat het niet meer nodig is omdat ik nog maar 4 maandjes hoef te wachten tot de mijne komt
ennnn plopquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald![]()
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald![]()
Verklaard meteen de pijn aan m'n onderrug en heupen. Waggel nu ook zo lekker als ik loop
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:04 schreef Flav het volgende:
Baby is ingedaald![]()
Ben wat minder snel buiten adem ja, en t maagzuur is ook zo goed als verdwenenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ennnn plop![]()
Je merkt t verschil meteen heheb je ook
meer lucht
bij traplopen oid?
Nou, ik had al gegoogeld, maar heel eenduidig zijn ze niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:56 schreef twist02 het volgende:
LadyS, derde trimester begint toch al bij 27 weken of niet?
Nou ja, je bent er in elk geval zeker nu!
Uitgaande van 7 weken nu, dan is het 27 maart!quote:
Staat erin!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:24 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Thanks!
Als het nog kan, wil je mij dan in de OP zetten op 27 maart?
Staat er ook inquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:53 schreef Songeur het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, ik durf ook! Denk ik. UD: 9 maart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:48 schreef LadyS het volgende:
Rena, wat heerlijk dat je zo'n goede band hebt met je bonusdochter!Hoe oud is ze?
Ik ben 2 weken voor de UD geboren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komtIs 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje
![]()
Oh heerlijke leeftijd! Mijn dochter is ook van november 2011. Mooi om te zien hoe liefdevol je over haar praat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is 5, wordt 6 in november dus ik duim dat haar zusje niet op haar verjaardag komtIs 2 weken voor mijn UD en dat gebeurt geloof ik gelukkig zelden bij een eerste kindje
![]()
Mabawa, gefeliciteerd!
LMN, een kloppend hartje, wat fijnEn buikkusjes zijn leuk he 😍
Ik heb gisteren op de infoavond van het ziekenhuis geleerd dat de meeste 1e kindjes met 40+6 geboren worden, dus kans is kleinquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:30 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Ze was 6, dus we gaan al heel wat jaren samen mee. Het gaat eigenlijk gewoon wel goed hoor. Alleen in sommige puberkwesties vindt ze mij natuurlijk stom. Maar gisteren bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over ongesteld zijn, pil nemen, wat te doen op vakantie als ze ongesteld word daar, enz.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:13 schreef rena het volgende:
LadyS, ja ik heb geluk dat ik haar op een makkelijke leeftijd heb leren kennen, tegen de tijd dat ze gaat puberen heb ik wat ervaring achter de riem met haar hahaHoe oud was jouw bonusdochter toen je haar leerde kennen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
..mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan
Pas er mee op. Ik heb twee weken geleden besteld en betaald, nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mails.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:44 schreef Waterdruppel het volgende:
Ik kwam net op internet deze site tegen www.mooienzwanger.nl, misschien heeft iemand hier wat aan
Wij hebben dan ook beide geen hooikoorts.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige.
ja das voor de balansquote:Op woensdag 9 augustus 2017 11:37 schreef Flav het volgende:
Over opwekken gesproken, m'n buurvrouw is vannacht bevallen en wij scheelden ons maar 4 dagen. Zul je zien dat wij een blijvertje hebben die lekker tot 42 blijft zitten
Op een bepaalde manier kan ik ook wel uitkijken naar die fase hahaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:40 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ze was 6, dus we gaan al heel wat jaren samen mee. Het gaat eigenlijk gewoon wel goed hoor. Alleen in sommige puberkwesties vindt ze mij natuurlijk stom. Maar gisteren bijvoorbeeld uitgebreid gepraat over ongesteld zijn, pil nemen, wat te doen op vakantie als ze ongesteld word daar, enz.. Dan zegt ze ook: "pap, jij hoeft je er niet mee te bemoeien, want jij snapt er toch niks van"
Ben je niet al wat langer ongeduldig?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja das voor de balans
Ik begin n beetje ongeduldig te worden ondertussenken netflix van voor naar achteren, heb vier boeken gelezen. Ik heb zin in actie
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Sowieso batsenwij batsen ook nog gewoon door
, mega comfortabel is anders, maar je weet maar nooit wanneer het weer kan
. plus, het kan de boel n beetje opwekken, dus dikke prima
Inspiratie te over, wat dacht u bijvoorbeeld van "de frivole pony" mevrouwquote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:36 schreef rena het volgende:
[..]Ik hoop ook echt het nog zo lang vol te houden, moet wel creatief worden in standjes dan denk ik
Vervelend dat de angst nog steeds n beetje de boventoon voert bij je. Het is ook zo'n ongrijpbaar iets waar je amper invloed op kan uitoefenen. Merk je wel al iets meer vertrouwen nu je further along bent zeg maar?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:08 schreef Nanuke het volgende:
100% zwangerschaps-proof, jaja. Ik zie daar toch echt een aantal onmogelijke standjes tussen zitten voor dit moment hoor.
Ik herken het ongeduld wel, al is t hier vooral angst die die motor draait. Verstandelijk weet ik wel dat de kans t grootst is datie lekker lang blijft zitten. Maar gevoelsmatig mag hij echt met 37 weken ook al wel komen.Nouja. Ik hebb er toch geen grip op, dus ik probeer me maar voor te houden dat elke dag langer meer tijd is om de boel op orde te hebben.
Bedankt voor je waarschuwing WupWup.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 11:38 schreef WupWup het volgende:
[..]
Pas er mee op. Ik heb twee weken geleden besteld en betaald, nog niks ontvangen en er wordt ook niet gereageerd op mails.
in de wij jonge ouders/ouders van nu/kek mama of whateverquote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:29 schreef Nolita het volgende:
Ik begin ook wel erg nieuwsgierig te worden naar de kleine, maar heb nog genoeg te doen. Ben er nog niet aan toe gekomen om netflix aan te schaffen![]()
Gisteren gordijnen vermaakt en een stoel opnieuw bekleed, vandaag wasmachine en droger helemaal schoongemaakt, nu draait er een kookwas en daarna kan ik dan aan de babywas beginnen.
Kan ik morgen alles opruimen en in de vluchttas wat ik graag mee wil![]()
Daarnaast wil ik graag nog twee kamers en de keuken en badkamer helemaal opruimen voordat de kleine er is dus tot 38 weken zit ik volgeboekt en dan wil ik best nog wel een paar dagen series kijken op de bank.
En oja, geboortekaartje moet nog uitgezocht worden en ik wil graag nog een tweede en evt 3de naam voor dat de kleine zich meldt. Aangezien we over de eerste naam 30+ weken gedaan hebben is dat nog wel een uitdaging.
seks, Tsja...ivm de placenta weken niet aangedurfd, zeker na bruinverlies na een inwendige echo niet meer. Afgelopen week toch maar weer eens de drempel over gegaan..Ik ben blij als het niet zwanger weer kan..of is dat een illusie?
En toen kreeg ik ineens het pakje binnen! Er wordt dus wel geleverd, maar het heeft lang geduurd. En communicatie is blijkbaar een puntje daar. Maar misschien had ik pech?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:33 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Bedankt voor je waarschuwing WupWup.
Sorry dames dacht dat dit misschien een leuke site voor ons kon zijn.😳
2012 was een goed jaar hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:24 schreef Krisvc het volgende:
Januari staat er om bekend op Fok dat er weinig zwangeren zijn. Vorig jaar was Selvaria de gelukkige.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Inspiratie te over, wat dacht u bijvoorbeeld van "de frivole pony" mevrouw?
http://www.wewomen.be/mam(...)p-15-standjes-0.html
Al zie ik praktisch gezien veel van deze standjes niet meer gebeuren na n week of 25 hoor
40+6 lijkt me een prima datum, zolang het er geen 42 wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:12 schreef twist02 het volgende:
Lijkt me inderdaad vervelend als je al vanaf 37 weken echt constant zit te wachten op de komst van de kleine
Ik werd de vorige keer vooral moe van iedereen om me heen die dat deed
"Ohh, 37 weken, nu mag ze komen hè?"![]()
Vanaf m'n UD had ik pas echt het gevoel alsof ze elk moment kon komen, en na 40+5 ofzo voelde het pas echt als 'wachten' (en toen duurde het nog een week).
Ik zou me dus eerder vasthouden aan die gemiddelde 40+6 dan aan die 37 weken
Ik moet echt serieus stoppen met kleertjes kopen geloof ikmaar ik zie steeds overal zulke leuke dingen
Kan me echt niet herinneren dat ik dit bij dochter ook zo erg had
Ja, ik zou nu echt tekenen voor 40+6quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:18 schreef rena het volgende:
[..]
40+6 lijkt me een prima datum, zolang het er geen 42 worden![]()
Ik moet me ook heel erg inhouden met kleertjes kopen en vooral stoppen met zachtroze, ik dacht altijd dat ik niet zo'n cliché zou worden van veel roze maar ik ben bang dat het toch aan het gebeuren is..
ik vond ze wel grappig, er zit n pakje pampers in, een flesje, een speentje, wat 0.0 drankjes en verder veel reclame. Tip van flip, vul niet je eigen telefoonnummer in, ze stalken je kapot met reclame en abonnementen hoorde ik van n vriendin.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:08 schreef Songeur het volgende:
Zijn die blije dozen/zwangerboxen trouwens nog interessant om aan te vragen?
ik moet zeggen dat wij misschien per toeval op een of twee van deze manieren uitkwamenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:15 schreef rena het volgende:
[..]![]()
De meeste lukken me niet zwanger al amper
Ik ben een vreselijk stijve hark.
Missionaris ging nog lang goed, maar begint nu vervelend te worden. Niet dat we dat alleen deden
Opzich heb ik er wel meer vertrouwen in dan in het begin. Toen we maandag een foto van het gezichtje kregen kwam voor t eerst even binnen dat het echt ónze baby is. Dat hij niet meer weggaat, en er al echt is. Met wangetjes, neusje en al. Maar dat gevoel kan ik heel slecht vasthouden en dat is wel frustrerend. En die hormonen helpen niet, zeg maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vervelend dat de angst nog steeds n beetje de boventoon voert bij je. Het is ook zo'n ongrijpbaar iets waar je amper invloed op kan uitoefenen. Merk je wel al iets meer vertrouwen nu je further along bent zeg maar?
En hoe langer hij blijft zitten, hoe meer "af" hij is. Des te beter kan hij de grote boze buitenwereld met alle ranzige bacteriën ect aandie hou ik mezelf maar voor.
Boksquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
De 38wk stickert gehad van de verloskundige. Bloeddruk was iets hoger maar niet schrikbarend hoog, hartje goed, beweging prima. Dus smooth sailing hier
woensdagcrew 38wkquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Boks![]()
Volgens mij hebben wij altijd op dezelfde dag de afspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga het vanavond ook facebook-official maken. Even wat creatiefs in elkaar zetten.
Protège moi de mes désirs.
Heel veel mensen wisten het helaas al, dus dan kan ik het maar beter zelf vertellen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:22 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Fijn van de stickers, Skittles en littledrummergirl!
Heb je de gehele uitzet nu bij elkaar, Duman?En leuk dat je het gaat vertellen. Ben benieuwd wat je in elkaar flanst
Wij hebben het nog steeds niet verteld, behalve aan mijn ouders en twee vriendinnen. Na de zomervakantie zijn we er misschien wel klaar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:34 schreef BellaaElisa het volgende:
Duman hoeveel weken ben je ? Leuk he die baby winkels![]()
Volgens mijn eigen berekening 9+, volgens de vk 8+.
22 augustus krijg ik het echt te horen, zei ze.
[ Bericht 21% gewijzigd door arvensis op 09-08-2017 22:00:42 ]Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door CassElliot op 09-08-2017 21:32:55 ]Make your own kind of music.
Dankjewelquote:
De test of het werk?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
DankjewelHad geen geduld om te wachten tot het droog was.
@Cass de foto is niet zichtbaar
Het werk, de test is van 3 juliquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:34 schreef CassElliot het volgende:
[..]
De test of het werk?
OepsNog even wennen aan imgur ipv photobucket
Nu zou 'ie 't moeten doen.
Wij waren bij de dierentuin en zagen in de uitverkoop boeken liggen van een beer. Eentje over beer en opa en eentje over beer en oma. En nee, ik ben niet zwanger, maar ik was er helemaal verliefd op. Die liggen dus al heel ver weggestopt in de kast, kon het niet laten...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:47 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhh wat mooi zeg die echo!
@CE - vind het een prachtige aankondiging maar kan me voorstellen dat veel mensen het ook niet opgemerkt hebben. Hoeft ook niet toch? Ze komen er vanzelf achter.
Als we donderdag (niet vandaag, volgende week) de echo hebben en die is goed dan wil ik voor m'n schoonouders ook wel iets leuks verzinnen om het bekend te maken. Weet alleen nog niet wat en het moet dan die donderdag te maken zijn want we willen er dan wel 'meteen' heen.
Ludann wat naar zeg van je rugpijn, killing!
Da's ook superleuk ja!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
Wat schattig Tink89!
We zijn nu boven aan het verbouwen en maken van 1 enorme kamer, 2 normale kamertjes. Het is volgende week wel tot in zoverre klaar dat we nette kamers kunnen laten zien. Het lijkt me wel leuk om een echo fotootje in te lijsten en die in 'het babykamertje' op te hangen en hun dan uit te nodigen om boven te komen kijken.
Zouden ze de hint snappen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
Wat schattig Tink89!
We zijn nu boven aan het verbouwen en maken van 1 enorme kamer, 2 normale kamertjes. Het is volgende week wel tot in zoverre klaar dat we nette kamers kunnen laten zien. Het lijkt me wel leuk om een echo fotootje in te lijsten en die in 'het babykamertje' op te hangen en hun dan uit te nodigen om boven te komen kijken.
Hahaha. Ik denk wel dat als ze geen idee hebben dat m'n vriend dan even zegt; we hebben ook al een fotootje opgehangen. Ofzo.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:24 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zouden ze de hint snappen?Mijn (schoon)ouders zouden waarschijnlijk denken dat we de voorbeeldfoto er nog in hebben laten zitten en er verder niet naar omkijken
Haha m'n schoonmoeder viel me de vorige keer al snikkend in de armenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelf nooit aan vage hints gedaan. Het probleem als je dit soort dingen gaat over-engineeren is dat je dan zo'n plaatje in je hoofd krijgt met engelengezang en regenbogen en tranen en oma's die snikkend in je armen vallen.
Wat ik echter in de praktijk héél vaak hoor is dat: subtiele hints zelden worden gesnapt en als de teleurgestelde aanstaande moeder dan maar gewoon zegt dat ze zwanger is, de reactie vaak is als "och meid wat leuk! Koffie?"
Zo hebben wij de aankondiging ook bij een aantal vrienden gedaan! Rondleiding door het nieuwe huis en dan subtiel: 'En dit is de babykamer.' Zo leuk om dat te zien dat mensen eerst even nadenken en dan het kwartje zien vallenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
Wat schattig Tink89!
Nee joh, da's geen druk, meer een soort plaatje waar ik in mijn hoofd soms van droom. Hetzelfde plan zou ook werken met een paaseitje, een verjaardagscadeautje (beide schoonouders zijn in dezelfde week jarig) of een vliegticket voor vakantie of kerst volgend jaar voor mijn part. Ik ben nogal teleurgesteld in m'n lijf momenteel en op deze manier blijf ik iig een beetje positief ingesteld. Overigens geeft de gyno steeds aan dat je cyclus meteen weer normaal is na een spiraal.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:21 schreef Skittles het volgende:
Dat is me nogal wat Tink. Als je ergens deze maand de uitslag krijgt van je bloedonderzoek en áls dat groen licht is, dan nog een maand moet wachten voor de zekerheid, je mirena eruit en wachten tot je cyclus goed op gang komt én dat je man dan ook nog raak schiet (wat bij een normale vruchtbaarheid ook nog een jaar kan duren bijvoorbeeld). En dat allemaal binnen nu en 4 maanden.
Leggen jullie jezelf niet teveel druk op?
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:04 schreef Flav het volgende:
Hier hebben we het op kerstavond verteld. De test was net een week droog maar het voelde fijn om het te kunnen vertellen. Vooral ook omdat er miskramen bij beide moeders zijn voorgekomen, dus mocht dat het geval zijn dat ik dan iemand had om het verdriet mee te kunnen delen.
Wij hadden sleutelhangers met 'oma' erop.
De hint werd meteen gesnapt en de oma's vlogen jankend om onze nekken en de rode wijn in de witte gordijnen
Ja hoor, zat! Ik vind het gewoon heerlijk om te dromen en als het straks zo ver zou mogen komen, kan het best dat we het hele plan weer omgooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Let je wel op dat je nog wat leuke dingen overhoudt om te doen/bedenken als je ook daadwerkelijk zwanger bent Tink?
Ohhhhh prachtig zeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:11 schreef LadyS het volgende:
😍
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik dan nog even vertellen van die ks-wond die een paar maanden open bleef en pas sinds een week of wat eindelijk helemaal dicht is?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef LuDann het volgende:
Ik hoorde afgelopen week trouwens waarom een collega na afloop van haar zwangerschapsverlof nog niet terug is gekomen. Ze heeft zo vreselijk veel schade opgelopen tijdens haar thuisbevalling dat ze nog niet kan zitten, en dus ook geen auto kan rijden of met het OV kan.Ze moet binnenkort opnieuw geopereerd worden.
Een geplande keizersnede klinkt op dit moment wel aanlokkelijk.
Jakkes! Wat was er misgegaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:33 schreef LuDann het volgende:
Ik hoorde afgelopen week trouwens waarom een collega na afloop van haar zwangerschapsverlof nog niet terug is gekomen. Ze heeft zo vreselijk veel schade opgelopen tijdens haar thuisbevalling dat ze nog niet kan zitten, en dus ook geen auto kan rijden of met het OV kan.Ze moet binnenkort opnieuw geopereerd worden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:22 schreef CassElliot het volgende:
Ohh bekendmakingen. Ik had er zo geen zin in deze keerNu nog steeds niet (laat mij maar even) maar mijn SO wilden het graag rondbazuinen. Dus ik deed 't even zo:
Oh, wat leuk en liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bella, ik denk dat je een meisje krijgt, als ik je echo's goed bestuurd heb![]()
Ldg en Skittles weer goedgekeurd
Hier werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de intake van de kraamzorg, 25 september. Ik ben voor mijn gevoel echt nog niet zo verBen benieuwd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:22 schreef CassElliot het volgende:
Ohh bekendmakingen. Ik had er zo geen zin in deze keerNu nog steeds niet (laat mij maar even) maar mijn SO wilden het graag rondbazuinen. Dus ik deed 't even zo:
Wat fraai subtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Mijn broer heeft iedereen gefacetimed behalve de grootouders. Ze hadden ook een echofoto. Ik zei meteen 'gast, je weet dat het er twee zijn he?'. Bij mijn moeder duurde het heel erg lang voor ze doorhad dat het een tweeling was. Wij-als-familie moesten het overigens nog wel maanden stilhouden. Dat vond ik heel erg lastig, vooral omdat zij al vrij snel een behoorlijke buik kreeg en mensen vragen gingen stellen. Ik kan niet zo goed liegen, dus heb me al voorgenomen om mensen daar niet mee op te zadelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben het destijds ook gewoon verteld. Over skype nogwel, vanwege de afstand. Bij schoonmoeder de echofoto laten zien, terwijl de duutsers kleine zusje (toen 16), haar nieuwe vriend en de duutsers oma (90), ook in het gesprek waren. De duutsers moeder begon als een gek op en neer te springen, maar niemand anders snapte het. Dat was wel grappig!
Dit vind ik zo lief!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:13 schreef LeSage het volgende:
Ik heb bij de eerste als allereerste alleen mijn vader ingelicht. Die kreeg van mij een ingepakte speen. Hij ziet niets, en mijn zussen/moeder zijn nogal van het hysterische, dus ik wist dat hij het anders totaal niet mee zou krijgen. Hij vond het zo tof en bijzonder om een aantal dagen samen met mij een geheim te hebben![]()
Wat liefquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:13 schreef LeSage het volgende:
Grappig, die manieren van aankondigen.
Ik heb bij de eerste als allereerste alleen mijn vader ingelicht. Die kreeg van mij een ingepakte speen. Hij ziet niets, en mijn zussen/moeder zijn nogal van het hysterische, dus ik wist dat hij het anders totaal niet mee zou krijgen. Hij vond het zo tof en bijzonder om een aantal dagen samen met mij een geheim te hebben![]()
Baby met dikke billen en klein bovenlijf?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:36 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben bezig alle gekregen kleren uit te zoeken (lees: 3 vuilniszakken vol) en bij de gekochte kleren te sorteren. Kom ik tot de conclusie dat we in maat 50 geen broekjes hebben, in 50/56 enkel rompers en 56 voornamelijk broekjes.
Dat dachten onze vrienden ook, ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef Franny_G het volgende:
..en dachten dat ik kinderloos zou blijven.
Oef, dat is wel heftig zeg. Heb je er nog veel last van?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:48 schreef CassElliot het volgende:
[..]
Zal ik dan nog even vertellen van die ks-wond die een paar maanden open bleef en pas sinds een week of wat eindelijk helemaal dicht is?![]()
Moeder was gewoon jong en gezond en de baby heel gemiddeld qua gewicht maar het bleek een sterrenkijkertje. Verder weet ik de details niet.quote:
Ik heb daarna wel heel hard moeten lachen dat mijn vader toen iedere nacht dacht: 'Ik lig nu naast een oma te slapen.'quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb daarna wel heel hard moeten lachen dat mijn vader toen iedere nacht dacht: 'Ik lig nu naast een oma te slapen.'
ik realiseer me nu net dat er, naast mijn partner, helemaal niemand mn buik heeft aangeraaktquote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:37 schreef Krisvc het volgende:
Ik kon juist helemaal niks met dat gejank en 'wat een wonder!'.Nog steeds niet. Ook dat verliefde geaai over m'n buik van m'n moeder vind ik niks. Ik snap dat het voor haar heel bijzonder is en daarom laat ik het toe, maar ik kan er echt zo niks mee.
Hier voor ouders ook geen bijzondere geboorte aankondigingen dus. Ik heb het ze verteld en vond dat prima.
Onze jongste monteur @ werk vroeg zomaar of -ie aan mijn buik mocht zitten. Ik zei: 'Ok, maar alleen als ik daarna aan je kont mag zitten'.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik realiseer me nu net dat er, naast mijn partner, helemaal niemand mn buik heeft aangeraaktik las overal dat dat n ding is, dat random mensen je grijpen, niet een keer gebeurd dus
Wanneer komen de chocoladeletters weer in de winkel?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hier ben ik bij de eerste, zodra de test positief was, naar de jumbo gerend voor chocolade letters en hadden we OPA en OMA uitgespeld en gegeven als 'lekkers bij de koffie', dezelfde dag nog. Ze wisten al wel dat we bezig waren maar na de mededeling dat we ervoor wilden gaan hadden we verder niks laten weten van hoe het ging dus ze waren alsnog heel verrast!
Deze keer kwam het voor ons als een enorme verrassing dat het zo snel raak was, dus wilden we het even zelf laten bezinken. Toen hebben we het na 8 weken verteld op mijn verjaardag, via zo'n 'ik word grote zus' shirt bij (toen nog) baby. Duurde nog best een tijd voordat de eerste doorhad wat er op het shirt stond haha!
September of zo? Volgens mij is het ook alweer bijna tijd voor pepernotenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Wanneer komen de chocoladeletters weer in de winkel?
Ja pepernoten komen binnen 2 weken weer in de winkel als het goed is. Maar ik dacht dat chocoladeletters altijd nog wel even duurde dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
September of zo? Volgens mij is het ook alweer bijna tijd voor pepernoten
En als je in Drenthe woont heb je mazzel, daar zijn ze bij Appie al te vindenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:03 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja pepernoten komen binnen 2 weken weer in de winkel als het goed is. Maar ik dacht dat chocoladeletters altijd nog wel even duurde dan.
De grote vraag is natuurlijk; hebben ze ook al chocoladeletters??quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:05 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
En als je in Drenthe woont heb je mazzel, daar zijn ze bij Appie al te vinden
https://nos.nl/artikel/21(...)een-in-de-smaak.html
In dat geval, laat je het ons even weten?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:07 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk; hebben ze ook al chocoladeletters??
Havelte is niet zo heel ver weg
Haha what's in it for mequote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Onze jongste monteur @ werk vroeg zomaar of -ie aan mijn buik mocht zitten. Ik zei: 'Ok, maar alleen als ik daarna aan je kont mag zitten'.
Fair enough, vond -ie. En zo geschiedde.
Niet zomaar een vanzelfsprekendheid laten zijn, is mijn devies!
Ik heb gebeld, vanuit de auto. En idd gewoon een 'ohh wat leuk, gefeliciteerd' reactie. Had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelf nooit aan vage hints gedaan. Het probleem als je dit soort dingen gaat over-engineeren is dat je dan zo'n plaatje in je hoofd krijgt met engelengezang en regenbogen en tranen en oma's die snikkend in je armen vallen.
Wat ik echter in de praktijk héél vaak hoor is dat: subtiele hints zelden worden gesnapt en als de teleurgestelde aanstaande moeder dan maar gewoon zegt dat ze zwanger is, de reactie vaak is als "och meid wat leuk! Koffie?"
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Ze hebben nu samen een oude foolproof nokia waar ze met post its telefoonnummers op plakken omdat ze het teldfoonboek erop niet snappen dus ik vind dit erg ambitieusmaar wel aandoenlijk
Ja, ik vind chocola ineens vies. Leuk die hormonen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:10 schreef Flav het volgende:
Ik in chocoladeletters, sowieso chocola
Hier hetzelfde!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb meer chocolade gegeten tijdens deze zwangerschap dan normaal in twee jaar. laatst stond ik boodschappen uit te pakken en vond ik twee repen, drie soorten chocoladekoekjes en chocolademousse
was me er niet bewust van dat ik dat allemaal in mn mandje had gemikt
50/56 hebben we vooral zelf gekocht, 56 vooral gekregen van iemans met een veel spugend kind (waarbij dus vooral de bovenkleding het moest ontgelden) en 50 vooral van (schoon)ouders. Maar het had gekund.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Baby met dikke billen en klein bovenlijf?
Ik heb hier al een hele doos vol staan. Kennis had een klus lopen bij de bolletje, en kon deze zo meenemen vanwege fout in de verpakking. Heeeel vervelend, zeg maar.quote:
Ik heb dat met de wasmachine.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:58 schreef Flav het volgende:
Ik stond in het eerste trimester te kokhalzen boven de vaatwasser als deze net gelopen had.
En de schone bakjes die erin hadden gezeten kon ik echt niet meer gebruiken want die gaven de geur af aan het eten wat ik erin deed![]()
Voor de rest helaas geen dingen die ik niet meer kon eten, en dat vind de weegschaal ook
Geen idee of daar gemiddelden van bekend zijn eigenlijk; volgens mij wordt het grotendeels bepaald door je bloeddruk onder normale omstandigheden zeg maar.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef rena het volgende:
Twist, jij ook zo'n lage bloeddruk, is er een gemiddelde voor onze zwangerschapsduur? De mijne was laatste keer 106/65
Mijn schoonmoeder kust en aait elke keer mijn buik.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef rena het volgende:
LuDann, wat fijn dat de Nipt goed was! Fijn gevoel is dat he?
Mensen die mijn buik aanraken vind ik nog heel apart, heb het nu twee keer gehad met mensen waarvan ik dacht waaromEn bonusdochter, maar die heeft toestemming er aan te zitten; vind het bij haar ook te schattig
Twist, jij ook zo'n lage bloeddruk, is er een gemiddelde voor onze zwangerschapsduur? De mijne was laatste keer 106/65
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:20 schreef LuDann het volgende:
Ik wil vooral veel dingen niet eten, in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap. Alleen in fruit heb ik soms echt zin. Hoe exotischer hoe beter.![]()
Net gebeld door de VK. De NIPT was helemaal goed, ook geen nevenbevindingen.
Ik denk dat ik zelfs wel raar op zou kijken als mijn moeder of schoonmoeder mijn buik gaan kussenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 09:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder kust en aait elke keer mijn buik.
Geen zin in maar ja.![]()
En mijn collega (die ook graag een 2e wilt) riep laatst wel dat ze het liefst aan mijn buik wilt zitten.
Dat vond ik heel lief want zegt wel iets over haar medeleven/betrokkenheid maar ook apart.![]()
Nogal een openbaring. Ze deed het overigens niet.
Hier ook lage bloeddruk, moest bloedprikken van de vk toen ze 102 om 44 gemeten had. Volgende dag op mijn werk was het 100 om 62quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:56 schreef rena het volgende:
LuDann, wat fijn dat de Nipt goed was! Fijn gevoel is dat he?
Mensen die mijn buik aanraken vind ik nog heel apart, heb het nu twee keer gehad met mensen waarvan ik dacht waaromEn bonusdochter, maar die heeft toestemming er aan te zitten; vind het bij haar ook te schattig
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:43 schreef Aloria het volgende:
[..]
Hier ook lage bloeddruk, moest bloedprikken van de vk toen ze 102 om 44 gemeten had. Volgende dag op mijn werk was het 100 om 62
Zit nu aan de zoute dropjes
Bij deze :
[ afbeelding ]
28, zwanger en een kind van 1,5 in de wagen en dan nog legitimerenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:53 schreef minilot het volgende:
Ik ben vijfendertig en moet me nog zeer geregeld legitimeren bij drank kopen.
Eén meter achtenvijftig hoog.
Mooi buikje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:43 schreef Aloria het volgende:
[..]
Hier ook lage bloeddruk, moest bloedprikken van de vk toen ze 102 om 44 gemeten had. Volgende dag op mijn werk was het 100 om 62
Zit nu aan de zoute dropjes
Bij deze :
[ afbeelding ]
Ik vroeg mijn mam destijds om het bonnetje om de baby terug te brengen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:47 schreef LeSage het volgende:
Helaas raakt dreumes mijn buik nooit aan. Die ontkent het hele bestaan van buikbaby.
'Krijg je een broertje?' 'Nee'
'Waar zit de baby?' 'Nee'
'Is dit de kamer van nummer 2?' 'Nee'
Ik hoop dat hij in de komende 5 weken toch een klein beetje gaat inzien dat die baby niet meer terug kan![]()
En net een soort OMG gehad. Morgen 35 weken, dus over 2 weken zou hij dan mogen komen en alles![]()
Heeft de mijne ook echt heel lang gedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:47 schreef LeSage het volgende:
Helaas raakt dreumes mijn buik nooit aan. Die ontkent het hele bestaan van buikbaby.
'Krijg je een broertje?' 'Nee'
'Waar zit de baby?' 'Nee'
'Is dit de kamer van nummer 2?' 'Nee'
Ik hoop dat hij in de komende 5 weken toch een klein beetje gaat inzien dat die baby niet meer terug kan![]()
En net een soort OMG gehad. Morgen 35 weken, dus over 2 weken zou hij dan mogen komen en alles![]()
Wat schattigquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef twist02 het volgende:
Hier is peuter juist wel heel veel bezig met d'r broertje. Dusdanig veel dat ze nu zelf ook een baby in d'r buik heeft
Als we zeggen dat iets voor de baby is, is het standaard antwoord tegenwoordig: "Of voor mijn baby!"
Ik ben 1.80 en ben er ook zelden om gevraagd. Lengte maakt echt uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:14 schreef Krisvc het volgende:
1.83, 28 en nog nooit om ID gevraagd.#teamgrafbek
Over een maand kunnen we boksenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:10 schreef twist02 het volgende:
Ik voel me ook bijna lang
1.68m en 29 jaar voor de statistieken
Bijna-boks!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:04 schreef LeSage het volgende:
[..]
Over een maand kunnen we boksenzelfde lengte, maar nog even 28.
En bedanktquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:48 schreef Skittles het volgende:
De échte bejaarden zitten allemaal al in het babytopic
Teamgrannyface 😀.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:48 schreef Skittles het volgende:
De échte bejaarden zitten allemaal al in het babytopic
Leeftijd en lengte boksquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 06:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
31 jaar, 1m74 en ik koop nooit alcohol, dus identificeren is nooit nodig.
Gisteren de hele dag gereden. Dat ging heel goed, maar 's avonds sloeg het toe. Ik heb vrijwel niet geslapen door de pijn in mijn schaambot, en vandaag moeten we nog de tweede etappe naar ons vakantieadres..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:59 schreef vencodark het volgende:
Deze baby is trouwens wel sneaky met haar kicks.
Ik boog mij voorover om chocolade van het dienblad te likken en werd gelijk teruggeschopt.
Hardop gelachen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:59 schreef vencodark het volgende:
Deze baby is trouwens wel sneaky met haar kicks.
Ik boog mij voorover om chocolade van het dienblad te likken en werd gelijk teruggeschopt.
Ik had bij mijn zoon gewoon zo'n wijde sportbroek aan en een soort uggs eronder. Ik leek op ma Flodder maar daar geef ik dan weer niet zo om.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:46 schreef Nolita het volgende:
Donna, ik denk dat niets je meer zekerheid zal geven dan de echo donderdag, maar toch je weet het vast. Kwaaltjes zeggen niets over de zwangerschap! Heb je wat afleiding de komende dagen zodat de tijd wat sneller gaat?
ik ben aan het nadenken over de inhoud van de ziekenhuistas. Mijn grootste vraag, wat neem ik mee voor kleding om in naar huis te gaan? ik heb op alle soorten kleding iets aan te merken (broek kan nooit fijn zitten, jurkje is wit, de enige losvallende broek die ik heb is een pyjama broek enzv.) dus ik hoor graag jullie ideeën en ervaringen.
En wellicht daarnaast nog onmisbare tips?
Ik weet het maar het geeft wel flashbacks naar vorige keer ondanks dat alles toen anders was qua kwaaltjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:46 schreef Nolita het volgende:
Donna, ik denk dat niets je meer zekerheid zal geven dan de echo donderdag, maar toch je weet het vast. Kwaaltjes zeggen niets over de zwangerschap! Heb je wat afleiding de komende dagen zodat de tijd wat sneller gaat?
Die heb ik heel bewust nog niet bekeken in mijn kraampakketquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:53 schreef ingee het volgende:
Harembroek, extra ruimte voor m'n dakpansgewijs gestapelde kraamverbanden.
Brr dat lijkt me zo vreselijk. Maar dat denk ik ook altijd bij al die kraamshoots die ik tegenkom op instagram. Vol in de make-up met gekrulde haren in je spierwitte bed met vlekloze baby. Eeh heeel realistisch...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:54 schreef rena het volgende:
Ik was toen ook zo verbaasd over Kate Middleton en al die royals, net na het baren alweer volop in de make up en opgedirkt er bij staan
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:51 schreef rena het volgende:
Vriendlief voelde onze kleine dame voor het eerst schoppen net, het was ook echt een beste beuk. We keken elkaar echt zo aan van wat gebeurde daar nou?Bijzonder moment
Dat zie ik mijzelf ook doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:54 schreef rena het volgende:
Ik was toen ook zo verbaasd over Kate Middleton en al die royals, net na het baren alweer volop in de make up en opgedirkt er bij staan
Ditquote:Op zondag 13 augustus 2017 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh. Dan ben je echt alleen maar bezig met jebaby
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2017 11:17 schreef LeSage het volgende:
[..]
We spreken je nog wel na je bevalling
Oh, wat fijn dat het er zo goed uit zagquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:52 schreef Songeur het volgende:
Ach LeSage, lekker die hormonen! Gewoon aan toegeven en later inderdaad maar om lachen.
Wij kregen net de voordevakantieecho. Alles zag er zo goed uitTermijn ongeveer gelijk: officiele termijnecho hebben we over 2,5 week! Ik ga nu gewoon vertrouwen dat het goedkomt. Kindje bewoog heel veel, hartje klopte goed, handjes en voetjes gezien.
Heel herkenbaar. Vooral dat stuk wandelen met de hond, arme kerel moet het nu doen met een blokje om het huisquote:Op zondag 13 augustus 2017 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het ook echt nog steeds frustrerend dat ik niet meer kan doen op een dag wat ik eerst allemaal kon. Niet in de ochtend een end met de hond lopen, daarna een middagje shoppen en s avonds n etentje en een terrasje pakken. Ik moet nu echt kiezen voor een of twee van die dingen want anders kan je me echt opvegen (en de dag erna doet alles pijn). Vind het nog steeds lastig om dat toe te moeten geven
![]()
Gelukkig nog maar 9 (of 23) dagen
Oh!quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:58 schreef Flav het volgende:
[..]
Hij moet bij mij nog even blijven zitten want heb last minute een bevalbad voor thuis geregeld en die doet er ongeveer 4 dagen over om bezorgd te worden
Oei, dan moet je baby nog maar even wachten ja.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:58 schreef Flav het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Vooral dat stuk wandelen met de hond, arme kerel moet het nu doen met een blokje om het huis![]()
Hij moet bij mij nog even blijven zitten want heb last minute een bevalbad voor thuis geregeld en die doet er ongeveer 4 dagen over om bezorgd te worden
Mijn hond heeft besloten niet meer met me mee te willen en luistert beduidend slechter sinds ik flink zwanger ben. Ze heeft besloten dat ik no fun ben en dat we alleen nog n kort stukje waggelen, dus ze doet geen moeitequote:Op zondag 13 augustus 2017 20:58 schreef Flav het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Vooral dat stuk wandelen met de hond, arme kerel moet het nu doen met een blokje om het huis![]()
Helaas, ook in de auto ging de weeënstorm gewoon door bij mij. Ik ben er echt van overtuigd dat welke mentale krachten je ook inzet, je een bevalling niet onder controle hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 09:44 schreef Nolita het volgende:
Maar dan is je lichaam/kleine er ook nog niet klaar voor lesage. Ik bedoel voornamelijk wanneer dat wel het geval zou zijn je mentaal wellicht nog iets kunt tegenhouden door te druk met vanalles te zijn. Je hoort toch ook vaak dat weeën minder worden wanneer het te onrustig is of bij verplaatsing van thuis naar ziekenhuis. Dus ook niet in die zin sturen dat je het nog dagen tegen kunt houden ofzo, het komt wanneer het komt. Maar wel net dat ene dagje later bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cute hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van top tot teen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnnn wat het wordt. Voor wie het weten wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2017 13:23:44 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Wat een awesome duidelijke foto's mini![]()
En blij met het geslacht? Hadden jullie een voorkeur of voorgevoel?In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Voorgevoel doen we niet aan - te rationeel voor!quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat een awesome duidelijke foto's mini![]()
En blij met het geslacht? Hadden jullie een voorkeur of voorgevoel?Verder geen voorkeur. Er zijn maar heel weinig mensen in onze vrienden- en ruimere kennissenkring die kinderen hebben maar de twee die er intussen zijn (beiden afgelopen jaar geboren) zijn meisjes, dus voor de variatie wel lollig. Maar verder maakt het ons geen zak uit.
Ik vind het wél heel tof om te weten nu!Wordt het allemaal wat minder abstract door.
![]()
En onze bedachte jongensnaam vonden we al leuker dan de meisjesnaam, dus yay!
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 14-08-2017 13:36:25 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Komt mooi uit dusnu kun je lekker gaan shoppen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Wauw, wat een super mooie, duidelijke foto's! En natuurlijk helemaal dat alles goed is.
Morgen hebben we de liggingsecho, best zenuwachtig eigenlijk, omdat ik allerlei horrorscenario's in mijn hoofd heb dat hij toch niet goed ligt en ik niet natuurlijk kan gaan bevallen. Gebaseerd op niets trouwens..‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’![]()
Mooie echo foto's Mini, hier hoop ik eigenlijk ook een jongetje tot nu toe zijn er rondom alleen maar meisjes geboren![]()
![]()
Minilot wat mooiEn een ventje, tof!!
Hier ook een goede echo, 5 cm baby in mijn buik! Zo af al, bizar he? Mijn ud is nu officieel 2-3, mag dat alsjeblieft in de op?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
hier in een topic is een grote jongetjesgolf, wie weet helpt hetquote:Op maandag 14 augustus 2017 14:33 schreef Aloria het volgende:
Mooie echo foto's Mini, hier hoop ik eigenlijk ook een jongetje tot nu toe zijn er rondom alleen maar meisjes geboren
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Trollbaby! Afgelopen weken eigenlijk helemaal niks gevoeld, ik me al een beetje zorgen maken of -ie het nog wel deed of dat de batterijen misschien al op waren... Vanmorgen gerustgesteld met 20 weken-echo en vanmiddag plotsklaps de eerste duidelijke schop ooit en daarna nog tien keer!Wat voelt dat gek!
Duimen dan maar!quote:Op maandag 14 augustus 2017 14:06 schreef LeSage het volgende:
Morgen hebben we de liggingsecho, best zenuwachtig eigenlijk, omdat ik allerlei horrorscenario's in mijn hoofd heb dat hij toch niet goed ligt en ik niet natuurlijk kan gaan bevallen. Gebaseerd op niets trouwens..![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 14-08-2017 16:09:17 ]Let me see you stripped down to the bone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: