Schokkende beelden van de invasie van ons continent hier onder.quote:Bijna 200 migranten bereiken Europa na bestorming Ceuta
De Spaanse en Marokkaanse grenspolitie zijn vanmorgen verrast door een bestorming van een grote groep migranten. In totaal bereikten 186 mensen de Spaanse enclave in Noord-Afrika. Vier migranten raakten gewond bij de bestorming en zijn naar het ziekenhuis gebracht.
De grens tussen Ceuta en Marokko is streng beveiligd. Er staan metershoge hekken met prikkeldraad om migranten tegen te houden. De bestorming van vanochtend was bij een grensovergang, waardoor de vluchtelingen niet hoefden te klimmen, maar alleen langs de grenswachten moesten rennen.
De migranten zijn in Spanje opgevangen en worden naar verblijfscentra gebracht door heel Spanje. Daar wordt besloten of ze worden uitgezet of mogen blijven.
Vorige week was er ook al een bestorming van de grens. Toen bereikten ruim 70 migranten Spanje en daarmee ook de Europese Unie.
Laddertjes
Correspondent Rob Zoutberg ziet Noord-Afrikaanse vluchtelingen steeds creatiever worden om Europa te bereiken. "Ze gebruiken laddertjes of maken speciale schoenen om sneller over het hek te komen."
Ook lijkt het bestormen van de grens vaker te gebeuren. "Voor ons Europeanen ziet dat hek eruit als onoverkoombaar. Voor migranten die de woestijn hebben overleefd is het slechts de laatste barrière."
Meer migranten
Het Rode Kruis maakte afgelopen week bekend dat een groeiend aantal migranten Europa via de Spaanse enclaves Ceuta en Melilla probeert te bereiken. In het gehele vorig jaar hadden rond deze tijd ongeveer 3600 migranten geprobeerd Spanje te bereiken, dit jaar zijn het er al 7400.
Staat een hek he.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:13 schreef Hathor het volgende:
Wat let die lui om ze gewoon terug die grens over te trappen? Dat politiek correcte bord voor onze kop?
Niet op die plek waar ze doorheen gerend zijn, dat is gewoon een grensovergang. Staat gewoon in de OP overigens.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Staat een hek he.
Echt onoverkomelijke barriere (van europa naar afrika dan. Andersom niet.)
Dan zal het dat bord wel zijn waar je het eerder over had.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet op die plek waar ze doorheen gerend zijn, dat is gewoon een grensovergang. Staat gewoon in de OP overigens.
twitter:leondewinter twitterde op maandag 07-08-2017 om 13:19:03Afrikaanse reizigers krijgen in Spaanse enclave Ceuta te horen dat ze gaan wonen bij Leo Lucassen: https://t.co/3QP7l0sLyM reageer retweet
Wie is Leo Lucassen? Een of andere SJW?quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:22 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:leondewinter twitterde op maandag 07-08-2017 om 13:19:03Afrikaanse reizigers krijgen in Spaanse enclave Ceuta te horen dat ze gaan wonen bij Leo Lucassen: https://t.co/3QP7l0sLyM reageer retweet
Tsja, ik snap dat dus echt niet. Ze stormen met een paar honderd man door die grensbewaking en zijn dan ineens officieel op EU bodem, terwijl ze in werkelijkheid natuurlijk nog gewoon op het Afrikaanse continent zitten, maar goed.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:20 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dan zal het dat bord wel zijn waar je het eerder over had.
Ken je die niet? Hoogleraar migratie wordt heel veel gevraagd door allerlei media om uit te leggen dat het allemaal wel meevalt met de immigratie en dat NL rijk is geworden door immigratie.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is Leo Lucassen? Een of andere SJW?
Het is Spaans grondgebied. Spanje gaat dan verder pendeldienst spelen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dat dus echt niet. Ze stormen met een paar honderd man door die grensbewaking en zijn dan ineens officieel op EU bodem, terwijl ze in werkelijkheid natuurlijk nog gewoon op het Afrikaanse continent zitten, maar goed.Als het zo makkelijk is om die grenswacht op het verkeerde been te zetten is die stroom natuurlijk nooit te stoppen.
Weer zo'n wereldvreemde dus die opgeleide westerse immigranten vergelijkt met ongeschoolde Afrikanen categorie IQ 80.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ken je die niet? Hoogleraar migratie wordt heel veel gevraagd door allerlei media om uit te leggen dat het allemaal wel meevalt met de immigratie en dat NL rijk is geworden door immigratie.
Zijn beroemde internet college, hier deel 1 van 5:
Nou ja, hoogleraar hè en dé expert in NL op dit gebied.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer zo'n wereldvreemde dus die opgeleide westerse immigranten vergelijkt met ongeschoolde Afrikanen categorie IQ 80.
Laatst nog gezien in een of ander interview, en de arrogantie droop van die kop af, want alleen zijn mening telt, en die van anderen niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer zo'n wereldvreemde dus die opgeleide westerse immigranten vergelijkt met ongeschoolde Afrikanen categorie IQ 80.
Als dit een expert is wil ik niet weten hoe de rest is.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hoogleraar hè en dé expert in NL op dit gebied.
Ja, maar goed naar wie luisteren de politici en beleidsmakers, denk je?quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als dit een expert is wil ik niet weten hoe de rest is.
Waarom kun jij geen Nederlands?quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom is er geen enkele kogels gelost?
Omdat Nederlands een tweede taal is. Mijn moedertaal is Nederlands gebarentaal.quote:
Zou wel een boel praktisch problemen besparen idd.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:31 schreef JeMoeder het volgende:
Nou erg schokkend hoor.![]()
Misschien moet Spanje niet zo achterlijk doen en dat stuk woestijn gewoon opgeven.
Ja, wat ik daar zou doen is gewoon die hekken insmeren met een substantie die het oppervlakte ervan glad maakt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef Twiitch het volgende:
Overal ter wereld wordt er gewoon op je geschoten wanneer je een (bewaakte) grens bestormd, behalve in Europa.
Ik snap het ook niet. En ik snap ook niet dat Spanje dat stuk zo graag wil houden, geef het lekker aan Marokko. Maargoed, zal wel heel belangrijk zijn en historisch bladiebla.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, ik snap dat dus echt niet. Ze stormen met een paar honderd man door die grensbewaking en zijn dan ineens officieel op EU bodem, terwijl ze in werkelijkheid natuurlijk nog gewoon op het Afrikaanse continent zitten, maar goed.Als het zo makkelijk is om die grenswacht op het verkeerde been te zetten is die stroom natuurlijk nooit te stoppen.
Ja, idd... alleen maar druk doen, schreeuwen, handgebaren, kwijlen... hebben geen kleren om hun lijfquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zijn gewoon halve wilden, bosjesmannen die je op die beelden ziet.
Film eens een willekeurige straat in Nederland, hangen de Marokkaantjes en Turken ook altijd zo voor de camera.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd... alleen maar druk doen, schreeuwen, handgebaren, kwijlen... hebben geen kleren om hun lijf
Maar massaal binnenhalen hoor jongens, daar gaat EU rijk van worden...![]()
Ja, ik weet...quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Film eens een willekeurige straat in Nederland, hangen de Marokkaantjes en Turken ook altijd zo voor de camera.
Nee dat is niet zo. Dit is nog een flink aantal stappen erger. Deze lijken wel hondsdol.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Film eens een willekeurige straat in Nederland, hangen de Marokkaantjes en Turken ook altijd zo voor de camera.
Iedereen van links tot rechts zou eens voor zichzelf moeten beantwoorden:quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:59 schreef Halcon het volgende:
Filmpje gezien. Tja, wat moet je er van zeggen
Beide kun je vrij simpel met nee beantwoorden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Iedereen van links tot rechts zou eens voor zichzelf moeten beantwoorden:
1. Zijn dit de Afrikanen die het meest hulpbehoevend zijn? Zijn dit de Afrikanen die het meeste lijden onder onderdrukking en geweld?
2. Zijn dit de Afrikanen die, bijvoorbeeld om de gevolgen van de vergrijzing op te vangen, het beste in staat zijn om een positieve bijdrage in Europa te leveren?
Inderdaad zegquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het antwoord is makkelijk. De discussie verzandt echter zo gauw in een "Gewoon doodschieten" vs. "vuile xenofoob". Maar de discussie of e.e.a. überhaupt bijdraagt aan de doelstellingen die we met vluchtelingenopvang (of immigratiebeleid) willen nastreven, wordt daardoor ondergesneeuwd.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beide kun je vrij simpel met nee beantwoorden.
Dit is het soort Afrikanen / immigranten waar het welvarende Westen uiteindelijk aan ten onder zal gaan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
1. Zijn dit de Afrikanen die het meest hulpbehoevend zijn? Zijn dit de Afrikanen die het meeste lijden onder onderdrukking en geweld?
2. Zijn dit de Afrikanen die, bijvoorbeeld om de gevolgen van de vergrijzing op te vangen, het beste in staat zijn om een positieve bijdrage in Europa te leveren?
Dit.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dit is het soort Afrikanen / immigranten waar het welvarende Westen uiteindelijk aan ten onder zal gaan.
Nu nog honderden en duizenden.
De komende decennia honderdduizenden en miljoenen.
Want dat ze gaan komen is een vaststaand feit.
Ik ben blij dat ik de hele goede en mooie tijd heb meegemaakt en al even over de helft ben qua haalbare leeftijd.
De komende generaties gaan echt heel andere tijden tegemoet vrees ik,
Geef mij nu je angst.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dit is het soort Afrikanen / immigranten waar het welvarende Westen uiteindelijk aan ten onder zal gaan.
Nu nog honderden en duizenden.
De komende decennia honderdduizenden en miljoenen.
Want dat ze gaan komen is een vaststaand feit.
Ik ben blij dat ik de hele goede en mooie tijd heb meegemaakt en al even over de helft ben qua haalbare leeftijd.
De komende generaties gaan echt heel andere tijden tegemoet vrees ik,
Los daarvan draagt het ook amper tot niet bij aan het oplossen van het onderliggende probleem, in Afrika.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Het antwoord is makkelijk. De discussie verzandt echter zo gauw in een "Gewoon doodschieten" vs. "vuile xenofoob". Maar de discussie of e.e.a. überhaupt bijdraagt aan de doelstellingen die we met vluchtelingenopvang (of immigratiebeleid) willen nastreven, wordt daardoor ondergesneeuwd.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Los daarvan draagt het ook amper tot niet bij aan het oplossen van het onderliggende probleem, in Afrika.
Er is in Europa geen ruimte voor alle Afrikanen, ook niet voor de helft en ook niet voor een kwart.
Ja, niet meer te redden hoor. Zolang men daar in Afrika 100.000 problemen heeft, stopt niet niet. Die problemen los je niet op door Europa te vergallen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:52 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar denken (te) veel mensen heel anders over.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Daar zijn mijnen toch voor uitgevonden?
quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:40 schreef MichaelScott het volgende:
Hekken onder stroom zetten en met scherp schieten, als er een paar dood voor dat hek liggen probeert niemand nog iets.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef Twiitch het volgende:
Overal ter wereld wordt er gewoon op je geschoten wanneer je een (bewaakte) grens bestormd, behalve in Europa.
Wees maar niet bang hoor, er worden ook gewoon mensen die de oversteek proberen te maken vermoord, zodat jullie helden je af kunnen trekken op de misere.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waarom is er geen enkele kogels gelost?
Niet echt. Bezoekersaantallen zijn in vier jaar tijd gehalveerd omdat niemand nog tussen deze mensen wil zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:39 schreef Baconbus het volgende:
Dit soort topics houden Fok! levendig. Genieten.
In totaal 3200 in een half jaar. bronquote:Op maandag 7 augustus 2017 14:56 schreef speknek het volgende:
200!
En vorige week al 70!
Zozo. Kun je bijna een vliegtuig mee vullen.
Alleen wordt de helft natuurlijk gelijk weer uitgezet.
Inshallah.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:58 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wees maar niet bang hoor, er worden ook gewoon mensen die de oversteek proberen te maken vermoord, zodat jullie helden je af kunnen trekken op de misere.
https://www.amnesty.org/e(...)agedy-at-the-border/
Sorry. T houdt t levendig voor mij.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet echt. Bezoekersaantallen zijn in vier jaar tijd gehalveerd omdat niemand nog tussen deze mensen wil zitten.
Zet die er van mij ook even tussen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:58 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wees maar niet bang hoor, er worden ook gewoon mensen die de oversteek proberen te maken vermoord, zodat jullie helden je af kunnen trekken op de misere.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat ik daar zou doen is gewoon die hekken insmeren met een substantie die het oppervlakte ervan glad maakt.
Men gaat gemiddeld genomen niet dood van uitglijden toch?quote:
Nee, maar men kan wel gewond raken en in ieder geval weer terugvallen zodat het onmogelijk wordt om de enclave Ceuta binnen te komen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Men gaat gemiddeld genomen niet dood van uitglijden toch?
???quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:22 schreef Ryan3 het volgende:
het zegt mij helemaal niets.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kent Leo ook al niet?.
Leo is echt een household name op dit dossier hoor.
quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het zegt mij helemaal niets.
Ik vind mezelf redelijk links (quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Is z'n normale gezichtsuitdrukking dat hij kijkt alsof hij iets vies ruikt?quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar weken geleden nog groot interview in zaterdageditie VK, schuift regelmatig aan in Buitenhof, Pauw, Jinek ook dacht ik, bijna rondom de klok actief op twitter om allerlei zaken van team #Wierd te weerspreken, verder best een aardig gozer.
Dankzij dit soort beelden kan ik nooit meer naar 'zielige afrikaantjes' kijken, zonder meteen aan dit soort dingen te denken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:07 schreef Mani89 het volgende:
Schokkende beelden van de invasie van ons continent hier onder.
Ja, meestal kijkt-ie wel zo. Komt omdat hij op een hoge toren staat en dan kijkt naar het gepruttel van de massa.quote:Op maandag 7 augustus 2017 15:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is z'n normale gezichtsuitdrukking dat hij kijkt alsof hij iets vies ruikt?
Prulletjes verkopen op zuid europese stranden is het best haalbare toekomstperspectief.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:44 schreef HSG het volgende:
Dan komen ze in Europa en zijn ze overal kansloos.
Dan heb je aan een paar van die figuren per strandje ook wel genoeg.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prulletjes verkopen op zuid europese stranden is het best haalbare toekomstperspectief.
Global warming zorgt voor prachtig hete stranden tot in Zweden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je aan een paar van die figuren per strandje ook wel genoeg.
Had ook zonder quotes gekund natuurlijk, heeft geen ruk met elkaar te maken en het toontje van die vreemde conclusie van je komt net zo haatdragend over als de "schiet maar kapot" tokkies.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:58 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Aan de andere kant.... Waarom zou je als je een woning plus uitkering voor de rest van je leven kan krijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prulletjes verkopen op zuid europese stranden is het best haalbare toekomstperspectief.
Dit dus.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:33 schreef havanagila het volgende:
[..]
Had ook zonder quotes gekund natuurlijk, heeft geen ruk met elkaar te maken en het toontje van die vreemde conclusie van je komt net zo haatdragend over als de "schiet maar kapot" tokkies.
"Het is niet zo dat de aantallen enorm toenemen."quote:
Die Afghanen en Iranezen uit de jaren 90 die het zo goed doen, waren vooral hoogopgeleide politieke vluchtelingen.quote:
Zodat ze met bootjes komen die je niet kan/mag terugduwen?quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Geef dan dat stukje nutteloos land gewoon aan Marokko, heb je geen last meer van migranten die op deze manier Europa binnendringen...
Mja, los je het daarmee op? Niet echt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
Geef dan dat stukje nutteloos land gewoon aan Marokko, heb je geen last meer van migranten die op deze manier Europa binnendringen...
Hoe langer het duurt voordat er oplossingen worden aangedragen hoe extremer de maatregelen zullen zijn. Als ze nu beslissen om de grenzen dicht te gooien zitten we alsnog opgescheept met miljoenen kanslozen die zich voortplanten als konijnen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:24 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik geef het nog een jaar of 3 tot Europa harde maatregelen gaan nemen. De weerstand onder de bevolking zal alleen maar blijven toenemen en de EU kan simpelweg niet heel Afrika opnemen. Er zal uiteindelijk iets gedaan moeten worden om de niet aflatende stroom van onderontwikkelde migranten helemaal te stoppen. Als dit zo door blijft gaan zal de helft van de EU bevolking die hier altijd al tegen is geweest zelf het heft in handen nemen en dan heb je de poppen aan het dansen. Wat er dan gaat gebeuren is dan helemaal de schuld van alle migrantenknuffelaars.
Inderdaad, maar de meeste arme Nederlanders hebben geen mogelijkheden om dat te controleren. Zodat ze maar af moeten gaan op wat de gekken van de media doorgeven aan het volk.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al. Dit is een veiligere manier voor ze. De mensen die het op deze manier proberen zouden misschien niet het risico nemen om met de bootjes te komen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Zodat ze met bootjes komen die je niet kan/mag terugduwen?
Ik zit op 6 minuten, maar qua menselijkheid kun je dit soort dingen niet goed praten. Als je deze mensen binnenlaat, dan moet je ze ook goed behandelen. A zeggen dan ook B doen.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:02 schreef Confetti het volgende:
We moeten langzamerhand gaan erkennen dat IQ voor een (groot) gedeelte genetisch bepaald is en dat de Afrikaan hier vaak het nakijken heeft.
Ja, maar ja ik een fascistische, racistische neo-nazi, maar we hebben zelf al problemen (en vooral ook werklozen en armoede) genoeg.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:22 schreef TresBon het volgende:
'Experts' zoals Lucassen moet je sowieso met een korreltje/brok zout nemen.
Zijn soort heeft het al heel lang fout wat immigratie betreft. De gastarbeiders zouden
weer vertrekken, ze zouden integreren, maar eigenlijk mocht je dat toch niet van ze verwachten en later zouden ze ook niet in zulke grote aantallen komen. Nu is het ongeveer hetzelfde verhaal en iedereen behalve Lucassen, Klaver en Pechtold weet dat het op deze manier fout gaat, maar we blijven dezelfde oppervlakkige debatjes houden waarin gedweept wordt met de immigranten die wel redelijk succesvol waren.
Oh sorry mensen roepen alleen maar zeer respectvol op om de vluchtelingen neer te schieten, daar zit geen verlekkering bij, gewoon pure ratio.quote:Op maandag 7 augustus 2017 17:33 schreef havanagila het volgende:
[..]
Had ook zonder quotes gekund natuurlijk, heeft geen ruk met elkaar te maken en het toontje van die vreemde conclusie van je komt net zo haatdragend over als de "schiet maar kapot" tokkies.
Ze willen niet dat mensen echt doodgeschoten worden joh. Kom op, het is een symbool voor een bepaalde bezorgdheid. Demense zien alleen veel zogenaamde vluchtelingen binnenkomen, wat als je de cijfers ziet dit jaar nog wel meevalt, en extrapoleren dat dan naar de toekomst. Ze zien vanuit de politiek alleen maar lieden die alles toejuichen en zeggen dat er niets aan de hand is. En zo gaan mensen een beetje stoer (want internet) roepen dat ze doodgeschoten moeten worden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh sorry mensen roepen alleen maar zeer respectvol op om de vluchtelingen neer te schieten, daar zit geen verlekkering bij, gewoon pure ratio.
Flikker toch op.
Waarom?quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:07 schreef Mani89 het volgende:
De migranten zijn in Spanje opgevangen en worden naar verblijfscentra gebracht door heel Spanje. Daar wordt besloten of ze worden uitgezet of mogen blijven.
Het zijn niet eens uitgemergeld hongernegers. Ze zijn allen prima gevoed en zelfs flink afgetraind zo te zien. Ow wat hadden ze het slecht in Afrika.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, goeie smartfoons ook.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zijn niet eens uitgemergeld hongernegers. Ze zijn allen prima gevoed en zelfs flink afgetraind zo te zien. Ow wat hadden ze het slecht in Afrika.
Ja, wel groot verschilletje.quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:59 schreef Igen het volgende:
Bij het IJzeren Gordijn gold een schietbevel, maar zelfs daar bleek toch dat dat alleen tegen individuele pogingen hielp en dat men niet bereid was een spervuur op grote groepen te openen.
Verschil was natuurlijk wel dat het daarbij ging om het gevangen houden van de eigen burgers en niet het buiten de deur houden van barbaren.
Het type migranten waar het hier om gaat is van een andere orde, bovendien zijn sommige hoogleraren ook politiek correct en wil men opzettelijk een aantal zaken niet onderzoeken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ken je die niet? Hoogleraar migratie wordt heel veel gevraagd door allerlei media om uit te leggen dat het allemaal wel meevalt met de immigratie en dat NL rijk is geworden door immigratie.
Zijn beroemde internetcollege, hier deel 1 van 5:
quote:"Migratie is vaak selectief ten aanzien van menselijk kapitaal."
De afkomst van de migranten is bepalend voor de toekomstige bijdrage aan de Nederlandse samenleving.Dit is het 2e gesprek van Hans Moll met sociaal wetenschapper, wiskundige en antropoloog, Jan van de Beek over het migratie vraagstuk.
Welke aspecten moeten we onderzoeken om de gevolgen van massamigratie goed te kunnen beoordelen? Een van de belangrijkste bij migratie is het onderwijs. Hoe integreren we de kinderen van vaak laag geschoolde ouders in ons overbelaste onderwijssysteem en in het verlengde daarvan wat zijn de consequenties voor de toekomst van de arbeidsmarkt?
Het gaat compleet aan jou voorbij dat de meeste reageren door middel van beeldspraak?quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh sorry mensen roepen alleen maar zeer respectvol op om de vluchtelingen neer te schieten, daar zit geen verlekkering bij, gewoon pure ratio.
Flikker toch op.
Frans Timmermans en zijn familie zullen dus gewoon veilig slapen, dat telt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:11 schreef Nintex het volgende:
Het eindigt met enclaves en compounds beveiligd met drones voor de geciviliseerde mensen en de barbaren daar buiten hebben vrij spel.
Gated communities gaan een hot topic worden de komende 10 a 20 jaar.
Jij bent een racist!quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom?
Ze bestormen illegaal een grens. Die mensen zijn volstrekt en volkomen illegaal en dienen terstond uitgezet te worden!!!
Wat een gekkigheid weer allemaal. We gaan kijken of ze mogen blijven. Doe fucking ff normaal.
Die knakers hebben niets te zoeken hier en zijn illegaal binnengekomen. Dus gewoon als ongewenst vreemdeling/illegaal weer de grens overtrappen.
En zet daar eens het leger neer met instructie tot schieten met scherp bij die grens aub.
Ze komen niet met de boot naar Ceutaquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:33 schreef bijstandboy het volgende:
Het is ook zo moeilijk om ze op te pakken en direct met de boot retour afzender te sturen
Er is vast wel een kapitein die ze wil helpen met de terugreisquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen niet met de boot naar Ceuta
Gewoon paar wandelschoenen en een veldfles.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:43 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Er is vast wel een kapitein die ze wil helpen met de terugreis
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon paar wandelschoenen en een veldfles.
je bedoelt de meningen van henk en ingrid?quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laatst nog gezien in een of ander interview, en de arrogantie droop van die kop af, want alleen zijn mening telt, en die van anderen niet.
Nee, zo'n beetje iedereen die het niet met hem eens is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
je bedoelt de meningen van henk en ingrid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |