abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172977614
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar daar gebeurt weer exact hetzelfde met sterkere spelers dan Guardado.
Dat klopt.
pi_172978003
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik zie er toch echt een paar juichen omdat Pröpper vertrekt. Een van jullie beste spelers en jullie hebben geen centen om iemand terug te halen die het probleem wél oplost.

Veel sterkte komend seizoen :').
Mooi dat een hoop hier niet weten dat transferinkomsten los staat van een begroting. Heeft niks met elkaar te maken. PSV heeft echt nog wel geld hoor. Een gat in de begroting moeten dichten wil niet zeggen dat je geen reserves hebt.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:49:28 #128
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978022
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik werk bij de gemeente Eindhoven, die hebben gisteren alweer een verzoekje binnengekregen.
Een verzoekje van een extra moeilijk vogelhuisje? De sociale werkplaats is in dat geval heel blij jou te hebben. Grote meid.
Dit, dus.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:50:25 #129
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978053
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat hebben ze vast niet. Van deze transfersom verdwijnt een deel in andere zakken dan die van PSV en PSV heeft nog wel wat gaatjes te dichten.

Gewoon niet te gek doen, het wordt toch een 3e plek. Doe je dan rond de winterstop nog mee, dan kun je altijd nog zien.
En nu ga jij ons vast vertellen welke gaatjes dat zijn?
Dit, dus.
pi_172978082
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En nu ga jij ons vast vertellen welke gaatjes dat zijn?
Uhmm, Europa League of zo? Ik noem maar even een dwarsstraat.
pi_172978139
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:48 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mooi dat een hoop hier niet weten dat transferinkomsten los staat van een begroting. Heeft niks met elkaar te maken. PSV heeft echt nog wel geld hoor. Een gat in de begroting moeten dichten wil niet zeggen dat je geen reserves hebt.
Het wil wel zeggen dat we aan de inkomstenkant van de begroting een gat van 5 miljoen hebben. Dat zal opgevuld moeten worden en uiteindelijk zal dat voor een groot deel uit transferinkomsten moeten zijn. Even 5 miljoen besparen en/of een andere bron van inkomsten vinden is heel wat moeilijker dan een speler verkopen en daar wat geld van afromen voor het gat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:04:37 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978477
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Uhmm, Europa League of zo? Ik noem maar even een dwarsstraat.
:') wat een figuur ben jij.
Dit, dus.
pi_172978511
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:') wat een figuur ben jij.
Want?
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:07:29 #134
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978541
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het wil wel zeggen dat we aan de inkomstenkant van de begroting een gat van 5 miljoen hebben. Dat zal opgevuld moeten worden en uiteindelijk zal dat voor een groot deel uit transferinkomsten moeten zijn. Even 5 miljoen besparen en/of een andere bron van inkomsten vinden is heel wat moeilijker dan een speler verkopen en daar wat geld van afromen voor het gat.
Dat is nog maar de vraag. Wij hebben allemaal geen flauw idee wat voor potjes er gemaakt zijn na 2 jaar champions league.
Dit, dus.
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:09:59 #135
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978624
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Want?
Jij bent de zoveelste die niets van de financiën van psv afweet, maar na het mislopen van de Europa League zijn er ineens 'gaatjes'.

Nou, vertel maar.
Dit, dus.
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:12:16 #136
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_172978668
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik zie er toch echt een paar juichen omdat Pröpper vertrekt. Een van jullie beste spelers en jullie hebben geen centen om iemand terug te halen die het probleem wél oplost.

Veel sterkte komend seizoen :').
Juichen niet, maar ben er gezien zijn spel het laatste 1,5 jaar niet rouwig om. Pröpper haalde zijn niveau niet meer, en of dat door Cocu kwam of door zijn eigen mentaliteit is niet relevant (omdat Cocu niet ter discussie staat helaas).
Pröpper is qua potentie een international, en ik hoop voor hem dat hij die potentie weet waar te maken.
Met of zonder Pröpper PSV wordt geen kampioen. Jammer dat Cocu liever een falende middenvelder uit een buitenlandse competitie ziet dan een jongen uit de eigen opleiding. Je hebt van Ginkel, Hendrix, Pereiro, Ramselaar en desnoods nog Maher en daar kun je makkelijk 1 of 2 middenvelders inpassen.
pi_172978719
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij bent de zoveelste die niets van de financiën van psv afweet, maar na het mislopen van de Europa League zijn er ineens 'gaatjes'.

Nou, vertel maar.
Net toch al gezegd? PSV gaat er niet vanuit dat ze in de voorronde eruit gekegeld zouden worden door Osijek. Dan kun je proberen creatief te boekhouden, maar linksom of rechtsom mis je gewoon inkomsten.

Maar zo te horen weet Buitendam wel een manier om inkomstenverlies weg te werken zonder dat er ergens wat tegenover staat. Zeg het maar, Joop.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 augustus 2017 @ 20:18:17 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172978833
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als dit je leiders zijn:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:{
Toen de Jong voorop ging in de strijd in het eerste kampioensjaar van de twee werd hij juist daarom geroemd :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:21:06 #139
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978907
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Net toch al gezegd? PSV gaat er niet vanuit dat ze in de voorronde eruit gekegeld zouden worden door Osijek. Dan kun je proberen creatief te boekhouden, maar linksom of rechtsom mis je gewoon inkomsten.
Harstikke goed. Dit klopt.

quote:
Maar zo te horen weet Buitendam wel een manier om inkomstenverlies weg te werken zonder dat er ergens wat tegenover staat. Zeg het maar, Joop.
Eh? Jij was degene die aankwam met de nog altijd raadselachtige 'gaatjes' die gedicht moeten worden. Ik zit nog steeds te wachten. Kun je een lulverhaal ophangen dat ik een manier weet om inkomstenverlies weg te werken, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Benoem de gaatjes dan? Wat betekent het? Niet de Europa League, die is al lang en breed bekend.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 augustus 2017 @ 20:22:07 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172978937
Het is simpel, als Brands al aangeeft dat er een gat van 5 miljoen is dan is dat er gewoon. Als je dat uit lopende inkomsten zoals transfers kan halen dan haal je dat daaruit. Niet uit spaarpotjes die als voorziening zijn weggezet op de balans.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:23:34 #141
342627 tja77
pi_172978964
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Compenseren met de vorige 2 seizoenen waarin je Champions League speelt. Als er structureel overwintering EL wordt mee begroot, dan geef je de ene keer iets toe (dit seizoen) en het andere seizoen pak je dikke winst (voorgaande 2 seizoenen).
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:24:20 #142
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172978981
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:22 schreef rubbereend het volgende:
Het is simpel, als Brands al aangeeft dat er een gat van 5 miljoen is dan is dat er gewoon. Als je dat uit lopende inkomsten zoals transfers kan halen dan haal je dat daaruit. Niet uit spaarpotjes die als voorziening zijn weggezet op de balans.
Dat ligt eraan. Als er twee keer een hap(je) is genomen van de inkomsten tv-rechten ben je er wellicht al. Het is speculeren tot je een ons weegt, we weten gewoon te weinig van de financiën op dit moment.
Dit, dus.
pi_172979268
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Harstikke goed. Dit klopt.

[..]

Eh? Jij was degene die aankwam met de nog altijd raadselachtige 'gaatjes' die gedicht moeten worden. Ik zit nog steeds te wachten. Kun je een lulverhaal ophangen dat ik een manier weet om inkomstenverlies weg te werken, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Benoem de gaatjes dan? Wat betekent het? Niet de Europa League, die is al lang en breed bekend.
Lang en breed bekend of niet, er mist 5 miljoen op het lijstje met inkomsten. Dat moet je ergens 'n keer extra pakken. Dan kun je het uit een ander potje pakken, iets vooruit halen, maar ergens zul je 5 miljoen vandaan moeten halen. Als je nu 5 miljoen van toekomstige inkomsten pakt, heb je dan 5 miljoen minder. Als je nu wat uit een potje haalt, kom je 5 miljoen tekort als je dat potje leeghaalt.

Dan is bv. er vanuit gaan dat je volgend jaar de CL wel gaat halen, toch een risico. Als je dan Pröpper kunt verkopen voor dit bedrag, dan is de kans best wel groot dat je 5 miljoen pakt om dat gat te dichten.

Verder geen hogere wiskunde allemaal. PSV geeft het zelf nota bene ook aan. En als er zich nu echt een buitenkans aandient, dan pakt PSV misschien het risico om wat naar voren te halen. Zo niet, dan niet.

Lijkt me alleen maar heel verstandig. Duur geintje dat Locadia & co zich niet zo kunnen motiveren voor een voorronde-potje.
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:36:13 #144
342627 tja77
pi_172979309
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Lang en breed bekend of niet, er mist 5 miljoen op het lijstje met inkomsten. Dat moet je ergens 'n keer extra pakken. Dan kun je het uit een ander potje pakken, iets vooruit halen, maar ergens zul je 5 miljoen vandaan moeten halen. Als je nu 5 miljoen van toekomstige inkomsten pakt, heb je dan 5 miljoen minder. Als je nu wat uit een potje haalt, kom je 5 miljoen tekort als je dat potje leeghaalt.

Dan is bv. er vanuit gaan dat je volgend jaar de CL wel gaat halen, toch een risico. Als je dan Pröpper kunt verkopen voor dit bedrag, dan is de kans best wel groot dat je 5 miljoen pakt om dat gat te dichten.

Verder geen hogere wiskunde allemaal. PSV geeft het zelf nota bene ook aan. En als er zich nu echt een buitenkans aandient, dan pakt PSV misschien het risico om wat naar voren te halen. Zo niet, dan niet.

Lijkt me alleen maar heel verstandig. Duur geintje dat Locadia & co zich niet zo kunnen motiveren voor een voorronde-potje.
Gewoon uit het potje van CL inkomsten van voorgaande seizoenen.
Klaar, opgelost.
pi_172979486
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gewoon uit het potje van CL inkomsten van voorgaande seizoenen.
Klaar, opgelost.
Ik weet niet of dat geld nog zo in de la ligt bij Gerbrands.
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:47:43 #146
342627 tja77
pi_172979596
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat geld nog zo in de la ligt bij Gerbrands.
Jawel, ik heb gisteren nog snel in zijn bureaula gekeken toen hij zat te kleien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 augustus 2017 @ 20:50:10 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172979650
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jawel, ik heb gisteren nog snel in zijn bureaula gekeken toen hij zat te kleien.
opgelost, slotje
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 augustus 2017 @ 21:01:11 #148
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172979949
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom ga je 15 open deuren intrappen, in plaats van antwoord te geven op de vraag welke "gaatjes" PSV naast het misgrijpen van Europees voetbal moet dichten?
Dit, dus.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 augustus 2017 @ 21:02:16 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172979979
bart_hoffman twitterde op maandag 07-08-2017 om 20:51:36 Transferkoorts bij PSV. Voor Luuk de Jong is er interesse vanuit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje, weet collega @m_wijffelsAD. reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 augustus 2017 @ 21:02:29 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172979988
bart_hoffman twitterde op maandag 07-08-2017 om 20:51:36 Transferkoorts bij PSV. Voor Luuk de Jong is er interesse vanuit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje, weet collega @m_wijffelsAD. reageer retweet
De zaakwaarnemer is hem duidelijk in de markt aan het zetten, hij moet dus weg.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')