SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Nattekat op 21-08-2017 19:38:54 ]
Wat Meike ook al zegt, even Spa en Monza afwachten en daarna als RBR zijnde meteen over op Honda.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde een gerucht dat Red Bull inderdaad in de toekomst in zee gaat met Honda, maar nog dieper dan verwacht. Zei Mateschitz niet laatst dat hij nog één doel heeft in de Formule 1, namelijk Max als jongste kampioen te maken? Dat zou hij serieus menen. Honda stapt volgend jaar in bij Toro Rosso, in 2019 of 2020 nemen ze het hele team RBR over.
hier staat van welquote:Op maandag 7 augustus 2017 12:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat Meike ook al zegt, even Spa en Monza afwachten en daarna als RBR zijnde meteen over op Honda.
Toro Rosso lekker bij Renault laten.
En volgens mij heeft McLaren geen vetorecht meer over Honda, alleen levert Honda geen versnellingsbak en die geeft McLaren toch echt niet aan RBR
Hmm... zal wel gaar zijn dan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier staat van wel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/131086
Nogmaals, McLaren profiteert alleen maar van een 2e team als RedBull racing. Dat hadden ze al gehad met Sauber, met RedBull nog meer. Twee weten er meer dan één.. de wintertests zullen zoveel meer data opleveren.. Dan kunnen ze in de handjes knijpen en weer gaan dromen over winnen van races. Alleen met de Honda motoren gaat het ze dat niet meer lukken in huidige F1. Dat is ook hoe ze op achterstand gekomen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier staat van wel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/131086
Voor volgend seizoen wel, maar daarna verloopt het contract met Honda en zullen ze opnieuw om tafel moeten. Als Honda met Red Bull in zee wil gaan zal dat veto-recht echt niet in een nieuw contract komen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier staat van wel
http://www.autosport.com/news/report.php/id/131086
Heb datzelfde verhaal gehoord, alleen denk niet dat Honda een eigen team wilt (en al helemaal niet een Italiaans team).quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor volgend seizoen wel, maar daarna verloopt het contract met Honda en zullen ze opnieuw om tafel moeten. Als Honda met Red Bull in zee wil gaan zal dat veto-recht echt niet in een nieuw contract komen.
Ik heb overigens ook ergens gelezen dat Mateshitz Toro Rosso helemaal van de hand zou willen doen en Honda het complete team overneemt. Dan zou een motorendeal onderdeel van de onderhandelingen kunnen zijn. Dus engine parity zoals ze nu bij Renault hebben en nauwe samenwerking tussen twee teams (zoals dat nu ook al bestaat).
Klinkt wmb als een ideale toekomst voor beide partijen, al heb ik geen idee of er enige waarheid in het verhaal zit.
plus dat je dan als Red Bull weer in dezelfde situatie komt als met Renault nuquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb datzelfde verhaal gehoord, alleen denk niet dat Honda een eigen team wilt (en al helemaal niet een Italiaans team).
It's Chicago Bulls?quote:
twitter:wtf1official twitterde op zondag 06-08-2017 om 19:24:18Looks like @KevinMagnussen has been sucking @HulkHulkenberg's balls today... https://t.co/FFTtlBcMaQ reageer retweet
Mercedes gaat pas in 2019 Formula E rijden...quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)ter-mercedes-leaves/
Ik durf te wedden dat Massa volgend jaar voor Mercedes in de Formule E rijdt.
En wellicht samen met Wehrlein
Snel is hij wel ja. Maar hij maakt nog te veel fouten waardoor hij niet bovenaan in het F3 kampioenschap staat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alleen Norris stapt in, rijdt een paar rondjes en die rijdt daarna even snel/sneller als Vandoorne...
Hoe dichter je bij de top komt hoe kleiner de stappen worden. Dat ze nu zulke stappen maken komt alleen maar omdat ze ongeveer 1 miljoenmiljard kilomter achter lopen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Toch zijn ze bij Honda nu wel op de goede weg. Ze maken momenteel grotere stappen dan Renault en langzaam maar zeker komen de McLarens verder naar voren op de grid.
Daarom zou ik ook graag zien dat Honda volgend jaar aan meerdere teams levert, want meer data en daarmee kun je makkelijker stappen zetten.
elke jaar zeggen meerdere mensen dat, geldt alleen als de rest stilstaat en dat doen ze niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Toch zijn ze bij Honda nu wel op de goede weg. Ze maken momenteel grotere stappen dan Renault en langzaam maar zeker komen de McLarens verder naar voren op de grid.
Daarom zou ik ook graag zien dat Honda volgend jaar aan meerdere teams levert, want meer data en daarmee kun je makkelijker stappen zetten.
Kansloos.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:wtf1official twitterde op zondag 06-08-2017 om 19:24:18Looks like @KevinMagnussen has been sucking @HulkHulkenberg's balls today... https://t.co/FFTtlBcMaQ reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Since its entry in 2015, Honda F1 continued bad news but bright information came in for the first time! It may greatly evolve toward the end of the game. Apparently it seems to introduce Honda Jet's technical know-how. As you know, the engine mounted on the Honda jet is designed & developed by Wako of Honda Institute of Technology.
Honda Technical Research Institute's main posting received the sluggishness of Honda F1 "If we come this far, we will use total technology, let's have all the technology we can possibly have thought that jet engine technology can not be diverted?" In general, the internal combustion engine where the piston moves up and down, and the turbine engine are considered to be different things. That is why I have not involved until now.
In other words, it is said that it has been driven to that point. I was surprised to see the information and drawings of the F1 Power Unit to the development team of the jet engine in the background, "Wow?" Although details are unknown, precision management seems to be quite different from jet engine. The jet engine is more precise.
In the aircraft industry all parts are made with precision different from cars. Scrap from the aluminum plate such as the structural member of the main wing. For example, if the main wing is 28 m, it has to be cut off from the aluminum plate of 28 m or more. It is impossible to add it. When I saw the automobile production engineer, I was doing incredible things.
The engine is the same. The accuracy required of the jet engine is said to be more than the F1 engine. When I think about it, "Burner 4" used in B777, etc. There is no vibration at all though the fan with 2m 85 cm also rotates at high speed. Furthermore, it is used in the range from the outside temperature of 50 degrees to minus 60 degrees. And it will not be allowed to break.
By examining the power unit of Honda F1 with the concept of "It is the highest level of automobile technology, it seems that it was far from aircraft level". The timing of when Honda jet technology is used as a power unit at any point is unknown, but the Hungarian test after the Hungarian Grand Prix was awesome.
It is said that it will introduce a power unit called "spec 4" from the Belgian GP at the earliest, but this is definitely introducing the concept of Honda Jet. The vibrations that had plagued since the opening began to decline sharply, and it seems that it has come to be able to produce the power as designed. Have you seen more power up toward the end?
If Speck 4 is introduced to the Belgian Grand Prix to be held on August 27, if you fight well without breaking, you can think that it will get better.
Hmmm, nog meer speculaas van mijn kant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:51 schreef SnowOokami het volgende:
Misschien toch spec4 in Spa:
https://news.yahoo.co.jp/(...)o/20170806-00074212/
Google TL:
[..]
Honda is op bezoek geweest bij Mateschitz in Oostenrijk ja... assumptie was dat het om een STR Honda deal ging (op dit moment nog steeds het meest logisch, in theorie).quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hmmm, nog meer speculaas van mijn kant.
Bij de tests op de Hungaroring was Marko bij McLarenHonda gezien, had ik begrepen? En is er ook een Japanse delegatie op bezoek bij RB geweest in Oostenrijk ?!
Mijn eerdere gedachte dat RedBull danwel Torrorosso na Spa of Monza hun motorenkeuze zou gaan maken voor 2018, krijgt hierdoor ineens een 2e hoofdstuk/zijgedachte.
Zouden Marko en Mateschitz achter deze versnelde update zitten? Waarbij ze een bepaald verwachtingspatroon hebben en als hieraan word voldaan, dat hier mogelijk ook de keuze van afhankelijk wordt ?!
F1ip-F1op World Championship.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Komkommertijd dus tijd voor interessante filimpjes
Prima nuance bij de halo
8quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
https://www.formula1.com/(...)-season-special.html
7/11 maar
Noob.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
https://www.formula1.com/(...)-season-special.html
7/11 maar
INB4 6/11quote:
Ja?quote:
Hij moet doorzichtig zonder lichtbreking worden. Einde discussie.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Komkommertijd dus tijd voor interessante filimpjes
Prima nuance bij de halo
Kan me niet voorstellen dat je daar geschikt materiaal voor gaat vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet doorzichtig zonder lichtbreking worden. Einde discussie.
Lucht.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar geschikt materiaal voor gaat vinden.
quote:
Het wordt gewoon aan alle kanten recht geluld, om het er maar doorheen te drukken. Tot nu toe alleen nog maar onzin argumenten gehoord. Het is gewoon geen bestaand probleem, en als dat het wel is, dan is dit niet de oplossing. Punt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
Partij slechte argumentatie in dat filmpje ook. Eerst wordt er gezegd dat er nu een stuk minder branden uitbreken na het crashen, en daardoor is het geen probleem dat de exittijd verhoogd wordt.
Maar de Halo is wel echt nodig tegen al die losvliegende banden, ook al geven ze toe dat die er een stuk minder zijn tegenwoordig door de betere beveiliging.
De reden dar het er doorgedrukt wordt is dat de FIA wil voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld als er een ongeluk gebeurt waarvan de gevolgen voorkomen hadden kunnen worden met een halo.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 20:25 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Het wordt gewoon aan alle kanten recht geluld, om het er maar doorheen te drukken. Tot nu toe alleen nog maar onzin argumenten gehoord. Het is gewoon geen bestaand probleem, en als dat het wel is, dan is dit niet de oplossing. Punt.
En mensen die dan roepen dat de F1 auto's er zonder ontwikkelingen als deze dan nog zo uitzagen zoals in 1957
Zelfs dan nog vind ik het een bullshit argument.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De reden dar het er doorgedrukt wordt is dat de FIA wil voorkomen dat ze aansprakelijk worden gesteld als er een ongeluk gebeurt waarvan de gevolgen voorkomen hadden kunnen worden met een halo.
Die zijn nog niet getest. Of nog niet goed genoeg bevonden (zoals de aerosvreen en shield). De Halo wel. En dat is het probleem, waardoor ze nu niet meer zonder kunnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelfs dan nog vind ik het een bullshit argument.
Dan moeten ze maar met een compleet dichte cockpit gaan rijden, anders worden ze ook aangeklaagd als er een schroefje door een vizier knalt en iemand verongelukt.
En dan gebeurd we wel weer een ander freak accident waardoor ze weer naar andere noodgrepen gaan grijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die zijn nog niet getest. Of nog niet goed genoeg bevonden (zoals de aerosvreen en shield). De Halo wel. En dat is het probleem, waardoor ze nu niet meer zonder kunnen.
Ik hoop het. Een aeroscreen is ook niet alles,maar wel beter dan de halo.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef Gezicht het volgende:
Het zal me overigens niet verbazen als we nu een jaartje met die halo's gaan rijden en er dan snel zal worden overgestapt naar een aeroscreen of shield nadat die getest zijn inderdaad.
Dat is juist hun niche... daar staat Honda om bekendquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://link.marktplaats.n(...)ntent=app_ios_tablet
Voor de mensen met kinderen. Wel jammer van de Honda motor
Of iedereen is er aan gewend en houdt de discussie gewoon op.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 23:00 schreef Gezicht het volgende:
Het zal me overigens niet verbazen als we nu een jaartje met die halo's gaan rijden en er dan snel zal worden overgestapt naar een aeroscreen of shield nadat die getest zijn inderdaad.
Wat supergaafquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://link.marktplaats.n(...)ntent=app_ios_tablet
Voor de mensen met kinderen. Wel jammer van de Honda motor
Huidige bod is 100 Euro, maar dat zal echt nog wel gaan stijgen denk ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://link.marktplaats.n(...)ntent=app_ios_tablet
Voor de mensen met kinderen. Wel jammer van de Honda motor
quote:Do say: Hulkenberg excels in the wet
Don't say: Renault desperately need a Pole
Gaaf ding. Wat zou die nou lopen op topsnelheid ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://link.marktplaats.n(...)ntent=app_ios_tablet
Voor de mensen met kinderen. Wel jammer van de Honda motor
twitter:BBCNewsround twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 17:05:10#DadGoals with former F1 driver @rubarrichello. Warning: It gets emotional 😭✊ https://t.co/8hhdbZibw7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:BBCNewsround twitterde op vrijdag 11-08-2017 om 17:05:10#DadGoals with former F1 driver @rubarrichello. Warning: It gets emotional 😭✊ https://t.co/8hhdbZibw7 reageer retweet
-->> pta gcquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:31 schreef SnowOokami het volgende:
Daar ging m'n geld voor een OPC
[ afbeelding ]
accu cel gesneuveld; 148 euro voor een nieuwe accu
Zijn overwinning op Hockenheim in 2000 is nog steeds een van m'n favoriete F1 momenten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:56 schreef tja77 het volgende:
Kijk, Rubinho had nog es passie voor het vak.
Topgozer met topmentaliteit.
Hier ook, pracht race van een pracht ventquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Zijn overwinning op Hockenheim in 2000 is nog steeds een van m'n favoriete F1 momenten.
[ afbeelding ]
Troost je, dat kost die voor mijn auto al in de reguliere verkoopquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:31 schreef SnowOokami het volgende:
Daar ging m'n geld voor een OPC
[ afbeelding ]
accu cel gesneuveld; 148 euro voor een nieuwe accu
Ja staat bij mij ook in de top qua races, maar top 3 qua podium ceremonies,quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Zijn overwinning op Hockenheim in 2000 is nog steeds een van m'n favoriete F1 momenten.
[ afbeelding ]
Die van Vettel in Monza met de Toro Rosso vond ik ook erg mooi. Nog oprechte blijdschap en verwondering dat hij gewonnen had met die auto.... Toen was Seb nog kong en onschuldig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 18:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja staat bij mij ook in de top qua races, maar top 3 qua podium ceremonies,(misschien wel de mooiste "1ste zege" die ik heb gezien
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Troost je, dat kost die voor mijn auto al in de reguliere verkoop
SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32[img]https://i.imgur.com/IVs9QYZ.jpg[/img]
De zomervakantie zit er weer op, dus het is weer tijd voor het Formule 1-circus om neer te strijken in België! En wel op het prachtige Spa-Francorchamps. Het circuit staat bekend om zijn verraderlijke weersomstandigheden en mooie races, maar ook om de beroemde Eau Rouge, één dan de mooiste bochten van de kalender.
Sebastian Vettel is de zomerstop in gegaan als leider in het kampioenschap, met een kleine buffer van 14 punten op zijn dichtstbijzijnde rivaal, Lewis Hamilton. Iets wat vast een welkom gezicht was voor de Duitser, nadat deze met een verschil van slechts 1 punt met Hamilton arriveerde bij aanvang van de race in Hongarije.
Het belooft deze race ook weer een oranje bedoening te worden rond het circuit, met naar verwachting weer tienduizenden Nederlandse fans die komen om Max Verstappen aan te moedigen tijdens zijn thuisrace. Laten we hopen dat dit jaar Vettel, Räikkönen en Verstappen ongeschonden voorbij de eerste bocht kunnen komen en we getrakteerd worden op een mooie race.
[img]https://i.imgur.com/AnD7oY8.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/lbYDgLZ.png[/img]
Bron: [url=fia.com]Fédération Internationale de l'Automobile[/url] & [url=http://news.pirelli.com/global/en-ww/belgium-2017-preview]Pirelli Motorsport[/url]
[img]https://i.imgur.com/pvW9Mci.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/7PhcmaE.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/V7wLn3v.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/LLmpHbT.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/xzjmggd.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/3kGBPC6.jpg[/img]
[img]https://i.imgur.com/5KfOoow.png[/img]
[img]http://webdump.eu/f1stats.php[/img]
[img]https://i.imgur.com/ta5lUu8.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/9xc2Nhx.png[/img]
[url=https://weather.com/nl-NL/weer/weekend/l/BEXX7669:1:BE]Actueel weer Francorchamps[/url]
[spoiler=Voor de dames ..]
[img=113,195]http://i.imgur.com/KkAKiOc.gif[/img]
[/spoiler]
[img]http://webdump.eu/f1/tegel.jpg[/img]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 20:15:45 (Weerbericht update) ]
mijn KM is gesneuveld, dus nieuw motortje bestellen, 38,50!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 21:31 schreef SnowOokami het volgende:
Daar ging m'n geld voor een OPC
[ afbeelding ]
accu cel gesneuveld; 148 euro voor een nieuwe accu
Hebben die zo'n zware accu nodig ja?quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Beide niet... Wel een 3,5 liter V6 aan boord
KM?quote:Op zondag 13 augustus 2017 10:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn KM is gesneuveld, dus nieuw motortje bestellen, 38,50!
Kilometertellerquote:Op zondag 13 augustus 2017 11:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hebben die zo'n zware accu nodig ja?
[..]
KM?
Dat is goedkoop dan, in die van mij zit ook nog eens een computer... 2e hands zijn ze zo'n 50~100 euro, nieuwe wil ik niet eens aan denkenquote:
nou, ik hoef niet de hele unit te vervangen, maar gewoon de stappenmotor achter de klok. dus met 35 ben ik klaar.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat is goedkoop dan, in die van mij zit ook nog eens een computer... 2e hands zijn ze zo'n 50~100 euro, nieuwe wil ik niet eens aan denken
Wat voor auto heb je?
Je plaatje doet het nietquote:Op zondag 13 augustus 2017 20:35 schreef JayHovah het volgende:
Roman Grosjean zal tijdens de US GP een speciale helm dragen ter gedachtenis aan Nicky Hayden. De ex-motoGP coureur overleed afgelopen voorjaar nadat hij door een auto was aangereden tijdens een fiets trainingsrit in Italië.
[ afbeelding ]
twitter:hlawiczka twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 07:48:18#F1 #Honda will introduce 4th engine spec in #BelgianGP, then plans another one or two steps, reveals Hasegawa https://t.co/sZtd0fQaHl reageer retweet
Hopla, 4x McLaren in de F1 managerquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:07 schreef SnowOokami het volgende:
twitter:hlawiczka twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 07:48:18#F1 #Honda will introduce 4th engine spec in #BelgianGP, then plans another one or two steps, reveals Hasegawa https://t.co/sZtd0fQaHl reageer retweet
![]()
kom maar op met Spa
FTFYquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:59 schreef SnowOokami het volgende:
Toro Rosso-Honda talks collapse
https://www.motorsport.co(...)ks-breakdown-942096/
Phew... dus nu is het wachten op RBR closes deal with Honda for 2019 8
Eerst maar eens het middenveld inhalen. Geloof best dat ze renault/haas/TR voorbij kunnen zijn. Williams ook wel op basis van coureurs, dan komt eerst nog FI, dan een tijd niets, en dan pas RBquote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]![]()
Ga wel lachen als McLaren Honda opeens voor RBR zit eind van dit jaar in Q3 / race.
Idd, ben heel erg benieuwd naar volgende weekquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 06:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Eerst maar eens het middenveld inhalen. Geloof best dat ze renault/haas/TR voorbij kunnen zijn. Williams ook wel op basis van coureurs, dan komt eerst nog FI, dan een tijd niets, en dan pas RB
Je kan prima zonder kilometerteller/snelheidsmeter.quote:
Verlaagde rode Ford Escort xr3i was mijn eerste auto.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan prima zonder kilometerteller/snelheidsmeter.
Mijn eerste auto, een Ford Escort 1.3L uit '82, werkte dat ding niet van. Gewoon ongeveer zo hard rijden als de auto voor je.
Volgens mij is dat een van de weinige auto's die ik ooit gehad heb waarmee ik geen boetes heb gekregen
Die van mij was lichtgroen metallic en helemaal XR3i uitgebouwd, velgen, skirts en van die winddingen langs het raam. Uberlelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verlaagde rode Ford Escort xr3i was mijn eerste auto.
Ik zie het al helemaal voor me: New Kids Geralt in een uitgebouwde Escort vol gas door het dorp heenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die van mij was lichtgroen metallic en helemaal XR3i uitgebouwd, velgen, skirts en van die winddingen langs het raam. Uberlelijk.
Mid-engined rearwheel drive 2 seater. Nog serieus over lopen twijfelen om die aan te schaffen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:09 schreef SnowOokami het volgende:
Toyota MR2 MKI (US bodykit) was m'n eerste auto, maar ja... roest, roest en nog eens roest.
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: New Kids Geralt in een uitgebouwde Escort vol gas door het dorp heen
Rijdt echt geweldig, wegligging is echt bizar goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mid-engined rearwheel drive 2 seater. Nog serieus over lopen twijfelen om die aan te schaffen.
Hendig sjieke slips makendquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:09 schreef SnowOokami het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: New Kids Geralt in een uitgebouwde Escort vol gas door het dorp heen
Dat ging met regelmaat met 4 wielen los van de grond hierquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:09 schreef SnowOokami het volgende:
New Kids Geralt in een uitgebouwde Escort vol gas door het dorp heen
De zuidelijke variant van de Doeks uut Hasseltquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ging met regelmaat met 4 wielen los van de grond hier
Vroeger lag er een mooie drempel midden in het dorp. Daar ging dat prima op.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De zuidelijke variant van de Doeks uut Hasselt
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan iets minder hoog
Nee, maar het ging wel ongeveer net zo altijd met die escort van mij, alleen wat minder hoog.quote:
+1quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:02 schreef Justevo het volgende:
Serieus, hou dat geouwehoer over je privé auto uit het topic. Af en toe eens off-topic kan best maar dit gezwets gaat echt al ik weet niet hoe lang door.
F1 / Zever hier uitgebreid over de privé-auto van de F1-fanquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:02 schreef Justevo het volgende:
Serieus, hou dat geouwehoer over je privé auto uit het topic. Af en toe eens off-topic kan best maar dit gezwets gaat echt al ik weet niet hoe lang door.
wat rij je nu dan?quote:Op zondag 20 augustus 2017 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, maar het ging wel ongeveer net zo altijd met die escort van mij, alleen wat minder hoog.
Gelukkig ben ik tegenwoordig heel rustig geworden achter het stuur.
Seat Toledo. Ben een Mercedes B klasse aan het overwegenquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat voor merk?
Hoeveel versnellingen? Verende voorvork?
Als kind geen Ferrari hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:22 schreef Justevo het volgende:
Ik ben toen ik klein was begonnen op een driewieler.
Mooie fiets, ik rij zelf op een oude Giant ATX-880. Maar wel Shimano Deore LX afgemonteerd (dat was toen niet zo verkeerd), zal nu wel rotzooi zijn ondertussen.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:50 schreef Razor21 het volgende:
Kans einde Formule 1 op RTL Duitsland dichterbij
Veel Nederlanders kijken de kwalificatie en races van de Formule 1 via RTL Duitsland. De kans is echter groot dit vanaf volgend seizoen niet meer kan. Formule 1 komt meer en meer achter de betaalmuur terecht.
Dit is een voortvloeisel van het beleid van Liberty Media. Dit Amerikaanse bedrijf is de nieuwe eigenaar van de Formule 1. Het investeerde tientallen miljarden euro’s om de Formule 1 in bezit te krijgen. Om het geld terug te verdienen, is een verandering van de verkoop van uitzendrechten zichtbaar. Deze moeten meer geld opleveren. Te veel geld voor zogenaamde open net-zenders die de investering alleen met de verkoop van reclamezendtijd moeten terugverdienen. Betaalzenders zoals Ziggo Sport. Sky Deutschland en Sky UK willen en kunnen meer geld voor de uitzendrechten betalen maar willen hiervoor meer exclusiviteit terugkrijgen. Ook dat is een reden waardoor wordt verwacht dat de Formule 1 op meer open net-zenders in Europa gaat verdwijnen.
RTL Duitsland
RTL Duitsland heeft nog een uitzendrechtenovereenkomst voor de Formule 1 tot het einde van het huidige seizoen. De Duitse zender heeft al eerder laten weten dat het niet bereid is om meer geld aan de Formule 1-rechten te willen uitgeven. Met het nieuwe beleid van Liberty Global komt een einde van de live-uitzendingen van op RTL Duitsland steeds meer in zicht. De Duitse zender is in Nederland bij Formule 1 veel bekeken omdat het in het zenderaanbod van veel Nederlandse aanbieder beschikbaar is.
Ook is de zender ongecodeerd via de Astra1-satelliet te ontvangen. De Nederlandse uitzendrechten zijn in bezit van Ziggo Sport. Uitgezonderd abonnees van Ziggo is deze betaalzender in Nederland alleen met een aanvullend premiumabonnement bij aanbieders te zien. Alleen Ziggo geeft het hoofdkanaal Ziggo Sport Select HD, waarop de kwalificaties en races van de Formule 1 te zien zijn, in het Entertainment HD-pakket door.
Bron : http://www.totaaltv.nl/ni(...)uitsland-dichterbij/
Nu mag het niet meerquote:Op maandag 21 augustus 2017 13:09 schreef Tarado het volgende:
shit ik wilde net over m'n auto's vertellen
Dus je eigen verzekering zegt dat je er niet verzekerd bent. Je polis zegt dat je niet verzekerd bent. Wat wil je dan nog van ons?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:25 schreef Benoves het volgende:
Hallo allen,
Ik heb even een vraagje. Ik ben vlakbij de Nordschleife, als je de ring op gaat ben je dan verzekerd? Ik heb mijn verzekering gebeld (Interpolis) en deze gaf aan dat als het als circuit aangeduid wordt, ik niet verzekerd ben. Volgens mij is het gewoon een tolweg met gewone verkeerdsregels (enkel eenrichtingsverkeer zonder snelheidsbeperking). Is er iemand hier die daar toevallig meer over weet?
Vrgr
PTA / Touristen Fahrten (Nürburgring) deel 5quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:25 schreef Benoves het volgende:
Hallo allen,
Ik heb even een vraagje. Ik ben vlakbij de Nordschleife, als je de ring op gaat ben je dan verzekerd? Ik heb mijn verzekering gebeld (Interpolis) en deze gaf aan dat als het als circuit aangeduid wordt, ik niet verzekerd ben. Volgens mij is het gewoon een tolweg met gewone verkeerdsregels (enkel eenrichtingsverkeer zonder snelheidsbeperking). Is er iemand hier die daar toevallig meer over weet?
Vrgr
Mijn eigen verzekering zegt dat als het officieel als circuit wordt aangeduid ik niet verzekerd ben, hij kon zo niet zien of dit wel of niet het geval was. Hij dacht dat ik er gewoon verzekerd ben. In mijn optiek is het echter gewoon een tolweg met verkeersregels. Je moet ook tol betalen om erop te komen. De nurburgring (circuit) is dik 5 km lang en de nordschleife dik 20, bijna 21 geloof ik. Mijn vraag is dus of dit als circuit of snelweg aangeduid wordt in geval dat er iets gebeurt.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus je eigen verzekering zegt dat je er niet verzekerd bent. Wat wil je dan nog van ons?
Wilde net een postje komen neerzetten maar ik zie dat dat niet meer nodig isquote:
Dat is gewoon een potje Tometo Tomato spelen met je verzekeraar. Als ze in hun polis, specifiek De Nürburgring benoemen (wat ze doen, ik heb die screenshot net gemaakt uit de polis van een Interpolis autoverzekering). Dan kan je logischerwijs verwachten dat dit zo is voor zowel de korte ring, als de nordschleife. Er staat geen lijstje van elk circuit waar je met je eigen auto een dagje kunt karren. Er staat specifiek bij "Nürburgring". Dan snap je zelf ook wel hoe laat het is.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:32 schreef Benoves het volgende:
[..]
Mijn eigen verzekering zegt dat als het officieel als circuit wordt aangeduid ik niet verzekerd ben, hij kon zo niet zien of dit wel of niet het geval was. Hij dacht dat ik er gewoon verzekerd ben. In mijn optiek is het echter gewoon een tolweg met verkeersregels. Je moet ook tol betalen om erop te komen. De nurburgring (circuit) is dik 5 km lang en de nordschleife dik 20, bijna 21 geloof ik. Mijn vraag is dus of dit als circuit of snelweg aangeduid wordt in geval dat er iets gebeurt.
Bedankt voor de moeite. Ik zal dan een circuit verzekering afsluiten voor een dag. Ik heb trouwens geen Facebook, officieel is het in Duitsland gewoon een snelweg met eenrichtingsverkeer waarover tol wordt geheven. Vandaar dat ik me afvroeg of dit wordt aangeduid als circuit.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat is gewoon een potje Tometo Tomato spelen met je verzekeraar. Als ze in hun polis, specifiek De Nürburgring benoemen (wat ze doen, ik heb die screenshot net gemaakt uit de polis van een Interpolis autoverzekering). Dan kan je logischerwijs verwachten dat dit zo is voor zowel de korte ring, als de nordschleife.
Al staat het je natuurlijk vrij om het toch te doen en dan als er wat gebeurd roepen dat je op feesboek hebt zien staan dat het een tolweg was.
Einde contract wil nog niet betekenen dat je weggaat hè. Als het klikt tussen team en coureur, en de resultaten zijn prima, waarom weggaan?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:40 schreef CrashO het volgende:
Dat is toch ook tot wanneer zijn huidige contract liep? vast t/m 2018?
dat is echt te lang, zolang kunnen we niet wachten, he.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:39 schreef tja77 het volgende:
Max geeft RBR 18 maanden de tijd om zich nadrukkelijk te verbeteren, anders is Max pleite.
Bron? Kan me me moeilijk voorstellen dat 'ie nu al met dit soort klare taal komt, totaal overbodig wat mij betreft.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:39 schreef tja77 het volgende:
Max geeft RBR 18 maanden de tijd om zich nadrukkelijk te verbeteren, anders is Max pleite.
https://www.motorsport.co(...)prove-future-943112/quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bron? Kan me me moeilijk voorstellen dat 'ie nu al met dit soort klare taal komt, totaal overbodig wat mij betreft.
quote:Max Verstappen says Red Bull will need to lift its game in Formula 1 over the next 18 months if he is not going to be tempted to join rival teams when his current contract ends.
The Dutchman has endured an often frustrating campaign with Red Bull this year, with good results having slipped through his grasp through incident and reliability problems.
But despite Verstappen's season having fallen short of his high expectations, team boss Christian Horner said recently that the youngster would not be lured away by the prospect of more competitive machinery at Ferrari and Mercedes.
Red Bull has Verstappen under contract until the end of 2019, although it is not clear if there are performance-related options that would allow him to leave earlier.
Speaking at last weekend's Zandvoort DTM race, Verstappen has said that his commitment to Red Bull long term depends entirely on how competitive its car is, as he made it clear its current form was not what he expected from the team.
"I've always said that there's no reason to leave when I have a competitive car," said Verstappen.
"At the moment we are not there where I want to be, but that doesn't mean you have to give up straight away. You have to work hard.
"But after two, three years without improving, that would be a different story. We are working hard to improve but after next year we will see what happens in the future."
Three tenths deficit
Verstappen is aware that Red Bull's form this year has not been helped by Renault still having a small power deficit to Ferrari and Mercedes, which is why he thinks it hard to predict how his team will go at high-speed venues like Spa and Monza.
BE PART OF SOMETHING BIG
Motorsport insider
YOUR EMAIL ADDRESS
SIGN ME UP >>
"Every race weekend is a bit different and that surprises me to be honest," he said. "On tracks with not too many straights, we are reasonably close, around three tenths more or less.
"When there's a few straights then we are a bit further away, so I don't know what to expect for the upcoming races. It will be quite tough to compete against them.
"Between Ferrari and Mercedes: it changes every weekend. I expect Mercedes to be very strong at Spa, because in general their power unit is still the best in the field. But it's very close."
Not much more from Renault
Verstappen says that key to Red Bull moving forward over the remainder of this year will be down to chassis improvements – with Renault not planning any major update.
"For sure we keep developing, but every team does," he said. "So we have to make sure we do it a bit faster and of course better.
"On the engine side there's not much coming compared to the other teams, so we have to make sure our car is going in the right direction."
Additional reporting by Marcus Simmons
Als teambaas mag je toch ook gewoon kritiek hebben op je coureurs? Je wilt als teambaas toch ook resultaten zien binnen afzienbare tijd?quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bron? Kan me me moeilijk voorstellen dat 'ie nu al met dit soort klare taal komt, totaal overbodig wat mij betreft.
Ik denk eerder dat het sneer is naar Renault dan naar zijn team. Voor hen is het een motivatie om niet op te geven en proberen belangrijke punten van de concurrent af te snoepen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik Max was zou ik me maar een beetje gedeisd houden voordat Horner en Marko weer uit hun slof schieten.
Zulk klare taal is het ook niet, hij zegt wat ieder andere coureur in zijn plaats zou zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bron? Kan me me moeilijk voorstellen dat 'ie nu al met dit soort klare taal komt, totaal overbodig wat mij betreft.
Zat dit weekend op Lowlands, dat had volgens de voorspellingen veranderd kunnen worden in Wetlands, maar dat viel 1000% mee, op 2 flinke buien na dan.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:47 schreef tja77 het volgende:
Het weer is vaak 1-2 dagen vantevoren al amper te voorspellen. Tevens zit je daar tussen de heuvels en kan het binnen een kwartier helemaal omslaan.
Kortom nog geen zinnig woord over te zeggen.
eind 2019, maar er zullen wel performance clausules inzitten.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:40 schreef CrashO het volgende:
Dat is toch ook tot wanneer zijn huidige contract liep? vast t/m 2018? Dus zelfs al zou hij na 6 maanden al pleite willen, hij kan niet
Max nog 2,5 jaar contract bij Red Bull Racing ja?quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
eind 2019, maar er zullen wel performance clausules inzitten.
Was prima weer... alleen die wind ook snachts was fucking koud!quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Zat dit weekend op Lowlands, dat had volgens de voorspellingen veranderd kunnen worden in Wetlands, maar dat viel 1000% mee, op 2 flinke buien na dan.
Laten we de dagen zelf maar afwachten
Dat is wat Horner niet al te lang geleden zei, ja.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max nog 2,5 jaar contract bij Red Bull Racing ja?
Hoe goed het chassis ook wordt van RBR volgend jaar (wat dit jaar echt steken laat vallen), denk niet dat Renault volgend jaar competitief gaat zijn /pessimist.quote:Op maandag 21 augustus 2017 16:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het sneer is naar Renault dan naar zijn team. Voor hen is het een motivatie om niet op te geven en proberen belangrijke punten van de concurrent af te snoepen.
Gast... 2 posts.quote:Op maandag 21 augustus 2017 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Na het auto-gelul, nu het Lowlands gelul
Idd. Kappen met dat offtopic gelulquote:Op maandag 21 augustus 2017 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Na het auto-gelul, nu het Lowlands gelul
en dan? Max kan overal terechtquote:Op maandag 21 augustus 2017 16:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik Max was zou ik me maar een beetje gedeisd houden voordat Horner en Marko weer uit hun slof schieten.
https://www.motorsport.co(...)pa-and-monza-943275/quote:Renault set for engine updates at Spa and Monza
Die voelde de hete adem van Honda natuurlijk, het zou echt te zot zijn als Honda aan het eind van het seizoen de betere motor blijkt tegenover Renault.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:37 schreef SnowOokami het volgende:
Dum dum:
[..]
https://www.motorsport.co(...)pa-and-monza-943275/
Software & hardware updates.
Die kans is wel aanwezig natuurlijk, Renault heeft laatst toegegeven dat hun redesign niet goed was... dus volgend jaar krijgt de redesign weer een redesignquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die voelde de hete adem van Honda natuurlijk, het zou echt te zot zijn als Honda aan het eind van het seizoen de betere motor blijkt tegenover Renault.
Ik ben ook bang dat komende wintertests daardoor weerom in het water vallen en teams met Renault net als dit seizoen al met een achterstand beginnen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig natuurlijk, Renault heeft laatst toegegeven dat hun redesign niet goed was... dus volgend jaar krijgt de redesign weer een redesign
Terwijl Honda volgens mij nu het juiste concept heeft en ze verder kunnen gaan met de ontwikkeling, alleen tot hoever blijft de vraag; tot ze weer vastlopen met de ontwikkeling.
Ik wacht stiekem op het nieuwsbericht: "BREAKING: RBR stapt over op Honda in 2018"...quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat komende wintertests daardoor weerom in het water vallen en teams met Renault net als dit seizoen al met een achterstand beginnen.
Eerlijk gezegd speelde dat begin dit jaar ook al door mijn hoofd, ook hier geldt weer; in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik wacht stiekem op het nieuwsbericht: "BREAKING: RBR stapt over op Honda in 2018"...
Renault of Honda?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd speelde dat begin dit jaar ook al door mijn hoofd, ook hier geldt weer; in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ze zouden zomaar eens met een zeer goede power unit kunnen komen in 2018.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Idd. Kappen met dat offtopic gelul![]()
OT dus:
Wat is nou echt een relaxte campingstoel?
[ afbeelding ]
Omdat je "verleden behaalde resultaten..." zeiquote:
Kun je lang wachtenquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik wacht stiekem op het nieuwsbericht: "BREAKING: RBR stapt over op Honda in 2018"...
Als ik zo de verhalen over de Honda hoor dan zou het zomaar kunnen. Ze hebben de problemen met de vibraties bijna opgelost, waardoor ze behoorlijk meer uit hun blok kunnen halen dan aan het begin van het jaar.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die voelde de hete adem van Honda natuurlijk, het zou echt te zot zijn als Honda aan het eind van het seizoen de betere motor blijkt tegenover Renault.
Mja, niet erg handig verwoord van mequote:Op maandag 21 augustus 2017 19:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Omdat je "verleden behaalde resultaten..." zei![]()
BAR Honda motor vergeten? Beste motor op de grid, alleen de wagen was slecht...
En de McLaren Honda MP4/6B natuurlijk:
kriigen de RB's ook gewoon dezelfde spec als het renault fabrieksteam?quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:37 schreef SnowOokami het volgende:
Dum dum:
[..]
https://www.motorsport.co(...)pa-and-monza-943275/
Software & hardware updates.
wat verwacht je anders, dat ze op het lage niveau blijven?quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ik zo de verhalen over de Honda hoor dan zou het zomaar kunnen. Ze hebben de problemen met de vibraties bijna opgelost, waardoor ze behoorlijk meer uit hun blok kunnen halen dan aan het begin van het jaar.
Dat is wel de bedoelingquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kriigen de RB's ook gewoon dezelfde spec als het renault fabrieksteam?
Honda blonk in de afgelopen jaren niet echt uit met hun motor en dat is het understatement van het jaarquote:Op maandag 21 augustus 2017 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat verwacht je anders, dat ze op het lage niveau blijven?
tuurlijk lossen ze dingen op, anders kunnen ze opdoeken
De editor van het filmpje was een beetje in de war denk ik... Filmpje is op Kyalami en dat is Zuid-Afrika en niet Portugal (dat was Estoril)... /mierenneukmodus offquote:Op maandag 21 augustus 2017 19:55 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En de McLaren Honda MP4/6B natuurlijk:
quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De editor van het filmpje was een beetje in de war denk ik... Filmpje is op Kyalami en dat is Zuid-Afrika en niet Portugal (dat was Estoril)... /mierenneukmodus off
Is ook geen verwijt tegenover jou Snowquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zocht gewoon snel een filmpje van de MP4/6B
Alleen hadden ze de hulp van hun Jetdivisie nodig om de vibratieproblemen op te lossen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat verwacht je anders, dat ze op het lage niveau blijven?
tuurlijk lossen ze dingen op, anders kunnen ze opdoeken
Prima oplossing dusquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen hadden ze de hulp van hun Jetdivisie nodig om de vibratieproblemen op te lossen.
"jet" als in vliegtuigen?quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen hadden ze de hulp van hun Jetdivisie nodig om de vibratieproblemen op te lossen.
klopt. Ze hadden de problemen in het groot al opgelost die Honda in het klein met de Formule 1-motor had.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"jet" als in vliegtuigen?
heb het allemaal niet meer zo gevolgd![]()
Wat maakt dat nu uit. Ze hadden de know how dus zelf in huis, ze moesten er alleen ff naar zoeken.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen hadden ze de hulp van hun Jetdivisie nodig om de vibratieproblemen op te lossen.
Kimi in 2018 ook weer voor Ferrariquote:22 Aug 2017
Maranello (Italy) - Ferrari N.V. (NYSE/MTA: RACE) announces that Scuderia Ferrari has renewed its technical and racing agreement with Kimi Raikkonen. The Finnish driver will therefore race for the Maranello team in the 2018 Formula One World Championship.
Geen schokkend silly season dus. Wachten op 2019quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:56 schreef CrashO het volgende:
http://formula1.ferrari.c(...)-and-kimi-raikkonen/
[..]
Kimi in 2018 ook weer voor Ferrari
Bwoahquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 12:56 schreef CrashO het volgende:
http://formula1.ferrari.c(...)-and-kimi-raikkonen/
[..]
Kimi in 2018 ook weer voor Ferrari
Is Vettel al bevestigt dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen schokkend silly season dus. Wachten op 2019
Waar zou hij heen moeten doen? Mercedes heeft Lewis nog een seizoen en Bottas is een ideale tweede viool. Andere teams zijn niet interessant voor hemquote:
Het probleem is dat hij een deal voor slechts 1 seizoen wil en Ferrari hem voor meerdere seizoenen vast wil leggen. Dan kan hij in 2019 naar Mercedes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar zou hij heen moeten doen? Mercedes heeft Lewis nog een seizoen en Bottas is een ideale tweede viool. Andere teams zijn niet interessant voor hem
Palmer naar Mercedesquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef CrashO het volgende:
Volgend jaar zal de top veel van hetzelfde zijn als dit jaar. Maar 2019 zal interessant worden.
Verstappen heeft t/m 2018
Ricciardo heeft t/m 2018
Räikkönen heeft (nu dus) t/m 2018
Hamilton heeft t/m 2018
en Bottas en Vettel gaan naar verwachting ook met een jaartje verlengen tot 2018.
Komen dus alle grote stoeltjes eind volgend jaar vrij voor een grote shuffle
quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef CrashO het volgende:
Volgend jaar zal de top veel van hetzelfde zijn als dit jaar. Maar 2019 zal interessant worden.
Verstappen heeft t/m 20182019
Ricciardo heeft t/m 2018
Räikkönen heeft (nu dus) t/m 2018
Hamilton heeft t/m 2018
en Bottas en Vettel gaan naar verwachting ook met een jaartje verlengen tot 2018.
Komen dus alle grote stoeltjes eind volgend jaar vrij voor een grote shuffle
Niet volgens Horner.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Met Clausule om in 2018 al over te kunnen hoppen indien Max wilt toch?
Bazeninhaalactiequote:Op dinsdag 22 augustus 2017 17:18 schreef JayHovah het volgende:
Alvast om in de juiste spirit voor zondag te komen:
Grosjean 2012?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Max zondag na 1 bocht alweer met hartslag 180 en een waas voor zijn ogen langs de kant staat na 3 auto's geraakt te hebben "die hem geen ruimte gaven."
Heb er ook een slecht gevoel bij maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Max zondag na 1 bocht alweer met hartslag 180 en een waas voor zijn ogen langs de kant staat na 3 auto's geraakt te hebben "die hem geen ruimte gaven."
Ik sluit niet uit dat een boel mensen hier jou een debiel vinden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Max zondag na 1 bocht alweer met hartslag 180 en een waas voor zijn ogen langs de kant staat na 3 auto's geraakt te hebben "die hem geen ruimte gaven."
Sowieso niet verkeerd voor Max om een jaartje te wachten. Na 2018 is er denk ik ook een beter beeld van welke teams en welke motoren er echt top zijn. En dan is ook duidelijk of RBR bij Renault blijft. Ik verwacht Max eigenlijk bij Ferrari in 2019, maar als Mercedes in 2018 weer iedereen zoek rijdt, dan denk ik niet dat hij die stap zal maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 14:04 schreef CrashO het volgende:
Volgend jaar zal de top veel van hetzelfde zijn als dit jaar. Maar 2019 zal interessant worden.
Verstappen heeft t/m 2018
Ricciardo heeft t/m 2018
Räikkönen heeft (nu dus) t/m 2018
Hamilton heeft t/m 2018
en Bottas en Vettel gaan naar verwachting ook met een jaartje verlengen tot 2018.
Komen dus alle grote stoeltjes eind volgend jaar vrij voor een grote shuffle
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat een boel mensen hier jou een debiel vinden.
[..]
Jij sluit ook niet uit dat een boel mensen jou een debiel vinden, dus? Misschien eens bij jezelf te raden gaan hoe dat kan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Ik hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan mijn populariteit op internetfora.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij sluit ook niet uit dat een boel mensen jou een debiel vinden, dus? Misschien eens bij jezelf te raden gaan hoe dat kan.
Aan je impopulariteit des te meer, zo te zien.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan mijn populariteit op internetfora.
in principe is hij beter af bij Mercedes, is gewoon een stabieler team dan Ferrari, Ferrari wil hem waarschijnlijk niet eens zonder titels en de kans erop is toch wel klein met Red Bull.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat een boel mensen hier jou een debiel vinden.
[..]
Sowieso niet verkeerd voor Max om een jaartje te wachten. Na 2018 is er denk ik ook een beter beeld van welke teams en welke motoren er echt top zijn. En dan is ook duidelijk of RBR bij Renault blijft. Ik verwacht Max eigenlijk bij Ferrari in 2019, maar als Mercedes in 2018 weer iedereen zoek rijdt, dan denk ik niet dat hij die stap zal maken.
Dat denk ik ook, maar ik vind Ferrari (al heb ik 0,niks met hun auto's) gewoon een merk dat beter bij hem past qua uitstraling. Mercedes geeft me altijd zo'n brave mannetjes gevoel. Ferrari is passie, beetje stout, heroïsch.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe is hij beter af bij Mercedes, is gewoon een stabieler team dan Ferrari, Ferrari wil hem waarschijnlijk niet eens zonder titels en de kans erop is toch wel klein met Red Bull.
Zal op z'n vroegst 2021 worden wil Red Bull met Renault om de prijzen mee gaan doen en dat is dan ook maar weer afwachten.
Haha, inderdaad ja, verder een beetje onzin.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nahja, dat is mijn persoonlijke gevoel erbij.
Heeft gewoon ook te maken met image van het merk, zoals ik dat beleef. Ik vind Mercedes echt voor suffe oude mannen met te veel geld.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad ja, verder een beetje onzin.
Wat ik zeg, onzin dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft gewoon ook te maken met image van het merk, zoals ik dat beleef. Ik vind Mercedes echt voor suffe oude mannen met te veel geld.
Buiten dat het onzin is, wat boeit het. Een coureur wil het snelste team, waar hij het meest gewaardeerd wordt, kansen krijgt en goed verdient. Wat kan dat imago schelen?quote:
Toen iedereen zijn privé-auto's aan het bespreken was? Ja, dat was dolletjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zo gezellig toen er niet geraced werd
En een ontzettend suf imago...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben sindskort een Citroen fucking Xsara Desire. Omdat 'ie goedkoop was. Wat een saaie kutauto is het toch ook .
Dat valt onder 'saaie kutauto'quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En een ontzettend suf imago...
Klinkt alsof die auto bij uitstek geschikt is voor je.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben sindskort een Citroen fucking Xsara Desire. Omdat 'ie goedkoop was. Wat een saaie kutauto is het toch ook .
SOW KOEKOEK!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Klinkt alsof die auto bij uitstek geschikt is voor je.
Ik zal het altijd blijven associeren met een Haagse 'aannemer' die allemaal 'klusjes' aannam. Ook dingen die niet strict legaal warenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben opgegroeid op het platteland en als je een Mercedes zag stapte daar altijd zo'n oud boertje uit met zo'n platte pet op, een sigarenpeuk in zijn mondhoek en klompen aan.
Dat imago zal Mercedes dan ook altijd bij mij blijven houden, hoe erg ze ook proberen om een hip merk te worden.
Lol bij mij hebben ze een ander imagoquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben opgegroeid op het platteland en als je een Mercedes zag stapte daar altijd zo'n oud boertje uit met zo'n platte pet op, een sigarenpeuk in zijn mondhoek en klompen aan.
Dat imago zal Mercedes dan ook altijd bij mij blijven houden, hoe erg ze ook proberen om een hip merk te worden.
Ze zijn ook altijd zilvergrijs of zwart. En zelfs de sportievere modellen hebben een geur van boerenkool met bratwurst over zich hangen. Je moet echt best lang zoeken om een Mercedes te vinden die gewoon echt vet is. Ze zijn er wel, maar ze definieren niet het merk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben opgegroeid op het platteland en als je een Mercedes zag stapte daar altijd zo'n oud boertje uit met zo'n platte pet op, een sigarenpeuk in zijn mondhoek en klompen aan.
Dat imago zal Mercedes dan ook altijd bij mij blijven houden, hoe erg ze ook proberen om een hip merk te worden.
Nou nee eerder met volk van het kamp of uit Ankara en omgeving.quote:
Dat zijn imho vaak van die oude Mercedessen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou nee eerder met volk van het kamp of uit Ankara en omgeving.
Mercedessen van een jaartje of 3 oud vaak of ouder.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zijn imho vaak van die oude Mercedessen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 08:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Max zondag na 1 bocht alweer met hartslag 180 en een waas voor zijn ogen langs de kant staat na 3 auto's geraakt te hebben "die hem geen ruimte gaven."
Waaronder ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik sluit niet uit dat een boel mensen hier jou een debiel vinden.
Raidillon bedoel je.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er ligt nu zoveel asfalt naast Eau Rouge, het lijkt de parking van de Aldi wel.
Ik doelde meer op het feit dat Max zich waarschijnlijk weer overdreven graag wil bewijzen met 100k Nederlanders langs het circuit en het feit dat hij niks te verliezen heeft in de WK stand.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Waaronder ik.
Iedereen kon zien dat bocht 1 een dikke fout van Vettel was die ruimte liet voor 2 auto's. Iemand met het statuur van een Vettel had moeten weten gezien zijn jarenlange ervaring dat als je daar ruimte voor 2 auto's laat, dat je er dan gevoeglijk vanuit mag gaan dat die 2 auto's daar dan ook zitten.
Dan kan je achteraf mooi gaan lullen van ik had het niet verwacht en/of ik had ze niet gezien, maar iedereen weet dat je dat gewoon onzin en leugens verkoopt.
Vettel sneed daar veel te scherp in en had moeten weten dat dat problemen zou gaan geven.
Kimi en Max waren hier de dupe van. Dit was 100% géén fout van Max en ook 100% geen fout van Kimi.
Maargoed, volgens velen maakt Vettel nooit fouten. Zoals we dit jaar ook al weer diverse malen hebben kunnen zien. En achteraf gewoon glashard ontkennen. Die lul had een DSQ achter zijn naam moeten hebben wegens het in diskrediet brengen van de sport met zijn onsportief handelen tegen Lewis.
Ergo: ja, als je denkt dat bocht 1 een fout van Max was dan vind ik je een debiel en heb je het echt niet begrepen.
No hard feelings though
Altijd goed in een discussie: wie het niet met mij eens is, is een debiel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Waaronder ik.
Iedereen kon zien dat bocht 1 een dikke fout van Vettel was die ruimte liet voor 2 auto's. Iemand met het statuur van een Vettel had moeten weten gezien zijn jarenlange ervaring dat als je daar ruimte voor 2 auto's laat, dat je er dan gevoeglijk vanuit mag gaan dat die 2 auto's daar dan ook zitten.
Dan kan je achteraf mooi gaan lullen van ik had het niet verwacht en/of ik had ze niet gezien, maar iedereen weet dat je dat gewoon onzin en leugens verkoopt.
Vettel sneed daar veel te scherp in en had moeten weten dat dat problemen zou gaan geven.
Kimi en Max waren hier de dupe van. Dit was 100% géén fout van Max en ook 100% geen fout van Kimi.
Maargoed, volgens velen maakt Vettel nooit fouten. Zoals we dit jaar ook al weer diverse malen hebben kunnen zien. En achteraf gewoon glashard ontkennen. Die lul had een DSQ achter zijn naam moeten hebben wegens het in diskrediet brengen van de sport met zijn onsportief handelen tegen Lewis.
Ergo: ja, als je denkt dat bocht 1 een fout van Max was dan vind ik je een debiel en heb je het echt niet begrepen.
No hard feelings though
Nee daar doelde je niet op. Althans dat haal ik niet uit je eerdere post. Het enige wat ik daaruit haal is dat incident tussen Vettel, Kimi en Max.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Max zich waarschijnlijk weer overdreven graag wil bewijzen met 100k Nederlanders langs het circuit en het feit dat hij niks te verliezen heeft in de WK stand.
En de moderators laten het allemaal maar gebeuren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Altijd goed in een discussie: wie het niet met mij eens is, is een debiel.
In dergelijke overduidelijke gevallen doet een mening er niet eens toe. De feiten waren overduidelijk. Vettel sneed daar veel te scherp aan waardoor er geen ruimte meer was voor 2 auto's aan de binnenkant. Vettel had moeten weten dat als hij ruimte laat voor 2 auto's dat die 2 auto's er ook zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Altijd goed in een discussie: wie het niet met mij eens is, is een debiel.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
En de moderators laten het allemaal maar gebeuren.
Nou ik vind het echt niet leuk hoor.
quote:
Nou ja, je kan er ook gewoon een beetje om lachen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
En de moderators laten het allemaal maar gebeuren.
Nou ik vind het echt niet leuk hoor.
Ik meen mij te herinneren dat Lauda (die meer verstand heeft van F1 dan de gemiddelde fokker en in ieder geval geen debiel is) vond dat die situatie een gevalletje schuld van Vettel en Verstappen vond.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
In dergelijke overduidelijke gevallen doet een mening er niet eens toe. De feiten waren overduidelijk. Vettel sneed daar veel te scherp aan waardoor er geen ruimte meer was voor 2 auto's aan de binnenkant. Vettel had moeten weten dat als hij ruimte laat voor 2 auto's dat die 2 auto's er ook zitten.
Dit was een overduidelijke fout van Vettel, die dat achteraf uiteraard weer eens niet toegaf, want daar is Vettel niet zo'n held in.
Daar komen geen meningen aan te pas. Het zijn feiten. Dus ja als iemand de feiten naast zich neerlegt en er zelf heel wat anders van vindt dan ben je nogal een volslagen debiel in mijn woordenboek ja.
Sorry![]()
Met hoefijzer op de grillquote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben opgegroeid op het platteland en als je een Mercedes zag stapte daar altijd zo'n oud boertje uit met zo'n platte pet op, een sigarenpeuk in zijn mondhoek en klompen aan.
Dat imago zal Mercedes dan ook altijd bij mij blijven houden, hoe erg ze ook proberen om een hip merk te worden.
Geen enkel circuit is een Red Bull circuit.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:22 schreef ShaoliN het volgende:
Is dit circuit nu een beetje een Red Bull circuit?
Nouja, je hebt de 0,5 sec per rondje circuits en de 2,0 seconde per rondje circuits.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkel circuit is een Red Bull circuit.
Al doet een bak water wel wonderen voor Red Bull, dus zolang het hoost is ieder circuit een Red Bull Circuit (ja, voornamelijk Max, maar RIC wist die downforce uiteindelijk ook goed te benutten in Brazilië).quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkel circuit is een Red Bull circuit.
Ach ja, en Lauda heeft elke maand wel zo'n beetje een andere mening over Max:quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Lauda (die meer verstand heeft van F1 dan de gemiddelde fokker en in ieder geval geen debiel is) vond dat die situatie een gevalletje schuld van Vettel en Verstappen vond.
Om maar te zwijgen over zijn mening mbt dat Verstappen vervolgens wraak nam op Raikkonen (dat is wel redelijk debiel als je het mij vraagt).
Is het voor de verstappen fanbase nou echt zo moeilijk om om te gaan met andere meningen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:27 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ach ja, en Lauda heeft elke maand wel zo'n beetje een andere mening over VES:
https://www.f1today.net/n(...)emand-te-vergelijken
http://www.ad.nl/formule-(...)ie-vandaan~a47a3b2e/
https://racingnews365.nl/(...)-hoe-verstappen-reed
Puntje bij paaltje: je post slaat nergens op...
Waarschijnlijk net zo moeilijk als voor jou het stoppen met het downgraden van verstappen denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het voor de verstappen fanbase nou echt zo moeilijk om om te gaan met andere meningen?
Word ik alleen minder vrolijk vanquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Al doet een bak water wel wonderen voor Red Bull, dus zolang het hoost is ieder circuit een Red Bull Circuit (ja, voornamelijk Max, maar RIC wist die downforce uiteindelijk ook goed te benutten in Brazilië).
Moest je dat zo erin wrijven?!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkel circuit is een Red Bull circuit.
Wat een non-reactie op mijn post, in niets lokte ik deze reactie bij je uit, maar toch moet je weer even je onvolwassen 'Verstappen fanbase' betoog houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het voor de verstappen fanbase nou echt zo moeilijk om om te gaan met andere meningen?
Wijs even aan waar ik dat doe?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo moeilijk als voor jou het stoppen met het downgraden van verstappen denk ik
Jouw reactie sloeg werkelijk als kut op dirk en dan ook nog eindigen met dat mijn post nergens op sloeg... Lees het nog eens kritisch en vraag je dan eens af waarom ik er niet heel positief op reageerde.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:57 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Wat een non-reactie op mijn post, in niets lokte ik deze reactie bij je uit, maar toch moet je weer even je onvolwassen 'Verstappen fanbase' betoog houden.
Wat dat betreft ben je imo net zo erg als de Verstappen fanboys (waar ik me niet toe reken, ik ben gewoon normaal fan, en dan nog meer van de sport btw), wat een niveau...
En ik maar denken dat lullen op drumstellen sloegen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:04 schreef VEM2012 het volgende:
Jouw reactie sloeg werkelijk als kut op dirk
twitter:McLarenF1 twitterde op woensdag 23-08-2017 om 12:05:06We’re pleased to confirm that @svandoorne will race for the team in 2018 as planned: https://t.co/yxT4ZpEFw3 https://t.co/qBRjuREf5k reageer retweet
Ja, maar dat gaat prima samen met kutten op dirk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
En ik maar denken dat lullen op drumstellen sloegen?
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:17 schreef Geralt het volgende:
Mooi. Alweer 1 topstoeltje gevuld voor komend jaar na Kimi zijn bevestiging van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |