SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe ik toch of nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer correct quoten schele.
Ik zie het oprecht niet![]()
En daar ging MiedemaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat was de target van NL nou? 6 medailles ofzo?I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Waarschijnlijk hebben ze nu wel dopingcontroles uitgevoerd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Columbiafan het volgende:
Jamaicaantjes hebben een waarschuwing gekregen ofzo?![]()
Met haar PR had ze hier goud gehaald. Wanneer zat ze daar voor het laatst bij in de buurt?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Vetterfeest
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb je nog iets te zeggen over je voorspellingen Heywoodu?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
nu de Amerikaantjes nogquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Columbiafan het volgende:
Jamaicaantjes hebben een waarschuwing gekregen ofzo?Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen gaan we allemaal juichen voor Ibarguen.zin in.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dafne ook.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Columbiafan het volgende:
Jamaicaantjes hebben een waarschuwing gekregen ofzo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik juich helemaal nergens voor.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen gaan we allemaal juichen voor Ibarguen.Fade to Black![]()
Helemaal niet, ik juich voor heldin Rojas.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen gaan we allemaal juichen voor Ibarguen.![]()
Het gaan er 4 worden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef TechTraveler het volgende:
Wat was de target van NL nou? 6 medailles ofzo?![]()
Verspringengenot.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen gaan we allemaal juichen voor Ibarguen.![]()
![]()
Lachwekkende vent ben je toch ook.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik juich voor heldin Rojas.Put these foolish ambitions to rest.![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_WK_atletiek___.htmlquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:58 schreef TechTraveler het volgende:
Wat was de target van NL nou? 6 medailles ofzo?
3![]()
Mooie atlete die Thiam.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Gefeliciteerd Belgie!Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
dat is ze toch al?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:00 schreef groenen het volgende:
Zij wordt de beste Belgische atlete ooit.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Dat is zoiets als de beste zanger van Nederland zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:00 schreef groenen het volgende:
Zij wordt de beste Belgische atlete ooit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dank.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_WK_atletiek___.html
3I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Dafne nog een keer, Sifan 1 of 2 en dan zijn we er wel denk ik?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_WK_atletiek___.html
3
Qua restrerende optiesCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bowie is volgens eigen zeggen beter op de 200 mtr dan op de 100 mtrquote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hassan en Schippers er nog bij?quote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Of Max.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit spelen ze ook altijd af als Mathieu wint.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geinig volkslied.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
en in deze vorm van beiden ook favoriet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bowie is volgens eigen zeggen beter op de 200 mtr dan op de 100 mtr![]()
jep.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:02 schreef TechTraveler het volgende:
[..]
Hassan en Schippers er nog bij?![]()
Ik zou het eerlijk gezegd niet herkend hebbenquote:
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Mathieu wint wel een stuk vaker.quote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Niveau van Belgische atletiek is hoger dan Nederlandquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is zoiets als de beste zanger van Nederland zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2017 23:03:35 ]![]()
Gewoon een verschrikkelijk slechte start van SchippersI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Prof.Ir.B. SedocCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Is zo'n pak niet teringwarm?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sedoc kent naar eigen zeggen ook echt iedereenI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Veel te lange achterpendel bij ta lou, is gewoon niet meer aan het sprinten in de laatste 10 meter, geen heupinzet meer.![]()
Thompson weet dus niet wat er gebeurde.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jamaicaans Engels
haha, grappig.. In 2008 misschien, nu niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:02 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Niveau van Belgische atletiek is hoger dan NederlandWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
In potentie de nieuwe Frits Barendquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:04 schreef TechTraveler het volgende:
Sedoc kent naar eigen zeggen ook echt iedereenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of ze juist veel eieren gegeten, wie weet wat voor een effecten fipronil allemaal heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Acne mocht geen eieren eten, daarom werd ze 3e.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wat is die Thompson nog van plan joh...I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Geniaal
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ze mag 2 tempo's langzamer pratenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jamaicaa Jamaaaicaaa..
WELCOME TO JAMROCK|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet eens een vraag aan Thompson over Schippers, ik ben teleurgesteld.Put these foolish ambitions to rest.![]()
CALIPSOquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaat nu direct door naar de set van Pirates of the Caribbean.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
fucking precies wat ik dachtquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaat nu direct door naar de set van Pirates of the Caribbean.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Een rondleiding geven in het huis van Johan Cruijffquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In potentie de nieuwe Frits Barend![]()
![]()
Tia Dalmaquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaat nu direct door naar de set van Pirates of the Caribbean.
Hoe waren de backward mechanics?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gelukkig weten we nu wel dat ze teleurgesteld is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet eens een vraag aan Thompson over Schippers, ik ben teleurgesteld.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Dat doet ie continue, die vent neemt zichzelf veel te serieusquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:06 schreef Remzz het volgende:
Sedoc is al de hele avond met van die semi-intellectuele termen aan het gooien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel een beroerte? Ted HankeyGod.![]()
![]()
Bellatrix Lestrangequote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef skysherrif het volgende:
Beetje een donkere helena bonham carter
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat dusquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Ze gaat nu direct door naar de set van Pirates of the Caribbean.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Die naam zocht ikquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Wel drie dopingtests gemist.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel tegen Sedoc.- verwijderd door admin -![]()
Ja mijn bedquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het weer is toch voor iedereen hetzelfde Sedoc..I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Startblok van Schippers schoof weg volgens haarzelf op EurosportOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Stadion leeg.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dafne, waarom win je hier niet?
- DAAR MOGEN ZE NAAR GISSENLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
metsjfiksingquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Startblok van Schippers schoof weg volgens haarzelf op Eurosport![]()
HET LAG AAN HET STARTBLOK!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan heb je hem zelf niet goed genoeg aangedrukt lijkt mequote:Op zondag 6 augustus 2017 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Startblok van Schippers schoof weg volgens haarzelf op Eurosport![]()
Zegt ze bij de NPO ookquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Startblok van Schippers schoof weg volgens haarzelf op EurosportI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
''De anderen waren net iets sneller'', zou een mens als Gio zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:08 schreef Szura het volgende:
Dafne, waarom win je hier niet?
- DAAR MOGEN ZE NAAR GISSEN![]()
STARTBLOK STAAT GOUD SCHIPPERS IN DE WEG
Nieuwe baan als koppenmaker voor De TelegraafCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Iedereen heeft dat inferieure startblok."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
SCHIPPERS BESTOLEN VAN GOUD DOOR STARTBLOKquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:08 schreef franklop het volgende:
STARTBLOK STAAT GOUD SCHIPPERS IN DE WEG
Nieuwe baan als koppenmaker voor De TelegraafWho's the black private dick
Als er iets mis is met het startblok merk je dat wel met een proefstartje.
Grote kans dat het gewooon dr eigen schuld is.![]()
Ja als ze is begonnen met roken snap ik dat het moeilijker gaat.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als Dafne nog even doorgaat heeft ze dezelfde vorm als SpongebobOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Ze staat net zo te schreeuwen als Wüst vroegerI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze wel een beroerte? Ted HankeyGod.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Als Dafne nog even doorgaat heeft ze dezelfde vorm als Spongebob
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Over vier weken zit deze mafklapper weer de vragen te stellen aan Dickie Advocaat.quote:
Wist je trouwens dat hij de halfbroer van Milan van Dongen is?![]()
BLOKKADE BIJ START BOORT SCHIPPERS GOUD DOOR DE NEUSquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
SCHIPPERS BESTOLEN VAN GOUD DOOR STARTBLOKCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Joel Beukers is een idioot.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:10 schreef Max23 het volgende:
SCOOPJE ERBIJ
EN DAN GAAN WE VOOR GOUD OP DE 200M
BREKEN DIE HELE BAAN AFPut these foolish ambitions to rest.![]()
Sedoc roept eerst dat het prettig is dat ze in de binnenbanen zou mogen lopen omdat ze tussen de mensen loopt. Loopt ze vervolgens in baan 9 en zegt Sedoc dat ze door baan 9 haar eigen race kon lopen. Zo kan ik ook analist zijn.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Nee, serieus?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over vier weken zit deze mafklapper weer de vragen te stellen aan Dickie Advocaat.
Wist je trouwens dat hij de halfbroer van Milan van Dongen is?![]()
Klopt, en sowieso moet je het even controleren zoals Bolt ook deed. Dafne kan slecht tegen kritiek dus zo'n excuus kan haar helpen om tevreden te zijn met brons.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Als er iets mis is met het startblok merk je dat wel met een proefstartje.
Grote kans dat het gewooon dr eigen schuld is.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Nicky Romero... oh wachtquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef Columbiafan het volgende:
Wie kan haar eigenlijk raken op die 200?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Bowie, die is favoriet mijns inziensquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef Columbiafan het volgende:
Wie kan haar eigenlijk raken op die 200?![]()
Met Inge de Bruijn is het ook helemaal goedgekomen, heeft weer normale schouders, en wat een lijf voor de restquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Als Dafne nog even doorgaat heeft ze dezelfde vorm als Spongebob
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:10 schreef Max23 het volgende:
SCOOPJE ERBIJ
BREKEN DIE HELE BAAN AF![]()
![]()
Stekelenburg vraagt ook niet door over startblok
Overigens; ben ik de enige die haar opmars binnen het veld helemaal niet zo indrukwekkend vind? Zeker in vergelijking tot 2 jaar geledenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het ging dan ook om beste atleet ooit. Niet beste atleet afgelopen vijf jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
haha, grappig.. In 2008 misschien, nu niet meer![]()
dit topic heeft weer pareltjes ... Spongebob... Ireen Wust,.,,,![]()
keep 'm coming!Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Bowie sowiesoquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef Columbiafan het volgende:
Wie kan haar eigenlijk raken op die 200?Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
WE RAMMEN DIE SCHIJVEN DOOR HET DAK HEENquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:10 schreef Max23 het volgende:
SCOOPJE ERBIJ
BREKEN DIE HELE BAAN AF![]()
nouuuu ze toeterde hem er toch wel flink langs hoor die laatste metersquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef franklop het volgende:
Overigens; ben ik de enige die haar opmars binnen het veld helemaal niet zo indrukwekkend vind? Zeker in vergelijking tot 2 jaar geledenWho's the black private dick
Prof Sedoc is weer bezig hoorI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ik vond deze 100 van Daphne wel vrij geruststellend.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bowie, die is favoriet mijns inziens![]()
Baan 9 in een finale is gewoon kut.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef komrad het volgende:
Sedoc roept eerst dat het prettig is dat ze in de binnenbanen zou mogen lopen omdat ze tussen de mensen loopt. Loopt ze vervolgens in baan 9 en zegt Sedoc dat ze door baan 9 haar eigen race kon lopen. Zo kan ik ook analist zijn.![]()
Bowie is dit jaar veel sneller geweest dan Dafne op de 200mquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef Columbiafan het volgende:
Wie kan haar eigenlijk raken op die 200?![]()
"Precies ongeveer"![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
30 meter vliegend lijkt me meer wat voor verspringenI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Nou NOS-techneuten, zet eens beelden klaar van de start waarop we het startblok van Schippers kunnen zien.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
elk nadeel heb ze voordeelquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef komrad het volgende:
Sedoc roept eerst dat het prettig is dat ze in de binnenbanen zou mogen lopen omdat ze tussen de mensen loopt. Loopt ze vervolgens in baan 9 en zegt Sedoc dat ze door baan 9 haar eigen race kon lopen. Zo kan ik ook analist zijn.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Zelfde niveau als:quote:
Ja, nee, misschien...I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Hoe kom je in hemelsnaam aan die link.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://home.wxs.nl/~donge083/donstm/hz000150.htm![]()
Dit is een showtimer-post.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://home.wxs.nl/~donge083/donstm/hz000150.htmPut these foolish ambitions to rest.![]()
Ben de Schippersturbo nu al zatCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bowie liep 21.77 dit jaar en liep zonet haar SB op de 100.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vond deze 100 van Daphne wel vrij geruststellend.![]()
komt er nog wat of kijken we alleen naar sedoc die interessant probeert te doen?Who's the black private dick
SCHIPPERS-TURBO
Lekker hypen weer die boel voor de 200mLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ze had zon enorme kutstart, dat je niet moet vergeten dat het dan ook lastiger wordt om uberhaupt je topsnelheid te halen. Dus dat ze ondanks dat toch die snelheid haalt is best wel knap hoor, tegne gewoon de wereldtop.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:11 schreef franklop het volgende:
Overigens; ben ik de enige die haar opmars binnen het veld helemaal niet zo indrukwekkend vind? Zeker in vergelijking tot 2 jaar geleden![]()
Ik ging eens googelen want ik zag ze ooit met zijn tweeėn op een instagramfoto, dus ik dacht: ''Hoe de fuck kennen die elkaar''.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam aan die link.
https://www.google.nl/sea(...)dongen&gs_l=psy-ab.3..0.11498.13410.0.13633.17.16.0.0.0.0.211.1529.11j4j1.16.0....0...1.1.64.psy-ab..1.16.1524...0i67k1j0i22i30k1.1AaFMkow19Y![]()
Nogmaals, ik vind het best meevallen die versnellingCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgens mij was er sprake van waaiervorming,
ZE ZETTEN HET OP DE KANTI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Schippers piekt natuurlijk altijd wel op het juiste moment.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bowie is dit jaar veel sneller geweest dan Dafne op de 200m![]()
Fokker gespot.twitter:marcodej twitterde op zondag 06-08-2017 om 23:13:10Professor Sedoc is wereldkampioen slap ouwehoeren geworden. #WKAtletiek #nossport #NOS #Sedoc reageer retweet
![]()
Zoveel hesjteksquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Fokker gespot.twitter:marcodej twitterde op zondag 06-08-2017 om 23:13:10Professor Sedoc is wereldkampioen slap ouwehoeren geworden. #WKAtletiek #nossport #NOS #Sedoc reageer retweet
Dinsdag al de series trouwensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
wat een mongool. ik heb het 20seconden uitgehouden. en dat was omdat mn geluid nog uitstond. gelukkig ken ik hem niet.quote:Who's the black private dick
Wat verwacht je te zien dan, vuur uit dr sloffen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:13 schreef franklop het volgende:
Nogmaals, ik vind het best meevallen die versnelling
Ze heeft echt wel even een stukje waar ze gewoon sneller is qua topsnelheid dan de rest en dat is gewoon best knap na zon kutstart.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:14 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-08-2017 om 20:38:18Wat een verademing die @gregorysedoc als analist tijdens WK Atletiek bij @NOSsport reageer retweet
![]()
ze lijkt niet de souplesse van 2015 te hebben inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:13 schreef franklop het volgende:
Nogmaals, ik vind het best meevallen die versnelling![]()
2 jaar geleden had ze ook kutstarts en toen kwam ze harder opzetten. In vergelijking daarmee vind ik het nu wel tegenvallenquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat verwacht je te zien dan, vuur uit dr sloffen?
Ze heeft echt wel even een stukje waar ze gewoon sneller is qua topsnelheid dan de rest en dat is gewoon best knap na zon kutstart.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat een TOP site!quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ging eens googelen want ik zag ze ooit met zijn tweeėn op een instagramfoto, dus ik dacht: ''Hoe de fuck kennen die elkaar''.
https://www.google.nl/sea(...)dongen&gs_l=psy-ab.3..0.11498.13410.0.13633.17.16.0.0.0.0.211.1529.11j4j1.16.0....0...1.1.64.psy-ab..1.16.1524...0i67k1j0i22i30k1.1AaFMkow19Y
http://home.wxs.nl/~donge083/Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik begrijp overigens nog steeds niet hoe Thompson zo slecht kon zijn in de finale na die halve.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ze lijkt niet de souplesse van 2015 te hebben inderdaad.![]()
Nee maar je hebt natuurlijk kutstarts en kutstarts.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:16 schreef franklop het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ze ook kutstarts en toen kwam ze harder opzetten. In vergelijking daarmee vind ik het nu wel tegenvallen
Vroeger was ze wel eens trager weg ja, had ze ook technisch een wat mindere start en wist ze haar lengte nog niet optimaal te combineren met een sleepstart.
Nu waren haar eerste passen gewoon echt slecht waardoor ze veel energie in de grond verloor en gewoon echt kracht verloor. Dan is het moeilijk om je absolute topsnelheid te halen, maar het lukt haar wel, korter en later dan normaal dat wel.![]()
Moet toch haast iets verrekt hebben ofzo? Ze maakt wel een misstap halverwege, maar op dat moment zou ze al ruim voor moeten liggen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik begrijp overigens nog steeds niet hoe Thompson zo slecht kon zijn in de finale na die halve.
En anders een choke? Ook niet direct logisch, want ze heeft in Rio toch al bewezen prima met de druk om te kunnen gaan.![]()
Ze moeten niet bezuinigen op Kamerbreed maar gewoon Kees Boonman eens met pensioen sturen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
De NPO maakt echt mensonterende televisie af en toe, en dan wel bezuinigen op Kamerbreed en Argos.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Om half 1 weer Netto verkrachtenquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-08-2017 om 20:38:18Wat een verademing die @gregorysedoc als analist tijdens WK Atletiek bij @NOSsport reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
ik moet het nog maar zien, want in eerdere rondes ging het ook niet soepelquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee maar je hebt natuurlijk kutstarts en kutstarts.
Vroeger was ze wel eens trager weg ja, had ze ook technisch een wat mindere start en wist ze haar lengte nog niet optimaal te combineren met een sleepstart.
Nu waren haar eerste passen gewoon echt slecht waardoor ze veel energie in de grond verloor en gewoon echt kracht verloor. Dan is het moeilijk om je absolute topsnelheid te halen, maar het lukt haar wel, korter en later dan normaal dat wel.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mike Overweijmarsquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-08-2017 om 20:38:18Wat een verademing die @gregorysedoc als analist tijdens WK Atletiek bij @NOSsport reageer retweet
Ze is niet in haar topvorm, maar als ze haar start van de series heeft zie ik wel kansen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:20 schreef franklop het volgende:
[..]
ik moet het nog maar zien, want in eerdere rondes ging het ook niet soepel
Ze heeft denk ik wel de hoogste topsnelheid, met die bizarre benen van d'r , maar dat slot van tori bowie is ook wel enorm indrukwekkend![]()
Schippers gaat denk ik nooit meer haar PRs op de 100m en 200m lopen.
Anyway, derde was niet slecht op de 100m. Op de 200m telt alleen goud.
Wel vaag van Thompson, trouwens.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wel akkoord dat enkel GOUD telt op de 200. Dat geldt eigenlijk ook wel voor Sifan op de 1500. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze dit zo maar 'even' gaan doen.![]()
Waarom akkoord?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:27 schreef Columbiafan het volgende:
Wel akkoord dat enkel GOUD telt op de 200. Dat geldt eigenlijk ook wel voor Sifan op de 1500. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze dit zo maar 'even' gaan doen.
Er zijn 4 of 5 vrouwen die veel sneller geweest zijn dan Dafne op de 200 dit jaar![]()
Ik volg ookquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:21 schreef Columbiafan het volgende:
10000 volgers extra op Insta voor Alysha Newman in één avondjeGroot fan van User Wotte![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
dan moet Newman maar bij mij slapenquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Norovirus in het hotel van de Canadezen
https://www.theglobeandma(...)ips/article35890265/Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Op de BBC noemde Thompson haar, nadat ze het over Bowie en Talou had (al was dat meer van "and the rest of the athletes, Dafne Schippers etc".). Maar ze noemde haar dus wel bij de volledige naam (itt tot de rest)quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet eens een vraag aan Thompson over Schippers, ik ben teleurgesteld.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
heywoodu
![]()
Kan ze bij jou de WC-pot he-le-maal aan gort komen schijten, gezellig.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:34 schreef franklop het volgende:
[..]
dan moet Newman maar bij mij slapenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
dat doe ik zelf ook al regelmatigquote:Op zondag 6 augustus 2017 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ze bij jou de WC-pot he-le-maal aan gort komen schijten, gezellig.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Alleen Bowie en Miller zijn echt een stuk sneller geweest dit jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom akkoord?
Er zijn 4 of 5 vrouwen die veel sneller geweest zijn dan Dafne op de 200 dit jaar´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Omdat ze de regerende wereldkampioene is, de vice-olympische kampioene, en gewoon een geweldige atlete die op de juiste momenten piekt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom akkoord?
Er zijn 4 of 5 vrouwen die veel sneller geweest zijn dan Dafne op de 200 dit jaar![]()
Wat denk je bij de mannen? sprinters of Van Niekerk/Makwala?quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Omdat ze de regerende wereldkampioene is, de vice-olympische kampioene, en gewoon een geweldige atlete die op de juiste momenten piekt.![]()
Behalve een uur geleden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Omdat ze de regerende wereldkampioene is, de vice-olympische kampioene, en gewoon een geweldige atlete die op de juiste momenten piekt.![]()
Ik vrees dat Isaacje zich helemaal naar de tering gaat lopen op die 400 en te kort komt op de 200. Van Niekerk verwacht ik wel en anders houdt Simbine de Zuid-Afrikaanse eer hoog.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat denk je bij de mannen? sprinters of Van Niekerk/Makwala?![]()
Belgen zijn wat betreft vragen naar landgenoten nog wel een stuk erger dan Nederlanders. Bij Vetter was de vraag ook wat Thiam voor haar betekent.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:59 schreef IbanMayo het volgende:
Een NOS-achtig interviewtje met Schippers
http://sporza.be/permalink/1.3041376![]()
Ik hoop en denk eigenlijk wel dat Van Niekerk de dubbel van Johnson gaat herhalen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat Isaacje zich helemaal naar de tering gaat lopen op die 400 en te kort komt op de 200. Van Niekerk verwacht ik wel en anders houdt Simbine de Zuid-Afrikaanse eer hoog.![]()
Derde plaats voor Schippers is prima, nog steeds knap en eigenlijk wel naar verwachting. Al was haar race niet helemaal optimaal. Maar vooral bizar dat Thompsons slechts vijfde wordt. En Bowie laat Ta Lou even zien hoe je moet finishen (en Schippers de rest).
Verder heel erg knap van Vetter
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Die vraag van Stekelenburg aan Thompson: 'Are you very disappointed?
Het is altijd een ongelooflijke flapdrol en niksnut geweest, maar dit sloeg werkelijk alles. Wat een idioot is het toch
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Op de wonderbaan van Eugene ja. Zegt niet veel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom akkoord?
Zit hier misschien wat bij?quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Schippers een plak wint (op dit nummer) neem ik een week lang een Coulthard UI![]()
![]()
Medaille voor Schippers is best netjes en vrij verrassend.
Maar de euforie over Reider snap ik niet helemaal. De piek in het seizoen lijkt inderdaad wel goed te liggen (en met deze tegenwind is dit wel haar 'SB'), maar haar PR benadert ze bij lange na niet en als ze in die vorm was geweest pakt ze een wereldtitel op de 100m.
Wel een heel goed veld!Thompson een hele rare en slechte race, slechtste in jaren. De Afrikaantjes flink op de brommer dit jaar en Bowie met de perfecte dip voor het goud, mooi.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2017 07:00 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
medaille voor Dafne Dekkers niks mis mee #werkenbijhetAD!!!
![]()
[ afbeelding ]
medaille voor Dafne Dekkers niks mis mee #werkenbijhetAD![]()
![]()
Dat ziet toch wel iemand voordat het gedrukt wordtquote:Op maandag 7 augustus 2017 07:00 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
medaille voor Dafne Dekkers niks mis mee #werkenbijhetAD_!!!!!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
#vakantiekrachtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nng meer #werkenbijdenosquote:Twee jaar geleden maakte Schippers bij de WK in Peking naam als sprintster met zilver op de 100 meter achter de Jamaicaanse Shelly-Ann Fraser-Pryce, om vervolgens de wereld te verbazen met de wereldtitel op de 200 meter in een fabuleuze tijd van 22,63. Slechts twee atletes waren ooit sneller geweest.![]()
[ afbeelding ]
medaille voor Dafne Dekkers niks mis mee #werkenbijhetAD
heywoodu
![]()
Zo, ik zit klaar voor de ochtendsessie.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ik gaf de Tanzaniaan WK-goud op de marathon in de titel.quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
#stagiaire #nietiedereenheetheywooduVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Best dramatisch wat de NOS er weer van maakt tijdens dit toernooi. Ik vind Gregory Sedoc echt een hele sympathieke gast maar ik zit niet op die halfbakken bewegingswetenschappelijke analyses op CIOS niveau te wachten die ten koste gaan van beelden van de actie op de baan.
Brons van Schippers is gewoon goed en het hoogst wat haalbaar was op de 100. Ik had vooraf een 4e plek verwacht, ze had natuurlijk geluk dat Thompson een zeldzaam slechte race afleverde.![]()
Hele week geen ochtendatletiekgenot, man man man.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Dit wordt zondag gelukkig ruimschoots goedgemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hele week geen ochtendatletiekgenot, man man man.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dan lig ik nog half dronken mijn roes van drie dagen uit te slapen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit wordt zondag gelukkig ruimschoots goedgemaakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan lig ik nog half dronken mijn roes van drie dagen uit te slapen.
Oh, 's avonds, dan kijk ik welquote:
Ik vind het helemaal prima eerlijk gezegd, vooral dankzij uitwijkmogelijkheden. Je kan altijd naar de BBC voor internationale analyses en Sporza voor droge wedstrijdbeelden, en dan af en toe de NOS meepakken om op een of andere Nederlandse hype-train te springenquote:Op maandag 7 augustus 2017 09:44 schreef CPS2000 het volgende:
Best dramatisch wat de NOS er weer van maakt tijdens dit toernooi. Ik vind Gregory Sedoc echt een hele sympathieke gast maar ik zit niet op die halfbakken bewegingswetenschappelijke analyses op CIOS niveau te wachten die ten koste gaan van beelden van de actie op de baan.
Brons van Schippers is gewoon goed en het hoogst wat haalbaar was op de 100. Ik had vooraf een 4e plek verwacht, ze had natuurlijk geluk dat Thompson een zeldzaam slechte race afleverde.![]()
![]()
De NOS doet weer waar ze enorm goed in zijn: alles helemaal kapot analyseren voor Truus uit Schubbekutteveen, want die zit niet op live-sport te wachtenquote:Op maandag 7 augustus 2017 09:44 schreef CPS2000 het volgende:
Brons van Schippers is gewoon goed en het hoogst wat haalbaar was op de 100. Ik had vooraf een 4e plek verwacht, ze had natuurlijk geluk dat Thompson een zeldzaam slechte race afleverde.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Ja het eindigt vaak op Sporza voor mij idd, BBC is goed maar voert dit toernooi logischerwijs nog iets meer de Britse hype-train aan dan anders. Wel een voordeel inderdaad dat je in ieder geval niet van de NOS afhankelijk bent.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima eerlijk gezegd, vooral dankzij uitwijkmogelijkheden. Je kan altijd naar de BBC voor internationale analyses en Sporza voor droge wedstrijdbeelden, en dan af en toe de NOS meepakken om op een of andere Nederlandse hype-train te springen![]()
Ze denken bij de NOS ook dat ze enorm goed bezig zijn met het vervullen van hun publieke taak door het klootjesvolk uit te leggen hoe een sport in elkaar zit. Hetzelfde geldt de laatste jaren voor zwemmen, turnen en judo. Eigenlijk alles behalve voetbal, schaatsen en wielrennen. Zou grappig zijn als ze in de rust van een interland eens Louis van Gaal zouden neerzetten die dan uitlegt hoe een wreeftrap werkt of wat buitenspel isquote:Op maandag 7 augustus 2017 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De NOS doet weer waar ze enorm goed in zijn: alles helemaal kapot analyseren voor Truus uit Schubbekutteveen, want die zit niet op live-sport te wachten. Zie je meteen hoe kinderachtig het eigenlijk is.
En dan oppern00b Jeroen Stekelenburg op locatie neerzetten, die zodra de term 'drive phase' valt met z'n bek vol tanden staat (zie interview met Thomspon gister).
Wat dat betreft kunnen ze een puntje zuigen aan de manier waarop de BBC dit invult met Jackson en Johnson die de herhalingen van commentaar + duiding voorzien. Verhelderend en tegelijkertijd wordt het publiek serieus genomen.![]()
Stel dat Hassan en Schippers goud winnen, wie wordt dan sportvrouw van het jaar? Of toch maar een wielrenster (Anna, Annemiek of Marianne).![]()
Schippersquote:Op maandag 7 augustus 2017 11:22 schreef Columbiafan het volgende:
Stel dat Hassan en Schippers goud winnen, wie wordt dan sportvrouw van het jaar? Of toch maar een wielrenster (Anna, Annemiek of Marianne).![]()
Dumoulin - Schippers - Vrouwenvoetbalploeg zal het wel worden.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:22 schreef Columbiafan het volgende:
Inb4 Hassan is geen Nederlander discussie.quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:22 schreef Columbiafan het volgende:
Stel dat Hassan en Schippers goud winnen, wie wordt dan sportvrouw van het jaar? Of toch maar een wielrenster (Anna, Annemiek of Marianne).
Als ze allebei winnen Schippers of Hassan moet de dubbel pakken. Als Hassan als enige wint vind ik dat zij de titel moet krijgen, want een wereldtitel in de atletiek is een bizarre prestatie als je het vergelijkt met vrouwenwielrennen.Jack does it in real time...![]()
Dumoulin wordt sportvrouw van het jaar? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 augustus 2017 11:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dumoulin - Schippers - Vrouwenvoetbalploeg zal het wel worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik snap niet dat er nog steeds alleen een Sportman en Sportvrouw van het jaar is. Dat is toch helemaal niet meer van deze tijd? Sportneutraal van het jaar, Sportikweetheteigenlijkzelfookniet van het jaar moet er ook minimaal bij.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dumoulin wordt sportvrouw van het jaar? Heb ik iets gemist?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hij noemt de potentiėle man, vrouw en ploeg van het jaarquote:Op maandag 7 augustus 2017 12:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dumoulin wordt sportvrouw van het jaar? Heb ik iets gemist?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hij droeg toch al een roze trui, redelijke hint in deze tijden van genderfluiditeiten.quote:Op maandag 7 augustus 2017 12:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dumoulin wordt sportvrouw van het jaar? Heb ik iets gemist?![]()
quote:Om 22.50 uur, live op NPO 3, moet Hassan laten zien dat haar rigoureuze keuze om eind 2016 haar heil in Amerika te zoeken bij de omstreden Amerikaan Alberto Salazar de juiste is geweest.![]()
Die hebben ook een iets ander budget natuurlijk, denk dat Johnson per dag meer kost dan het gehele NOS-budget voor dit WK..quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:43 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ze denken bij de NOS ook dat ze enorm goed bezig zijn met het vervullen van hun publieke taak door het klootjesvolk uit te leggen hoe een sport in elkaar zit. Hetzelfde geldt de laatste jaren voor zwemmen, turnen en judo. Eigenlijk alles behalve voetbal, schaatsen en wielrennen. Zou grappig zijn als ze in de rust van een interland eens Louis van Gaal zouden neerzetten die dan uitlegt hoe een wreeftrap werkt of wat buitenspel is. Zie je meteen hoe kinderachtig het eigenlijk is.
En dan oppern00b Jeroen Stekelenburg op locatie neerzetten, die zodra de term 'drive phase' valt met z'n bek vol tanden staat (zie interview met Thomspon gister).
Wat dat betreft kunnen ze een puntje zuigen aan de manier waarop de BBC dit invult met Jackson en Johnson die de herhalingen van commentaar + duiding voorzien. Verhelderend en tegelijkertijd wordt het publiek serieus genomen.![]()
In feite staat er "Kan Hassan bewijzen dat haar doping-programma ook een gouden plak oplevert?"quote:
Hij bereikt hier zijn piek na een hele Tour oefenen op dit soort gźnante interviewtjes.quote:Op zondag 6 augustus 2017 23:59 schreef IbanMayo het volgende:
Een NOS-achtig interviewtje met Schippers bij Sporza:
http://sporza.be/permalink/1.3041376![]()
heywoodu
![]()
Inderdaad, of een Frank de Boer of Pierre van Hooijdonk ofzo die even komt vertellen dat team A het veld zo goed breed houdt, dat speler B toch weer wat kansen aan het creeėren is of dat je duidelijk ziet dat team C steeds kort op de bal staat.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:43 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als ze in de rust van een interland eens Louis van Gaal zouden neerzetten die dan uitlegt hoe een wreeftrap werkt of wat buitenspel is.
Oh wacht, dat gebeurt ook
mwa, dit is toch wel een graadje erger hoorquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, of een Frank de Boer of Pierre van Hooijdonk ofzo die even komt vertellen dat team A het veld zo goed breed houdt, dat speler B toch weer wat kansen aan het creeėren is of dat je duidelijk ziet dat team C steeds kort op de bal staat.
Oh wacht, dat gebeurt ookGroot fan van User Wotte![]()
heywoodu
![]()
Dat ligt er misschien aan welke sport je leuk vindt. Ik kijk liever naar wat Sedoc over dat sprinten vertelt dan altijd grofweg hetzelfde oeverloze gelul in de rust van een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa, dit is toch wel een graadje erger hoorVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vond dat Sedoc het prima uitlegde eigenlijk, alleen stond er iemand naast die er nog minder verstand van heeft dan de gemiddelde kijker..![]()
Ik ook, en ik vind voetbal leuker dan atletiek.quote:Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt er misschien aan welke sport je leuk vindt. Ik kijk liever naar wat Sedoc over dat sprinten vertelt dan altijd grofweg hetzelfde oeverloze gelul in de rust van een voetbalwedstrijd.![]()
maar om 20x per uitzending front side mechanics te roepen om interessant te doen gaat wat verquote:Op maandag 7 augustus 2017 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt er misschien aan welke sport je leuk vindt. Ik kijk liever naar wat Sedoc over dat sprinten vertelt dan altijd grofweg hetzelfde oeverloze gelul in de rust van een voetbalwedstrijd.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
heywoodu
![]()
PR van Schippers is bijna een seconde sneller dan de op één na snelste in haar heat, dat moet wel lukken denk ik.
heywoodu
![]()
Ik zat me ineens af te vragen of die struikelpartij van Bowie toch nog invloed gaat hebben... bij wielrenners hoor je dat na een valpartij het lichaam in een soort herstelstand gaat, zou dat bij andere sporters ook gebeuren? Ze viel niet bepaald zachtjes...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
heywoodu
![]()
twitter:smokymozzarella twitterde op zondag 06-08-2017 om 22:55:37Not sure if you saw this at home but Stipe Zunic just did a little dance with Tom Walsh on his shoulders #bigfella #london2017 reageer retweet
Hebben we bij die steeple nog een Nederlander actief? Ik dacht van niet tochquote:Op maandag 7 augustus 2017 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wel een goddelijk laatste uurtje morgen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
Nee, daar hopen we vooral op een struikelpartij van Mekhissi-Bennabad.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben we bij die steeple nog een Nederlander actief? Ik dacht van niet tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, daar hopen we vooral op een struikelpartij van Mekhissi-Bennabad.Hopen op valpartijenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
Leuker zou inderdaad zijn als Mekhissi er gewoon snoeihard uitgesprint wordt door Conseslus en Kemboi of wie dan ookquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, daar hopen we vooral op een struikelpartij van Mekhissi-Bennabad.Ik houd van MekhissiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik juich voor Gatin
Ik juich voor Bouhanni
![]()
Als er teveel op gehaat wordt krijg ik sympathie voor ze.![]()
heywoodu
![]()
Sinds dit WK ja.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
https://www.instagram.com/p/BXfrbRanZSB/?taken-by=caro.schaefer
Coaches krijgen ook medailles?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
gaan we die dan ook afnemen als later doping blijkt?quote:
wat een onzinWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
heywoodu
![]()
Dat lijkt me wel. Prima teken van waardering voor de coaches verder natuurlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2017 16:13 schreef komrad het volgende:
[..]
gaan we die dan ook afnemen als later doping blijkt?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: