SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Geen Kupers![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Alleen wel weer Franstalig. Dus dat telt nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Eerste wereldtitel ooit voor België pas![]()
Wat was Nederlands eerste goud?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Watskebeurt?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
heywoodu
![]()
Blessure in de warm-up netquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Leuk als je een bericht schrijft ja.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Rens Blomquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
heywoodu
![]()
Ik JUICH altijd voor Nijelquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wie JUICHT er met mij mee voor Amos?
Zeker bij afwezigheid van Kipketer.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Sinds ze daar politie hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Botswana zo'n goed hardloopland?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik was nog aan het huilen voor Blancaquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wie JUICHT er met mij mee voor Amos?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
LvGquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wie JUICHT er met mij mee voor Amos?Fade to Black![]()
Haha ik dacht net hetzelfde.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Botswana zo'n goed hardloopland?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
heywoodu
![]()
quote:![]()
Ik mis Rudisha maar Amos zou een leuke winnaar zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
Wie JUICHT er met mij mee voor Amos?Citius, Altius, Fortius.![]()
Arme Kupers
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Doet Kipeter nog mee op de 800? Daar was ik vroeger fan van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Of sinds ze gesponsord worden: SkyBotswanaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
In welke reeks zit Semenya?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mooie Deens naamquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Doet Kipeter nog mee op de 800? Daar was ik vroeger fan van.
Ben een beetje atletiek leek, maar wat wil CR zeggen?
Weet dat
WR = wordl record
SB = Seizoensbest
NR: National record
PR: Persoonlijk recordIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waaorm zou je dan mee doen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Blessure is nep. Is om de dopingcontrole te ontlopen, wel slim![]()
Championship Recordquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet dat
WR = wordl record
SB = Seizoensbest
PR: Persoonlijk recordCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
The Good, The Bad and The Uglyquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Kampioenschapsrecordquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet dat
WR = wordl record
SB = Seizoensbest
PR: Persoonlijk record![]()
zeker onder de lat doorquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:16 schreef Toby56 het volgende:
Foutsprong op 6 meter voor die Griekse, dacht ik.
Championshipquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet dat
WR = wordl record
SB = Seizoensbest
PR: Persoonlijk record❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
heywoodu
![]()
Hoofd in de nek en gaan Amos
Niet zo overtuigendVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Doet Kipeter nog mee op de 800? Daar was ik vroeger fan van.Kip-Eter?quote:Ik doe het ff rustig aan.![]()
Dat is dan weer de grootste kutplaatsquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit zou moeten emigreren dan ga ik daar heen. Queenstown![]()
![]()
Woon(de) jij al niet in Duitsland?quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit zou moeten emigreren dan ga ik daar heen. QueenstownYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die Pool heeft mooie ogen. Mooie man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neequote:Op zondag 6 augustus 2017 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Woon(de) jij al niet in Duitsland?
Ik keek vooral naar zijn broekquote:
Nou nee.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik ooit zou moeten emigreren dan ga ik daar heen. Queenstown
Mooi en gezellig voor paar dagen en goede burgers. Maar zoveel mooiere plekken om te wonen daar!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kupers doet niet mee dus we gaan terug naar de studio voorbeschouwen op de 100quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na Piets Weerbericht en de NOS goed show.![]()
Eens, het is zeker niet de mooiste plek, maar ik zou op andere plaatsen toch een beetje de levendigheid gaan missen, al vond ik Wanaka ook fantastisch.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou nee.
Mooi en gezellig voor paar dagen en goede burgers. Maar zoveel mooiere plekken om te wonen daar!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gewoon Robin van Galen er naast zetten, topshowquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Gregory Sedoc is een vermoeiend figuur.![]()
TheVulture gaat hier behoorlijk de fout in jaquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou nee.
Mooi en gezellig voor paar dagen en goede burgers. Maar zoveel mooiere plekken om te wonen daar!![]()
Van Galenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gewoon Robin van Galen er naast zetten, topshow.
Gaat ie zeker weer om geld smeken voor de sport op tv.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jij zegt dit als grap, maar bij de NOS zou dit een serieuze overweging zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gewoon Robin van Galen er naast zetten, topshowReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Karl Notengodquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Sedoc praat als een Nederland in Beweging presentator.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hebben al 20 jaar Dione, dat blijft de grootste grap.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zegt dit als grap, maar bij de NOS zou dit een serieuze overweging zijn.![]()
De NOS met dat eeuwige Schippers-gehype... je zou denken dat ze na Rio wel wat bijgeleerd hadden maar nee
Ze moet er zelf ook al 20 jaar lang onafgebroken om giechelen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze hebben al 20 jaar Dione, dat blijft de grootste grap.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij maakt kindersurprisesquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou hij nu doen? Die gladde engnek van een Duco.
Ik mag zijn DM's helaas niet delen hier.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou hij nu doen? Die gladde engnek van een Duco.
![]()
Belgje heeft niet in de gaten dat Kupers er niet isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Een Nederlandse zender mag niet enthousiast zijn over een Nederlandse kanshebster... juist.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:23 schreef TheVulture het volgende:
De NOS met dat eeuwige Schippers-gehype... je zou denken dat ze na Rio wel wat bijgeleerd hadden maar neeFade to Black![]()
Straks komen al die dagjesmensen weer zeuren iddquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laten we gewoon even realistisch zijn: schippers gaat hier geen medaille winnen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De vraag is of ze wel zo'n kanshebster is hier, maar dan nog zit er een verschil tussen enthousiasme en manisch voorbeschouwen terwijl er mooie sport gaande is...quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Een Nederlandse zender mag niet enthousiast zijn over een Nederlandse kanshebster... juist.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik voel me op zo'n avond met het uur geweldiger, met m'n dikke bierpens onderuitgezakt zitten kijken naar al die uitslovers.Ik doe het ff rustig aan.![]()
heywoodu
![]()
Langford
Korir eruit
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Die had hier gewoon kunnen winnen weer ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
McBride, werd die niet vernederd door Kupers in de series?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Korir
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kwijl loopt langs de mondhoeken naar beneden. Walgelijke televisie. Het liefst maken ze nog een reportage van hoe Dafne ontbijt. Zo geobsedeerd zijn ze.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Een Nederlandse zender mag niet enthousiast zijn over een Nederlandse kanshebster... juist.
Het verhaal is interessanter dan de sport, nationaliteit is interessanter dan de sport.![]()
Die liep hier net langs, iemand verderop zit nu lekker aan een broodje döner of ietsgelijksquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]RIP in piece.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kupers had een medaille kunnen halenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Brons zou mooi zijn en ik acht meer ook niet haalbaar voor Schippers. De start is absoluut beter maar haar souplesse in de laatste 50 meter lijkt wat weg, wat mij betreft. De piek die zou moeten komen, ik heb hem nog niet gezien.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Only in Den Helder.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die liep hier net langs, iemand verderop zit nu lekker aan een broodje döner of ietsgelijks![]()
Afgaande op de heats en de halve finale denk ik dat ze hooguit 4e wordt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vraag is of ze wel zo'n kanshebster is hier, maar dan nog zit er een verschil tussen enthousiasme en manisch voorbeschouwen terwijl er mooie sport gaande is...![]()
Vetter.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kwijl loopt langs de mondhoeken naar beneden. Walgelijke televisie. Het liefst maken ze nog een reportage van hoe Dafne ontbijt. Zo geobsedeerd zijn ze.
Het verhaal is interessanter dan de sport, nationaliteit is interessanter dan de sport.
Groot fan van User Wotte![]()
ik schat haar in rond de 5e plaatsquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:27 schreef Andromache het volgende:
Brons zou mooi zijn en ik acht meer ook niet haalbaar voor Schippers. De start is absoluut beter maar haar souplesse in de laatste 50 meter lijkt wat weg, wat mij betreft. De piek die zou moeten komen, ik heb hem nog niet gezien.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]Naam en adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Jouw mening.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kwijl loopt langs de mondhoeken naar beneden. Walgelijke televisie. Het liefst maken ze nog een reportage van hoe Dafne ontbijt. Zo geobsedeerd zijn ze.
Het verhaal is interessanter dan de sport, nationaliteit is interessanter dan de sport.Fade to Black![]()
Dit is weer een beetje een Thijs post.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verhaal is interessanter dan de sport, nationaliteit is interessanter dan de sport.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel schattigquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef noodgang het volgende:
Vetter heeft niet per se een prettige stemGroot fan van User Wotte![]()
ZORBA
Ik kan me niet voorstellen dat die minder is dan Spitsequote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef noodgang het volgende:
Vetter heeft niet per se een prettige stemMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kupers laat hier een PLAK liggen.
Dafne gaat vechten voor brons. Het zal bij vechten blijven.Un dann rettet kein Kavallerie,
Geboren: Amsterdamquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef noodgang het volgende:
Vetter heeft niet per se een prettige stem
Poep op de stoep.![]()
Als er iemand nationalistisch is, is het Thijs wel hequote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje een Thijs post.![]()
![]()
Je schrijft maar. Ik post niet op bestelling.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje een Thijs post.![]()
Daaaaaaaaaaaaaar moet eenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef noodgang het volgende:
Vetter heeft niet per se een prettige stem![]()
Zijn metaforen worden steeds beter.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje een Thijs post.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die had daarvoor alles al bij elkaar geschreeuwd jaquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die minder is dan Spitse![]()
![]()
heywoodu
![]()
stemvervormer bij.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hoe vecht je op de 100 meter?quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:29 schreef Zorro het volgende:
Kupers laat hier een PLAK liggen.
Dafne gaat vechten voor brons. Het zal bij vechten blijven.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
heywoodu
![]()
Ta Lou moet gewoon brons pakken natuurlijk.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Dat heeft Gatlin perfect laten zien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe vecht je op een 100 meter? Bj
[..]
Hoe vecht je op de 100 meter?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Crouserprutser.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zelfkennis== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Vuistje hier, vuistje daar.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe vecht je op een 100 meter? Bj
[..]
Hoe vecht je op de 100 meter?![]()
Even GIECHELEN MET DIONECancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
die heeft hard gelopenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft Gatlin perfect laten zien.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Ze hebben Sedoc een pak aangetrokken haha.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:30 schreef Szura het volgende:
Koerier zal wel nipt naar de finale sneaken
Snelle AppieGod.![]()
ketting afquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben Sedoc een pak aangetrokken haha.RED ONS HENNIEGOD![]()
Walsh is met een aardige reeks bezig. Jammer van die 21.38Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij stoot wel constant.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Ja, en die laatste 30-40 meter waren wel het schoolvoorbeeld van vechten en nooit opgeven op de 100 meter.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Verder alles rond de 1 meter 70.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:31 schreef franklop het volgende:
Walsh is met een aardige reeks bezig. Jammer van die 21.38
Aldus de Belgische commentator.Un dann rettet kein Kavallerie,
Op verzoek van Karl Noten schat ik.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:31 schreef Cee het volgende:
Hoe kan hij haar als baby in de hand hebben gehouden?![]()
Haha mooi eerbetoonCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Beter dan Spitse.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:28 schreef noodgang het volgende:
Vetter heeft niet per se een prettige stem![]()
Boltgod.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken al die afleveringen uit m'n hoofdquote:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Still d.r.e.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gisteren had je ook gelijk dus dit klopt gewoon.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgaande op de heats en de halve finale denk ik dat ze hooguit 4e wordt.![]()
Hadden ze de laatste pogingen kogelstoten niet even kunnen laten wachten tot na deze race? Nu zijn ze zo al klaar als deze race goed en wel klaar isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Crouser
Hoe kan je een professionele atleet zijn en dan zo smerigviesdik zijn.![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Wat een verdomd matige kogelstootfinale
Nou ja, gezien de verwachtingen dan, in de breedte is het prima natuurlijk.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Camerashots zijn niet best zeg bij kogelstotenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
heywoodu
![]()
Gestopt.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nu begint darten toch weer kans te maken op een erkenning als sport.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Nou ik ga naar bed; de hoogtepunten hebben we wel weer gehad voor vanavond.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Hier zouden ze eigenlijk Jaques en Frank commentaar bij moeten laten geven.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan je een professionele atleet zijn en dan zo smerigviesdik zijn.
Groot fan van User Wotte![]()
heywoodu
![]()
Ik zal even reageren, bij dezen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:37 schreef Toby56 het volgende:
Nou ik ga naar bed; de hoogtepunten hebben we wel weer gehad voor vanavond.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Trash Thompson gaat nog 10.70 lopenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:37 schreef Toby56 het volgende:
Nou ik ga naar bed; de hoogtepunten hebben we wel weer gehad voor vanavond.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die kogelstoters zien er uit alsof ze opgeblazen zijn wat een spierbundels. Daar zou ik geen slag van willen krijgenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
het lijit me dat dat extra gewicht iets toevoegt, want ik heb nog nooit magere kogelstoter gezienquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Gewichthef-OS-gifjesgenot aub!quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Die gasten hebben extreem veel spier.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rood voor ogen ookUn dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Eén echt goede stoot in deze hele finale en dan is ie ongeldig
Ik zie het ook niet zo snel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Leek mij geldig maar oke[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Oh Walsh maakt er toch nog iets van
Dit is ook wel aardigquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Eén echt goede stoot in deze hele finale en dan is ie ongeldig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Raakte hij niet heel lichtjes de voorkant daarVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
![]()
De BBC moet echt werken aan dat shot voor bij de vrouwen. Je ziet echt net niksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zo te zien zouden darters ook goede kogelstoters kunnen zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:37 schreef Toby56 het volgende:
Nou ik ga naar bed; de hoogtepunten hebben we wel weer gehad voor vanavond.![]()
![]()
Viesdik is een groot woord. Ik denk dat het vooral zwaar gespierd is.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Toch zou ik die kogelstoters niet snel de pijltjes van de Bunt gevenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien zouden darters ook goede kogelstoters kunnen zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die gooien 18m0quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien zouden darters ook goede kogelstoters kunnen zijn.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit. Topsporters hebben in principe altijd het ideale figuur voor hun sport, anders zouden ze nooit zover zijn gekomen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
het lijit me dat dat extra gewicht iets toevoegt, want ik heb nog nooit magere kogelstoter gezien![]()
Ik zie hier nog spieren, die ontbreken bij de darters nogalquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien zouden darters ook goede kogelstoters kunnen zijn.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Speerwerpen kunnen ze vast ook wel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien zouden darters ook goede kogelstoters kunnen zijn.Fade to Black![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch zou ik die kogelstoters niet snel de pijltjes van de Bunt geven
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dacne wel effe op de NOS kijken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 9 minuten kun je veel doen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: