Ja leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo bizar als je haar kaak en puistjes beter bekijkt hoor.
Klopt. Met doping moet je gewoon ook vroeg beginnen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die had ze al toen ze nog meerkampster was dusja
Vaak gecontroleerd nooit betraptquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Klopt. Met doping moet je gewoon ook vroeg beginnen.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ontzettend graag gedaan jonge.
Wie is Hans?
Je bent zelf een stelling.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
word altijd een beetje moe van de Dafne-haat.
meisje heeft succes, mag niet in Nederland!1!!1
Ik heb net hard gejuicht voor onze oranje leeuwinnen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Schippers al vanaf jongs af aan een heel groot talent was wordt gemakshalve maar even vergeten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens. Maar we slaan altijd zo door. Ze hoort tot de top maar is helaas niet de beste. Plak wordt heel moeilijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idem voor visser op hordenquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat Schippers al vanaf jongs af aan een heel groot talent was wordt gemakshalve maar even vergeten.
Thompson is een stuk verdachter wat dat betreft. Die haalde opeens seconden van haar pr.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat Schippers al vanaf jongs af aan een heel groot talent was wordt gemakshalve maar even vergeten.
Volgens mij wereldkampioen 200 of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:18 schreef Klummie het volgende:
[..]
Eens. Maar we slaan altijd zo door. Ze hoort tot de top maar is helaas niet de beste. Plak wordt heel moeilijk.
Van 11.17 naar onder de 11 inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Thompson is een stuk verdachter wat dat betreft. Die haalde opeens seconden van haar pr.
Ik heb het over nu hans.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij wereldkampioen 200 of heb ik wat gemist?
Van mij wel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
op de 200 dan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van 11.17 naar onder de 11 inderdaad
Bij iedereen, maar ach, met een beetje geluk is die belachelijke hype over een halve eeuw voorbij.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Wat kunnen tattoos toch lelijk zijn bij sommigen.
Vlak Gina niet uit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wel enige blanke in de finale, dat is ook wat waard.
Klopt, ach we zullen zien. Held is ze sowieso.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100 is lastig. Niemand loopt een paar tienden sneller. Ligt zo dicht bij elkaar allemaal
Gina komt zo nogquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Wel enige blanke in de finale, dat is ook wat waard.
ftfyquote:
Ik heb mensen sowieso nooit begrepen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
Donkere mensen met tattoos, nooit begrepen
halve finale is ook een beetje raar woord voor 3 races... Het is meer een soort 'derde' finale. Meer opvulling dus ivm als je echt maar 2 halve finales had.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:21 schreef Columbiafan het volgende:
Belachelijk zwak bezette halve finale dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |