SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Weer achter TalouCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Acne Schippers
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hmm heywoodu had het toch wel goed gezien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mooi oranje broekje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee Dafne pakt geen medaille.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hoger dan nog?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat Ta Lou 3e wordt
Ik doe die van atstat alleen mee voor het 20-19-18-17 spel.![]()
Ja, 2e.quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Prima gelopen van Schippers, al is Ta Lou wel sneller. Brons het hoogst haalbare lijkt me.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Red Bull racing modusquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hoezo. Brons kan ze pakken dus waarom laten liggen ?quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:13 schreef Evertjan het volgende:
ik zou als ik Schippers was me afmelden voor de finale. Lekker laten gaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verdomme gelijk weer naar de studioCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
plakken met een goud randjequote:Op zondag 6 augustus 2017 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heb ik op de 200, ik heb haar derde op de 100.![]()
Is vast al eerder gemeld: maar de huldiging voor de 100 meter mannen is NIET naar voren geplaatst.
(Werd een half uurtje geleden op Eurosport reeds gemeld.) De NOS staat weer slapend FakeNews te verkopen.
Seb Coe is een lul, ondanks z'n grote prestaties als atleet. HIJ is nota bene zelf de baas van de IAAF. Als de IAAF NIET wil dat een zondaar als Gatlin nog steeds meedoet, dan moet je hem maar schorsen. Als Russen jaren na dato worden geschorst, dan kan dat met Gatlin alsnog ook. Maar hij mag meedoen, hij wint, en Bolt heeft de vorm niet (meer). Fair and square.
Boegeroep, gevoed door nota bene Coe zelve, is een kwalijke zaak. Ik vond het bij de huldiging overigens nogal meevallen, ongetwijfeld omdat Bolt zelf aanwezig was en zeer demonstratief voor Gatlin stond te klappen.
Neemt niet weg dat ik het ook lolliger had gevonden als the Lightning z'n laatste individuele race had gewonnen.
Back to business: de "een stukje zwaarder geworden Schippers" is door, maar een medaille zal moeilijk worden. Van mij mag ze terug naar Bennema. En weer wat afwisselender gaan trainen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Niet zo bizar als je haar kaak en puistjes beter bekijkt hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
Blijft bizar dat schippers gewoon wereldtop is en dat voor een blanke<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Heb niet de indruk dat de coach wissel Schippers goed heeft gedaan. Zeker niet wat de 100 mtr betreft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Och, Gatlin leek ook kansloos op basis van zijn halve finale.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
bedankt Hansquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:14 schreef Toby56 het volgende:
Is vast al eerder gemeld: maar de huldiging voor de 100 meter mannen is NIET naar voren geplaatst.
(Werd een half uurtje geleden op Eurosport reeds gemeld.) De NOS staat weer slapend FakeNews te verkopen.
Seb Coe is een lul, ondanks z'n grote prestaties als atleet. HIJ is nota bene zelf de baas van de IAAF. Als de IAAF NIET wil dat een zondaar als Gatlin nog steeds meedoet, dan moet je hem maar schorsen. Als Russen jaren na dato worden geschorst, dan kan dat met Gatlin alsnog ook. Maar hij mag meedoen, hij wint, en Bolt heeft de vorm niet (meer). Fair and square.
Boegeroep, gevoed door nota bene Coe zelve, is een kwalijke zaak. Ik vond het bij de huldiging overigens nogal meevallen, ongetwijfeld omdat Bolt zelf aanwezig was en zeer demonstratief voor Gatlin stond te klappen.
Neemt niet weg dat ik het ook lolliger had gevonden als the Lightning z'n laatste individuele race had gewonnen.
Back to business: de "een stukje zwaarder geworden Schippers" is door, maar een medaille zal moeilijk worden. Van mij mag ze terug naar Bennema. En weer wat afwisselender gaan trainen.![]()
Die had ze al toen ze nog meerkampster was dusjaquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Niet zo bizar als je haar kaak en puistjes beter bekijkt hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: