Je kan het niet handelen dat de vrouwen beter zijn dan de mannen?quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Dan waait die hype eens over
Maar dat lijkt helaas niet het geval te zijn
We moeten nu wel hè, de heren halen het EK niet eens.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die ernaar kijkt is een successupporter want er keek nooit iemand naar zo'n dameswedstrijd wat een onzin
Nou dat hoop ik maar, ik ben bang voor ellendige oranjefeesten eeuwige nabeschouwingen jaaroverzichten Andere Tijden Sporten extra edities aandachtstrekkers die in het water springenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:21 schreef zovty het volgende:
Na de finale lijkt het me sowieso wel afgelopen toch.
Ach, over 4 jaar (of over 2 jaar het WK) heeft de AH misschien zelfs wel een actie vanwege het vrouwenvoetbalquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:21 schreef zovty het volgende:
Na de finale lijkt het me sowieso wel afgelopen toch.
Kan je weer lekker dingetjes sparenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, over 4 jaar (of over 2 jaar het WK) heeft de AH misschien zelfs wel een actie vanwege het vrouwenvoetbal
Sparen voor tampons, chocolade en schoonmaakmiddelen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je weer lekker dingetjes sparen
Je maakt je nogal druk voor iemand die het niet interesseert.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Foppe de Haan wint ook altijd prijzen die niemand interesseert: het EK voetbal onder 21, het vrouwen EK..
Nee wordt 18-0 dan voor de mannen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou uit interesse wel eens een wedstrijd willen zien tussen het mannen en het vrouwen oranje? Zouden die wijven echt een deuk in een pakje boter kunnen schoppen?
Who cares. Laat die vrouwen lekker spelen. Niet alles hoeft vergeleken te wordenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou uit interesse wel eens een wedstrijd willen zien tussen het mannen en het vrouwen oranje? Zouden die wijven echt een deuk in een pakje boter kunnen schoppen?
Ik zou wel eens een mannen vs. vrouwen wedstrijdje kinderen baren willen zien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
1974, 1978, 1988, 2010 gemist?quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:19 schreef Leandra het volgende:
Om te beginnen weten ze iig wel de finale te halen.
Nee worden al ingeblikt door het tweede van Roda of zo.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek in 2015 toen ze er niks van bakten op het WK ook en ook naar het OKT.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen die ernaar kijkt is een successupporter want er keek nooit iemand naar zo'n dameswedstrijd wat een onzin
quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Qftquote:Op zondag 6 augustus 2017 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Echt he, en die dikke tokkies boos als hun Max van de baan vliegt ofzo, denken opeens allemaal verstand te hebben van formule 1.
Je bent de x vergeten Dvenquote:
liever elf poesjes dan elf pussiesquote:
Onterecht dat die mannen veel meer verdienen ze winnen niks en de vrouwen wel!!!quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:29 schreef TvhN het volgende:
Van die feministen die het mannenvoetbal nu bashen.
Ik heb geen enkele partij gekeken en ben dat ook niet van plan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Joh.... en dat terwijl de heren zich in 2016 niet eens wisten te kwalificeren en in 2012 ook de groepsfase niet overleefden, maar idd vooral op resultaten uit het verleden blijven teren terwijl de heren nu al moeite hebben zich te kwalificeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |