vanwaar die vergelijkingquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:12 schreef Columbiafan het volgende:
Heb deze topshow gemist, maar Gatlin is dus echt de Valverde van de atletiek
Beter terugkomen na een schorsing, trainingsbeesten, op hoge leeftijd nog succesvol, Gatlin en Valverde zijn werkelijk bezeten door het hardlopen/wielrenner.quote:
Beide eindbazen jaquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Beter terugkomen na een schorsing, trainingsbeesten, op hoge leeftijd nog succesvol, Gatlin en Valverde zijn werkelijk bezeten door het hardlopen/wielrenner.
Gatlin gaat binnenkort dus onderuit, komt onder een hek terecht en breekt van alles, waardoor hij de rest van het seizoen moet missenquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Beter terugkomen na een schorsing, trainingsbeesten, op hoge leeftijd nog succesvol, Gatlin en Valverde zijn werkelijk bezeten door het hardlopen/wielrenner.
Je hebt Gina bij de ZDF gemist.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:12 schreef Columbiafan het volgende:
Heb deze topshow gemist, maar Gatlin is dus echt de Valverde van de atletiek
Dat heb ik dan gemist. Heb niet elke seconde ervan gezien en heb ook niet de hele tijd met volledige aandacht gekeken/geluisterd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik las op twitter iets over batterijen likken?![]()
Vanaf 8:50quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Heb niet elke seconde ervan gezien en heb ook niet de hele tijd met volledige aandacht gekeken/geluisterd.
Er werd haar nog gevraagd of ze sneller kon en of ze clean is.
Vervolgens ging het over legale middelen en begonnen ze over batterijen likken (9 volt batterijen geloof ik).quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Heb niet elke seconde ervan gezien en heb ook niet de hele tijd met volledige aandacht gekeken/geluisterd.
Er werd haar nog gevraagd of ze sneller kon en of ze clean is.
Zou kunnen, heb dat waarschijnlijk maar half gehoord.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vervolgens ging het over legale middelen en begonnen ze over batterijen likken (9 volt batterijen geloof ik).
twitter:AthleticsCanada twitterde op zondag 06-08-2017 om 01:00:31Breaking News: Derek Drouin to miss 2017 IAAF World Championships https://t.co/oj3cMX9p8C #IAAFWorlds #London2017 https://t.co/van5WtQj1k reageer retweet
Natuurlijk en daarvoor moet alles goed gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 08:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de kansen voor Vetter, brons het hoogst haalbare?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |