Da's voor haar wel oke.quote:
Maar net beter dan de series idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zijn toch geen tijden om bang van te worden.
Ja is nu wel een beetje Blakejesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Blake lijkt me echt een ontzettend suf figuur sinds zijn hele nieuwe 'ik', en nu hij niet meer The Beast is enzo.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja is nu wel een beetje Blakejes
De bizarre wereldrecords van Bolt spelen natuurlijk ook een belangrijke rol.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het prestigieus is maakt het niet meteen veel beter. Van 1500 t/m 10.000 inclusief steeple en cross en alles domineren (zonder echt professioneel te zijn, zoals men tegenwoordig is) vind ik ook exceptioneel. Een Ashton Eaton of Roman Sebrle zou je zonder dat het raar is bij de beste atleten ooit kunnen voegen, ze beheersten immers veel compleet verschillende onderdelen.
Men kijkt doorgaans toch wat teveel naar alleen het aantal medailles wat mij betreft (wat je ook ziet bij mensen die Phelps steevast de beste olympiër ooit noemen).
Voor ons FOK!kers BMI > 25 geeft dit weer hoopquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi altijd, Wilson met z'n dikke hoofd op de 100m
Heb je iets meer achtergrond?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Blake lijkt me echt een ontzettend suf figuur sinds zijn hele nieuwe 'ik', en nu hij niet meer The Beast is enzo.
dat moet met onderhands gooien nog lukken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:16 schreef wimderon het volgende:
Barman voorlopig ongeldig en 7 meter 33 in de eerste 2 pogingen.
Die van mij is nog een handvol kg verwijderd van < 25, dan verlaat ik dit teamquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor ons FOK!kers BMI > 25 geeft dit weer hoop
Ach dan mist ze maar 4 meter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:16 schreef wimderon het volgende:
Barman voorlopig ongeldig en 7 meter 33 in de eerste 2 pogingen.
Was altijd wel een imposant figuur, daarna na een slechte periode helemaal in de heer enzo en er lijkt niks leuks meer aan te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je iets meer achtergrond?
Mo Farah achterna.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van mij is nog een handvol kg verwijderd van < 25, dan verlaat ik dit team
De Klosterhalfen van Nunspeet.quote:
Goed bezig, ouwe reusquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is er vast een user hier fan van je.quote:
Daarom juist. En omdat ze Duits is is Columbia fan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef Remzz het volgende:
Vanwaar de Klosterhalfen hype hier? Heb even gezocht die is echt viesdun
Ik ben zo ongeveer de enige die ook de noordse combinatie altijd kijkt, wij zijn wederzijds fan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is er vast een user hier fan van je.
Hmmm, Martina is toch ook in de heer. Dat is altijd een baas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was altijd wel een imposant figuur, daarna na een slechte periode helemaal in de heer enzo en er lijkt niks leuks meer aan te zijn.
Ik hoop dat dit geen teamswap wordtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is maar bij één user een hype.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:20 schreef Remzz het volgende:
Vanwaar de Klosterhalfen hype hier? Heb even gezocht die is echt viesdun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |