Zegt dat veel over haar of over jou?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze heb me een keer onder de tafel gezopen.
Schoonvader had 2 zatlappen achterin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zegt dat veel over haar of over jou?
Hahaha, ben je lekker mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Schoonvader had 2 zatlappen achterin.
Wel minder lekker dan, al is dat persoonlijke smaak.quote:
vallen ze dan niet uit elkaar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Loempias kan je ook koken, las ik fecent in CUL.
Nee leek goed te gaan, maar hij kookte ook frikandel in water dus ja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vallen ze dan niet uit elkaar?
oquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee leek goed te gaan, maar hij kookte ook frikandel in water dus ja...
najaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Frikandel koken lijkt mij zo intens vies, bah.
Maar frikandel koken is zo zacht en smeuïg en flubber, ik wordt naar van het idee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
naja
lijkt een beetje op gehakt, als ik soms zie hoeveel water er van af komt als ik gewoon gehakt in de pan doe met beetje olie
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar frikandel koken is zo zacht en smeuïg en flubber, ik wordt naar van het idee.
gadverquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Frikandel koken lijkt mij zo intens vies, bah.
Echt hè.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:02 schreef devzero het volgende:
kaassouffle koken
* devzero leest verder in dat topic
Maar die is goed voor bijna allesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn grillplaat gebruik ik ook vaak.
Ja echt hoe verzin je het.quote:
Spekkoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan weer wel lekker.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spekkoek
wat ook lekker is, lemper
[ afbeelding ]
Ja wil ik binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:05 schreef devzero het volgende:
spekkoekook makkelijk zelf te maken (maar tijdrovend)
Haha echt, dan kan je ze nog beter in de magnetor gooien of zo.quote:
ja bleghquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha echt, dan kan je ze nog beter in de magnetor gooien of zo.
Oh klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rijst met vulling erin, vleesvulling
Mijn oma maakte dat soort dingen dus altijd feest als we langskwamenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh klinkt goed.Nog nooit op.
Moet je een speciaal soort rijst hebben voor dat wat jij liet zien?quote:
Mijn oma is erg lief, maar die zette mij rode kool met appelmoes voor hahaha.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn oma maakte dat soort dingen dus altijd feest als we langskwamen
Ja dat is kleefrijst - ketanquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je een speciaal soort rijst hebben voor dat wat jij liet zien?
elk zijn charmesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn oma is erg lief, maar die zette mij rode kool met appelmoes voor hahaha.
Ah oké, gebruiken ze dat ook bij sushi?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is kleefreest - ketan
Haha nou, ik was niet zo'n fan.quote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, gebruiken ze dat ook bij sushi?
je familie kies je niet uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha nou, ik was niet zo'n fan.
Zo erg is het gelukkig niet, maar het kooktalent is zowel mijn oma als mijn moeder ontlopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je familie kies je niet uit
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig niet, maar het kooktalent is zowel mijn oma als mijn moeder ontlopen.
Ik kan nu prima zelf koken, dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
beïnvloed toch wel enigszins je levensvreugde dan of niet
Is zelfde soort rijst als risotto en sushi rijst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, gebruiken ze dat ook bij sushi?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan nu prima zelf koken, dat is ook wat waard.
Ah oké, dat heb ik dan wel liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Is zelfde soort rijst als risotto en sushi rijst.
Ja mijn pa kon wel goed koken gelukkig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]is het toch nog goed gekomen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]
nu is er pas sfeer met een kaarsje
Dat is... ook een kunst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn moeder wist elke karbonade om te toveren in zeemleren lap.
Risotto is lekker, maar is me vaak net te veel werk. Als ik ergens verse canterellen vindt, dan weet ik het wel en blijf die 40 minuten roeren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, dat heb ik dan wel liggen.![]()
Risotto met paddestoelen en biefstuk.
quote:
Ja je moet er goed op zitten inderdaad, telkens bijgieten en roeren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Risotto is lekker, maar is me vaak net te veel werk. Als ik ergens verse canterellen vindt, dan weet ik het wel en blijf die 40 minuten roeren.
Waarom niet?quote:
Cheers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:21 schreef devzero het volgende:
en een glas voor flipping coin
[ afbeelding ]
Ja wel in dat geval zekerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kan toch beter samen wat wijn drinken dan alleen?
Ja oké, je bankrekening kan je beter niet met iedereen delen.quote:
bijv.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja oké, je bankrekening kan je beter niet met iedereen delen.
bestaat dit spel dan nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:30 schreef devzero het volgende:
In deel #54125123 van deze reeks zal ik eens vragen of Borrelnootje en flipping nog getrouwd ziin
toen ik in 2002 op fok begon te lurken en me in 2004 registreerde dacht ik ook niet dat Fok! nog lang zou bestaanquote:
Het is bruinquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moet ik wel Stien zijn paar lenen, anders kan ik niet als een prins op het witte paard aan komen draven.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
toen ik in 2002 op fok begon te lurken en me in 2004 registreerde dacht ik ook niet dat Fok! nog lang zou bestaan
quote:
honderden topicsquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
is dat een soort jaarlijks terugkomend iets '' dood op fok de stekker gaat eruit ''
True, maar Stien staat er op.quote:
ja ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
True, maar Stien staat er op.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ook
maar alter ego, stien in persoon veel meer een baas
Die linkse is een engerd.quote:
hmm wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Vadaag is het Taxpayer Appreciation Day, toch wat minder dan bier dag.
een schouderklopje voor het volgzame belastingbetalers volk?quote:
quote:
Uit Zimbabwe dus.quote:The Taxpayer Appreciation Day was introduced in 2011 to recognise compliant clients who pay their duties and taxes on time and in full. The commemorations are meant to reinforce a culture of voluntary compliance within Zimbabwe in line with the country's economic blueprint, the Zimbabwe Agenda for Sustainable Socio-Economic Transformation (Zim-Asset). The day is an acknowledgement of the importance of complying with fiscal legislation for the development and dignity of Zimbabwe. This year's event was held on 2 October 2015 and below are the winners in various categories.
Wanneer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nou de mooiste dag van het jaar is toch wel capslock day![]()
![]()
Dan zijn hoofdletters verplicht.quote:
elke dag is speciaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:49 schreef hemarookworst het volgende:
Het is elke dag wel de dag van ietsje houdt het niet mee bij
Elke dagquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wanneer is het de dag van de rookworst?
https://en.wikipedia.org/wiki/Gregorian_calendarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:51 schreef Stien_Struis het volgende:
Als echte autist vraag ik me af waarom niet elke maand evenveel dagen heeft?
Hahaha wtf mensen van FOK! hem gebeld?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
https://www.vice.com/nl/a(...)serie-probleemwijken
blijkbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha wtf mensen van FOK! hem gebeld?
Tsja, hoort er allemaal bij. Net als de hypotheek.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:56 schreef Stien_Struis het volgende:
Elke maand ben ik 2 dagen over de zeik wanneer de vaste lasten van het saldo afgaan.
Jij?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 03:04 schreef hemarookworst het volgende:
Is er hier geen echte nachtploeg die doorgaat tot het licht wordt?
klopt maar je kan je aansluitenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 03:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In je eentje ben je geen ploeg he
wauwquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 03:16 schreef devzero het volgende:
ach, sommigen hebben een pizza bed, dus waarom geen worsttelefoon
[ afbeelding ]
Brie en ham op de witlof is ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Kaas en ham gaan op de witlof uit de oven.
Tis heerlijk!! Moet je echt eens een x proberenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:23 schreef devzero het volgende:
ham+kaas+witlof. Brie heb ik nooit geprobeerd.
Slaap lekker Devzeroquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:26 schreef devzero het volgende:
afgesproken.
en nu gaat * devzero slapen
Oh ik nooit.. Ik hou niet zo van pittigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:28 schreef Stien_Struis het volgende:
Sperciebonen bak ik altijd nog ff in de jus met wat sambal erbij.
Ik heb ook een glazen met luchtbelletjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:39 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn vrouw is dol op van die glazen versies, flink koud maken onder de kraan werkt helemaal
Hahahaha jaaa ik ken datquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:42 schreef Stien_Struis het volgende:
Op de wasmachine tijdens centrifiguren is ook een aanrader.
Da's wel erg veel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:49 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ik heb 2 grote reiskoffers vol met dildo,vibo's en andere speeltjes![]()
Zijn gewoon leuke hebbedingetjes, ze worden ook steeds mooier en luxer
Mzzzls, ik ga Gregory Isaacs opzetten zo Mr Cool Ruler.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 04:50 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Iedereen slaapt al(weer)
Nou ik ga even wat anders doen Stien![]()
Doeiii
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 05:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik neem op vakantie altijd zo min mogelijk mee
Vliegen is juist leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Durf niet te vliegen, pak de auto of boot.
Waarom ben je bang om te vliegen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Durf niet te vliegen, pak de auto of boot.
Ik raak al overstuur in vertrekhal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:25 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Waarom ben je bang om te vliegen?
Aawh dat is wel zieligquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik raak al overstuur in vertrekhal.
Das goed wakker wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:36 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Moet er niet aan denken dat mijn boobs eruit knallen onderweg..
Ja het is tijd om dag te zeggen... truste Stienquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:45 schreef Stien_Struis het volgende:
De ochtendploeg neemt het over nu.
Succesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 06:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is boksen aan het leren met opa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |