Zij zitten niet zo te wachten op suggestieve TT's. Voor hetzelfde geval had ik een ban gehad daar. Ze zijn erg streng. Wel terecht vind ik. Maar de mannen van Tweakers hebben het mooi opgelost. Het is een bug op Bol dat je in een verkeerd land terecht komt via Google. En de site houdt dat vast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk geen topic, toch is het topic gesloten?
Hadden die sukkels maar bij Nederland moeten blijven hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij zitten niet zo te wachten op suggestieve TT's. Voor hetzelfde geval had ik een ban gehad daar. Ze zijn erg streng. Wel terecht vind ik. Maar de mannen van Tweakers hebben het mooi opgelost. Het is een bug op Bol dat je in een verkeerd land terecht komt via Google. En de site houdt dat vast.
Het is wel een klacht dat onze Zuiderburen 3 keer zoveel betalen voor dit gadget. Dat zouden wij ook moeten doen want zoiets zouden we niet moeten kopen. Al die nutteloze meuk waarvoor kostbare onvervangbare grondstoffen worden verbrand. Er is echt een nieuw perspectief nodig opdat wij inzien hoe zwaar nutteloos verspillend die meuk is.
Als je zelf niet uit je doppen kunt kijken moet je niet bol de schuld geven. De enige dooddoener is jouw lage IQ.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje makkelijk. Een dooddoener eigenlijk. Bemoei je er dan niet mee als je zo weinig interesse hebt.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Het verschil zit in het land dat je hebt ingesteld. In je screenshot staat die op België en incognito op Nederland.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Het verschil zit in het land dat je hebt ingesteld. In je screenshot staat die op België en incognito op Nederland.
Zie bovenstaande!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:58 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Zoals wat dan? URL is exact hetzelfde.
Leg eens uit, einstein.
Nee, dat leg ik helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
KOEKOEK
IK WIST HET!
[..]
Zie bovenstaande!
Met je complottheorieën
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of je mans genoeg bent je fout toe te geven en je excuus aan te bieden voor je debiele gescheld.
Welke belastingen zijn hoger dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 02:48 schreef Lenny77 het volgende:
Wij verdienen minder dan een Nederlander, betalen meer belastingen en moeten ook nog eens 3 keer zoveel betalen voor dezelfde rommel.
Geen wonder dat België zo aan de sukkel is
De loonlasten bv liggen erg hoog, we hebben een heel groot verschil tussen ons bruto en netto loon. We zijn één van de duurste werknemers in de EU en houden er zelf bijna het minste van over.quote:
Dit gebeurt best geregeld als een externe verkoper (hoe noem je zoiets?) het product niet meer op voorraad heeft. In plaats van de advertentie te verwijderen, en deze dus later weer opnieuw te plaatsen (=werk) verhoogd de verkoper de prijs gewoon flink zodat niemand dat ding koopt. Dit scheelt werk met het later opnieuw maken van de advertentie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:17 schreef SeLang het volgende:
Wel interessant dit. Zou Amazon dit soort shit ook flikken? Toch eens op letten...
Ik kom al zo een beetje vanaf het begin van tweakers daar en het is een ontzettende kneuzenkermis geworden daar met een hoop zieke mannetjes. Jammer, vroeger was het zo leuk daar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zij zitten niet zo te wachten op suggestieve TT's. Voor hetzelfde geval had ik een ban gehad daar. Ze zijn erg streng. Wel terecht vind ik. Maar de mannen van Tweakers hebben het mooi opgelost.
Hahahaha wat zwakquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 07:12 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Nee, dat leg ik helemaal niet uit.
Waar denk je dat het vanaf komt? Juist cookie.![]()
De reden kon echter niemand uitleggen.
Dit zag ik gisteren ook al voorbij komen op FOK!; wat is het?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:04 schreef 1marcelfilms het volgende:
Uvuvwevwevwe Onyetenyevwr Ugwemubwem Ossas
ik was mijn neef fok aan het tonen, maar die kan geen nederlands.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit zag ik gisteren ook al voorbij komen op FOK!; wat is het?
En poepbelasting? Of breng ik nu de duivel op kwade ideeën? Wat ik merk bij Belgen in Nederland is dat ze heel erg op de centen letten. Ik vroeg me altijd af waarom maar nu snap ik waarom.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:09 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De loonlasten bv liggen erg hoog, we hebben een heel groot verschil tussen ons bruto en netto loon. We zijn één van de duurste werknemers in de EU en houden er zelf bijna het minste van over.
We betalen belastingen op belastingen (worden wel vaker aangevochten en gewonnen).
Er worden overal taksen verzonnen om maar vanalles bij elkaar te scharrelen (bv het oppervlak van je dak en de hoeveelheid regen die erop valt, daar moet je dan een soort regenbelasting op betalen). Dit is gelukkig nog niet door gegaan, maar dat is volgens mij een kwestie van tijd.
Zelf steken ze natuurlijk hopen geld in eigen zakken, de politieke graaiers. Daar hebben we er trouwens ook veel te veel van! Met Wallonië, Brussel en Vlaanderen apart...
Tief een eind op trollige vetklep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat kan je beter niks zeggen
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat kan je beter niks zeggen
https://www.vliegenvanger(...)enmepper-sk169-grijs ¤4,49quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:59 schreef Bart2002 het volgende:
Ik ben blijkbaar ook een trouwe klant want als ik Google op "Vliegenmepper grijs krachtig" krijg ik ook 45,88 euro... En in een incognitovenster inderdaad 14,99. Briljante vondst! Leuk om uit te diepen hoe dat komt.
De links naar beide zijn identiek:
https://www.bol.com/nl/p/(...)ig/9200000055960658/
https://www.bol.com/nl/p/(...)ig/9200000055960658/
Bij de ene is de verkoper EBM BV en de ander Dier, tuin en klussen BE.
Grappig dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |