Ah, dat wel soms, maar nog steeds minder negatief dan NWS meestal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:52 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Te negatief, niet goed voor de geest.
Maar wat blijft er over?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:40 schreef devzero het volgende:
Gelukkig is VBL wel erg positief. Daarom staat die niet in mijn AT
VBL weiger ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:40 schreef devzero het volgende:
Gelukkig is VBL wel erg positief. Daarom staat die niet in mijn AT
Vogeltjesdans goes international.quote:
ja hoor hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Krijg jij een harde rookworst van Jinek?
Boh.quote:
Wellicht van zijn moeder of zusje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar wie zou een harde rookwost krijgen van Jeroen, dat is de vraag.
Even googelen op Jeroen zijn zusje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
Welke jeroen?
[..]
Wellicht van zijn moeder of zusje?
krijg ik wel een droge harde worst vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Even googelen op Jeroen zijn zusje.
quote:
quote:
Wie is dat?quote:
DIe laat zich pijpen voor 30.000? Geen wonder dat ik altijd pauper pils krijg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:42 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je moeder had mn account weer gekaapt verdorie.
Ja oké, na een tijdje wordt het gevecht met de kater wat overweldigend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:22 schreef Stien_Struis het volgende:
1x in de week is wel genoeg, elke dag gaat vervelen.
Thanks.quote:
Beetje mosterd bij, hoe kan iemand dat weerstaan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij is een vriendin krijgen al moeilijk genoeg. Kinderen hoeven m'n ouders niet te verwachten.
Boven een coffeeshop wonen zou erg slecht voor mij zijn denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn dochter lag in wieg boven coffeeshop.
Jij was toch rond de 60? Ik neem aan dat jouw ouders dan tussen de 80 en 90 zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 01:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Ze hebben beide niet zo lang meer en zo'n achterkleinzoon kunnen ze nu nog van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |