Je kunt geen creditcard krijgen op je Wajong.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:40 schreef Aethereal het volgende:
Pak dan ook niet zo'n Monopoly creditcard, maar gewoon een echte
hehe met een redenquote:Op woensdag 19 juli 2017 12:42 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je kunt geen creditcard krijgen op je Wajong.
Waarom doet de ene kaart het dan wel en de ANWB niet? Geen idee in wat voor hellhole jij op vakantie gaat maar overal wordt debitcard geaccepteerd. Ja als je een auto huurt misschien niet maar die heb ik niet nodig. Ga jij maar lekker een extra bkr notering aan. Mongool.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:39 schreef Roces18 het volgende:
heb je als je zoals een mongooltje een prepaid creditcard neemt
helft van de hotels/verhuurbedrijven neemt die shit niet eens aan dus lekker ingelezen trouwens
Maar hij zit zonder gezeik met drie amerikaanse hoertjes in het bubbelbad in het Hilton. Jij zit met je tankstation-boterhammetje op een bankje in de regen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom doet de ene kaart het dan wel en de ANWB niet? Geen idee in wat voor hellhole jij op vakantie gaat maar overal wordt debitcard geaccepteerd. Ja als je een auto huurt misschien niet maar die heb ik niet nodig. Ga jij maar lekker een extra bkr notering aan. Mongool.
Is gewoon de wijze hoe het geld erop komt. Je kunt er van tevoren geld opzetten (prepaid) of van je rekening af laten schrijven. Beide worden vrijwel overal geaccepteerd. Het is alleen dat de anwb kaart zelf nergens werkt. De andere prepaid creditcard wel dus het hele 'prepaid wordt nergens geaccepteerd ' is gelul.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:45 schreef nightsleeper het volgende:
Waarom neem je dan niet gewoon een echte creditcard mee? Dit heb je toch gewoon aan jezelf te danken.
Lekker... meteen op mensen gaan schelden die niks met jou probleem te maken hebben...quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom doet de ene kaart het dan wel en de ANWB niet? Geen idee in wat voor hellhole jij op vakantie gaat maar overal wordt debitcard geaccepteerd. Ja als je een auto huurt misschien niet maar die heb ik niet nodig. Ga jij maar lekker een extra bkr notering aan. Mongool.
Nah, overnacht in het Hilton Dublin airport, dus het zal wel goed zijn schat ik zo.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij zit zonder gezeik met drie amerikaanse hoertjes in het bubbelbad in het Hilton. Jij zit met je tankstation-boterhammetje op een bankje in de regen.![]()
Prostitutie is illegaal in Amerika..... Dus dan mag hij brommen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij zit zonder gezeik met drie amerikaanse hoertjes in het bubbelbad in het Hilton. Jij zit met je tankstation-boterhammetje op een bankje in de regen.![]()
Dit.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
gewoon fucking dom.
Niet alles cash betalen
Hij begon met mij mongool noemen dus dan krijgt hij dat terug.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Lekker... meteen op mensen gaan schelden die niks met jou probleem te maken hebben...![]()
Waarom ben je trouwens zo doodsbang voor een bkr registratieEen notering krijg je pas bij herhaaldelijk niet op tijd terugbetalen, dat heb je dus helemaal zelf in de hand.
Weet je wie dom is? Jij.quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
gewoon fucking dom.
Niet alles cash betalen
Wie bedoel je? Fok barst van de moederneukers, en geef ze eens ongelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie dom is? Jij.
Op een creditcard zit tenminste nog een pincode en is je geld bij diefstal verzekerd, alsook alle aankopen tot 6 maanden.
Daarbij heb ik net de ANWB gebeld en er zat inderdaad een fout aan hun kant. Dus niks 'prepaid creditcard nergens geaccepteerd'. NOW WHAT, MOTHERFUCKER?
Nou nou wat een grof taalgebruik jongemanquote:Op woensdag 19 juli 2017 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie dom is? Jij.
Op een creditcard zit tenminste nog een pincode en is je geld bij diefstal verzekerd, alsook alle aankopen tot 6 maanden.
Daarbij heb ik net de ANWB gebeld en er zat inderdaad een fout aan hun kant. Dus niks 'prepaid creditcard nergens geaccepteerd'. NOW WHAT, MOTHERFUCKER?
Op mijn pinpas zit ook een pincode en overal in amerika kan je wel met een debit card betalen hoor kneus.quote:Op woensdag 19 juli 2017 13:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je wie dom is? Jij.
Ben je met de boot naar Amerika?quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dankjewel ANWB voor het verankeren van mijn vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |