quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:30 schreef Pg_up het volgende:
Voortaan geen eigen regels meer in de OP zetten gaarne
Alleen de geen gelazer regel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de OP duidelijk moet zijn voor nieuwe mensen.quote:
Je neemt nu aan de mensen de OP lezen. Maar goed, ik heb er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:31 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Omdat de OP duidelijk moet zijn voor nieuwe mensen.
Hoe moeten zij weten dat "Niet posten na FlippingCoin" een grap is?
Oja, de ervaring heeft wel geleerd dat mensen hier eerst posten en later eventueel een keer de OP vlug doorlezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Je neemt nu aan de mensen de OP lezen. Maar goed, ik heb er geen probleem mee.
ik heb nu ruzie over een OP en TT die ik niet gelezen hebquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:35 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Oja, de ervaring heeft wel geleerd dat mensen hier eerst posten en later eventueel een keer de OP vlug doorlezen.
Gewoon een lege OP, we moeten ons natuurlijk wel aanpassen aan het niveau van de gemiddelde FOK!ker.quote:
Hahaha, RIP.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:38 schreef Handleiding het volgende:
[..]
ik heb nu ruzie over een OP en TT die ik niet gelezen heb
KLB / Denken dat je Windows Explorer het niet meer doet
eens. Even wegspoelen met een pilsiequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:37 schreef Pg_up het volgende:
wat een vieze tetten op de vorige pagina
Lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
eens. Even wegspoelen met een pilsie
Waarom KLB mijden dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:49 schreef Pg_up het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen KLB te mijden maar nu heb ik er weer gepost
In dat geval dus alleen eenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:38 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Gewoon een lege OP, we moeten ons natuurlijk wel aanpassen aan het niveau van de gemiddelde FOK!ker.
gewoon allemaal onzinnigheid postenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:52 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Te negatief, niet goed voor de geest.
Het blijft een negatieve omgeving. Er af en toe posten kan niet zoveel kwaad, maar als je er elke dag een paar uur of langer zit doet het toch wel iets met jequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
gewoon allemaal onzinnigheid posten
geen last van eigenlijk neem het zelden serieusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:55 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Het blijft een negatieve omgeving. Er af en toe posten kan niet zoveel kwaad, maar als je er elke dag een paar uur of langer zit doet het toch wel iets met je
je oren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:22 schreef Handleiding het volgende:
Hoe zwaarder het bier, hoe groter...
Wat je kan proberen is rookworst heel dun te snijden en dat te frituren, veel beter dan die gefrituurde aardappels met rookworstaromaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:12 schreef Handleiding het volgende:
Genieten is dat. Met een Pilsie erbij en rookworstchips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |