Roep maar een mod.quote:
Ligt het aan mij of begint Utopia steeds triester te worden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar je legaal nix kunt doen zonder gestoord te worden, net als "mediteren" in een kas bijvoorbeeld
dat is al jaren aan de gang - hoe triest can we go?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint Utopia steeds triester te worden?
Nog triester.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint Utopia steeds triester te worden?
Schijnbaar kunnen ze nog minder doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is al jaren aan de gang - hoe triest can we go?
Daar kon je op wachten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Aggie46 het volgende:
Kaatje haar 2e hands terrasje...helemaal naar zijn mallemoer.
Goed van Linda, dat nieuwsgierig wijf wil overal van op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
Bats tegen Linda: Heb je een goed gesprek gehad met Jeroen?
Linda: Ja, was leuk (of iets van die strekking).
Verder zei Linda lekkerpuh niks
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:47 schreef TalpaBoy het volgende:
[..]
Goed van Linda, dat nieuwsgierig wijf wil overal van op de hoogte zijn
Kheb ook veel wit. Ik ben ook rein dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Gooddeal het volgende:
Je mag er max. met twee man in. Het moet wit worden want je moet er rein inkomen.
Sorry.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg de rillingen al van die caps
Maggia Magdalenaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kheb ook veel wit. Ik ben ook rein dus
Ik heb veel zwart.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kheb ook veel wit. Ik ben ook rein dus
Denk het niet, er zit een camera in. Althans, die heeft er altijd in gezeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat het een alternatief voor boom5 gaat worden.
Zou ze niet bedoelen: je moet er in het reine komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Gooddeal het volgende:
Je mag er max. met twee man in. Het moet wit worden want je moet er rein inkomen.
Nee, je moest er blanco, rein, inkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef eskil het volgende:
[..]
Zou ze niet bedoelen: je moet er in het reine komen.
Oh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Denk het niet, er zit een camera in. Althans, die heeft er altijd in gezeten.
Nou ja.....ben al oud...ben niet van alles op de hoogtequote:
Dus je moet je gedachten al een plaatsje hebben gegeven nog voor je naar binnen stapt, dan eerst maar mediteren bij Renequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, je moest er blanco, rein, inkomen.
Ik denk dat ze bedoelt niet met negativiteit binnenkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef eskil het volgende:
[..]
Dus je moet je gedachten al een plaatsje hebben gegeven nog voor je naar binnen stapt, dan eerst maar mediteren bij Rene
jaaa doen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef Gooddeal het volgende:
Jacco wil opname apparatuur in de kamer.
Zoiets zal het wel zijn dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt niet met negativiteit binnenkomen.
Marrakesh is oosters?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:06 schreef Gooddeal het volgende:
Het wordt Oosters. Een beetje Marrakesh gevoel.
Volgens mij zelfs in Nederlandquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Marrakesh ligt zelfs ten westen van Nederland
Idioten zijn hetquote:
Bats die geeft haar bek maar een douw altijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Marrakesh ligt zelfs ten westen van Nederland
Je bedoeld een soort van Hoofdzuster?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:05 schreef Vinamp het volgende:
Wie heeft Bil de leiding gegeven in dat gekkenhuis?
ze is allemaal dingen aan het beslissen. dit moet zus, dat moet zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:09 schreef formule het volgende:
[..]
Je bedoeld een soort van Hoofdzuster?
Viezerikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:10 schreef mario390 het volgende:
wie was laatst in darkroom dampf avlassen?
In opdracht van.................quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:12 schreef Vinamp het volgende:
[..]
ze is allemaal dingen aan het beslissen. dit moet zus, dat moet zo
Niemand die er wat van zegt
Ja echt geheimzinnigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, leuk voor de streams. Weer eens wat anders.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:15 schreef TalpaBoy het volgende:
Ze hebben ook echt het idee er niet meer uit te komen
Ik hou het niet bij. Zo weinig boeiend. Zal blij zijn als dat stemmingsgezeik weer over is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
Heeft iemand t bijgehouden wie op wie stemt ?
twins en chip op madi ?
de rest op jeroen ?
jeroen op bas ?
Dat dus..boeit geen fuck meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij. Zo weinig boeiend. Zal blij zijn als dat stemmingsgezeik weer over is.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:24 schreef Gooddeal het volgende:
Zeg je tegen je vrienden, ik ga ff naar de Gooische luifel. Friet eten.
Kom je in zo'n toko terecht.
jeroen dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan beter vragen; wie gaat er deze keer een petertje doen
Ze vond het zelf wel Farah Fawcettachtigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:40 schreef humpty het volgende:
[..]
Lijkt echt op een travestiet nu met dat haar
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef eskil het volgende:
[..]
Ze vond het zelf wel Farah Fawcettachtig
[..]
omgquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef eskil het volgende:
[..]
geen idee heb geen streams aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
wat zei linda ?
centraal is uitgesteld zodat beu erbij kon zijn en nu .. (iets met geskipt)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overduidelijk ja
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]Misschien heeft Bil een andere spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overduidelijk ja![]()
Die stapte ook zonder slip uit de auto waar je zo in het kruis keekquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:42 schreef eskil het volgende:
[..]
Is juist lachenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Dotteke het volgende:
8000 in de + en de belasting van 9000 is betaald, ze gaan echt goed, zegt Rene
Het wordt steeds ongeloofwaardigerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Dotteke het volgende:
8000 in de + en de belasting van 9000 is betaald, ze gaan echt goed, zegt Rene
Whaaaaaa vind het gewoon goed gevonden, Team Jaccoquote:
Volgens mij zei hij 'onrespectloos' zelfsquote:
jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij 'onrespectloos' zelfs
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:47 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Die stapte ook zonder slip uit de auto waar je zo in het kruis keek
Enige gelijkenis
Hoe bestaat het he, de seo loopt voor geen meter maar het geld komt met bakken binnenquote:
Daar snap ik dus helemaal niets van, daar was alles toch al voor klaar toen Vic er wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het wordt steeds ongeloofwaardiger![]()
Kinderboek, dat woord viel ook. Dat bestaat zogenaamd ook nog dus
Relatie therapiequote:
Dit was een foute bingoquote:
Stop eens met dat onrespectloze gedragquote:
KIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Stop eens met dat onrespectloze gedrag
jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Jammer net eigenlijk, die wijven hebben altijd een grote bek dat Bil de leiding heeft in centraal
Nu kregen ze een kans het over te nemen houden ze hun mond
sgijtleistersquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Jammer net eigenlijk, die wijven hebben altijd een grote bek dat Bil de leiding heeft in centraal
Nu kregen ze een kans het over te nemen houden ze hun mond
Daar gaat het niet om, het is niet Romy, ze neemt alles over van anderenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoewel het ouderwets is, is dit wel goed Nederlands.
Ja echt, ze hebben allemaal een grote bek achter de rugquote:
Ach so!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:56 schreef TalpaBoy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is niet Romy, ze neemt alles over van anderen
SC is een deurtje verderquote:
Daar lijkt het wel op maar dit is een geplotterd rozenkransje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:56 schreef lonneberga het volgende:
Heeft Jacco nu een Chablis shirtje aan?
noah ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:57 schreef Toverheks het volgende:
Team Jacco en Noah .......................de nieuwe Bert en Ernieben Fan
Ik lurk veel, en eindelijk weer eens de stream aan, volgde het wel op tv maar toch streamen is best weer leukquote:
Hoii. Toverheks. Weer poosje geledenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:00 schreef Toverheks het volgende:
Niet huilen he Jacco en Noah vind ik leuk stel
Denk het niet, ben er voor gevallen hequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]oke.. misschien verandert het nog als je wat vaker streamt (noah)
Heb je meneer Donkers gemist ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk het niet, ben er voor gevallen heach de rest is toch niks noppes en nada, ik wil herrie in de tent en bloed aan de muur
dat wil ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk het niet, ben er voor gevallen heach de rest is toch niks noppes en nada, ik wil herrie in de tent en bloed aan de muur
En dat hebben we Chipp zien doen, toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Er is gisteren weeer van de bar gedronken, zegt Cemal
en Jac is niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat wil ik ookmaar noah is pro bil
Ik heb daar eerlijk gezegd helemaal niet op gelet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:02 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En dat hebben we Chipp zien doen, toch?
Nee maar die was van het padje afgedwaald, dat vind ik een minkukkel 1e klasquote:
HillieBilly vind ik wel oke maar de rest van die wijven hoe krijg je het voor elkaar al die domme grietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat wil ik ookmaar noah is pro bil
een slang is hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:13 schreef danaqui het volgende:
lik lik lik lik lik lik lik lik lik lik lik lik (vieze kut hoer dr lippen)
Hij kan het niet laten......iedereen vindt hij fantastisch en Jeroen haat hij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:07 schreef yvondenise het volgende:
Vieze Renee moet weer zo nodig Jeroen pakken.
Vies wijf, tijd dat die weg gaat, maar ja zal wel nietquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies wijf, tijd dat die weg gaat, maar ja zal wel niet
niet eens op de Keilewegquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:18 schreef TalpaBoy het volgende:
[..]die komt buiten nergens aan de bak
Misschien om de plees schoon te maken ha ha haquote:
Hoe krom en achterlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:20 schreef MacDeMarco het volgende:
trol die zelf haar projecten niet afmaakt (waardoor boze mensen ze weer terug moeten halen na 3 weken) heeft het hoogste woord over projecten tijdens het centraal![]()
![]()
Ik vind het zo raar dat er helemaal niemand is die daar iets van zegtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:20 schreef MacDeMarco het volgende:
trol die zelf haar projecten niet afmaakt (waardoor boze mensen ze weer terug moeten halen na 3 weken) heeft het hoogste woord over projecten tijdens het centraal![]()
![]()
Geen hond die daar overheen wilquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien om de plees schoon te maken ha ha ha
En tussen door arme zwervers pijpen
In de batsboot.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
freddy en carla uit deventer komen in utopia slapen
ieuwquote:
ik zie zo'n schuimpie van 150 kilo al dat trapje op klimmenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja die boot is ook zo rolstoelvriendelijk als B&B
dat heb ik nooit begrepen Dotquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er helemaal niemand is die daar iets van zegt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik zie zo'n schuimpie van 150 kilo al dat trapje op klimmen
Nou dan mogen ze wel 'n trap van beton gaan stortenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan klapt heel die boot omquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net kregen ze de kans om haar van de directeur stoel te schoppen houden ze allemaal hun kop en laten haar het centraal leidenquote:
En naar zaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De B&Bers worden de boot in geduwd.
Lekker slapen in de batsboot waar het naar olie stinkt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze wel 'n trap van beton gaan storten
Ze doelt waarschijnlijk op haar penthousequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Achterlijke Billy wil geen BB activiteit in prive vertrekken. Omgekeerd mag wel. Wat hebben ze met de oude BB gedaan
Bill wil niet haar penthouse met balkon niet afstaan aan de B.B. Dan hoeft er geen geld verdient te worden.quote:
Daar kunnen ze dan ook mooi een onwelwillende bewoner in verstoppenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan mogen ze wel 'n trap van beton gaan storten
Die schijt peuken....mooiste plek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze doelt waarschijnlijk op haar penthouse
Kan ze mooi een slaap kamer maken op het kakhuisquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:26 schreef danaqui het volgende:
Pleurt die vieze kut hoer uit het penthouse, mooie B&B daar
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze mooi een slaap kamer maken op het kakhuis
Bizar met die extra huisjes sinds ze het voorheen al deden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:26 schreef Dotteke het volgende:
B vindt zolang er nog geen extra ruimte is er geen B&B moet komen
Ik wil geen geslachten zien hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Hebben we alles gehad, krijgen we 10 augustus een transgende academie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |