Roep maar een mod.quote:
Ligt het aan mij of begint Utopia steeds triester te worden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar je legaal nix kunt doen zonder gestoord te worden, net als "mediteren" in een kas bijvoorbeeld
dat is al jaren aan de gang - hoe triest can we go?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint Utopia steeds triester te worden?
Nog triester.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint Utopia steeds triester te worden?
Schijnbaar kunnen ze nog minder doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is al jaren aan de gang - hoe triest can we go?
Daar kon je op wachten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Aggie46 het volgende:
Kaatje haar 2e hands terrasje...helemaal naar zijn mallemoer.
Goed van Linda, dat nieuwsgierig wijf wil overal van op de hoogte zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
Bats tegen Linda: Heb je een goed gesprek gehad met Jeroen?
Linda: Ja, was leuk (of iets van die strekking).
Verder zei Linda lekkerpuh niks
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:47 schreef TalpaBoy het volgende:
[..]
Goed van Linda, dat nieuwsgierig wijf wil overal van op de hoogte zijn
Kheb ook veel wit. Ik ben ook rein dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Gooddeal het volgende:
Je mag er max. met twee man in. Het moet wit worden want je moet er rein inkomen.
Sorry.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg de rillingen al van die caps
Maggia Magdalenaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kheb ook veel wit. Ik ben ook rein dus
Ik heb veel zwart.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kheb ook veel wit. Ik ben ook rein dus
Denk het niet, er zit een camera in. Althans, die heeft er altijd in gezeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:54 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat het een alternatief voor boom5 gaat worden.
Zou ze niet bedoelen: je moet er in het reine komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:53 schreef Gooddeal het volgende:
Je mag er max. met twee man in. Het moet wit worden want je moet er rein inkomen.
Nee, je moest er blanco, rein, inkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef eskil het volgende:
[..]
Zou ze niet bedoelen: je moet er in het reine komen.
Oh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Denk het niet, er zit een camera in. Althans, die heeft er altijd in gezeten.
Nou ja.....ben al oud...ben niet van alles op de hoogtequote:
Dus je moet je gedachten al een plaatsje hebben gegeven nog voor je naar binnen stapt, dan eerst maar mediteren bij Renequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, je moest er blanco, rein, inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |