De kip was eerder.quote:
quote:
Oh door dat gedoe met dat gif oid?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb nog ei gegeten
niet gekeken welke code
#livingontheedge
Alleen s'ochtends trek?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
Godver heb altijd zo'n in de late uurtjes en overdag weinig trek.
jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh door dat gedoe met dat gif oid?
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja![]()
maarja totaal niet mee bezig geweest![]()
#wegkijker
Aan je hemarookworst,quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
S'ochtends alleen trek in trekken aan m'n odol
Ik vind toch wel eng en daar ben ik me wel bewust van dat ik soms totaal niet weet wat. of hoe me eten tot stand is gekomen (het proces voor dat ik het koop).quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Nah, maar volgens mij loopt het wel los doordat die norm is aangepast, verleden jaar zouden diezelfde eieren gewoon verkocht worden.
Ja true, maar de enige manier om daaronder uit te komen is door een moestuin te beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind toch wel eng en daar ben ik me wel bewust van dat ik soms totaal niet weet wat. of hoe me eten tot stand is gekomen (het proces voor dat ik het koop).
Kan eigenlijk van alles inzitten en ik eet het gewoon op
Ja precies.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja true, maar de enige manier om daaronder uit te komen is door een moestuin te beginnen denk ik.
Ja, zoals rastafari man, in de jungle.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies.
of zelf kippen enzo houden
Jawel maar vooral s'avonds.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aan je hemarookworst,
maar je hebt dus nooit trek of zo?
ja preciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, zoals rastafari man, in de jungle.
Maar niet laat s'avonds?quote:
Slaap zacht, en droom van veel pils op deze dag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
slaap lekker allen en een fijne dag vandaag gewenst![]()
Dat is niet best.quote:
Godmiljaar ik kan dat tweede nummer niet vinden, luister jij toevallig ook niet early hardcore?quote:
Nauwelijks, ken misschien een enkelequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Godmiljaar ik kan dat tweede nummer niet vinden, luister jij toevallig ook niet early hardcore?
Laatst op een feestje geweest en daar hadden ze o.a. dit nummer:quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nauwelijks, ken misschien een enkele
Nee het is ook lastig zoeken als er verder niks gezongen wordt oid.quote:
eensquote:
quote:Mannen zouden jullie een man pijpen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:14 schreef Cookings het volgende:
Als jullie daar 1000 euro voor kregen
en de piemel is verder schoon verder. En het is een wel een hygienische man enzo die wel van je geniet.
benieuwd naar de reacties
Xx
gewoon doen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:31 schreef mtchel112 het volgende:
Vraag: je mag de hele nacht doen met quinty trustfull wat je wilt, maar je moet wel eerst loretta schrijver beffen.
Wat zou je doen
Dat klinkt als de perfecte nacht!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:03 schreef Pg_up het volgende:
Vraag: je mag de hele nacht doen met Loretta Schrijver wat je wilt, maar je moet wel eerst Erica Terpstra beffen.
Wat zou je doen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Vraag: je mag de hele dag doen met humberto tan wat je wilt maar je moet eerst een trio hebben met chantal janzen en gwen van poorten.
Zou je dat doen
Zeker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Vraag: je mag de hele dag doen met humberto tan wat je wilt maar je moet eerst een trio hebben met chantal janzen en gwen van poorten.
Zou je dat doen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
Zou je dat doen
Nooitquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:49 schreef noodgang het volgende:
Vraag: je mag de hele dag onbeperkt pilsies drinken maar je moet eerst een radler drinken.
Zou je dat doen?
wel goeie doppen gespot.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:43 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind die marieke elsinga zo jongensachtig ofzo. Echt zo'n chick die haar hele leven alleen maar jongens als vrienden had.
Brede schouders en dikke armen ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:43 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind die marieke elsinga zo jongensachtig ofzo. Echt zo'n chick die haar hele leven alleen maar jongens als vrienden had.
Die heeft met zijn kogel in heel wat vrouwtjes gezetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Daar weet Dione dan weer alles van. Marieke ook wel btw
beau misschien ook welquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:15 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Daar weet Dione dan weer alles van. Marieke ook wel btw
sloopkogelquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die heeft met zijn kogel in heel wat vrouwtjes gezeten
En een open relatie met zo'n schrijfster. Die drukt zijn gummiknuppel ook overal in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:18 schreef mtchel112 het volgende:
Peter r de vries heeft nog een relatie gehad met nel van der veer
Er is een verdachte substantie aangetroffen in uw in- en uitgang! Ik neem deze zaak nogmaals onder de loepquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:21 schreef Handleiding het volgende:
En als Peter R dan klaar is begint hij opnieuw "zo en dan nu de reconstructie"
198quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag is internationale dag van het bier, hoeveel pilsies gaan jullie drinken vandaag?
Ik had laatst ceremonie/baretuitreiking, paar biertjes gedronken en dikke koppijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Dan moet je voortaan aan de kindercola als je niet tegen drank kan.
Ook als je niet tegen pilsies kan moet je pilsies drinkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Dan moet je voortaan aan de kindercola als je niet tegen drank kan.
Lever moet gewoon wennenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:57 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ook als je niet tegen pilsies kan moet je pilsies drinken
Okquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:57 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Ook als je niet tegen pilsies kan moet je pilsies drinken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:26 schreef mtchel112 het volgende:
en door overheid geïnfecteerde snoepgoed
Wat kom jij haten vriend, haters maken mij grootquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:34 schreef devzero het volgende:
je moet de babyzeep uit je ogen wrijven
Hello sir hemasmokesausagequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
I am hemasmokesausage, nice to meet you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |