Jegoen 100% zeker en hij zal Floor wel mee krijgen ja als ze dan nog steeds close zijn. Maar als de familie verteld tegen Floor wat jegoen rond bazuint over haar kan dat nog weleens bekoelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:31 schreef DeKenau het volgende:
Ik denk dat ze op Bas gaan ,Floor en Jeroen
Ja, als je dat al een paar keer gehad hebt dan weet je hoe dat voeltquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef Bblurker2 het volgende:
Billy heeft last van haar buik en denkt dat het misschien een blindedarmen ontsteking is. Ze zegt dat het zo voelt.
Als je een normaal stel hersens hebt denk je nog niet eens aan geld ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Geld is geld. Zelfs als je veel geld hebt, en een normaal stel hersens hebt, dan gooi je niet zomaar geld weg. Dan weet je ook van afzien, denk ik. Nouja, het blijft gissen hoor.
Nice. Zaterdag komt haar familie toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Jegoen 100% zeker en hij zal Floor wel mee krijgen ja als ze dan nog steeds close zijn. Maar als de familie verteld tegen Floor wat jegoen rond bazuint over haar kan dat nog weleens bekoelen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Jegoen 100% zeker en hij zal Floor wel mee krijgen ja als ze dan nog steeds close zijn. Maar als de familie verteld tegen Floor wat jegoen rond bazuint over haar kan dat nog weleens bekoelen
Jeroen krijgt genoeg stemmen , dat is al zo goed als zeker , als ze Bas op de bank krijgen is de kans groot dat Bas vertrekt , Bas had ook gezegd ''als ik op de bank kom ga ik naar huis ''quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Die zal bij haar wel al 3x verwijderd zijn, als het zo erg isquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef Bblurker2 het volgende:
Billy heeft last van haar buik en denkt dat het misschien een blindedarmen ontsteking is. Ze zegt dat het zo voelt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, als je dat al een paar keer gehad hebt dan weet je hoe dat voelt![]()
Misschien niet, maar dan zijn er in de buitenwereld minstens zoveel mensen die bepaalde dingen niet zouden moeten doen, maar dit wel doen. Dus tsja, ik zou het niet doen, maar ik ben behoudender en dan is het logisch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je een normaal stel hersens hebt denk je nog niet eens aan geld ...
Die gaat dan zeven kleuren schijten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:31 schreef DeKenau het volgende:
Ik denk dat ze op Bas gaan ,Floor en Jeroen
Yep, ben benieuwd of Floortje er zo weer aan komt bij Jeroen,ze zei net nog wel dat ze eerst wou weten of Jegoen gezoend had voor ze vanavond bij hem ging liggen dus was het wel van planquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice. Zaterdag komt haar familie toch?
Mwah ..de helft kijkt niet volgens haar ...haar vader kijkt nog steeds de Duitse zender ZDR of ARD ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice. Zaterdag komt haar familie toch?
Ik denk dat Bas op de bank de enige is , die Jeroen er in kan houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die gaat dan zeven kleuren schijten.
Maar hij zal het Jeroen niet gunnen denk ik. De kans dat Jeroen Beau schaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik denk dat Bas op de bank de enige is , die Jeroen er in kan houden
Denk t ook, maar als ze met de groep mee gaan dan wordt t toch Jegoen..maar wat lullen we tis uiteindelijk toch de Febo die de keus meestal maaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En dat is denk ik waar Jeroen en Floor op uit zijn ..ze weten al zeker dat Jeroen op de bank gaat komen ..nu Floor eraf zien te krijgen zodat de kans groter is dat een Bas of een Fay erbij opkomt .. en dan de nieuwen om gaan praten zoals een Billy steeds doet ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:36 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Jeroen krijgt genoeg stemmen , dat is al zo goed als zeker , als ze Bas op de bank krijgen is de kans groot dat Bas vertrekt , Bas had ook gezegd ''als ik op de bank kom ga ik naar huis ''
Dat zou een mooi scenario zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook nooit dat hij idd vertrekt en dat jeroen er daardoor in blijftquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hij zal het Jeroen niet gunnen denk ik. De kans dat Jeroen Beau schaakt.
Ze heeft weer een smoes om niet op te ruimen ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zal bij haar wel al 3x verwijderd zijn, als het zo erg is
Oja, die mag ook opdonderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cemal zich geestelijk aan het opwarmen voor 'n potje vrij worstelen met Romy
Of weer ff wandelen buiten de poort, ff bezoekje aan de eerste hulpquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft weer een smoes om niet op te ruimen ....
Verdomd als het niet waar is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft weer een smoes om niet op te ruimen ....
De nieuwe bepaalt toch en de kans is dan groot dat Bas zelf vertrekt , of weg gestuurdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hij zal het Jeroen niet gunnen denk ik. De kans dat Jeroen Beau schaakt.
Hij (Bas) kan zijn bloed wel drinken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef pecla het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook nooit dat hij idd vertrekt en dat jeroen er daardoor in blijft
Klopt, in die zin kan het dan toch nog spannend worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:43 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De nieuwe bepaalt toch en de kans is dan groot dat Bas zelf vertrekt , of weg gestuurd
Febo bepaalt en ik denk dat ze het zat zijn dat Jeroen geen toneelspelletjes wil spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:43 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De nieuwe bepaalt toch en de kans is dan groot dat Bas zelf vertrekt , of weg gestuurd
Romy zal door alle drank wel weer geil zijn, moet Cemal weer opdravenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:46 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy heel aanhankelijk bij Cemal op schoot en die doet er niet veel op uit
Wordt weer een "through de backdoortje" danquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Romy zal door alle drank wel weer geil zijn, moet Cemal weer opdraven
Romy iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef DeKenau het volgende:
Floor wil advies vragen , weet niet aan wie .... Romy?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef DeKenau het volgende:
Ja. Precies.quote:
Heb ik ook aan gedacht, dat ze hem dat weleens niet in dank zullen afnemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Febo bepaalt en ik denk dat ze het zat zijn dat Jeroen geen toneelspelletjes wil spelen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:49 schreef pecla het volgende:
Ja Floortje is hitsig en wil Jegoen's grote worst
Als of de mening van Romy haar ook maar ene reet zal interesserenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Floor zakt steeds verder af. Advies vragen aan Romy
En ze moet weer bevestiging hebben, want die gast geilde op Cemal, dus, dan weet je het hequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jah moet Cemal weer rukken om m op oorlogssterkte te krijgen. Gedoe allemaal die seksquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net vragen naar Billy want ik hoor Romy zeggen, dat Billy al naar bed is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef DeKenau het volgende:
Je moet maar even een stuk teruglezen. Hoe het denk ik zit met Floor i.v.m. Jeroen en alles er om heenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Floor zakt steeds verder af. Advies vragen aan Romy
Daarom zat hij zich net al op te warmen op echtemannen.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah moet Cemal weer rukken om m op oorlogssterkte te krijgen. Gedoe allemaal die seks
Hoort m.i. bij het plannetjequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net vragen naar Billy want ik hoor Romy zeggen, dat Billy al naar bed is.
Als Floor van Billy advies wil dan is ze ook gestoord of het hoort bij een plannetje.
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg dag.
Ik kan het toch niet laten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef pecla het volgende:
[..]
Wordt weer een "through de backdoortje" dan
Ze vroeg (of kreeg) net wel advies van Romy over het al dan niet slapen naast Jeroen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net vragen naar Billy want ik hoor Romy zeggen, dat Billy al naar bed is.
Als Floor van Billy advies wil dan is ze ook gestoord of het hoort bij een plannetje.
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg dag.
Ik hoop het, want anders.....quote:
Nou Cemal is meer van de anaal, dat bedoelen ze met 'n "backdoortje"quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten.
Wat snappen mensen niet aan 'achterlangs' dat dat gewoon op z'n hondjes is, en dan niet speciaal op je knieen.
Ja, volgens mij vroeg die door. Kan me niet voorstellen dat ze Romy opzoekt om advies van te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vroeg (of kreeg) net wel advies van Romy over het al dan niet slapen naast Jeroen.
Ja. Ik snap dat ook niet. Dat dat steeds maar aangehaald wordquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten.
Wat snappen mensen niet aan 'achterlangs' dat dat gewoon op z'n hondjes is, en dan niet speciaal op je knieen.
Weet ik, maar dat is volgens mij niet perse het geval. Hij is wel van anaal denk ik, maar dan met mannen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou Cemal is meer van de anaal, dat bedoelen ze met 'n "backdoortje"
Dit is m.i. de enige goede uitspraakquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vroeg (of kreeg) net wel advies van Romy over het al dan niet slapen naast Jeroen.
quote:
Nee, naar het huisje van de twins en haar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floor toch weer naar Jeroen om te slapen
Ik ook niet. Ik hoef dat ook niet te weten, interesseert me niet wat ze doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik snap dat ook niet. Dat dat steeds maar aangehaald word
Denk ik ook, zie ook mijn vervolgvraag van netquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dit is m.i. de enige goede uitspraak
[..]
Ze reageert ook amper op het advies. Alleen even overdreven met haar hoofd draaien en zuchtend: Jaaa. Het is allemaal zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vroeg die door. Kan me niet voorstellen dat ze Romy opzoekt om advies van te krijgen.
Hij heeft Romy ook al anaal gepaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is volgens mij niet perse het geval. Hij is wel van anaal denk ik, maar dan met mannen.
Echt? Die is echt onverbeterlijk, of eh.... beetje vaag. Oja, script.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floor toch weer naar Jeroen om te slapen
Edit: toch niet
Voelt ze ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef Bblurker2 het volgende:
Zal het tactisch gedrag van Floor zijn geweest dat ze advies vroeg aan Romy? Ik kan me niet voorstellen dat ze zich echt ongemakkelijk voelt bij de situatie namelijk. Zo komt ze niet over, voor mij. En het is niet tegen afspraken die ze gemaakt heeft met haar vriend.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze reageert ook amper op het advies. Alleen even overdreven met haar hoofd draaien en zuchtend: Jaaa. Het is allemaal zo ingewikkeld
Heb je dat gezien dan? Is Romy tegen het plafond aan gesprongen? Hele bed onder de viezigheid? Heb ik wat gemist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft Romy ook al anaal gepakt![]()
*waarom weet ik dit
Dat is dus niet zo.Dat wordt er hier van gemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft Romy ook al anaal gepakt![]()
*waarom weet ik dit
Gamma!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef spapaars het volgende:
Fatsoen rakkers moesten weer ingrijpen met Floor.
Was te zien , geloof dat ze het ook nog verteld heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je dat gezien dan? Is Romy tegen het plafond aan gesprongen? Hele bed onder de viezigheid? Heb ik wat gemist.
Cemal ging toen gewoon achterlangs, niet anaal. Op zijn hondjes inderdaad wat hier eerder werd genoemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Was te zien , geloof dat ze het ook nog verteld heeft
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.Dat wordt er hier van gemaakt
Het staat mij ook bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.Dat wordt er hier van gemaakt
En ze gaf op het moment van de daad in eerste instantie aan dat het pijn deed. Maar het blijft gokken natuurlijk en ik vind het eigenlijk niet zo'n interessant onderwerp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Neh ik ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En ze gaf op het moment van de daad in eerste instantie aan dat het pijn deed. Maar het blijft gokken natuurlijk en ik vind het eigenlijk niet zo'n interessant onderwerp.
Ik heb wel een keer meegemaakt dat men dat beweerde, maar ik zag dat niet. Het was gewoon wat ik achterlangs noem, gewoon de reguliere ingang, maar dan vanachteren. Er is toen een hele discussie geweest. Sommigen wisten het zeker. Nou, er was echt niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ja. En ook dat zegt niks. Maar niet boeiend eigenlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:02 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
O ja en een van beiden gebruikte zelf letterlijk de term backdoor.
Wel opmerkelijk dat zij of hij (weet ik ff niet meer wie) zelf de term backdoor gebruikte.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer meegemaakt dat men dat beweerde, maar ik zag dat niet. Het was gewoon wat ik achterlangs noem, gewoon de reguliere ingang, maar dan vanachteren. Er is toen een hele discussie geweest. Sommigen wisten het zeker. Nou, er was echt niets aan de hand.
Duhhh. Het zijn Romy en Cemalquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat zij of hij (weet ik ff niet meer wie) zelf de term backdoor gebruikte.
Dit is zoals ik het ook ziequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer meegemaakt dat men dat beweerde, maar ik zag dat niet. Het was gewoon wat ik achterlangs noem, gewoon de reguliere ingang, maar dan vanachteren. Er is toen een hele discussie geweest. Sommigen wisten het zeker. Nou, er was echt niets aan de hand.
Pijn kan, altijd. Cemal heeft toch een grote, en misschien was ze te droog, of hij was ongeduldig, who knows. Nou volgens mij doe je niet zomaar eventjes anaal als je dat niet gewend bent. Zelfs onze Billy had olijfolie nodig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En ze gaf op het moment van de daad in eerste instantie aan dat het pijn deed. Maar het blijft gokken natuurlijk en ik vind het eigenlijk niet zo'n interessant onderwerp.
Die weet alleen wat 'n draaideur isquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cemal weet toch wel wat de achterdeur is![]()
Ja categorie A van de censuur mannetjes hebben deze week nachtdienst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:03 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dat een cap van Floor? Het gaat me ff te snel dat beeld.
En dan benen spreiden voor haar baas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef Yaksa het volgende:
Beau ook klaar met douchen, gaat zender om doen en tanden poetsen.
Kortom, het blijft gokken zoals ik net ook al zei.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pijn kan, altijd. Cemal heeft toch een grote, en misschien was ze te droog, of hij was ongeduldig, who knows. Nou volgens mij doe je niet zomaar eventjes anaal als je dat niet gewend bent. Zelfs onze Billy had olijfolie nodig.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan benen spreiden voor haar baas.
(Die vind haar blijkbaar ook stinken. Ze moest eerst douchen voor ze de caravan in mag )
Ze zei daarstraks tegen een twin: Ik ga maar even douchen want ik ben de hele dag nog niet geweest.quote:
Ze kletsen wel meer zomaar wat. Net als shitloaded. Vooral Romy. Ben ik niet van onder de indruk. Ik ga er dan niet direct vanuit dat ze weten wat ze zeggen . OMG.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat zij of hij (weet ik ff niet meer wie) zelf de term backdoor gebruikte.
En wie zegt dat Romy dat niet gewend is, dat wijf neukt zich helemaal suf en zal ook echt wel anaal doen vermoed ik zo...die ene keer had het er alles van weg ieder geval...ok de manier waarop ze zei hihi through de backdoor...en Cemal is er dol opquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pijn kan, altijd. Cemal heeft toch een grote, en misschien was ze te droog, of hij was ongeduldig, who knows. Nou volgens mij doe je niet zomaar eventjes anaal als je dat niet gewend bent. Zelfs onze Billy had olijfolie nodig.
Ik gok eerder op normaal acherlangs, wat ik ze vaker heb zien doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:06 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Kortom, het blijft gokken zoals ik net ook al zei.
Kijk, een betere onderbouwing kun je niet hebben. Tenzij we in twijfel trekken wat ze zegt .quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks tegen een twin: Ik ga maar even douchen want ik ben de hele dag nog niet geweest.
Precies wat wij altijd zien
Nee hoor, ze zei zelf tegen Bas dat ze eerst ging douchen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan benen spreiden voor haar baas.
(Die vind haar blijkbaar ook stinken. Ze moest eerst douchen voor ze de caravan in mag )
Het kan. Ik ga er nu niet meer verder op door, als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder op normaal acherlangs, wat ik ze vaker heb zien doen.
Heeft ze vanmorgen de koeien gedaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Kijk, een betere onderbouwing kun je niet hebben. Tenzij we in twijfel trekken wat ze zegt .
Nee. Die ligt bij Noah in de Arkquote:
Veel te vermoeiend voor Bas, die ligt liever op z'n rug, en laat haar het werk doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gok eerder op normaal acherlangs, wat ik ze vaker heb zien doen.
Nou nog smeriger. En dan de hele dag nog niet gedouchtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei zelf tegen Bas dat ze eerst ging douchen.
Bovendien, ze is ongesteld, geen wonder dat ze ff wil douchen.
Nou prima. ik geloof het niet als ik het niet gezien heb. Net zoals een paar dagen geleden, sommige mensen waren overtuigd dat Floor en Jeroen iets gedaan hadden. Nou moet je maar opletten hoe snel het lijkt alsof er wat spannends gebeurt als je alleen al je benen of je armen verzet onder de dekens, of gaat verliggen. Ik ben daarom ook wel iemand die eerst wil zien en dan geloven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:08 schreef pecla het volgende:
[..]
En wie zegt dat Romy dat niet gewend is, dat wijf neukt zich helemaal suf en zal ook echt wel anaal doen vermoed ik zo...die ene keer had het er alles van weg ieder geval...ok de manier waarop ze zei hihi through de backdoor...en Cemal is er dol op
Dan niet alleen gebleekt ..ze is nog menselijker geworden ook nog..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:10 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee ze heeft zich alleen gebleekt en heet nu Linda
Nee hoor, vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:10 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het kan. Ik ga er nu niet meer verder op door, als je het niet erg vindt
Vanochtend heb ik niet meegekregen, helaas.Maar ook al zou ze die niet hebben gedaan dan vind ik het nog smerig. Ranzig vind ik haar, ronduit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heeft ze vanmorgen de koeien gedaan?
Ik heb het niet gezien, maar als dat het geval is, is dat kwam smerig.
Zeker als je moet koken voor gasten.
Ook als ze de koeien niet heeft gedaan overigens. Bahhhhhh
Gaat over Cemal en Romyquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel te vermoeiend voor Bas, die ligt liever op z'n rug, en laat haar het werk doen.
Dat die zender blijft hangen in die stringquote:
Dat was etiket ...is nog groter dan de rest...of moet het nog geruild worden?...quote:
Oh. Is dat een etiket?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was etiket ...is nog groter dan de rest...of moet het nog geruild worden?...
WTF? Dat was me net helemaal niet opgevallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat die zender blijft hangen in die string
Het zijn Beau en Lindaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oh. Is dat een etiket?
Die andere twin lijkt wel zwanger op die foto
Ohh. Hahaha.quote:
is toch Beau?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oh. Is dat een etiket?
Die andere twin lijkt wel zwanger op die foto
Dat laatste ben ik wel helemaal met je eens, dat er altijd gelijk veel meer van gemaakt wordt terwijl je daar niks van kan zeggen vaak....daar ga ik ook niet in mee hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou prima. ik geloof het niet als ik het niet gezien heb. Net zoals een paar dagen geleden, sommige mensen waren overtuigd dat Floor en Jeroen iets gedaan hadden. Nou moet je maar opletten hoe snel het lijkt alsof er wat spannends gebeurt als je alleen al je benen of je armen verzet onder de dekens, of gaat verliggen. Ik ben daarom ook wel iemand die eerst wil zien en dan geloven.
Met die bagger muziek was er ook weinig kans opquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:22 schreef Yaksa het volgende:
De redactie had waarschijnlijk iets anders van deze avond verwacht.
Die dachten, we laten de meiden winnen, gooien er flink wat champagne in en dan gaan ze los.
Valt een beetje tegen.
Ff een vraagje want jij bent er dus 100% van overtuigd dat dat tussen Floor en Jeroen een groot toneelspel is van die 2 met als doel ze erin te houden als ik jou goed begrijp. Maar dan vind ik t wel heel vreemd dat jeroen haar zo voor lul zet door te zeggen dat hij ze totaal niet aantrekkelijk vind en ze niet moet maar dat zij wel sex met hem wou in bed en zo....lekker plannetje zo dan. En ze zijn wel heel naief als ze denken dat ze daarmee Jeroen kunnen redden want hij zal er geen stem minder om krijgen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Linda over Floor: Die is ook wel stout. En dan iets over haar Duitse vriend en iets met zijn oren.
Ik snapte er niks van eigenlijk wat ze nu zei
Als de bewoners praten over dingen die niets te doen hebben met Utopia worden ze van de streams gehaald, dat materiaal kunnen ze niet gebruiken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:22 schreef Yaksa het volgende:
De redactie had waarschijnlijk iets anders van deze avond verwacht.
Die dachten, we laten de meiden winnen, gooien er flink wat champagne in en dan gaan ze los.
Valt een beetje tegen.
Als het een strategie is, dan zie ook ik niet hoe het gaat werken idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Ff een vraagje want jij bent er dus 100% van overtuigd dat dat tussen Floor en Jeroen een groot toneelspel is van die 2 met als doel ze erin te houden als ik jou goed begrijp. Maar dan vind ik t wel heel vreemd dat jeroen haar zo voor lul zet door te zeggen dat hij ze totaal niet aantrekkelijk vind en ze niet moet maar dat zij wel sex met hem wou in bed en zo....lekker plannetje zo dan. En ze zijn wel heel naief als ze denken dat ze daarmee Jeroen kunnen redden want hij zal er geen stem minder om krijgen waarschijnlijk
Nee psies ik zou niet weten wie denkt oh nou dan ga ik op iemand anders stemmen want wil zien of er iets gaat gebeuren tussen die 2quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:25 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Als het een strategie is, dan zie ook ik niet hoe het gaat werken idd.
Daar komt bij dat Floor ook niet zo goed in de groep ligt. Ze voert geen ene reet uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee psies ik zou niet weten wie denkt oh nou dan ga ik op iemand anders stemmen want wil zien of er iets gaat gebeuren tussen die 2
Ik begrijp ook niet precies waarom. Maar m.i. is het wel strategie. En klopt. Ik vond die opmerking van Jeroen een rare / niet gepaste.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:24 schreef pecla het volgende:
[..]
Ff een vraagje want jij bent er dus 100% van overtuigd dat dat tussen Floor en Jeroen een groot toneelspel is van die 2 met als doel ze erin te houden als ik jou goed begrijp. Maar dan vind ik t wel heel vreemd dat jeroen haar zo voor lul zet door te zeggen dat hij ze totaal niet aantrekkelijk vind en ze niet moet maar dat zij wel sex met hem wou in bed en zo....lekker plannetje zo dan. En ze zijn wel heel naief als ze denken dat ze daarmee Jeroen kunnen redden want hij zal er geen stem minder om krijgen waarschijnlijk
Ze spraken net over Jeroens gesprek met Chantal en dat Floor erbij kwam staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:29 schreef spapaars het volgende:
Jacco nu op 3, geen geluid, wel zo gemakkelijk voor de luie schijtbakken.
Hun advies vragen is eigenlijk hun veren in de kont steken, van ik vind jouw advies belangrijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:32 schreef pecla het volgende:
Tis idd vreemd, maar ik vind t net zo vreemd dat ze aan hun advies zo vragen om er mee te bereiken dat ze daardoor niet op hun zullen stemmen...en zij is niet stom dus kan dat zelf ook wel bedenken.
Maar ze heeft wel aardig wat gedronken he dus denk eerder dat daarmee te maken heeft
Dat is het enige wat ik ook kan bedenken. Vandaar dat het vragen op zich tactiek is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hun advies vragen is eigenlijk hun veren in de kont steken, van ik vind jouw advies belangrijk.
Die meiden voelen zich dan vereerd, en dus minder geneigd stemmen te geven misschien?
Romy en Cemal gebruiken allebei zo vaak woorden/ termen waarvan ze niet weten wat de betekenis is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Tja zou kunnen maar wel heel naief als ze denkt dat ze dan daarmee met hun gedrag weg zouden komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hun advies vragen is eigenlijk hun veren in de kont steken, van ik vind jouw advies belangrijk.
Die meiden voelen zich dan vereerd, en dus minder geneigd stemmen te geven misschien?
Niks vreemds aan, hij is toch links?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:38 schreef spapaars het volgende:
Stop de persen, zaakje van Bas hangt naar links.
[ afbeelding ]
U heeft een voorkeur voor rechts, nare ervaringen ermee gehadquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:38 schreef spapaars het volgende:
Stop de persen, zaakje van Bas hangt naar links.
[ afbeelding ]
Lekker zo'n waslabel bij je halve meter bilnaad.quote:
Jeroen, Fay en René. Afhankelijk van waar Jeroen zelf op gaat stemmen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:43 schreef pecla het volgende:
T feest is over voor vandaag denk ik. Dan maar even over de bank kletsen. Wie zouden erop komen; Bas, Fay en Jeroen is mijn gok of mis ik iemand?
Bas komt er niet op. Ik denk eerder René.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:43 schreef pecla het volgende:
T feest is over voor vandaag denk ik. Dan maar even over de bank kletsen. Wie zouden erop komen; Bas, Fay en Jeroen is mijn gok of mis ik iemand?
Nou Jeroen stemt zeker op Bas toch en ik vermoed dat hij Floor wel mee wil(en kan) krijgen, wie zouden er op rene gaan dan denk je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bas komt er niet op. Ik denk eerder René.
Demi misschien? En Bas ook een stemquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:45 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou Jeroen stemt zeker op Bas toch en ik vermoed dat hij Floor wel mee wil(en kan) krijgen, wie zouden er op rene gaan dan denk je?
En Cemal wellicht op René. Er zijn niet veel stemmen nodig om op de bank te komen voor de anderen.quote:
Bijna iedereen wilde de vorige keer al vol op Jeroen gaan, als Kevin het Petertje niet had geclaimd. Dit is voor de twins een extra reden om op Jeroen te stemmen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:49 schreef pecla het volgende:
Ik denk dat Demi na dat geintje van Jeroen vol op hem gaat, zo rancuneus zijn die twins wel
neen cemal gaat op jeroen en bas ook. Roepen vaker op een dag dat jeroen naar huis gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En Cemal wellicht op René. Er zijn niet veel stemmen nodig om op de bank te komen voor de anderen.
Ik denk niet dat ze altijd beslissen...maar als ze er iemand uit willen hebben of erin willen houden gebeurt het uiteraard ook. Maar denk dat er heus wel een aantal stemmingen waren dat t ze niet veel uit maakt en t aan de bewoners over laat...maar goed dat is koffiedik kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:53 schreef Yaksa het volgende:
Tja, het zal. Het enige wat vaststaat is dat de redactie beslist wie er uit gaat en dat wij noch de bewoners zelf daar ook maar iets in de melk te brokkelen hebben.
Oh ja dombo Beau , doe die maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Fay, Billy en Beau (die laatste hoop ik)
Ja dat zou hem ook goed kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Fay, Billy en Beau (die laatste hoop ik)
Kan het gesprek niet terug vinden van Floor en Maddy over dat Floor met Jeroen sliep als strategie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:32 schreef pecla het volgende:
Tis idd vreemd, maar ik vind t net zo vreemd dat ze aan hun advies zo vragen om er mee te bereiken dat ze daardoor niet op hun zullen stemmen...en zij is niet stom dus kan dat zelf ook wel bedenken.
Maar ze heeft wel aardig wat gedronken he dus denk eerder dat daarmee te maken heeft
Ik dacht de dag na hun eerste nacht samen slapen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kan het gesprek niet terug vinden van Floor en Maddy over dat Floor met Jeroen sliep als strategie.
Weet ook niet meer wanneer het precies was, en nu te duf intussen om verder te zoeken.
Misschien dat ik morgen nog even verder kijk
klopt altjd dat selbe bewoners wakker en slaapstreamsquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Het bed van de twins is nog onbeslapen, dus er is nog leven in de loods. En het enige dat ze weer laten zien is slapende bewoners.
[ afbeelding ]
Nee. Gevonden. Was na de tweede nacht samen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:20 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik dacht de dag na hun eerste nacht samen slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Die Chantal zien we denk ik niet terug. Begon Jeroen allerlei verwijten te maken dat hij beloofd had niet met anderen te flirten etc, maar toch met Floor het bed in is gekropen. Op het antwoord van Jeroen dat er niet is gebeurd en dat hij Floor niet aantrekkelijk vindt, zei ze dat als hij niet met haar doet of wil in bed Floor dan andersom wel kan willen. Volgens Jeroen wilde Floor idd seks met hem.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 06:46 schreef r0ydr het volgende:
Hoe is het eigelijk afgelopen tussen jeroen floor en chantal?
Hij zat gewoon uitgebreid aan z'n jodocus te krabben, zag ik net toevallig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit plaatje zegt meer dan 1000 woorden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien is hij niet aan zijn trekken gekomen en toen zij zich net omdraaide zag ik dat ze haar legging ook nog aan had, dus ik denk dat het wederom lou loene was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:06 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Meaning: dat ze toch seks hebben gehad?
Misschien is er wel een nieuw amoureus verhaallijntje in de maak: Demi & Madi.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:09 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Demi met Madi in 1 bed ligt, terwijl er daar nog andere bedden zijn waar niemand in ligt.
Hahaha dit antwoord van jou had ik wel verwachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien is er wel een nieuw amoureus verhaallijntje in de maak: Demi & Madi.
Aan Romy nog welquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die Chantal zien we denk ik niet terug. Begon Jeroen allerlei verwijten te maken dat hij beloofd had niet met anderen te flirten etc, maar toch met Floor het bed in is gekropen. Op het antwoord van Jeroen dat er niet is gebeurd en dat hij Floor niet aantrekkelijk vindt, zei ze dat als hij niet met haar doet of wil in bed Floor dan andersom wel kan willen. Volgens Jeroen wilde Floor idd seks met hem.
Verder hebben Jeroen en Floor afgesproken niet meer met elkaar in bed te liggen, ondanks dat Floor een open relatie heeft. En Floor heeft zogenaamd net voor het naar bed gaan vannacht advies hierover gevraagd aan Romy.
Wat bazuint hij rond ddan? Dat hij haar een leuk mens vind een maatje, maar verder niets/quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
O ja, dat had ik allemaal niet zo meegekregen. Dat was geloof ik nog wat meer ten tijde van de kookwedstrijd, die ik niets aan vondquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan Romy nog wel
Je vergeet er bij te zetten dat Billy die Chantal vreselijk heeft zitten opstokken om Jeroen te laten zweten.
Zij praten het meisje naar de mond, dat ze het niet moest pikken wat Jeroen gedaan had, dat kon niet bla bla bla
Hij vertelt wel herhaaldelijk dat Floor seks met hem wildequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat bazuint hij rond ddan? Dat hij haar een leuk mens vind een maatje, maar verder niets/
Ja, en de bij heet "stemmingsronde"quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:41 schreef Ceessie67 het volgende:
Mogge is Billie gestoken door een werkbij?
Nee, was klaar toen. Op dat moment ging Jeroen ook pas met dat mokkel praten, daarna ging billy gelijk naar dat mokkel toe om te vertellen hoe zij er wel niet over dachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
O ja, dat had ik allemaal niet zo meegekregen. Dat was geloof ik nog wat meer ten tijde van de kookwedstrijd, die ik niets aan vond
Hij heeft gezegd dat Floor wel meer zou willen, zo ramp is dat toch nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:41 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hij vertelt wel herhaaldelijk dat Floor seks met hem wildeWat ik me echt afvraag. Hoewel ik er ook niet van zou staan te kijken. Ik kan me wel voorstellen dat die familie of in elk geval die vriend het daar ff over heeft met Floor.
Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Wel denk ik dat ze er vragen over krijgt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat Floor wel meer zou willen, zo ramp is dat toch niet
Ze duikt zelf bij hem het bed in. Als ze aan haar familie dacht dan had ze dat ook niet gedaan
Dan kan er een aantal gelijk achter die ramen gaan staan. En Beau oefenen voor hoerenmadam.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Ha de dames gaan varen in Amsterdam en krijgen eten op de boot, verteld hinnekende Billy aan de mannen.
[ afbeelding ]
met billy als insectenverdelger en rattenwegjagerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:57 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dan kan er een aantal gelijk achter die ramen gaan staan. En Beau oefenen voor hoerenmadam.
Kan verkeren zeg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan Romy nog wel
Je vergeet er bij te zetten dat Billy die Chantal vreselijk heeft zitten opstokken om Jeroen te laten zweten.
Zij praten het meisje naar de mond, dat ze het niet moest pikken wat Jeroen gedaan had, dat kon niet bla bla bla
Die teringzooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:54 schreef Dotteke het volgende:
De tent wordt opgehaald.
[ afbeelding ]
Daarom moest ik ook lachen toen ze met haar zogenaamde wijs advies kwam. Jammer dat die Chantal niet alert genoeg is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan verkeren zeg.
Toen Jessie Demi2 al had besprong die wanhopige feeks Jessie nog meermaals, en nu zo doen terwijl Jeroen amper tot niets gedaan heeft. Hypocriete tv maakster.
Ja van gelijk opruimen hebben ze daar niet gehoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die teringzooi![]()
Hopelijk gaat het daar regenen
en egoìstisch van Billy, denkt alleen aan zichzelf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:07 schreef elzsa het volgende:
Billy twee dingen in de wasmachine doen. Veel wasmiddel en aanzetten, terwijl er wasmanden vol wasgoed ervoor lag. Kun je er toch bij in doen. Wat een verspilling. Ook voor milieu.
Ze kunnen Billy beter gebruiken als anker beide voeten in ´n emmer cement en dat ffquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:06 schreef ddww het volgende:
[..]
met billy als insectenverdelger en rattenwegjager
Denk niet dat die het een ramp vinden, ze hebben afgesproken dat ze met een ander naar bed mogen. Hij mag ook, zij ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Wel denk ik dat ze er vragen over krijgt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:37 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Geloof dat Fay van haar geloof is gevallen op stream 2
Dat kan. Ze doet er dan zelf "moeilijk" over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat die het een ramp vinden, ze hebben afgesproken dat ze met een ander naar bed mogen. Hij mag ook, zij ook.
Is dat FeeikneuknietopTV?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Even stiekem in de camera kijken![]()
[ afbeelding ]
En straks weer klagen dat ze alles alleen heeft moeten doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Dat is een vreemd gezicht Billy aan het werk!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:37 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Geloof dat Fay van haar geloof is gevallen op stream 2
Ik las op de videquote:
In de armen van Madi.quote:
En nog met de vijand in één bed ook.quote:
Keep your enemy's closer, is het toch?!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nog met de vijand in één bed ook.
Het kan verkeren, zou Bredero zeggen.
Zou wel een leuk verhaallijntje zijn: Demi ook in de kast en er eerder uit dan Fay.quote:
Maar da's wel erg close.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:57 schreef eskil het volgende:
[..]
Keep your enemy's closer, is het toch?!
Het zou me nog niet eens verbazen. Die zijn de schaamte daar al lang en breed voorbij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zijn die pannen die billy nu in de loods zet niet gehuurd? Of denkt ze: die houden we gewoon
hebben we eindelijk wat goeds
Dat dacht ik dus ook gelijk, net als die grote serveerschalen die ze naar binnen bracht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zou me nog niet eens verbazen. Die zijn de schaamte daar al lang en breed voorbij.
Haha, je denkt zeker: Amsterdam Sodom en Gomorraquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 07:57 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dan kan er een aantal gelijk achter die ramen gaan staan. En Beau oefenen voor hoerenmadam.
Ja minimaal, die is echt door de mand gevallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
Vind dat de kok ook zijn geloofwaardigheid kwijt is!
Een Chefkok die alles mooi en lekker vindt is al verdacht, net als gasten die fooi geven voor droge zalm en rauwe biefstukquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
Vind dat de kok ook zijn geloofwaardigheid kwijt is!
Ik zou het wel grappig vinden idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 08:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou wel een leuk verhaallijntje zijn: Demi ook in de kast en er eerder uit dan Fay.![]()
Wat dan ook weer voor de nodige spanning bij de zusjes onderling zal zorgen.
Met een rondvaart komen ze ongetwijfeld langs de Wallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Haha, je denkt zeker: Amsterdam Sodom en Gomorra
Ze is ook de enige met ADHD, scheelt een vracht aan ritalinquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Billy staat er wel als enige op te ruimen
Ze rent van hot naar haar en weer terug, doen alsof ze het druk druk heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Billy staat er wel als enige op te ruimen
En wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan? Want we weten allemaal wel, dat hij dik betaald wordt om alles geweldig te vinden, net als destijds Jules bij Vanessa...Heeft hij Billy gezoend?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Chefkok die alles mooi en lekker vindt is al verdacht, net als gasten die fooi geven voor droge zalm en rauwe biefstuk
Die zou haar eigen moeder nog verkopen, als ze maar op tv komtquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Billy staat er wel als enige op te ruimen. En binnen zijn er ook maar 2 bezig
Billy probeerde hem te zoenen, las ik ergens in de COS.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan? Want we weten allemaal wel, dat hij dik betaald wordt om alles geweldig te vinden, net als destijds Jules bij Vanessa...Heeft hij Billy gezoend?
De wallen...Daar hebben ze toch echt hen niet nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met een rondvaart komen ze ongetwijfeld langs de Wallen
Geen idee, maar Billie zal hém vast welquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:16 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En wat heeft hij verder nog verkeerd gedaan dan? Want we weten allemaal wel, dat hij dik betaald wordt om alles geweldig te vinden, net als destijds Jules bij Vanessa...Heeft hij Billy gezoend?
Ze weet dat ze daarmee weer positief op tv komt, reputatie redden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze rent van hot naar haar en weer terug, doen alsof ze het druk druk heeft
Doet me denken aan het grapje dat bij ambtenaren weleens wordt gebruikt: doe alsof je druk bent door met een stapel papieren rond te lopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Billy staat er wel als enige op te ruimen. En binnen zijn er ook maar 2 bezig
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het grapje dat bij ambtenaren weleens wordt gebruikt: doe alsof je druk bent door met een stapel papieren rond te lopen.
Toevallig werklieden in de buurt die de tent weer afbreken? Tja dan is onze Bill wel "werk" willend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Maaar wie krijgt er straks op zijn/haar kop dat die niet mee heeft geholpen......quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Jeroen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:21 schreef a_b het volgende:
[..]
Maaar wie krijgt er straks op zijn/haar kop dat die niet mee heeft geholpen......
Ze loopt haar clit achterna, wil je zeggen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Toevallig werklieden in de buurt die de tent weer afbreken? Tja dan is onze Bill wel "werk" willend.
Haha, kan ze er misschien eentje de bosjes intrekken...Nee, het de stemming toestand, zij moet er het best opstaan, er mag niet met argumenten gezwaaid worden, dat ze ook nooit wat doetquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Toevallig werklieden in de buurt die de tent weer afbreken? Tja dan is onze Bill wel "werk" willend.
ja was haar idee dat kook gedoe,de mannen willen vaak mee stoppenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:15 schreef Mjelleke het volgende:
Dat zei maddy toch ook pas tegen floor, gewoon goed doorlopen dan lijkt het net alsof je druk bezig bent, doet Billy ook altijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het grapje dat bij ambtenaren weleens wordt gebruikt: doe alsof je druk bent door met een stapel papieren rond te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |