Jegoen 100% zeker en hij zal Floor wel mee krijgen ja als ze dan nog steeds close zijn. Maar als de familie verteld tegen Floor wat jegoen rond bazuint over haar kan dat nog weleens bekoelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:31 schreef DeKenau het volgende:
Ik denk dat ze op Bas gaan ,Floor en Jeroen
Ja, als je dat al een paar keer gehad hebt dan weet je hoe dat voeltquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef Bblurker2 het volgende:
Billy heeft last van haar buik en denkt dat het misschien een blindedarmen ontsteking is. Ze zegt dat het zo voelt.
Als je een normaal stel hersens hebt denk je nog niet eens aan geld ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Geld is geld. Zelfs als je veel geld hebt, en een normaal stel hersens hebt, dan gooi je niet zomaar geld weg. Dan weet je ook van afzien, denk ik. Nouja, het blijft gissen hoor.
Nice. Zaterdag komt haar familie toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Jegoen 100% zeker en hij zal Floor wel mee krijgen ja als ze dan nog steeds close zijn. Maar als de familie verteld tegen Floor wat jegoen rond bazuint over haar kan dat nog weleens bekoelen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Jegoen 100% zeker en hij zal Floor wel mee krijgen ja als ze dan nog steeds close zijn. Maar als de familie verteld tegen Floor wat jegoen rond bazuint over haar kan dat nog weleens bekoelen
Jeroen krijgt genoeg stemmen , dat is al zo goed als zeker , als ze Bas op de bank krijgen is de kans groot dat Bas vertrekt , Bas had ook gezegd ''als ik op de bank kom ga ik naar huis ''quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef pecla het volgende:
[..]
Die zal bij haar wel al 3x verwijderd zijn, als het zo erg isquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef Bblurker2 het volgende:
Billy heeft last van haar buik en denkt dat het misschien een blindedarmen ontsteking is. Ze zegt dat het zo voelt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, als je dat al een paar keer gehad hebt dan weet je hoe dat voelt![]()
Misschien niet, maar dan zijn er in de buitenwereld minstens zoveel mensen die bepaalde dingen niet zouden moeten doen, maar dit wel doen. Dus tsja, ik zou het niet doen, maar ik ben behoudender en dan is het logisch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je een normaal stel hersens hebt denk je nog niet eens aan geld ...
Die gaat dan zeven kleuren schijten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:31 schreef DeKenau het volgende:
Ik denk dat ze op Bas gaan ,Floor en Jeroen
Yep, ben benieuwd of Floortje er zo weer aan komt bij Jeroen,ze zei net nog wel dat ze eerst wou weten of Jegoen gezoend had voor ze vanavond bij hem ging liggen dus was het wel van planquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice. Zaterdag komt haar familie toch?
Mwah ..de helft kijkt niet volgens haar ...haar vader kijkt nog steeds de Duitse zender ZDR of ARD ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice. Zaterdag komt haar familie toch?
Ik denk dat Bas op de bank de enige is , die Jeroen er in kan houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die gaat dan zeven kleuren schijten.
Maar hij zal het Jeroen niet gunnen denk ik. De kans dat Jeroen Beau schaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik denk dat Bas op de bank de enige is , die Jeroen er in kan houden
Denk t ook, maar als ze met de groep mee gaan dan wordt t toch Jegoen..maar wat lullen we tis uiteindelijk toch de Febo die de keus meestal maaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En dat is denk ik waar Jeroen en Floor op uit zijn ..ze weten al zeker dat Jeroen op de bank gaat komen ..nu Floor eraf zien te krijgen zodat de kans groter is dat een Bas of een Fay erbij opkomt .. en dan de nieuwen om gaan praten zoals een Billy steeds doet ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:36 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Jeroen krijgt genoeg stemmen , dat is al zo goed als zeker , als ze Bas op de bank krijgen is de kans groot dat Bas vertrekt , Bas had ook gezegd ''als ik op de bank kom ga ik naar huis ''
Dat zou een mooi scenario zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook nooit dat hij idd vertrekt en dat jeroen er daardoor in blijftquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hij zal het Jeroen niet gunnen denk ik. De kans dat Jeroen Beau schaakt.
Ze heeft weer een smoes om niet op te ruimen ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zal bij haar wel al 3x verwijderd zijn, als het zo erg is
Oja, die mag ook opdonderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cemal zich geestelijk aan het opwarmen voor 'n potje vrij worstelen met Romy
Of weer ff wandelen buiten de poort, ff bezoekje aan de eerste hulpquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft weer een smoes om niet op te ruimen ....
Verdomd als het niet waar is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft weer een smoes om niet op te ruimen ....
De nieuwe bepaalt toch en de kans is dan groot dat Bas zelf vertrekt , of weg gestuurdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar hij zal het Jeroen niet gunnen denk ik. De kans dat Jeroen Beau schaakt.
Hij (Bas) kan zijn bloed wel drinken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:41 schreef pecla het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook nooit dat hij idd vertrekt en dat jeroen er daardoor in blijft
Klopt, in die zin kan het dan toch nog spannend worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:43 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De nieuwe bepaalt toch en de kans is dan groot dat Bas zelf vertrekt , of weg gestuurd
Febo bepaalt en ik denk dat ze het zat zijn dat Jeroen geen toneelspelletjes wil spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:43 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De nieuwe bepaalt toch en de kans is dan groot dat Bas zelf vertrekt , of weg gestuurd
Romy zal door alle drank wel weer geil zijn, moet Cemal weer opdravenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:46 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy heel aanhankelijk bij Cemal op schoot en die doet er niet veel op uit
Wordt weer een "through de backdoortje" danquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Romy zal door alle drank wel weer geil zijn, moet Cemal weer opdraven
Romy iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef DeKenau het volgende:
Floor wil advies vragen , weet niet aan wie .... Romy?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef DeKenau het volgende:
Ja. Precies.quote:
Heb ik ook aan gedacht, dat ze hem dat weleens niet in dank zullen afnemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Febo bepaalt en ik denk dat ze het zat zijn dat Jeroen geen toneelspelletjes wil spelen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:49 schreef pecla het volgende:
Ja Floortje is hitsig en wil Jegoen's grote worst
Als of de mening van Romy haar ook maar ene reet zal interesserenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Floor zakt steeds verder af. Advies vragen aan Romy
En ze moet weer bevestiging hebben, want die gast geilde op Cemal, dus, dan weet je het hequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jah moet Cemal weer rukken om m op oorlogssterkte te krijgen. Gedoe allemaal die seksquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net vragen naar Billy want ik hoor Romy zeggen, dat Billy al naar bed is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef DeKenau het volgende:
Je moet maar even een stuk teruglezen. Hoe het denk ik zit met Floor i.v.m. Jeroen en alles er om heenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Floor zakt steeds verder af. Advies vragen aan Romy
Daarom zat hij zich net al op te warmen op echtemannen.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah moet Cemal weer rukken om m op oorlogssterkte te krijgen. Gedoe allemaal die seks
Hoort m.i. bij het plannetjequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net vragen naar Billy want ik hoor Romy zeggen, dat Billy al naar bed is.
Als Floor van Billy advies wil dan is ze ook gestoord of het hoort bij een plannetje.
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg dag.
Ik kan het toch niet laten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:47 schreef pecla het volgende:
[..]
Wordt weer een "through de backdoortje" dan
Ze vroeg (of kreeg) net wel advies van Romy over het al dan niet slapen naast Jeroen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde haar net vragen naar Billy want ik hoor Romy zeggen, dat Billy al naar bed is.
Als Floor van Billy advies wil dan is ze ook gestoord of het hoort bij een plannetje.
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg dag.
Ik hoop het, want anders.....quote:
Nou Cemal is meer van de anaal, dat bedoelen ze met 'n "backdoortje"quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten.
Wat snappen mensen niet aan 'achterlangs' dat dat gewoon op z'n hondjes is, en dan niet speciaal op je knieen.
Ja, volgens mij vroeg die door. Kan me niet voorstellen dat ze Romy opzoekt om advies van te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vroeg (of kreeg) net wel advies van Romy over het al dan niet slapen naast Jeroen.
Ja. Ik snap dat ook niet. Dat dat steeds maar aangehaald wordquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten.
Wat snappen mensen niet aan 'achterlangs' dat dat gewoon op z'n hondjes is, en dan niet speciaal op je knieen.
Weet ik, maar dat is volgens mij niet perse het geval. Hij is wel van anaal denk ik, maar dan met mannen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou Cemal is meer van de anaal, dat bedoelen ze met 'n "backdoortje"
Dit is m.i. de enige goede uitspraakquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze vroeg (of kreeg) net wel advies van Romy over het al dan niet slapen naast Jeroen.
quote:
Nee, naar het huisje van de twins en haar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floor toch weer naar Jeroen om te slapen
Ik ook niet. Ik hoef dat ook niet te weten, interesseert me niet wat ze doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ik snap dat ook niet. Dat dat steeds maar aangehaald word
Denk ik ook, zie ook mijn vervolgvraag van netquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dit is m.i. de enige goede uitspraak
[..]
Ze reageert ook amper op het advies. Alleen even overdreven met haar hoofd draaien en zuchtend: Jaaa. Het is allemaal zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, volgens mij vroeg die door. Kan me niet voorstellen dat ze Romy opzoekt om advies van te krijgen.
Hij heeft Romy ook al anaal gepaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is volgens mij niet perse het geval. Hij is wel van anaal denk ik, maar dan met mannen.
Echt? Die is echt onverbeterlijk, of eh.... beetje vaag. Oja, script.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floor toch weer naar Jeroen om te slapen
Edit: toch niet
Voelt ze ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:53 schreef Bblurker2 het volgende:
Zal het tactisch gedrag van Floor zijn geweest dat ze advies vroeg aan Romy? Ik kan me niet voorstellen dat ze zich echt ongemakkelijk voelt bij de situatie namelijk. Zo komt ze niet over, voor mij. En het is niet tegen afspraken die ze gemaakt heeft met haar vriend.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze reageert ook amper op het advies. Alleen even overdreven met haar hoofd draaien en zuchtend: Jaaa. Het is allemaal zo ingewikkeld
Heb je dat gezien dan? Is Romy tegen het plafond aan gesprongen? Hele bed onder de viezigheid? Heb ik wat gemist.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft Romy ook al anaal gepakt![]()
*waarom weet ik dit
Dat is dus niet zo.Dat wordt er hier van gemaaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft Romy ook al anaal gepakt![]()
*waarom weet ik dit
Gamma!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef spapaars het volgende:
Fatsoen rakkers moesten weer ingrijpen met Floor.
Was te zien , geloof dat ze het ook nog verteld heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb je dat gezien dan? Is Romy tegen het plafond aan gesprongen? Hele bed onder de viezigheid? Heb ik wat gemist.
Cemal ging toen gewoon achterlangs, niet anaal. Op zijn hondjes inderdaad wat hier eerder werd genoemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Was te zien , geloof dat ze het ook nog verteld heeft
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.Dat wordt er hier van gemaakt
Het staat mij ook bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo.Dat wordt er hier van gemaakt
En ze gaf op het moment van de daad in eerste instantie aan dat het pijn deed. Maar het blijft gokken natuurlijk en ik vind het eigenlijk niet zo'n interessant onderwerp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Neh ik ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En ze gaf op het moment van de daad in eerste instantie aan dat het pijn deed. Maar het blijft gokken natuurlijk en ik vind het eigenlijk niet zo'n interessant onderwerp.
Ik heb wel een keer meegemaakt dat men dat beweerde, maar ik zag dat niet. Het was gewoon wat ik achterlangs noem, gewoon de reguliere ingang, maar dan vanachteren. Er is toen een hele discussie geweest. Sommigen wisten het zeker. Nou, er was echt niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ja. En ook dat zegt niks. Maar niet boeiend eigenlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:02 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
O ja en een van beiden gebruikte zelf letterlijk de term backdoor.
Wel opmerkelijk dat zij of hij (weet ik ff niet meer wie) zelf de term backdoor gebruikte.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer meegemaakt dat men dat beweerde, maar ik zag dat niet. Het was gewoon wat ik achterlangs noem, gewoon de reguliere ingang, maar dan vanachteren. Er is toen een hele discussie geweest. Sommigen wisten het zeker. Nou, er was echt niets aan de hand.
Duhhh. Het zijn Romy en Cemalquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat zij of hij (weet ik ff niet meer wie) zelf de term backdoor gebruikte.
Dit is zoals ik het ook ziequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer meegemaakt dat men dat beweerde, maar ik zag dat niet. Het was gewoon wat ik achterlangs noem, gewoon de reguliere ingang, maar dan vanachteren. Er is toen een hele discussie geweest. Sommigen wisten het zeker. Nou, er was echt niets aan de hand.
Pijn kan, altijd. Cemal heeft toch een grote, en misschien was ze te droog, of hij was ongeduldig, who knows. Nou volgens mij doe je niet zomaar eventjes anaal als je dat niet gewend bent. Zelfs onze Billy had olijfolie nodig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En ze gaf op het moment van de daad in eerste instantie aan dat het pijn deed. Maar het blijft gokken natuurlijk en ik vind het eigenlijk niet zo'n interessant onderwerp.
Die weet alleen wat 'n draaideur isquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Cemal weet toch wel wat de achterdeur is![]()
Ja categorie A van de censuur mannetjes hebben deze week nachtdienst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:03 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dat een cap van Floor? Het gaat me ff te snel dat beeld.
En dan benen spreiden voor haar baas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef Yaksa het volgende:
Beau ook klaar met douchen, gaat zender om doen en tanden poetsen.
Kortom, het blijft gokken zoals ik net ook al zei.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pijn kan, altijd. Cemal heeft toch een grote, en misschien was ze te droog, of hij was ongeduldig, who knows. Nou volgens mij doe je niet zomaar eventjes anaal als je dat niet gewend bent. Zelfs onze Billy had olijfolie nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |