quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ggmm heeft beste internet denk ik
maar als die over 5 min nog niet host host ik wel
eensquote:
Ik heb geen zin meer, host maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ggmm heeft beste internet denk ik
maar als die over 5 min nog niet host host ik wel
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)f73743ad00ed0c62961cquote:
Ikquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En dan vervolgens niet komen. Idiootquote:
Wat ben jij een vreselijk eng figuur zeg met je arrogante gedrag. Je bent geen heilige Moeder Theresa of zo, Jezus Christus man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man man man, hoe kan je zo slecht hostenEen fucking debiele dronkenlap die de grootste bagger uitkraamt en niet serieus kan spelen, gewoon laten spelen en niet bannen hoe diep moet je dan wel niet in iemand reet zitten
Nee klopt, ik ben God.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vreselijk eng figuur zeg met je arrogante gedrag. Je bent geen heilige Moeder Theresa of zo
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man man man, hoe kan je zo slecht hostenEen fucking debiele dronkenlap die de grootste bagger uitkraamt en niet serieus kan spelen, gewoon laten spelen en niet bannen hoe diep moet je dan wel niet in iemand reet zitten
Voor chevy is het het enige lichtpuntje in zijn leven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een stel jankers zijn jullie, het is maar een spelletje
Madnessquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |