Jij weet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aan zijn username te zien woont ie in Miami
Godenstad
Ruft ie zo uit zijn bek dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland natuurlijk. Die inspireert me om m'n bed uit te komen elke ochtend.
Jeezy? Dus je bent een rapper in Amerika, hebt miljoenen op je bankrekening, en loopt in een nep shirt van PSV?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jeezy en Desiigner , 2 Amerikaanse rappers
[..]
lolquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jeezy? Dus je bent een rapper in Amerika, hebt miljoenen op je bankrekening, en loopt in een nep shirt van PSV?
Ah i see. Luister niet naar rap dus niet bekend mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jeezy en Desiigner , 2 Amerikaanse rappers
[..]
Wat was ook alweer dat filmpje dat die gast begint te schreeuwen dat ze alles voor de club over hebben en er duizenden euro's aan uit geven, waarna ie ook begint dat ie er zelfs gezeik van krijgt met zijn wijf. Ik kan het niet meer vindenquote:
Die is nu capo volgens mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat was ook alweer dat filmpje dat die gast begint te schreeuwen dat ze alles voor de club over hebben en er duizenden euro's aan uit geven, waarna ie ook begint dat ie er zelfs gezeik van krijgt met zijn wijf. Ik kan het niet meer vinden
Heb wel linkjes gevonden maar ze doen het niet. De legendarisch quote " Ik ben me wijf verloren, 3000 euro schuld staan".quote:
Het mooiste was nog de quote ze motten volgend jaar gewoon de seizoenskaarten groatis make da modde ze doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb wel linkjes gevonden maar ze doen het niet. De legendarisch quote " Ik ben me wijf verloren, 3000 euro schuld staan".
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooiste was nog de quote ze motten volgend jaar gewoon de seizoenskaarten groatis make da modde ze doen
Guardado heeft het slim bekeken om op tijd het zinkend schip te verlaten. Durf te wedden dat Lozano ongelooflijk veel spijt heeft dat ie voor zes jaar getekend heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:29 schreef RubenSosa het volgende:
En deze krijger zit gewoon liedjes te zingen bij betis, terwijl jorrit hard zit te falen op het middenveld... (de rest van psv overigens ook)
https://www.instagram.com/p/BXUvBWwgo5_/?taken-by=andresgua18
Tering zeg. Kunt merken dat je geen Brabander bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooiste was nog de quote ze motten volgend jaar gewoon de seizoenskaarten groatis make da modde ze doen
Eh... Dit is bedoeld als plat Brabants?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jouw ontslag ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:00 schreef Scarface88 het volgende:
Cocu: ‘Uitschakeling betekent niets in de context van een 15,5 miljard jaar oude kosmos’
Op zo'n moment hoort de aanvoerder iedereen mee te nemen naar de fans natuurlijk. Kutwedstrijd of niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Lekker hoor, vijf spelers die nog de moeite nemen om even naar het uitvak te gaan.twitter:Ruudke twitterde op donderdag 03-08-2017 om 23:03:4412 uur in de auto vandaag. Locadia,De Wijs, Brenet en Koopmans en Schwaab komen het uitvak bedanken en praten. De rest loopt zo aan! #osipsv reageer retweet
Ja manquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 09:08 schreef KingRadler het volgende:
snap niet waarom een PSV speler niet zijn mond open doet, of iets lekt aan de pers.
het is allemaal een beetje verdacht.
Juist bij een kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 07:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Op zo'n moment hoort de aanvoerder iedereen mee te nemen naar de fans natuurlijk. Kutwedstrijd of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |