Ben het wel met hem eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:48 schreef Caland het volgende:
Dit #PSV is niet in staat om het uiterste uit een wedstrijd te halen en staat nationaal en internationaal voor schut.
Harde woorden van ons Rikkert
Dit is toch echt wel een nieuw dieptepunt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Walgelijk slecht, zoals we wel gewend zijn van PSV de afgelopen jaren in Europa.
Dit jaar ronduit kut, vorig jaar was matig, jaar ervoor uitstekend.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Walgelijk slecht, zoals we wel gewend zijn van PSV de afgelopen jaren in Europa.
http://www.ed.nl/psv/psv-(...)in-kroatie~a1755055/quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:48 schreef Caland het volgende:
Dit #PSV is niet in staat om het uiterste uit een wedstrijd te halen en staat nationaal en internationaal voor schut.
Harde woorden van ons Rikkert
Alles op het linkerrijtje dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:49 schreef Keyos het volgende:
"Alles op het kampioenschap" lijkt me ook niet zo passend nu.
Die blijft lekker zitten totdat hij een afkoopsom krijgt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:48 schreef Buitendam het volgende:
Cocu moet nu zelf toch ook wel weten dat het klaar is?
Dit is nog triesterquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:50 schreef Jaeger85 het volgende:
Dit is bijna een even groot dieptepunt voor het Nederlands voetbal als toen Utrecht door die Luxemburgers werd uitgeschakeld...
Haha, nou dat is ook alweer overdreven, maar je gaat niet om het kampioenschap spelen. Iets wat menig PSV'er niet gewend is om te concluderen in de maand augustus.quote:
Voor het eerst met Rikkert eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/psv/psv-(...)in-kroatie~a1755055/
We staan compleet voor gek
Rikkert kent geen grenzen
Denk dat het allemaal wel los zal lopen, blijft de eredivisiequote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, nou dat is ook alweer overdreven, maar je gaat niet om het kampioenschap spelen. Iets wat menig PSV'er niet gewend is om te concluderen in de maand augustus.
Inderdaad. Gewoon op kwaliteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon ook over 2 wedstrijden niet kunnen scoren tegen zo'n ploeg. Dat vind ik nog het meest ontluisterende.
Kampioen gaat PSV niet worden nee, maar dat wist ik voor vandaag al. Ajax is sowieso al veel verder en beter, Feyenoord heb ik nog geen beeld van. Maar ik geloof niet dat die nog slechter dan PSV zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, nou dat is ook alweer overdreven, maar je gaat niet om het kampioenschap spelen. Iets wat menig PSV'er niet gewend is om te concluderen in de maand augustus.
1 schot op goal, 5 aanvallers...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon ook over 2 wedstrijden niet kunnen scoren tegen zo'n ploeg. Dat vind ik nog het meest ontluisterende.
Osjiek gaat inderdaad domineren komend seizoen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:55 schreef BadderHaring het volgende:
Prima pot, ik heb de kampioen aan het werk gezien.
Niet alleen niet kunnen scoren, maar je creeert ook veel te weinig. Je kunt niet spreken van een formidabele doelman die zijn doel op miraculeuze wijze schoon heeft weten te houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Slappe hap ,vooral de Propper weerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:55 schreef BlaZ het volgende:
Hadden ze er vandaag overigens wel zin in, of was het weer slappe hap? Dit is nog het voornaamste probleem, met wat inzet moet je ook met deze selectie gewoon goed voor de dag kunnen komen.
Die winnen gewoon met 1 0 van sociedad.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kampioen gaat PSV niet worden nee, maar dat wist ik voor vandaag al. Ajax is sowieso al veel verder en beter, Feyenoord heb ik nog geen beeld van. Maar ik geloof niet dat die nog slechter dan PSV zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |