Lozano en van Ginkel lijken echt wel een versterking. Luckassen doet het (tot op heden) ook niet verkeerd. Moreno en Guardado weg is wel een aderlating.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Brands wel goede vervangers halen ook. En er is nu eenmaal weinig geld omdat PSV een aantal seizoenen geleden heeft gegokt op de oudere ervaren spelers die weliswaar stabieler zijn maar dan ook minder zullen opleveren.
Ik kan je geen ongelijk geven...quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken?
Ben er al klaar mee voor eerste competitieduel gespeeld is.
Luckassen is toch ook niet veel. Van Ginkel en Lozano zijn wel goede spelers, maar er zijn nog genoeg pijnpunten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lozano en van Ginkel lijken echt wel een versterking. Luckassen doet het (tot op heden) ook niet verkeerd. Moreno en Guardado weg is wel een aderlating.
Die penal veroorzaakte hij ook nog aan de rechterkant, moet er nog steeds om lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
Brenethele tijd zn man kwijt. Vorige week de penalty veroorzaakt. Wat een ongelooflijke kut speler zeg. Snel afscheid van nemen.
Vorig seizoen had hij nog zijn goede wedstrijden, maar godver het niveau van vandaag is wel zo slecht. Waar is die mee bezig?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
Brenethele tijd zn man kwijt. Vorige week de penalty veroorzaakt. Wat een ongelooflijke kut speler zeg. Snel afscheid van nemen.
Kan hem moeilijk kwalijk nemen dat ie als LB moet spelen, Cocu is de schuldige, eigenlijk Brands omdat je vorig jaar al wist dat Willems weg zou gaan, nog steeds geen vervangerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij nog zijn goede wedstrijden, maar godver het niveau van vandaag is wel zo slecht. Waar is die mee bezig?
Luckassen is (nog) geen top nee. Maar is wel een speler die op veel posities uit de voeten kan, en wat met een bal kan (niet alleen maar verdedigen). Echt goede verdedigers zijn schaars.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luckassen is toch ook niet veel. Van Ginkel en Lozano zijn wel goede spelers, maar er zijn nog genoeg pijnpunten natuurlijk.
Leuke speler voor de breedte maar tov Moreno wel flink op achteruit gegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Luckassen is (nog) geen top nee. Maar is wel een speler die op veel posities uit de voeten kan, en wat met een bal kan (niet alleen maar verdedigen). Echt goede verdedigers zijn schaars.
Wel vergelijkbaar en heeft potentie om te groeien, heeft een aardige trap.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke speler voor de breedte maar tov Moreno wel flink op achteruit gegaan.
Zet daar dan Paal neer (als noodoplossing tot er een vervanger is), die deed het volgens mij niet verkeerd in de voorbereiding.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen mag Zoet hem nemen
[..]
Kan hem moeilijk kwalijk nemen dat ie als LB moet spelen, Cocu is de schuldige, eigenlijk Brands omdat je vorig jaar al wist dat Willems weg zou gaan, nog steeds geen vervanger
Een gelijkwaardige speler als Moreno is voor PSV niet haalbaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke speler voor de breedte maar tov Moreno wel flink op achteruit gegaan.
Blijkbaar weinig geld ja. En toch veel budget spenderen aan die Lozano danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een gelijkwaardige speler als Moreno is voor PSV niet haalbaar.
Bij deze oude wijven nog steeds 1-0 toch?quote:
Wél nieuwe stoeltjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar je zal maar een seizoenskaart hebben gekocht voor PSV dit jaar
Ga je toch ook niet heen voor je plezier. Doet gewoon zeer aan de ogen.
SM jonguhquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar je zal maar een seizoenskaart hebben gekocht voor PSV dit jaar
Ga je toch ook niet heen voor je plezier. Doet gewoon zeer aan de ogen.
met welk geldquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom koopt PSV geen nieuwe spelers? scorend vermogen was vorig jaar al n groot probleem.
Jonathan Reisquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor paniekaankopen. Suggesties?
Ziyechquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor paniekaankopen. Suggesties?
Ik kan me niet heugen wanneer PSV ECHT de beurs heeft getrokken voor een verdediger. Luckassen is volgens mij 1 van de duurste.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar weinig geld ja. En toch veel budget spenderen aan die Lozano dan
trekken zich al jaren terug van psvquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Philips wil vast wel.bijspringen.
Met Monopoly geld?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom koopt PSV geen nieuwe spelers? scorend vermogen was vorig jaar al n groot probleem.
Heeft PSV nog wel een scouting?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer PSV ECHT de beurs heeft getrokken voor een verdediger. Luckassen is volgens mij 1 van de duurste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |