SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Oh.
Inderdaad. Heeft alleen Euron nog zijn army over. Maar die doet toch niks op land.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoiets kan het best worden ja, dat is ook het beste voor de spanning. Is niet boeiend als de Dothraki toch al aan de winnende hand waren en dan ook Dany met de draak kwam om echt alles even te beslissen.
SPOILER: mogelijk boekinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jammer genoeg niet nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft alleen Euron nog zijn army over. Maar die doet toch niks op land.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik had team vermist trouwens nog niet eens gezien in de OP.
Ghost leeft in beide nog gewoon. In de serie was hij ook voor het laatst gezien toen Jon herreesSPOILER: mogelijk boekinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Die staat er heel subtiel inquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom staat ghost wel in de OP maar de wolf van Arya niet.
Thanks Donquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Wat een geleuter over die OP trouwens. Ziet er top uit JR.
"jon snow eet een broodje en kijkt bedenkelijk"quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
https://speld.nl/2017/08/(...)vering-game-thrones/
Ik moest lachen.
TFOEEEEEquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef Nielsch het volgende:
House Frey moet toch nog in de graveyard (House Bolton staat er ook in)?
Wow, dit is echt pijnlijk ongrappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
https://speld.nl/2017/08/(...)vering-game-thrones/
Ik moest lachen.
Eens wel. Normaal vind ik de Speld wel leuk, maar dit is niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow, dit is echt pijnlijk ongrappig.
Als er nog een NW is als hij ooit terugkeertquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Sam is officieel toch nog night's watch? Qua wapen?
Ik moest grinniken om de roti.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wow, dit is echt pijnlijk ongrappig.
Speld is echt totaal niet grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
"jon snow eet een broodje en kijkt bedenkelijk"
altijd leuk dat speld
Vaak genoeg wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speld is echt totaal niet grappig
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:50 schreef Divje het volgende:
[..]
I prefer zeh bums
Met zo'n heerlijke cunty persoonlijkheid.
Je dacht: "ik herhaal het nog maar even" lolquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:15 schreef Divje het volgende:
[..]
I prefer zeh bums
Met zo'n heerlijke cunty persoonlijkheid.
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jon Snow of the Stark
King in the North
Watcher on the wall
Lord Commander of Night's watch
The Resurrected
Leader of the free folk
Victor of Bastards
Defender of Wildlings
Slayer of White walker
Knower of Nothing
Zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 09:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gezellig zwager onderonsje.
Is ook de reden dat de laatste 2 seizoenen korter zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 06:29 schreef avotar het volgende:
Ghost is niet dood, maar te duur om steeds te laten zien voor wat ik lees.
Kuttelefoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je dacht: "ik herhaal het nog maar even" lol
Speld is King of Flauwquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speld is echt totaal niet grappig
we weten dat het gewone gasten zijn uiteraard, maar het blijft een raar gezicht om die acteurs buiten hun rol irl te zienquote:
Hoe moet Arya weten van Edmure?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom staat Gendry bij vermist maar zit hij in dit seizoen, terwijl Arya haar oom Edmure in de kerkers laat rotten omdat de schrijvers hem vergeten zijn?
Als ze zich voordeed als Walder Frey vanaf het pie incident zou ze toch zeker bij de toast weten dat Edmure uit de eetzaal werd geëscorteerd voordat de Red Wedding een feit was? Maargoed Edmure is niet belangrijk dus laat maar wegrotten zoals Ellaria nu overkomtquote:
Over Edmure gesproken, ik zat gister deel 5 van de Underworld-saga te kijken en daar speelt die acteur wel tof als Lycan. "Tywin" zit er ook in, net als "Randyll Tarly"quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom staat Gendry bij vermist maar zit hij in dit seizoen, terwijl Arya haar oom Edmure in de kerkers laat rotten omdat de schrijvers hem vergeten zijn?
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad, waar Edmure nog uithangt. In de kerkers van Twins nog steeds dus? Zou wel echt heel slecht zijn als ze hem daadwerkelijk helemaal vergeten zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Edmure was met vrouw en kind toch naar Casterly Rock gebracht als een soort van gijzelaar zodat the Riverlands niet nog een keer in opstand zouden komen? Volgens mij zei Jaime zoiets toen hij Riverrun innam.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad, waar Edmure nog uithangt. In de kerkers van Twins nog steeds dus? Zou wel echt heel slecht zijn als ze hem daadwerkelijk helemaal vergeten zijn.
Maar als dat zo is.. Dan zouden de unsullied ze toch tegen komen? Tenminste gezien hoe goed ze alle nog aanwezige Lannister soldaten wegvagen. Dan kammen ze wel alle vertrekken uit om zeker te zijn dat de kust veilig is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Edmure was met vrouw en kind toch naar Casterly Rock gebracht als een soort van gijzelaar zodat the Riverlands niet nog een keer in opstand zouden komen? Volgens mij zei Jaime zoiets toen hij Riverrun innam.
True, maar dat was slechts een korte scene. Misschien dat we hem de volgende ep zien...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar als dat zo is.. Dan zouden de unsullied ze toch tegen komen? Tenminste gezien hoe goed ze alle nog aanwezige Lannister soldaten wegwaven. Dan kammen ze wel alle vertrekken uit om zeker te zijn dat de kust veilig is.
Nee, die pa Tully of Brandyn Tully zoiets was een baas. Maarja die is al een tijdje down under..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:36 schreef Bananenpap het volgende:
Muah, zitten mensen echt nog te wachten op die personages?
Niet per sé, maar om ze nu helemaal niet meer in beeld te brengen alsof ze niet meer bestaan zou ik ook matig vinden. Geef die personages dan wel iets van een afsluiting. Van mijn part zeggen ze dat 'ie is gestorven aan de builenpest ofzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:36 schreef Bananenpap het volgende:
Muah, zitten mensen echt nog te wachten op die personages?
Kut. Dat wordt dus spoilers ontwijken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:00 schreef _ANKA_ het volgende:
Episode 4 staat onlineslechte kwaliteit
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:00 schreef _ANKA_ het volgende:
Episode 4 staat onlineslechte kwaliteit
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jon Snow of the Stark
King in the North
Watcher on the wall
Lord Commander of Night's watch
The Resurrected
Leader of the free folk
Victor of Bastards
Defender of Wildlings
Slayer of White walker
Knower of Nothing
Ik stel voor dat kijkers iig hier niks komen melden over de gelekte aflevering.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:21 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Kut. Dat wordt dus spoilers ontwijken!
En liever ook niet in spoilertagsquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stel voor dat kijkers iig hier niks komen melden over de gelekte aflevering.
Mee eens.quote:
En toch we zitten op Fok héquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef jpjedi het volgende:
Neem aan dat iedereen dat met gezond verstand ook wel kan bedenken?
Het is al eens lachen-gieren-brullen geweest in dit topic de afgelopen jaren hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef jpjedi het volgende:
Was het niet seizoen 5 waarvan de eerste 4 afleveringen uitlekte? Toen ging ook alles in spoilertags, niet te doen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:58 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja, was ook zo. Kon me niet inhouden en keek ze allevier. En later tijdens de reguliere uitzending nog een keer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Was het niet seizoen 5 waarvan de eerste 4 afleveringen uitlekte? Toen ging ook alles in spoilertags, niet te doen..
Je hebt nog de dagger van Littlefinger, of er nog anderen zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:11 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er nog meer mensen met een Valyrian Steel zwaard in de serie naast Jon (Longclaw), Sam (Hearthbane), Jaime (Widow's Wail) en Brienne (Oathkeeper)?
JA!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:28 schreef Momo... het volgende:
Ik heb de lek gedownload , zou ik hem al gaan kijken hmmmm
Hadden ze de boel maar beter moeten beveiligen. En GoT is sowieso the most pirated serie in the world.quote:
Dat is minder dan 1,5 jaar op seizoen 7 wachtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:31 schreef WodanIsGroot het volgende:
En dan anderhalve week op episode vijf wachten.
Ditquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:43 schreef Typisch het volgende:
Prima episode.
Maandag nog een keer in HD kijken.
En dit dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:51 schreef Typisch het volgende:
Dit was de beste ep van dit seizoen, sowieso.
Ik weet niet hoe ik dat zou vindenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:59 schreef hafcfan het volgende:
Hackers hadden ook nog meer informatie wat ze zondag naar buiten zouden brengen. Zal me niks verbazen als ze het hele seizoen online gooien.
HBO vraagt er ook zelf om. Doe gewoon net als netflix er pleur het online.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat zou vinden
Gewoon kijken en dan constant herhalen in dit topic dat je het allemaal al gezien hebt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat zou vinden
Onzin, ik snap het best. Dit maakt de hype rond GOT veel groter dan wanneer iedereen op 2 avonden tijd alles gekeken heeft en er daarna niet meer mee bezig is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HBO vraagt er ook zelf om. Doe gewoon net als netflix er pleur het online.
Mwah. Dat is Netflix' unique selling point, ik snap het oldskool traject van HBO wel. Zeker met deze megaserie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan niet verwachten dat er niks uitlekt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:03 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Onzin, ik snap het best. Dit maakt de hype rond GOT veel groter dan wanneer iedereen op 2 avonden tijd alles gekeken heeft en er daarna niet meer mee bezig is.
Stiekem vinden ze dat ook helemaal niet zo erg joh. Ze komen toch weer in het nieuws.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan niet verwachten dat er niks uitlekt.
Stel je aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Ik wil 'm eigenlijk nog niet kijken vanwege de kwaliteit, maar ben bang dat ik 'm ook niet niet kan kijken dus zal ik 'm na het eten wel gaan kijken en daarna boos op mezelf zijn dat ik 'm gekeken heb.
Ik vind het eigenlijk prima kwaliteit. Maar ik wacht nog even tot vanavond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze dat ook helemaal niet zo erg joh. Ze komen toch weer in het nieuws.
En ik denk dat echt 99 op de 100 nog steeds op een andere manier kijken dan deze uitgelekte pixelbende.
Grow some ballsquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Ik wil 'm eigenlijk nog niet kijken vanwege de kwaliteit, maar ben bang dat ik 'm ook niet niet kan kijken dus zal ik 'm na het eten wel gaan kijken en daarna boos op mezelf zijn dat ik 'm gekeken heb.
Ze hebben al zoiets! Tenminste, alleen beschikbaar voor de Amerikanenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |