Man man stel je niet zo gruwelijk aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:04 schreef Windhapper het volgende:
Ik wil 'm eigenlijk nog niet kijken vanwege de kwaliteit, maar ben bang dat ik 'm ook niet niet kan kijken dus zal ik 'm na het eten wel gaan kijken en daarna boos op mezelf zijn dat ik 'm gekeken heb.
Via Ziggo Go kun je het ook bekijken. Maar op maandagmiddag staat er het in ieder geval nog niet op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hebben al zoiets! Tenminste, alleen beschikbaar voor de Amerikanen
Die versie heb ik dus ook gedownload. Andere niet bekeken, maar geloof niet dat die beter zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:37 schreef Windhapper het volgende:
Even gekeken, maar kan alleen een versie vinden in matige beeldkwaliteit met 2 watermerken en een meelopende timer.
Jank niet zo. Prima te zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah oké dus dit topic ook te ontwijken.
KuthackersJe gaat dit toch niet in kutkwaliteit kijken
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah oké dus dit topic ook te ontwijken.
KuthackersJe gaat dit toch niet in kutkwaliteit kijken
quote:
360 of 480.quote:
Valt echt heel erg mee hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
GoT op postzegelformaat kijken. De horror.
Ja, en 360 of 480.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Odaiba het volgende:
Ik durf niet te lezen, maar klopt het dat aflevering 4 is gelekt? En in wat voor kwaliteit?
360p web-dl. Prima te kijken, beeld en geluid zijn goed. Is Game of Thrones trouwens te bekijken op 4K?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:49 schreef Odaiba het volgende:
Ik durf niet te lezen, maar klopt het dat aflevering 4 is gelekt? En in wat voor kwaliteit?
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:50 schreef Ooku het volgende:
[..]
360p web-dl. Prima te kijken, beeld en geluid zijn goed. Is Game of Thrones trouwens te bekijken op 4K?
Of gewoon helemaal niet. Krijg je weer spoilertags overal en geheid mensen die het zonder taggs gaan plaatsen! Kut hackersquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je iets over EP4 te vertellen hebt, gaarne in een spoiler met waarschuwing dat het over EP4 gaat, danku.
Geen 3 dagen kunnen wachten, dat is pas verwend. Ik kijk liever full hd als ik de mogelijkheid heb, 360 doet de serie gewoon te kort.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:47 schreef Harmankardon het volgende:
Alle jankers zijn jong grut en/of verwende nesten, vroeger was een film kijken en zeker gamen vaak nog slechter dan dit.
Full HD ga ik ook kijken, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Geen 3 dagen kunnen wachten, dat is pas verwend. Ik kijk liever full hd als ik de mogelijkheid heb, 360 doet de serie gewoon te kort.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Geen 3 dagen kunnen wachten, dat is pas verwend. Ik kijk liever full hd als ik de mogelijkheid heb, 360 doet de serie gewoon te kort.
Lijkt me prima!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:09 schreef Poes. het volgende:
Kan er niet tijdelijk een speciaal topic worden geopend tot maandagochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |