Breda, netjes in de tweede zin opgenomenquote:
Oh ja, NOS natuurlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Breda, netjes in de tweede zin opgenomen
Eurosport kan, NOS kan ook
Hoe laat ?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Breda, netjes in de tweede zin opgenomen
Eurosport kan, NOS kan ook
Beetje hetzelfde als tegen Spanje, qua spelverloopquote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht hier weinig van qua spektakel.
Van die wedstrijd heb ik gelukkig niks gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als tegen Spanje, qua spelverloop
Daar heb je dan ook weinig van gemistquote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van die wedstrijd heb ik gelukkig niks gezien
Begrijp trouwens dat Denemarken 4 jaar geleden ook al halve finalist was. Dus niet helemaal verrassend dat ze hier nu staan dan.
Maar Noorwegen was ook gewoon niks dit toernooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weinig van gemist
De kenners verwachtten dat Nederland en Noorwegen al door zouden gaan in de poule. Maar al helemaal tegen Duitsland had ik ze eigenlijk geen kans gegeven hoor
Ik stel me neutraal opquote:
of een goal op goed gelukquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb slecht nieuws
Dit gaat een verlenging worden
Het zou kunnen, maar wat je zegt dat zou op goed geluk zijnquote:
Ik heb goed nieuwsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb slecht nieuws
Dit gaat een verlenging worden
Oostenrijk-Spanje was matiger dan ditquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws
Nederland - Engeland kan onmogelijk saaier zijn dan deze wedstrijd
Oostenrijk is een beetje een Mourinho-achtige ploeg. Op zich dus wel niveau maar niet echt vermaakquote:
Who cares wie die pingels gaat winnen, wij willen Oranje zien!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:54 schreef Tagliano het volgende:
NOS gaat te laat terug zijn, tenzij de UEFA rekening met ze houdt
Dat geef ik u op een briefje
Nog los van of Nederland straks wint heb ik toch wel genoeg Oostenrijk gezien dit toernooiquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Who cares wie die pingels gaat winnen, wij willen Oranje zien!
Laat die penalty's maar in de rust van Nederland-Engeland zien.
Ik vind het altijd mooi als users hun username recht doenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Pinter wordt erin gebracht, omdat ze denken dat dit de 3e helft is
Ben jij ook een gangster?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi als users hun username recht doen
Al kan ik deze nog best waarderen
Je moest eens weten, de users hier vallen bij bosjes als het nodig isquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ben jij ook een gangster?
En daar betaal je dan belasting voorquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:03 schreef zolderraam het volgende:
Eerste 3 minuten van de verlenging gemist
Beste drie minuten vd wedstrijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:03 schreef zolderraam het volgende:
Eerste 3 minuten van de verlenging gemist
Als je ze niet had willen missen had je meer belasting moeten betalen en minder reclame-inkomstenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En daar betaal je dan belasting voor
Het was echt zo'n bitchy manier, alsof ze er schijt aan heeft ook. Vaagquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe lomp kun je shirtje trekken
Ze wilde een 'professionele' overtreding maken alleen toen kwam ze erachter dat ze niet zo sterk was en dus haar hele lichaam erin moest gooienquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:06 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Het was echt zo'n bitchy manier, alsof ze er schijt aan heeft ook. Vaag
Waar is de FOK!knokploeg als je hem nodig hebt!?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
Alleen een massale vechtpartij kan deze wedstrijd nog redden.
Hebben we een vrouwenafdeling van de knokploeg? Die het veld laten bestormen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waar is de FOK!knokploeg als je hem nodig hebt!?
Toplessquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hebben we een vrouwenafdeling van de knokploeg? Die het veld laten bestormen.
Jawel, tenzij penaltiesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:08 schreef OmniRocket het volgende:
Maar uh, dit is niet klaar voor 2045
Met 10 penalty's denk ik dat ze nog 5 minuten over hebben of zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:08 schreef OmniRocket het volgende:
Maar uh, dit is niet klaar voor 2045
Yesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:13 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Zijn de penalty's altijd meteen na de wedstrijd?
Nee soms ook een week later, voor de spanning.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:13 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Nee dat doen ze over 3 wekenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:13 schreef Voetbalmeisje het volgende:
Ah spannend ja!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee soms ook een week later, voor de spanning.
Is niet verplicht. Sommigen voetballen gewoon door.quote:
Al je geld op gelijk danquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:15 schreef Tagliano het volgende:
Engeland-Oostenrijk is wel een leuke finale
Twee teams in de eigen 16, bal in het midden en niemand die er wat mee gaat doen
Dit is het niveau.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een slechte wedstrijd dit zeg
Een wedstrijdje tegen die Denen is wel beter voor het oog klaasquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat de oostenrijkers een betere tegenstander voor nederland zou kunnen zijn in de finale...
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij mijn eerste vrouwelijke penalty serie ooit
Primeurtje
het gaat alleen om winnenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een wedstrijdje tegen die Denen is wel beter voor het oog klaas
Toen keek ik niet, Hansquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Vorige kwartfinale waren er nog penalty's.
Zoals die ene het helemaal aan het begin deedquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk knalt die 14 hem over
Omdat het toch toch feitelijk klopt?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom doe je dan dit soort uitspraken.
Hij zegt "mijn" eerste hequote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom doe je dan dit soort uitspraken.
Begrijpend lezen is lastig hequote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Godverdomme lezen kutquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zou dat shirt helemaal onder cummen![]()
En Deensen?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Denen kunnen geen penalties nemen
zo te zien welquote:
Yesquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:37 schreef Wicky15 het volgende:
Oostenrijk gemist? Ik was niet op aan het letten
jij let nooit opquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:37 schreef Wicky15 het volgende:
Oostenrijk gemist? Ik was niet op aan het letten
Ja, zelfde als die eerste. Zelfde kant, zelfde hoek, stadion uitquote:
Zonder die gelezen te hebben heeft klaas gelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klaas probeert mij nu onderuit te halen vanwege onze discussie in het Feyenoord topic.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:39 schreef Chai het volgende:
Ogen ver uit elkaar, is lastig met diepte zien
ik heb nog nooit een discussie met jou gehadquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klaas probeert mij nu onderuit te halen vanwege onze discussie in het Feyenoord topic.
Jij weet beter Taglianoquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder die gelezen te hebben heeft klaas gelijk
Het interesseert me geen moerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
ikhad voorspeld dat denenmarken de finale zou halen...
wie gelooft dat niet?
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
ikhad voorspeld dat denenmarken de finale zou halen...
wie gelooft dat niet?
Nou klaas...quote:Op zondag 30 juli 2017 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een finale nederland spanje , maar ik vond die denen wel erg sterk spelen vanmiddag.
Weet niet of die spanjaarden zomaar zouden kunnen winnen van denen...
maar we kunnen hier ook een verrassing krijgen nog .......met penalties weet je het nooit...
er staat ik vond denemarken heel erg sterk spelen....dat was de hint hequote:
Sorry. Soms ben je een beetje een onbegrepen geniequote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er staat ik vond denemarken heel erg sterk spelen....dat was de hint he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |