Hi, goed dat het eerste al verholpen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:24 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Het eerste wat ik had gepost over dat ik geen tracking info is reeds verholpen door Banggood
Hi, we moeten de hele batch controleren, en omdat dat tijd gaat kosten heb ik refunds laten doen voor deze twee productenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:27 schreef johanndoe het volgende:
Order: 32079628
Product ID: 90070 (green) & Product ID: 68499
Helaas defect.
Batterijen zijn geoxideerd.
Rest van de order is prima (allemaal open gehad)
https://ibb.co/bQvapv
Graag een resend indien nog beschikbaar en wel in orde, anders graag een refund.
Alvast bedankt!
Hi, m'n collega van onze customer service en ik hebben het allebei geprobeerd, en vanuit het CN Warehouse kan het product gewoon worden verzonden naar het adres dat je hebt opgegeven. Had je niet toevallig een ander Warehouse geselecteerd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Check je DM even, ik wacht al dagen op antwoord.
Zal het nogmaals laten proberen dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega van onze customer service en ik hebben het allebei geprobeerd, en vanuit het CN Warehouse kan het product gewoon worden verzonden naar het adres dat je hebt opgegeven. Had je niet toevallig een ander Warehouse geselecteerd?
Hi, ik herinner me het inderdaad. Ik heb het voor je nagevraagd en je hoort het van me als ik een antwoord hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Miniem het volgende:
Op 4 juli zei je dat er over 6 weken nieuwe blitzwolf charger zouden komen. Dat is nu ongeveer. Zijn deze er al? Dit ivm met mijn kapotte charger, zie post 79:
CHI / [Banggood] Webcare #7 (Nederlands)
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb echter even een filmpje nodig waarin duidelijk te zien is dat de remote control inderdaad niet werkt. Kun je dus even een filmpje maken met bijv. je telefoon en deze via Youtube o.i.d. uploaden en dan hier delen? Ik zal 'em dan aan m'n collega doorgeven en dan handelen we het z.s.m. voor je af!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:27 schreef Joeri_Libens het volgende:
Ik heb gisteren mijn Eken H9R ontvangen maar de remote control werkt niet, ik heb er al een andere R2032 batterij ingestoken maar hij doet het nog steeds niet. Kan je een nieuwe verzenden aub ? Order No: 32523782
Thanks.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we moeten de hele batch controleren, en omdat dat tijd gaat kosten heb ik refunds laten doen voor deze twee producten
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb echter even een filmpje nodig waarin duidelijk te zien is dat de remote control inderdaad niet werkt. Kun je dus even een filmpje maken met bijv. je telefoon en deze via Youtube o.i.d. uploaden en dan hier delen? Ik zal 'em dan aan m'n collega doorgeven en dan handelen we het z.s.m. voor je af!
Ik heb maar een Paypal claim aangemaakt...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Heb je de ordernummers voor me? Ik ga er dan naar kijken voor je
Topquote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:05 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Thanks.
Dan probeer ik ze in de toekomst nog wel een keer te bestellen.
Hi, ik wachtte nog op je ordernummersquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb maar een Paypal claim aangemaakt...
Hi, het ziet er naar uit dat het maximum gewicht van PDM spoedig wordt verhoogd naar 30 kilo voor de CN Warehouses (HK volgt dan hopelijk snel daarop)quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:59 schreef Azerdion het volgende:
Al wat gehoord over PDM boven de 2kg?
Overigens is die controller nog steeds niet op voorraad... Eerst stond er 2 aug weer beschikbaar en op 2 aug zelf (op het allerlaatste moment, dat is wel erg irritant) veranderde de status weer.
Hi, we hebben nu de nieuwe BlitzWolf Power3S-variant, maar die heeft geen Q.C. 3.0-ondersteuning zoals degene die jij had, en is dus ook goedkoper. De Q.C 3.0. variant staat nu gepland voor september. Wil je daar nog op wachten of heb je dan alsnog liever je aankoopbedrag terug?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Miniem het volgende:
Op 4 juli zei je dat er over 6 weken nieuwe blitzwolf charger zouden komen. Dat is nu ongeveer. Zijn deze er al? Dit ivm met mijn kapotte charger, zie post 79:
CHI / [Banggood] Webcare #7 (Nederlands)
Ik wacht nog eventjes, thnxquote:Op donderdag 17 augustus 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben nu de nieuwe BlitzWolf Power3S-variant, maar die heeft geen Q.C. 3.0-ondersteuning zoals degene die jij had, en is dus ook goedkoper. De Q.C 3.0. variant staat nu gepland voor september. Wil je daar nog op wachten of heb je dan alsnog liever je aankoopbedrag terug?
Inderdaad al 6 dagen geleden verstuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 04:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik wachtte nog op je ordernummers
EDIT: Ik zie je PM nu, die had ik eerder niet gezien.
Hi, sorry, dat zou ik je inderdaad gisteren al laten weten. Ik heb m'n collega van onze customer service gevraagd naar de mogelijkheden, maar zij geeft aan dat dit alleen mogelijk is op het moment dat de order nog niet is verstuurd. Aangezien je order al een paar dagen de deur uit was toen je het verzoek deed kan ik in dit geval helaas niets voor je betekenen..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:22 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Ik wil niet opdringerig zijn maar heb je je antwoord al
Ik zie het ja, sorry daarvoor. Mocht je alsnog prijs stellen op een afhandeling via hier dan is dat gewoon mogelijk (het zou fijn zijn als je dan de PayPal-claim sluit) en zo niet, dan kan het uiteraard ook via PayPal.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Inderdaad al 6 dagen geleden verstuurd.
Tuurlijk lukt het iemand van CS te zeggen dat hij afgeleverd is, failed attempt for delivery zegt dat immers natuurlijk.
Dank je voor de video, we hebben je net een nieuwe remote control opgestuurdquote:
Nou prima. Heb enkel geen zin in gedoe. Dus een terugstorting zou fijn zijn, kan ik nieuwe bestellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie het ja, sorry daarvoor. Mocht je alsnog prijs stellen op een afhandeling via hier dan is dat gewoon mogelijk (het zou fijn zijn als je dan de PayPal-claim sluit) en zo niet, dan kan het uiteraard ook via PayPal.
Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 03:16 schreef Paul59 het volgende:
Een uurtje geleden een paar Ampcore Plus kabels gepreordered (#33395232), maar per ongeluk Priority Air Mail aangevinkt in plaats van PDM. Een paar minuten later geprobeerd te annuleren, maar de bestelling werd kennelijk al verwerkt. Heb er een mailtje achteraan gestuurd naar de klantenservice dat ik een fout had gemaakt en dat ik PDM wilde, maar misschien kan jij er nog naar kijken. Alvast bedankt!
Hi, we kunnen je aankoopbedrag inderdaad terugstorten. Ik heb net m'n collega gevraagd dat te doen, alleen geeft ze aan dat voor beide orders nog een PayPal-claim loopt. Zou je die kunnen sluiten? We storten vervolgens meteen het geld terug en dan heb je dat snel weer op je rekening.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou prima. Heb enkel geen zin in gedoe. Dus een terugstorting zou fijn zijn, kan ik nieuwe bestellen.
Bedankt voor de geruststellende uitleg. Inmiddels heb ik mails ontvangen dat m'n order verzonden is en dat ik me geen zorgen hoef te makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 03:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, PDM en Priority Air Mail is hetzelfde (geen idee waarom het een andere naam heeft) dus je order is gewoon goed gegaan; geen zorgen dus
Gesloten,quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 04:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we kunnen je aankoopbedrag inderdaad terugstorten. Ik heb net m'n collega gevraagd dat te doen, alleen geeft ze aan dat voor beide orders nog een PayPal-claim loopt. Zou je die kunnen sluiten? We storten vervolgens meteen het geld terug en dan heb je dat snel weer op je rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |